Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Taiere caroserie
#19
Posted 16 August 2018 - 16:43
snipest, on 16 august 2018 - 14:03, said:
E autoutilitară N2. Daca ai fi fost curios sa cauti modelul de masina ai fi aflat ca tipul ala de masina vine in N variante de caroserie si de dotari din fabrica sau omologari individuale/de grup facute in UE. Modelul ala de masina nu prea s-a vandut de nou in RO (il au aia de pe la DSU si inca cateva institutii) . Deci, masina aia putea sa fie deja dotata cu un geam la prima inmatriculare in RO. Crezi ca aia de la ITP stiu de cum a fost masina? Crezi ca aia de la RAR de pe strada cauta in baza de date pozele initiale ale masinii? De asta am zis ca daca nu modifica structura de rezistenta si nu transporta pasageri in spatiul de marfa nu are nimeni nicio problema cu el. Dar nu, e mai simplu sa ne aberam in loc sa: - citim si sa trecem mai departe - citim si raspundem daca avem vreo informatie relevanta. Si nu, luatul la pla ca ce va face ulterior, ca daca e milionar poate sa omologheze individual (o sa ai o surpriza - e pina in 1000 euro), ca e cascarabeta, ca itp - nu ajuta deloc initiatorul. LE. Vezi de ce a sarit peste aia cu care a luat legatura - are ceva info din interior poate????????? Bai ce ne place sa ne dam in stamba. Desi aberam si spunem idiotenii tot ne place sa stam cu coada pe sus. Inca unu in ignore. Edited by petman, 16 August 2018 - 16:46. |
#20
Posted 16 August 2018 - 16:43
@OPEDI cum spuneam tu postezi sa ai nr de posturi zilnic.
Omul cere in zona Timisoara nu Bucuresti dar iti multumim pt contributia ta nepretuita Edited by Nytro84, 16 August 2018 - 16:45. |
#21
Posted 16 August 2018 - 17:42
Pai, daca nu-i 609 BUS, n-are geam acolo.Daca nu scrie BUS in carte, n-are geam.
Asta are geam, dar e xs-army ambulance, nu BUS. https://www.google.r...cpsJvOE0-3NgYM: https://www.google.r...-CiPr6op58I7bM: Iar la cel din ultimul link, scrie 609d furgon si n-are geam. Iese din omologare, nu mai e ce scrie in cartea ei. Daca scrie FURGON, mai orice furgon nu are gemuri laterale.O simpla cautare in Google dupa cuvant cheie "furgon", ne da ca rezultate o gramada de poze cu masini pt transport marfara fara geamuri laterale pt spatiul destinat transportului. https://www.google.r...aGjClcQ_AUICigB Cum sa nu se prinda la RAR sau orice control? Edited by ionutz_joe2009, 16 August 2018 - 17:55. |
#22
Posted 16 August 2018 - 17:55
ionutz_joe2009, on 16 august 2018 - 17:42, said:
Pai, daca nu-i 609 BUS, n-are geam acolo.Daca nu scrie BUS in carte, n-are geam. Asta are geam, dar e xs-army ambulance, nu BUS. https://www.google.r...cpsJvOE0-3NgYM: https://www.google.r...-CiPr6op58I7bM: Iar la cel din ultimul link, scrie 609d furgon si n-are geam. Iese din omologare, nu mai e ce scrie in cartea ei. Daca scrie FURGON, mai orice furgon nu are gemuri laterale.O simpla cautare in Google dupa cuvant cheie "furgon", ne da ca rezultate o gramada de poze cu masini pt transport marfara geamuri laterale pt spatiul destinat transportului. https://www.google.r...aGjClcQ_AUICigB Cum sa nu se prinda la RAR sau orice control? Sunt nevoit sa-ti dau raport. Cum sa sustii asemenea bazaconie. Omul taie cu flexul, pune o folie si are cascarabeta functionala. Statia itp, nu are nici un cuvant de spus. petman, on 16 august 2018 - 14:41, said:
ZIcala romaneasca: Câinele moare de drum lung şi prostul de grija altuia. petman, on 16 august 2018 - 14:52, said:
Mah, dar pe tine te intereseaza ce face el cu itp-ul? Chiar ai probleme nasoale. Edited by oped, 16 August 2018 - 18:00. |
#23
Posted 16 August 2018 - 18:02
Atunci, in cazul asta, eu zic sa-i puna geamuri si scaune, e buna pt transport calatori.Ce mai conteaza ce scrie in carte, noi facem ce vrem.
Va ramane fara talon daca e inspectat in trafic, cand pui mana pe flex si tai fier nu ai cum sa stii cat la suta cedezi din rezistenta.Asa cum nu stii daca cele care au geamuri sunt ridigizate in alte punte.Trebuie omologare, de aia servisul autorizat nu s-a complicat. 2 la mana.Cum se prinde geamul fara a exista o inspectie finala(omologare).Daca sare de acolo si omoara 7 pietoni? Edited by ionutz_joe2009, 16 August 2018 - 18:15. |
#24
Posted 16 August 2018 - 18:13
Din pacate voi nu ati vazut nici macar o duba in interior una este structura de rezistenta si cu totul altceva este tabla de umplutura.
Oare asta unde este incadrata in talon la duba sau transport persoane din moment ce are geamuri??? https://lajumate.ro/...ne-3381423.html Autoutilitarele raman incadrate autoutilitare atata timp cat nu au mai mult de 3 locuri nu depinde de nr de geamuri. Si se poate omologa si o duba pt transport persoane si nu costa o avere Edited by Nytro84, 16 August 2018 - 18:19. |
#25
Posted 16 August 2018 - 18:16
Ee....e pe proprie raspundere.Din cate stiu, exista telefon pt informatii RAR, altfel, e pe proprie raspundere.
Ce se intampla daca sare geamul de acolo si omoara un om(un pieton)? Edited by ionutz_joe2009, 16 August 2018 - 18:17. |
#26
Posted 16 August 2018 - 18:17
Nytro84, on 16 august 2018 - 18:13, said:
si cu totul altceva este tabla de umplutura. Cine hotaraste care bucata de tabla este umplutura si care de rezistenta? Dorel cu flexul? Nici geamul nu este de rezistenta. Poate fi inlocuit cu altceva? https://www.google.r...iw=1280&bih=909 o fi scumpa asta? Edited by oped, 16 August 2018 - 18:20. |
#27
Posted 16 August 2018 - 18:18
ionutz_joe2009, on 16 august 2018 - 17:42, said:
Daca scrie FURGON, mai orice furgon nu are gemuri laterale. https://www.truck1-r...a-a1096431.html - asta cum e? Uite ca sa vedeti ca se exista chiar si la masini furgon geamuri la compartimentul de marfa. fugon.png 81.47K 9 downloads Clono, intelege ca nu stii nimic si nu te mai baga in seama. Nu apre nicaieri pe civ ca are sau nu geamuri. Ce dracu mah ... iar incepeti cu drobul de sare, cu saritul de pe masina sa-i muste pe trecatori? Edited by petman, 16 August 2018 - 18:20. |
#28
Posted 16 August 2018 - 18:21
E pe proprie raspundere, eu unu nu as face asa ceva fara sa ma interesez foarte bine inainte(luat legatura la RAR).
Edited by ionutz_joe2009, 16 August 2018 - 18:22. |
|
#29
Posted 16 August 2018 - 18:25
Bahhhh, e masina noua, configurata din fabrica! Voi chiar nu pricepeti romaneste? Chiar sunteti asa de batuti in cap (oped si OPEDI) sa nu vedeti ce scrie?
|
#30
Posted 16 August 2018 - 18:26
Tocmai de aceea subiectul topicului este adresa unui carosier in zona Timisoara va multumim pt prezenta si pt divagatiile oferite cu atata stoicism
|
#31
Posted 16 August 2018 - 18:28
Nu ai voie sa circuli pe drumuri publice cu autoturisme care au lipsa elemente din caroserie.Acolo, daca tabla este inlocuita cu un geam, asta nu inseamna ca mai exista tabla.
Este interzisa circulatia pe drumurile publice cu autoturisme carora le lipsesc elemente din caroserie.Daca nu exista FURGON din ala cu geam lateral din fabrica, intra grav sub incidenta legii.Altfel...poate sa zicem ca ar mai fi trecut neobservat. Edited by ionutz_joe2009, 16 August 2018 - 18:31. |
#32
Posted 16 August 2018 - 18:29
CAP. 3
Definirea categoriilor de folosinta ale vehiculelor rutiere Vehiculul este un sistem mecanic care circula pe drum, cu sau fara mijloace de autopropulsare, si care se utilizeaza in mod normal pentru transportul de persoane si/sau marfuri ori efectuarea de servicii sau lucrari. Vehiculele se definesc, in sensul prezentelor reglementari, dupa cum urmeaza: 1 autovehicul - vehicul care se deplaseaza prin propulsie proprie, cu exceptia celui care circula pe sine. Poate tracta in anumite conditii si remorci sau semiremorci; 1.1 automobil - autovehicul care se utilizeaza in mod normal pentru transportul de persoane si/sau marfuri ori tractarea de remorci. Troleibuzul este considerat automobil. Nu sunt considerate automobile tractorul si masina autopropulsata pentru lucrari. Automobilul de teren are cel putin doua axe motoare, diferential blocabil si capacitate de trecere conform pct. 5 din anexa nr. 1; 1.1.1 autoturism - automobil avand cel mult 9 locuri pe scaune (inclusiv conducatorul) care, prin constructie si echipare, este destinat transportului de persoane, bagajului si/sau bunurilor acestora. Acesta poate de asemenea sa tracteze o remorca. 1.1.1.1 berlina - caroserie inchisa, cu sau fara montant central intre ferestrele laterale; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de aerisire; 4 sau mai multe locuri, dispuse pe cel putin 2 randuri; 2 sau 4 usi laterale, poate avea o capota de portbagaj sau usa spate (hayon), 4 sau mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1); 1.1.1.2 berlina cu hayon - berlina dotata in spatele vehiculului cu usa (hayon); (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1); 1.1.1.3 break - caroserie inchisa, partea ei din spate oferind un volum interior marit; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de aerisire; 4 sau mai multe locuri, dispuse pe cel putin 2 randuri, randul sau randurile din spate putand fi rabatabile sau demontabile pentru marirea suprafetei de incarcare; 2 sau 4 usi laterale si usa spate; 4 sau mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1); 1.1.1.4 cupeu - caroserie inchisa, similara berlinei, in general volum spate limitat; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de aerisire; 2 sau mai multe locuri, dispuse pe cel putin 1 rand; 2 usi laterale, 2 sau mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1); 1.1.1.5 cabriolet - caroserie decapotabila; acoperis suplu sau rigid cu cel putin doua pozitii (inchis si deschis/eliminat) (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1); 1.1.1.6 autoturism cu utilizare multipla - vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1 daca se incadreaza in categoria M1 si respecta cerintele tehnice impuse acestei categorii; 1.1.2 autobuz - automobil destinat, prin constructie, transportului a mai mult de 9 pasageri (inclusiv conducatorul) pe scaune sau pe scaune si in picioare si, dupa caz, a bagajelor acestora. Poate avea unul sau doua niveluri (autobuz cu etaj). Poate fi solo sau articulat, cu sau fara podea coborata. Autobuzul articulat consta din doua sau mai multe tronsoane rigide, care se articuleaza intre ele; compartimentele de pasageri situate in fiecare dintre tronsoanele rigide comunica intre ele in permanenta, permitand libera circulatie a pasagerilor; tronsoanele rigide sunt legate intre ele in mod permanent, astfel incat sa nu poata fi detasate decat printr-o operatie necesitand mijloace tehnice care in mod normal nu se gasesc decat intr-un atelier. 1.1.2.1 microbuz (minibuz) - autobuz destinat, prin constructie, transportului de pasageri, avand o capacitate de transport de cel mult 22 de locuri, in afara conducatorului. In cazul cand transporta pasageri si in picioare poate avea podeaua coborata; 1.1.2.1.1 microbuz clasa A - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.6 1.1.2.1.2 microbuz clasa B - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.6 1.1.2.2 autobuz clasa I (urban) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5 1.1.2.3 autobuz clasa II (interurban) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5 1.1.2.4 autobuz clasa III (autocar) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5 1.1.2.5 troleibuz - autobuz actionat electric, prin captarea curentului electric de la o linie de contact. 1.1.3 automobil mixt - autovehicul, destinat prin constructie pentru transportul de pasageri si de marfuri, in compartimente separate: - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de autoturisme (categoria M1) se incadreaza in categoria M1 sau N1 in conformitate cu conditiile aplicabile autoturismelor cu utilizare multipla (anexa 1, sectiunea C, pct. 1); - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de autoutilitare din categoria N se incadreaza in categoria M sau N in conformitate cu conditiile precizate in anexa 1, sectiunea C, pct. 3. 1.1.4 automobil utilitar (autoutilitara) - automobil comercial destinat, prin constructie, transportului de marfuri intr-o structura deschisa sau inchisa; 1.1.4.1 autocamion (autoutilitara camion) - automobil utilitar destinat, prin constructie si echipare, transportului de marfuri pe o platforma, cu sau fara obloane, care poate fi acoperita cu prelata; 1.1.4.2 autofurgon (autoutilitara furgon) - automobil utilitar destinat, prin constructie si echipare, transportului de marfuri intr-o structura inchisa; 1.1.4.3 automobil cu caroserie demontabila (amovibila) - automobil prevazut, prin constructie, cu posibilitatea montarii a diferite tipuri de caroserii pe acelasi sasiu echipat; 1.1.5 autovehicul special (autospeciala) un autovehicul din categoria M sau N, utilizat pentru transportul de pasageri sau de marfuri si care indeplineste o functie specifica ce necesita adaptari ale caroseriei si/sau echipamente speciale. Include si autovehiculele destinate efectuarii de servicii si/sau lucrari: 1.1.5.1 autorulota - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.1 1.1.5.2 autovehicul blindat: - vezi in anexa 1, sectiunea A pct. 6.2 1.1.5.3 ambulanta: - vezi in anexa 1, sectiunea A pct. 6.3 1.1.5.4 autovehicul funerar: - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.4 1.1.5.5 automacara mobila - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.6 1.1.5.6 alte autovehicule speciale - vezi anexa 1 sectiunea A pct. 6.7 1.1.5.7 autobuzele, altele decat cele utilizate pentru transportul de pasageri, sunt autovehicule speciale. 1.1.6 automobil cu utilizare multipla - vezi anexa 1, sectiunea C, pct. 1 daca se incadreaza in categoria N si respecta cerintele tehnice impuse acestei categorii. 1.1.7 autotractor - autovehicul de tractiune, destinat exclusiv sau in special tractarii de remorci; 1.1.7.1 autoremorcher - autotractor destinat, in principal, tractarii remorcilor grele cu protap articulat sau unor vehicule tractate grele, putand fi prevazut cu o platforma pentru lestare; 1.1.7.2 autotractor cu sa - autotractor destinat numai tractarii semiremorcilor si prevazut cu un dispozitiv de cuplare de tip sa, care preia o parte importanta din masa acestora, precum si fortele de tractare. Aici aveti si sursa http://www.legex.ro/...2003-36679.aspx ORDIN Nr. 211 din 11 februarie 2003 pentru aprobarea Reglementarilor privind conditiile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca vehiculele rutiere in vederea admiterii in circulatie pe drumurile publice din Romania - RNTR 2 ACT EMIS DE: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR SI LOCUINTEI ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 275 bis din 18 aprilie 2003 Edited by Nytro84, 16 August 2018 - 18:34. |
#33
Posted 16 August 2018 - 18:32
petman, on 16 august 2018 - 18:25, said:
Bahhhh, e masina noua, configurata din fabrica! Voi chiar nu pricepeti romaneste? Chiar sunteti asa de batuti in cap (oped si OPEDI) sa nu vedeti ce scrie? Sunt mai greu de cap. Explica-mi inca odata. Cu rabdare si cuvinte multe. Nu face economie la tastatura. Nytro84, on 16 august 2018 - 18:29, said:
CAP. 3 Definirea categoriilor de folosinta ale vehiculelor rutiere Vehiculul este un sistem mecanic care circula pe drum, cu sau fara mijloace de autopropulsare, si care se utilizeaza in mod normal pentru transportul de persoane si/sau marfuri ori efectuarea de servicii sau lucrari. Vehiculele se definesc, in sensul prezentelor reglementari, dupa cum urmeaza: 1 autovehicul - vehicul care se deplaseaza prin propulsie proprie, cu exceptia celui care circula pe sine. Poate tracta in anumite conditii si remorci sau semiremorci; 1.1 automobil - autovehicul care se utilizeaza in mod normal pentru transportul de persoane si/sau marfuri ori tractarea de remorci. Troleibuzul este considerat automobil. Nu sunt considerate automobile tractorul si masina autopropulsata pentru lucrari. Automobilul de teren are cel putin doua axe motoare, diferential blocabil si capacitate de trecere conform pct. 5 din anexa nr. 1; 1.1.1 autoturism - automobil avand cel mult 9 locuri pe scaune (inclusiv conducatorul) care, prin constructie si echipare, este destinat transportului de persoane, bagajului si/sau bunurilor acestora. Acesta poate de asemenea sa tracteze o remorca. 1.1.1.1 berlina - caroserie inchisa, cu sau fara montant central intre ferestrele laterale; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de aerisire; 4 sau mai multe locuri, dispuse pe cel putin 2 randuri; 2 sau 4 usi laterale, poate avea o capota de portbagaj sau usa spate (hayon), 4 sau mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1); 1.1.1.2 berlina cu hayon - berlina dotata in spatele vehiculului cu usa (hayon); (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1); 1.1.1.3 break - caroserie inchisa, partea ei din spate oferind un volum interior marit; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de aerisire; 4 sau mai multe locuri, dispuse pe cel putin 2 randuri, randul sau randurile din spate putand fi rabatabile sau demontabile pentru marirea suprafetei de incarcare; 2 sau 4 usi laterale si usa spate; 4 sau mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1); 1.1.1.4 cupeu - caroserie inchisa, similara berlinei, in general volum spate limitat; acoperis rigid fix, putand avea o trapa de aerisire; 2 sau mai multe locuri, dispuse pe cel putin 1 rand; 2 usi laterale, 2 sau mai multe ferestre laterale (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1); 1.1.1.5 cabriolet - caroserie decapotabila; acoperis suplu sau rigid cu cel putin doua pozitii (inchis si deschis/eliminat) (vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1); 1.1.1.6 autoturism cu utilizare multipla - vezi anexa 1, sectiunea C pct. 1 daca se incadreaza in categoria M1 si respecta cerintele tehnice impuse acestei categorii; 1.1.2 autobuz - automobil destinat, prin constructie, transportului a mai mult de 9 pasageri (inclusiv conducatorul) pe scaune sau pe scaune si in picioare si, dupa caz, a bagajelor acestora. Poate avea unul sau doua niveluri (autobuz cu etaj). Poate fi solo sau articulat, cu sau fara podea coborata. Autobuzul articulat consta din doua sau mai multe tronsoane rigide, care se articuleaza intre ele; compartimentele de pasageri situate in fiecare dintre tronsoanele rigide comunica intre ele in permanenta, permitand libera circulatie a pasagerilor; tronsoanele rigide sunt legate intre ele in mod permanent, astfel incat sa nu poata fi detasate decat printr-o operatie necesitand mijloace tehnice care in mod normal nu se gasesc decat intr-un atelier. 1.1.2.1 microbuz (minibuz) - autobuz destinat, prin constructie, transportului de pasageri, avand o capacitate de transport de cel mult 22 de locuri, in afara conducatorului. In cazul cand transporta pasageri si in picioare poate avea podeaua coborata; 1.1.2.1.1 microbuz clasa A - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.6 1.1.2.1.2 microbuz clasa B - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.6 1.1.2.2 autobuz clasa I (urban) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5 1.1.2.3 autobuz clasa II (interurban) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5 1.1.2.4 autobuz clasa III (autocar) - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 2.5 1.1.2.5 troleibuz - autobuz actionat electric, prin captarea curentului electric de la o linie de contact. 1.1.3 automobil mixt - autovehicul, destinat prin constructie pentru transportul de pasageri si de marfuri, in compartimente separate: - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de autoturisme (categoria M1) se incadreaza in categoria M1 sau N1 in conformitate cu conditiile aplicabile autoturismelor cu utilizare multipla (anexa 1, sectiunea C, pct. 1); - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de autoutilitare din categoria N se incadreaza in categoria M sau N in conformitate cu conditiile precizate in anexa 1, sectiunea C, pct. 3. 1.1.4 automobil utilitar (autoutilitara) - automobil comercial destinat, prin constructie, transportului de marfuri intr-o structura deschisa sau inchisa; 1.1.4.1 autocamion (autoutilitara camion) - automobil utilitar destinat, prin constructie si echipare, transportului de marfuri pe o platforma, cu sau fara obloane, care poate fi acoperita cu prelata; 1.1.4.2 autofurgon (autoutilitara furgon) - automobil utilitar destinat, prin constructie si echipare, transportului de marfuri intr-o structura inchisa; 1.1.4.3 automobil cu caroserie demontabila (amovibila) - automobil prevazut, prin constructie, cu posibilitatea montarii a diferite tipuri de caroserii pe acelasi sasiu echipat; 1.1.5 autovehicul special (autospeciala) un autovehicul din categoria M sau N, utilizat pentru transportul de pasageri sau de marfuri si care indeplineste o functie specifica ce necesita adaptari ale caroseriei si/sau echipamente speciale. Include si autovehiculele destinate efectuarii de servicii si/sau lucrari: 1.1.5.1 autorulota - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.1 1.1.5.2 autovehicul blindat: - vezi in anexa 1, sectiunea A pct. 6.2 1.1.5.3 ambulanta: - vezi in anexa 1, sectiunea A pct. 6.3 1.1.5.4 autovehicul funerar: - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.4 1.1.5.5 automacara mobila - vezi anexa 1, sectiunea A pct. 6.6 1.1.5.6 alte autovehicule speciale - vezi anexa 1 sectiunea A pct. 6.7 1.1.5.7 autobuzele, altele decat cele utilizate pentru transportul de pasageri, sunt autovehicule speciale. 1.1.6 automobil cu utilizare multipla - vezi anexa 1, sectiunea C, pct. 1 daca se incadreaza in categoria N si respecta cerintele tehnice impuse acestei categorii. 1.1.7 autotractor - autovehicul de tractiune, destinat exclusiv sau in special tractarii de remorci; 1.1.7.1 autoremorcher - autotractor destinat, in principal, tractarii remorcilor grele cu protap articulat sau unor vehicule tractate grele, putand fi prevazut cu o platforma pentru lestare; 1.1.7.2 autotractor cu sa - autotractor destinat numai tractarii semiremorcilor si prevazut cu un dispozitiv de cuplare de tip sa, care preia o parte importanta din masa acestora, precum si fortele de tractare. Edited by oped, 16 August 2018 - 18:41. |
|
#34
Posted 16 August 2018 - 18:39
Ti-am dat sursa citeste si lasa mishtourile
1.1.3 automobil mixt - autovehicul, destinat prin constructie pentru transportul de pasageri si de marfuri, in compartimente separate: - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de autoturisme (categoria M1) se incadreaza in categoria M1 sau N1 in conformitate cu conditiile aplicabile autoturismelor cu utilizare multipla (anexa 1, sectiunea C, pct. 1); - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de autoutilitare din categoria N se incadreaza in categoria M sau N in conformitate cu conditiile precizate in anexa 1, sectiunea C, pct. 3. Daca monteaza doar un geam nu are nevoie de omologare. Daca monteaza locuri pt pasageri da are nevoie de omologare RAR Edited by Nytro84, 16 August 2018 - 18:45. |
#35
Posted 16 August 2018 - 18:44
Nytro84, on 16 august 2018 - 18:39, said:
Ti-am dat sursa citeste si lasa mishtourile 1.1.3 automobil mixt - autovehicul, destinat prin constructie pentru transportul de pasageri si de marfuri, in compartimente separate: - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de autoturisme (categoria M1) se incadreaza in categoria M1 sau N1 in conformitate cu conditiile aplicabile autoturismelor cu utilizare multipla (anexa 1, sectiunea C, pct. 1); - automobilele mixte care reprezinta diversificarea unei familii de autoutilitare din categoria N se incadreaza in categoria M sau N in conformitate cu conditiile precizate in anexa 1, sectiunea C, pct. 3. Acum arata-mi sectiunea aceea in care spune ca modificarea ( cu flexul, de dorel in curtea blocului ) a caroseriei unui astfel de vehicol inseamna automat ca treaba e oabla. Nytro84, on 16 august 2018 - 18:13, said:
Din pacate voi nu ati vazut nici macar o duba in interior una este structura de rezistenta si cu totul altceva este tabla de umplutura. petman, on 16 august 2018 - 18:25, said:
Bahhhh, e masina noua, configurata din fabrica! Voi chiar nu pricepeti romaneste? Chiar sunteti asa de batuti in cap (oped si OPEDI) sa nu vedeti ce scrie? Edited by oped, 16 August 2018 - 18:48. |
#36
Posted 16 August 2018 - 18:48
Ti-am dat articolul de lege consider ca nu mai am nimic sa-ti dovedesc oricum nu vrei sa intelegi si sincer eu m-am saturat sa-ti tot explic
Carcover se ocupa si de recarosari si de omologari de tot daca vrei sa-ti montezi si alte locuri pt pasageri in afara de cele maxim 3 http://www.ziare.com...taxelor-1101291 Asta unde o incadrezi si unde are structura de rezistenta??? Si de ce are panza si nu tabla??? https://www.autovit....a-ID7GmnV0.html Edited by Nytro84, 16 August 2018 - 18:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users