Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cum sa folosesc DirectDraw in C++?
Last Updated: Sep 02 2018 15:51, Started by
ciochis
, Aug 15 2018 21:46
·
0
#19
Posted 16 August 2018 - 15:47
Am activat si optiunea DirectDraw + Direct3D!
Si merg la alte aplicatii, dar cand am inventat cu C++, se deschide oricum, dar nu rendereaza nimic! nici dd, nici dx7, si nici gl! Dar nu e de la setari, ci de la aplicatia de C++ pentru ca e program nu e joc! Si vreau sa invat sa creez un joc cu sarpe in 3D! Si nu mai spune ca nu merge sa inventez jocuri 3D care foloseste DirectDraw, pentru ca merge, dar inca e 2D, dar modele sunt 3D! De exemplu: Counter Strike 1.6, cand folosesc Software adica DirectDraw, modele sunt exact in 3D, dar se vede 2D, si pixelat, asa stiu eu. Si iar eu vreau sa inventez un joc cu sarpe in 3D care foloseste DirectDraw. Si dupa aia testez cu bandicam sa vad daca rendereaza ceva, daca rendereaza gresit, adica in loc de "dd", este "dx7", este ceva gresit, dar eu zic ca nu e nimic gresit. Si intrebarea mea este: De ce folosesc DirectDraw la orice joc? Si raspunsul meu este: Pentru ca e cel mai bun. Motivul meu este: Cand folosesc D3D sau OpenGL, clipeste ecranul si se vede ciudat cand ies afara din mapa, adica cand ies din sky cum ar veni, si de asta folosesc DirectDraw, dar eu stiu ca grafica e naspa, dar e destul de bun pentru mine! |
#20
Posted 16 August 2018 - 16:05
DirectDraw is no longer recommended for use.
https://docs.microso...draw/directdraw Nu stiu cum desenezi pe acolo, ce rezultate ai. Aplicatia aia care-ti spune una-alta nu reprezeinta nimic. ciochis, on 16 august 2018 - 15:47, said:
Si iar eu vreau sa inventez un joc cu sarpe in 3D care foloseste DirectDraw. Edited by neagu_laurentiu, 16 August 2018 - 16:05. |
#21
Posted 16 August 2018 - 16:40
ciochis, on 16 august 2018 - 15:47, said:
Si merg la alte aplicatii, dar cand am inventat cu C++, se deschide oricum, dar nu rendereaza nimic! nici dd, nici dx7, si nici gl! Cine sa randeze? Unde? Cum? Ce cod ai scris pentru a desena ceva anume? ciochis, on 16 august 2018 - 15:47, said:
Dar nu e de la setari, ci de la aplicatia de C++ pentru ca e program nu e joc! Pentru calculator, toate-s programe. ciochis, on 16 august 2018 - 15:47, said:
Si vreau sa invat sa creez un joc cu sarpe in 3D! Daca vrei 3D, de ce cauti DirectDraw si nu Direct3D? ciochis, on 16 august 2018 - 15:47, said:
Si nu mai spune ca nu merge sa inventez jocuri 3D care foloseste DirectDraw, pentru ca merge, dar inca e 2D, dar modele sunt 3D! De exemplu: Counter Strike 1.6, cand folosesc Software adica DirectDraw, modele sunt exact in 3D, dar se vede 2D, si pixelat, asa stiu eu. DirectDraw e una, software/hardware in Direct3D e alta. ciochis, on 16 august 2018 - 15:47, said:
Si iar eu vreau sa inventez un joc cu sarpe in 3D care foloseste DirectDraw. Ramane intrebarea de mai sus. ciochis, on 16 august 2018 - 15:47, said:
Si intrebarea mea este: De ce folosesc DirectDraw la orice joc? Si raspunsul meu este: Pentru ca e cel mai bun. Motivul meu este: Cand folosesc D3D sau OpenGL, clipeste ecranul si se vede ciudat cand ies afara din mapa, adica cand ies din sky cum ar veni, si de asta folosesc DirectDraw, dar eu stiu ca grafica e naspa, dar e destul de bun pentru mine! DirectDraw e un simplu API pentru a transfera date spre memoria video, pentru a fi afisate pe ecran. Il foloseau acum 15-20 de ani jocurile 2D, care se bazau la greu pe sprites, animatii gata facute pe care le copiai cate un cadru odata pe ecran, la anumite intervale de timp. Direct3D si OpenGL fac o gramada de calcule pentru a randa un univers 3D intr-un dreptunghi. Ca le fac folosind placa video sau procesorul e un detaliu. |
#22
Posted 16 August 2018 - 17:01
dani.user, on 16 august 2018 - 16:40, said:
Cine sa randeze? Unde? Cum? Ce cod ai scris pentru a desena ceva anume? Si am asa: Header Files: ddraw.h; Resource.h; stdafx.h; targetver.h; WindowsProject6.h. Iar la Resource Files: small.ico; WindowsProject6.ico; WindowsProject6.rc. Iar la Souce Files: DDraw.cpp; stdafx.cpp; WindowsProject6.cpp. Si descarca fisierul asta: WindowsProject6.rar 14.15MB 2 downloads, daca vrei sa vezi codul, ca nu pot sa postez imi pare rau, dar e prea lung. dani.user, on 16 august 2018 - 16:40, said:
Daca vrei 3D, de ce cauti DirectDraw si nu Direct3D? ciochis, on 16 august 2018 - 15:47, said:
Cand folosesc D3D sau OpenGL, clipeste ecranul si se vede ciudat cand ies afara din mapa, adica cand ies din sky cum ar veni, si de asta folosesc DirectDraw, dar eu stiu ca grafica e naspa, dar e destul de bun pentru mine! |
#24
Posted 16 August 2018 - 17:56
Am incercat unele coduri, dar nu merg!
Imi apare o linie rosie! Si nu merge! |
#25
Posted 16 August 2018 - 20:11
Ai un vocabular ce nu te califica a fi programator!
Cand nu merge spui ce erori da, nu ce linii colorate apar. Cum sa randeze cand tu nu faci nimic de asemenea maniera? Ai o amarata de functie DirectDrawInit care vrea ea sa initializeze povestea si nimic. Colac peste pupaza nici dracu' nu o apeleaza din programul Windows. Pai cum stai cu programarea Windows, monser? Edited by neagu_laurentiu, 16 August 2018 - 20:11. |
#26
Posted 19 August 2018 - 12:08
In proiectul asta: https://github.com/a...o/ElectricField am folosit Direct2D pentru desenarea in view (nu si pentru print preview si print, unde am folosit gdi).
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/3JGs0VSAtqk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Un exemplu despre cum se poate folosi Direct2D intr-o aplicatie. Edited by parabellum, 19 August 2018 - 12:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users