Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Free streaming SkyShowtime

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...
 Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 

Taiere caroserie

- - - - -
  • Please log in to reply
98 replies to this topic

#19
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001

 snipest, on 16 august 2018 - 14:03, said:

E autoutilitară N2.
@OPEDI
Daca ai fi fost curios sa cauti modelul de masina ai fi aflat ca tipul ala de masina vine in N variante de caroserie si de dotari din fabrica sau omologari individuale/de grup facute in UE. Modelul ala de masina nu prea s-a vandut de nou in RO (il au aia de pe la DSU si inca cateva institutii) . Deci, masina aia putea sa fie deja dotata cu un geam la prima inmatriculare in RO. Crezi ca aia de la ITP stiu de cum a fost masina? Crezi ca aia de la RAR de pe strada cauta in baza de date pozele initiale ale masinii?
De asta am zis ca daca nu modifica structura de rezistenta si nu transporta pasageri in spatiul de marfa nu are nimeni nicio problema cu el.

Dar nu, e mai simplu sa ne aberam in loc sa:
- citim si sa trecem mai departe
- citim si raspundem daca avem vreo informatie relevanta.
Si nu, luatul la pla ca ce va face ulterior, ca daca e milionar poate sa omologheze individual (o sa ai o surpriza - e pina in 1000 euro), ca e cascarabeta, ca itp - nu ajuta deloc initiatorul.

LE. Vezi de ce a sarit peste aia cu care a luat legatura - are ceva info din interior poate?????????

Bai ce ne place sa ne dam in stamba. Desi aberam si spunem idiotenii tot ne place sa stam cu coada pe sus.
Inca unu in ignore.

Edited by petman, 16 August 2018 - 16:46.


#20
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
@OPEDI cum spuneam tu postezi sa ai nr de posturi zilnic.
Omul cere in zona Timisoara nu Bucuresti dar iti multumim pt contributia ta nepretuita

Edited by Nytro84, 16 August 2018 - 16:45.


#21
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Pai, daca nu-i 609 BUS, n-are geam acolo.Daca nu scrie BUS in carte, n-are geam.


Asta are geam, dar e xs-army ambulance, nu BUS.


https://www.google.r...cpsJvOE0-3NgYM:


https://www.google.r...-CiPr6op58I7bM:

Iar la cel din ultimul link, scrie 609d furgon si n-are geam.


Iese din omologare, nu mai e ce scrie in cartea ei.

Daca scrie FURGON, mai orice furgon nu are gemuri laterale.O simpla cautare in Google dupa cuvant cheie "furgon", ne da ca rezultate o gramada de poze cu  masini pt transport marfara fara geamuri laterale pt spatiul destinat transportului.


https://www.google.r...aGjClcQ_AUICigB

Cum sa nu se prinda la RAR sau orice control?

Edited by ionutz_joe2009, 16 August 2018 - 17:55.


#22
oped

oped

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 16.08.2018

 ionutz_joe2009, on 16 august 2018 - 17:42, said:

Pai, daca nu-i 609 BUS, n-are geam acolo.Daca nu scrie BUS in carte, n-are geam.


Asta are geam, dar e xs-army ambulance, nu BUS.


https://www.google.r...cpsJvOE0-3NgYM:


https://www.google.r...-CiPr6op58I7bM:

Iar la cel din ultimul link, scrie 609d furgon si n-are geam.


Iese din omologare, nu mai e ce scrie in cartea ei.

Daca scrie FURGON, mai orice furgon nu are gemuri laterale.O simpla cautare in Google dupa cuvant cheie "furgon", ne da ca rezultate o gramada de poze cu  masini pt transport marfara geamuri laterale pt spatiul destinat transportului.


https://www.google.r...aGjClcQ_AUICigB

Cum sa nu se prinda la RAR sau orice control?
Imi pare rau de tine.
Sunt nevoit sa-ti dau raport.
Cum sa sustii asemenea bazaconie.
Omul taie cu flexul, pune o folie si are cascarabeta functionala.
Statia itp, nu are nici un cuvant de spus.

 petman, on 16 august 2018 - 14:41, said:

ZIcala romaneasca: Câinele moare de drum lung şi prostul de grija altuia.

 petman, on 16 august 2018 - 14:52, said:

Mah, dar pe tine te intereseaza ce face el cu itp-ul? Chiar ai probleme nasoale.

Edited by oped, 16 August 2018 - 18:00.


#23
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Atunci, in cazul asta, eu zic sa-i puna geamuri si scaune, e buna pt transport calatori.Ce mai conteaza ce scrie in carte, noi facem ce vrem.

Va ramane fara talon daca e inspectat in trafic, cand pui mana pe flex si tai fier nu ai cum sa stii cat la suta cedezi din rezistenta.Asa cum nu stii daca cele care au geamuri sunt ridigizate in alte punte.Trebuie omologare, de aia servisul autorizat nu s-a complicat.

2 la mana.Cum se prinde geamul fara a exista o inspectie finala(omologare).Daca sare de acolo si omoara 7 pietoni?

Edited by ionutz_joe2009, 16 August 2018 - 18:15.


#24
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Din pacate voi nu ati vazut nici macar o duba in interior una este structura de rezistenta si cu totul altceva este tabla de umplutura.
Oare asta unde este incadrata in talon la duba sau transport persoane din moment ce are geamuri???
https://lajumate.ro/...ne-3381423.html
Autoutilitarele raman incadrate autoutilitare atata timp cat nu au mai mult de 3 locuri nu depinde de nr de geamuri.
Si se poate omologa si o duba pt transport persoane si nu costa o avere

Edited by Nytro84, 16 August 2018 - 18:19.


#25
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Ee....e pe proprie raspundere.Din cate stiu, exista telefon pt informatii RAR, altfel, e pe proprie raspundere.

Ce se intampla daca sare geamul de acolo si omoara un om(un pieton)?

Edited by ionutz_joe2009, 16 August 2018 - 18:17.


#26
oped

oped

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 16.08.2018

 Nytro84, on 16 august 2018 - 18:13, said:

si cu totul altceva este tabla de umplutura.
E pansonat undeva de fabricant ca asta e musai, iar cealalta e doar pentru design?
Cine hotaraste care bucata de tabla este umplutura si care de rezistenta?
Dorel cu flexul?
Nici geamul nu este de rezistenta. Poate fi inlocuit cu altceva?
https://www.google.r...iw=1280&bih=909
o fi scumpa asta?

Edited by oped, 16 August 2018 - 18:20.


#27
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001

 ionutz_joe2009, on 16 august 2018 - 17:42, said:

Daca scrie FURGON, mai orice furgon nu are gemuri laterale.

https://www.truck1-r...a-a1096431.html - asta cum e?
Uite ca sa vedeti ca se exista chiar si la masini furgon geamuri la compartimentul de marfa.
Attached File  fugon.png   81.47K   9 downloads

Clono, intelege ca nu stii nimic si nu te mai baga in seama. Nu apre nicaieri pe civ ca are sau nu geamuri. Ce dracu mah ... iar incepeti cu drobul de sare, cu saritul de pe masina sa-i muste pe trecatori?

Edited by petman, 16 August 2018 - 18:20.


#28
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
E  pe proprie raspundere, eu unu nu as face asa ceva fara sa ma interesez foarte bine inainte(luat legatura la RAR).

Edited by ionutz_joe2009, 16 August 2018 - 18:22.


#29
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Bahhhh, e masina noua, configurata din fabrica! Voi chiar nu pricepeti romaneste? Chiar sunteti asa de batuti in cap (oped si OPEDI) sa nu vedeti ce scrie?

#30
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Tocmai de aceea subiectul topicului este adresa unui carosier in zona Timisoara va multumim pt prezenta si pt divagatiile oferite cu atata stoicism

#31
ionutz_joe2009

ionutz_joe2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,034
  • Înscris: 26.01.2011
Nu ai voie sa circuli pe drumuri publice cu autoturisme care au lipsa elemente din caroserie.Acolo, daca tabla este inlocuita cu un geam, asta nu inseamna ca mai exista tabla.

Este interzisa circulatia pe drumurile publice cu autoturisme carora le lipsesc elemente din caroserie.Daca nu exista FURGON din ala cu geam lateral din fabrica, intra grav sub incidenta legii.Altfel...poate sa zicem ca ar  mai fi trecut neobservat.

Edited by ionutz_joe2009, 16 August 2018 - 18:31.


#32
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
CAP. 3
Definirea categoriilor de folosinta ale vehiculelor rutiere

   Vehiculul este un sistem mecanic care circula pe drum, cu sau fara
   mijloace de autopropulsare, si care se utilizeaza in mod normal
   pentru transportul de persoane si/sau marfuri ori efectuarea de
   servicii sau lucrari. Vehiculele se definesc, in sensul prezentelor
   reglementari, dupa cum urmeaza:
1   autovehicul - vehicul care se deplaseaza prin propulsie proprie, cu
   exceptia celui care circula pe sine. Poate tracta in anumite conditii
   si remorci sau semiremorci;
1.1 automobil - autovehicul care se utilizeaza in mod normal pentru
   transportul de persoane si/sau marfuri ori tractarea de remorci.
   Troleibuzul este considerat automobil. Nu sunt considerate automobile
   tractorul si masina autopropulsata pentru lucrari. Automobilul de
   teren are cel putin doua axe motoare, diferential blocabil si
   capacitate de trecere conform pct. 5 din anexa nr. 1;
1.1.1   autoturism - automobil avand cel mult 9 locuri pe scaune (inclusiv
   conducatorul) care, prin constructie si echipare, este destinat
   transportului de persoane, bagajului si/sau bunurilor acestora.
   Acesta poate de asemenea sa tracteze o remorca.
1.1.1.1 berlina - caroserie inchisa, cu sau fara montant central intre
   ferestrele laterale; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de
   aerisire; 4 sau mai multe locuri, dispuse pe cel putin 2 randuri; 2
   sau 4 usi laterale, poate avea o capota de portbagaj sau usa spate
   (hayon), 4 sau mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1,
   sectiunea C pct. 1);
1.1.1.2 berlina cu hayon - berlina dotata in spatele vehiculului cu usa
   (hayon); (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1);
1.1.1.3 break - caroserie inchisa, partea ei din spate oferind un volum
   interior marit; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de aerisire;
   4 sau mai multe locuri, dispuse pe cel putin 2 randuri, randul sau
   randurile din spate putand fi rabatabile sau demontabile pentru
   marirea suprafetei de incarcare; 2 sau 4 usi laterale si usa spate;
   4 sau mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1);
1.1.1.4 cupeu - caroserie inchisa, similara berlinei, in general volum spate
   limitat; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de aerisire; 2 sau
   mai multe locuri, dispuse pe cel putin 1 rand; 2 usi laterale, 2 sau
   mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1);
1.1.1.5 cabriolet - caroserie decapotabila; acoperis suplu sau rigid cu cel
   putin doua pozitii (inchis si deschis/eliminat) (vezi anexa 1,
   sectiunea C pct. 1);
1.1.1.6 autoturism cu utilizare multipla - vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1
   daca se incadreaza in categoria M1 si respecta cerintele tehnice
   impuse acestei categorii;
1.1.2   autobuz - automobil destinat, prin constructie, transportului a mai
   mult de 9 pasageri (inclusiv conducatorul) pe scaune sau pe scaune si
   in picioare si, dupa caz, a bagajelor acestora. Poate avea unul sau
   doua niveluri (autobuz cu etaj). Poate fi solo sau articulat, cu sau
   fara podea coborata. Autobuzul articulat consta din doua sau mai
   multe tronsoane rigide, care se articuleaza intre ele;
   compartimentele de pasageri situate in fiecare dintre tronsoanele
   rigide comunica intre ele in permanenta, permitand libera circulatie
   a pasagerilor; tronsoanele rigide sunt legate intre ele in mod
   permanent, astfel incat sa nu poata fi detasate decat printr-o
   operatie necesitand mijloace tehnice care in mod normal nu se gasesc
   decat intr-un atelier.
1.1.2.1 microbuz (minibuz) - autobuz destinat, prin constructie,
   transportului de pasageri, avand o capacitate de transport de cel
   mult 22 de locuri, in afara conducatorului. In cazul cand transporta
   pasageri si in picioare poate avea podeaua coborata;
1.1.2.1.1  microbuz clasa A - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.6
1.1.2.1.2  microbuz clasa B - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.6
1.1.2.2 autobuz clasa I (urban) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5
1.1.2.3 autobuz clasa II (interurban) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5
1.1.2.4 autobuz clasa III (autocar) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5
1.1.2.5 troleibuz - autobuz actionat electric, prin captarea curentului
   electric de la o linie de contact.
1.1.3   automobil mixt - autovehicul, destinat prin constructie pentru
   transportul de pasageri si de marfuri, in compartimente separate:
   - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de
   autoturisme (categoria M1) se incadreaza in categoria M1 sau N1 in
   conformitate cu conditiile aplicabile autoturismelor cu utilizare
   multipla (anexa 1, sectiunea C, pct. 1);
   - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de
   autoutilitare din categoria N se incadreaza in categoria M sau N in
   conformitate cu conditiile precizate in anexa 1, sectiunea C, pct. 3.

1.1.4   automobil utilitar (autoutilitara) - automobil comercial destinat,
   prin constructie, transportului de marfuri intr-o structura deschisa
   sau inchisa;
1.1.4.1 autocamion (autoutilitara camion) - automobil utilitar destinat,
   prin constructie si echipare, transportului de marfuri pe o
   platforma, cu sau fara obloane, care poate fi acoperita cu prelata;
1.1.4.2 autofurgon (autoutilitara furgon) - automobil utilitar destinat,
   prin constructie si echipare, transportului de marfuri intr-o
   structura inchisa;
1.1.4.3 automobil cu caroserie demontabila (amovibila) - automobil prevazut,
   prin constructie, cu posibilitatea montarii a diferite tipuri de
   caroserii pe acelasi sasiu echipat;
1.1.5   autovehicul special (autospeciala) un autovehicul din categoria M
   sau N, utilizat pentru transportul de pasageri sau de marfuri si
   care indeplineste o functie specifica ce necesita adaptari ale
   caroseriei si/sau echipamente speciale. Include si autovehiculele
   destinate efectuarii de servicii si/sau lucrari:
1.1.5.1 autorulota - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.1
1.1.5.2 autovehicul blindat: - vezi in anexa 1, sectiunea A pct. 6.2
1.1.5.3 ambulanta: - vezi in anexa 1, sectiunea A pct. 6.3
1.1.5.4 autovehicul funerar: - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.4
1.1.5.5 automacara mobila - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.6
1.1.5.6 alte autovehicule speciale - vezi anexa 1 sectiunea A pct. 6.7
1.1.5.7 autobuzele, altele decat cele utilizate pentru transportul de
   pasageri, sunt autovehicule speciale.
1.1.6   automobil cu utilizare multipla - vezi anexa 1, sectiunea C, pct. 1
   daca se incadreaza in categoria N si respecta cerintele tehnice
   impuse acestei categorii.
1.1.7   autotractor - autovehicul de tractiune, destinat exclusiv sau in
   special tractarii de remorci;
1.1.7.1 autoremorcher - autotractor destinat, in principal, tractarii
   remorcilor grele cu protap articulat sau unor vehicule tractate
   grele, putand fi prevazut cu o platforma pentru lestare;
1.1.7.2 autotractor cu sa - autotractor destinat numai tractarii
   semiremorcilor si prevazut cu un dispozitiv de cuplare de tip sa,
   care preia o parte importanta din masa acestora, precum si fortele
   de tractare.
Aici aveti si sursa http://www.legex.ro/...2003-36679.aspx
ORDIN   Nr. 211 din 11 februarie 2003

pentru aprobarea Reglementarilor privind conditiile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca vehiculele rutiere in vederea admiterii in circulatie pe drumurile publice din Romania - RNTR 2

ACT EMIS DE: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR SI LOCUINTEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 275 bis  din 18 aprilie 2003

Edited by Nytro84, 16 August 2018 - 18:34.


#33
oped

oped

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 16.08.2018

 petman, on 16 august 2018 - 18:25, said:

Bahhhh, e masina noua, configurata din fabrica! Voi chiar nu pricepeti romaneste? Chiar sunteti asa de batuti in cap (oped si OPEDI) sa nu vedeti ce scrie?
Deseneaza-mi te rog.
Sunt mai greu de cap.
Explica-mi inca odata. Cu rabdare si cuvinte multe. Nu face economie la tastatura.

 Nytro84, on 16 august 2018 - 18:29, said:

CAP. 3
Definirea categoriilor de folosinta ale vehiculelor rutiere

   Vehiculul este un sistem mecanic care circula pe drum, cu sau fara
   mijloace de autopropulsare, si care se utilizeaza in mod normal
   pentru transportul de persoane si/sau marfuri ori efectuarea de
   servicii sau lucrari. Vehiculele se definesc, in sensul prezentelor
   reglementari, dupa cum urmeaza:
1   autovehicul - vehicul care se deplaseaza prin propulsie proprie, cu
   exceptia celui care circula pe sine. Poate tracta in anumite conditii
   si remorci sau semiremorci;
1.1 automobil - autovehicul care se utilizeaza in mod normal pentru
   transportul de persoane si/sau marfuri ori tractarea de remorci.
   Troleibuzul este considerat automobil. Nu sunt considerate automobile
   tractorul si masina autopropulsata pentru lucrari. Automobilul de
   teren are cel putin doua axe motoare, diferential blocabil si
   capacitate de trecere conform pct. 5 din anexa nr. 1;
1.1.1   autoturism - automobil avand cel mult 9 locuri pe scaune (inclusiv
   conducatorul) care, prin constructie si echipare, este destinat
   transportului de persoane, bagajului si/sau bunurilor acestora.
   Acesta poate de asemenea sa tracteze o remorca.
1.1.1.1 berlina - caroserie inchisa, cu sau fara montant central intre
   ferestrele laterale; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de
   aerisire; 4 sau mai multe locuri, dispuse pe cel putin 2 randuri; 2
   sau 4 usi laterale, poate avea o capota de portbagaj sau usa spate
   (hayon), 4 sau mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1,
   sectiunea C pct. 1);
1.1.1.2 berlina cu hayon - berlina dotata in spatele vehiculului cu usa
   (hayon); (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1);
1.1.1.3 break - caroserie inchisa, partea ei din spate oferind un volum
   interior marit; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de aerisire;
   4 sau mai multe locuri, dispuse pe cel putin 2 randuri, randul sau
   randurile din spate putand fi rabatabile sau demontabile pentru
   marirea suprafetei de incarcare; 2 sau 4 usi laterale si usa spate;
   4 sau mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1);
1.1.1.4 cupeu - caroserie inchisa, similara berlinei, in general volum spate
   limitat; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de aerisire; 2 sau
   mai multe locuri, dispuse pe cel putin 1 rand; 2 usi laterale, 2 sau
   mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1);
1.1.1.5 cabriolet - caroserie decapotabila; acoperis suplu sau rigid cu cel
   putin doua pozitii (inchis si deschis/eliminat) (vezi anexa 1,
   sectiunea C pct. 1);
1.1.1.6 autoturism cu utilizare multipla - vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1
   daca se incadreaza in categoria M1 si respecta cerintele tehnice
   impuse acestei categorii;
1.1.2   autobuz - automobil destinat, prin constructie, transportului a mai
   mult de 9 pasageri (inclusiv conducatorul) pe scaune sau pe scaune si
   in picioare si, dupa caz, a bagajelor acestora. Poate avea unul sau
   doua niveluri (autobuz cu etaj). Poate fi solo sau articulat, cu sau
   fara podea coborata. Autobuzul articulat consta din doua sau mai
   multe tronsoane rigide, care se articuleaza intre ele;
   compartimentele de pasageri situate in fiecare dintre tronsoanele
   rigide comunica intre ele in permanenta, permitand libera circulatie
   a pasagerilor; tronsoanele rigide sunt legate intre ele in mod
   permanent, astfel incat sa nu poata fi detasate decat printr-o
   operatie necesitand mijloace tehnice care in mod normal nu se gasesc
   decat intr-un atelier.
1.1.2.1 microbuz (minibuz) - autobuz destinat, prin constructie,
   transportului de pasageri, avand o capacitate de transport de cel
   mult 22 de locuri, in afara conducatorului. In cazul cand transporta
   pasageri si in picioare poate avea podeaua coborata;
1.1.2.1.1  microbuz clasa A - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.6
1.1.2.1.2  microbuz clasa B - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.6
1.1.2.2 autobuz clasa I (urban) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5
1.1.2.3 autobuz clasa II (interurban) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5
1.1.2.4 autobuz clasa III (autocar) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5
1.1.2.5 troleibuz - autobuz actionat electric, prin captarea curentului
   electric de la o linie de contact.
1.1.3   automobil mixt - autovehicul, destinat prin constructie pentru
   transportul de pasageri si de marfuri, in compartimente separate:
   - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de
   autoturisme (categoria M1) se incadreaza in categoria M1 sau N1 in
   conformitate cu conditiile aplicabile autoturismelor cu utilizare
   multipla (anexa 1, sectiunea C, pct. 1);
   - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de
   autoutilitare din categoria N se incadreaza in categoria M sau N in
   conformitate cu conditiile precizate in anexa 1, sectiunea C, pct. 3.
1.1.4   automobil utilitar (autoutilitara) - automobil comercial destinat,
   prin constructie, transportului de marfuri intr-o structura deschisa
   sau inchisa;
1.1.4.1 autocamion (autoutilitara camion) - automobil utilitar destinat,
   prin constructie si echipare, transportului de marfuri pe o
   platforma, cu sau fara obloane, care poate fi acoperita cu prelata;
1.1.4.2 autofurgon (autoutilitara furgon) - automobil utilitar destinat,
   prin constructie si echipare, transportului de marfuri intr-o
   structura inchisa;
1.1.4.3 automobil cu caroserie demontabila (amovibila) - automobil prevazut,
   prin constructie, cu posibilitatea montarii a diferite tipuri de
   caroserii pe acelasi sasiu echipat;
1.1.5   autovehicul special (autospeciala) un autovehicul din categoria M
   sau N, utilizat pentru transportul de pasageri sau de marfuri si
   care indeplineste o functie specifica ce necesita adaptari ale
   caroseriei si/sau echipamente speciale. Include si autovehiculele
   destinate efectuarii de servicii si/sau lucrari:
1.1.5.1 autorulota - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.1
1.1.5.2 autovehicul blindat: - vezi in anexa 1, sectiunea A pct. 6.2
1.1.5.3 ambulanta: - vezi in anexa 1, sectiunea A pct. 6.3
1.1.5.4 autovehicul funerar: - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.4
1.1.5.5 automacara mobila - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.6
1.1.5.6 alte autovehicule speciale - vezi anexa 1 sectiunea A pct. 6.7
1.1.5.7 autobuzele, altele decat cele utilizate pentru transportul de
   pasageri, sunt autovehicule speciale.
1.1.6   automobil cu utilizare multipla - vezi anexa 1, sectiunea C, pct. 1
   daca se incadreaza in categoria N si respecta cerintele tehnice
   impuse acestei categorii.
1.1.7   autotractor - autovehicul de tractiune, destinat exclusiv sau in
   special tractarii de remorci;
1.1.7.1 autoremorcher - autotractor destinat, in principal, tractarii
   remorcilor grele cu protap articulat sau unor vehicule tractate
   grele, putand fi prevazut cu o platforma pentru lestare;
1.1.7.2 autotractor cu sa - autotractor destinat numai tractarii
   semiremorcilor si prevazut cu un dispozitiv de cuplare de tip sa,
   care preia o parte importanta din masa acestora, precum si fortele
   de tractare.
Acum arata-mi cum, cand si de ce Registru auto roman este obligat sa autorizeze circulatia oricarui cotet modificat cu flexul , si care conform "definitiei" tale se numeste vehicul, berlina, autoutilitara, microbuz, remorca, semiremorca , etc.

Edited by oped, 16 August 2018 - 18:41.


#34
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Ti-am dat sursa citeste si lasa mishtourile
1.1.3 automobil mixt - autovehicul, destinat prin constructie pentru
transportul de pasageri si de marfuri, in compartimente separate:
- automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de
autoturisme (categoria M1) se incadreaza in categoria M1 sau N1 in
conformitate cu conditiile aplicabile autoturismelor cu utilizare
multipla (anexa 1, sectiunea C, pct. 1);
- automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de
autoutilitare din categoria N se incadreaza in categoria M sau N in
conformitate cu conditiile precizate in anexa 1, sectiunea C, pct. 3.
Daca monteaza doar un geam nu are nevoie de omologare.
Daca monteaza locuri pt pasageri da are nevoie de omologare RAR

Edited by Nytro84, 16 August 2018 - 18:45.


#35
oped

oped

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 16.08.2018

 Nytro84, on 16 august 2018 - 18:39, said:

Ti-am dat sursa citeste si lasa mishtourile
1.1.3 automobil mixt - autovehicul, destinat prin constructie pentru
transportul de pasageri si de marfuri, in compartimente separate:
- automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de
autoturisme (categoria M1) se incadreaza in categoria M1 sau N1 in
conformitate cu conditiile aplicabile autoturismelor cu utilizare
multipla (anexa 1, sectiunea C, pct. 1);
- automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de
autoutilitare din categoria N se incadreaza in categoria M sau N in
conformitate cu conditiile precizate in anexa 1, sectiunea C, pct. 3.
De acord.
Acum arata-mi sectiunea aceea in care spune ca modificarea ( cu flexul, de dorel in curtea blocului ) a  caroseriei unui astfel de vehicol inseamna automat ca treaba e oabla.

 Nytro84, on 16 august 2018 - 18:13, said:

Din pacate voi nu ati vazut nici macar o duba in interior una este structura de rezistenta si cu totul altceva este tabla de umplutura.
Si explica inca odata care bucata de tabla este de umplutura.

 petman, on 16 august 2018 - 18:25, said:

Bahhhh, e masina noua, configurata din fabrica! Voi chiar nu pricepeti romaneste? Chiar sunteti asa de batuti in cap (oped si OPEDI) sa nu vedeti ce scrie?
Astept, am rabdare.

Edited by oped, 16 August 2018 - 18:48.


#36
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016
Ti-am dat articolul de lege consider ca nu mai am nimic sa-ti dovedesc oricum nu vrei sa intelegi si sincer eu m-am saturat sa-ti tot explic
Carcover se ocupa si de recarosari si de omologari de tot daca vrei sa-ti montezi si alte locuri pt pasageri in afara de cele maxim 3
http://www.ziare.com...taxelor-1101291
Asta unde o incadrezi si unde are structura de rezistenta??? Si de ce are panza si nu tabla???
https://www.autovit....a-ID7GmnV0.html

Edited by Nytro84, 16 August 2018 - 18:59.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate