Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Parola blocare apeluri?
Last Updated: Aug 16 2018 20:09, Started by
andr87
, Aug 15 2018 11:12
·
0
#1
Posted 15 August 2018 - 11:12
Vreau să aleg Blocare apeluri (Call barring), Toate apelurile primite, dar îmi cere o parolă.
Clar nu e o parolă stabilită de mine, deoarece am resetat telefonul și am și căutat pe net, pare a fi ceva standard. Nu știu dacă ține de marca telefonului sau de provider (Eu am Samsung J3 2016 și J5 2017, Orange abonament si Prepay, RDS abonament - pe toate îmi cer parola) Am încercat 0000, 1111, 1234, nu merg. Edited by andr87, 15 August 2018 - 11:25. |
#2
Posted 15 August 2018 - 11:21
Orange nu suporta decat la abonament, RDS nu stiu. Parola default e 0000.
|
#3
Posted 15 August 2018 - 11:31
Orange: https://www.orange.r...-apelurilor-101
Digi: sunat relatii clienti, e mai sanatos, nu gasesc acum pe net ceva de folos...... |
#4
Posted 15 August 2018 - 11:36
Mersi. Eu aș avea mai mult nevoie de blocare pe un SIM Prepay Orange.
În acest caz să caut ceva aplicație? Ceva recomandări de un app free fără reclame și third party shit? Sau altă soluție? |
#5
Posted 15 August 2018 - 11:44
Instalezi o aplicatie dedicate de filtrare apeluri.
Unele telefoane au asa ceva din softul lor. |
#6
Posted 15 August 2018 - 11:55
Si cum s-ar chema o asemnea aplicatie, cum a cerut omul mai sus, free / fara reclame ?!?!?!?!
|
#9
Posted 16 August 2018 - 20:09
Pe prepay la cea mai scumpă rețea chiar crezi că au așa ceva ?
Să fim serioși dar nu au! Și la aboanamente, de îngâmfați ce sunt, nu poți activa bararea apelurilor decât dacă suni la ei ca să ți le activeze ei din CRM. Deh, foarte profesionist, în loc să poți face tu de câte ori ai nevoie, la orice oră din zi și din noapte, direct din secvențe MMI de forma **33*parola# pt barare efectuare apeluri **35*parola# pt barare intrare apeluri și altele. La RDS nu se poate deloc, nu au serviciul deloc. La alții se poate și pe prepaid și pe postpaid direct din secvențe, de câte ori ai chef. Adică la VDF și TLK. Eventual, o idee pt RDS ca să nu primești apeluri, faci redirecționare la un număr inexistent după RDS. Gen redirecționezi la plesneală către un prefix ce nu există sau pur și simplu către un număr de fix reziliat sau altceva. De exemplu faci deviere către un număr de forma 0794... ce nu există sau către 034491..... ce iar nu cred că există. Și așa cine sună va auzi eroare sau număr inexistent/nealocat. După prepay la oranj nu poți. Seară faină! Edited by galsven, 16 August 2018 - 20:09. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users