Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Reziliere abonament vodafone in aceeasi zi in care l-am semnat?
#2
Posted 15 August 2018 - 09:25
care 30 de zile?
in principiu odata semnat un contract, el devine valabil si rezilierea lui este cea standard. |
#3
Posted 15 August 2018 - 09:30
lasa contractul asa,nu te prosti
cum mai primim si noi mokaciuni daca reziliezi,gandeste-te si la noi,cei multi bafta |
#4
Posted 15 August 2018 - 09:40
din cate stiu eu, poti rezilia in 14 zile doar in cazul contractelor incheiate la distanta. daca ai semnat, fizic, in magazin, nu prea poti rezilia asa de usor.
|
#5
Posted 15 August 2018 - 10:03
#6
Posted 15 August 2018 - 11:04
Semnat pe hartie in magazin?
Citesti la clauze ce scrie. Insa tare cred ca vei plati ceva despagubiri. |
#7
Posted 15 August 2018 - 11:35
Se poate rezilia in urmatorul minut dupa ce a fost semnat.
Daca nu ai luat telefon subventionat nu vei plati taxa de justa despagubire. |
#8
Posted 15 August 2018 - 11:55
remyyy, on 15 august 2018 - 09:07, said:
Ar trebui sa fie valabile cele 30 de zile, nu? danutz21, on 15 august 2018 - 11:35, said:
Se poate rezilia in urmatorul minut dupa ce a fost semnat. Daca nu ai luat telefon subventionat nu vei plati taxa de justa despagubire. Quote
10. EFECTELE ÎNCETĂRII CONTRACTULUI ... 10.3.Modul de calcul al justei despăgubiri. În cazul în care Clientul solicită încetarea prezentului contract înainte de expirarea perioadei minime contractuale sau încetarea contractului înainte de expirarea acestei perioade este generată de încălcarea obligațiilor contractuale de către Client, acesta datorează o despăgubire egală cu valoarea prejudiciului cauzat Prejudiciul cauzat se calculează pornind de la o anumită Sumă Inițială, pentru fiecare cartelă SIM dezactivată. Suma Inițială este stabilită conform tabelului de mai jos, având la bază următoarelor criterii: numărul de luni rămase până la expirarea perioadei minime contractuale, contravaloarea lunară a Pachetului de Servicii fără aplicarea reducerilor sau discounturi promoţionale (Planului Tarifar și Extropțiunile cu Perioadă Minimă contractuală), tipul Echipamentului Terminal achiziționat de Client la preț promoțional odată cu activarea sau prelungirea contractului de servicii[...] Eu zic sa-l lasi sa citeasca ce scrie in contract (fara sa-i umpli capul cu tampenii), ca acolo scrie exact ce are de platit! (sau daca nu are ce sa plateasca) Edited by stlk, 15 August 2018 - 12:14. |
#9
Posted 15 August 2018 - 12:24
#10
Posted 15 August 2018 - 12:28
stlk, on 15 august 2018 - 11:55, said:
Care 30 de zile? le inventezi tu in loc sa citesti contractul? de ce deschizi un subiect pe forum pentru acest lucru, nu scrie romaneste in contract? Citeste ce scrie acolo! Serios? Citeste mai departe TCG-ul si nu mai spune prostii! Atunci banuiesc ca stii ca in Ro este ilegal facturarea in avans a serviciilor neprestate (de aceea ai acces instantaneu la toate resursele aferente ab/EO la inceputul ciclului de facturare si ce depasesti platesti platesti post-factum la ab sau in momemtul utilizarii la prepay ) . Acea practica din TCG a fost demult declarata ca fiind invalida de catre ANPC (din pacate legislatia in vigoare face in continuare profitabila pastrarea ei in continuare in TCG pt . ca mai multi bani sunt extrasi de la clientii creduli decat primesc amenzi de la plangerile individuale impotriva acestei practici). Orice dauna la care operatorul are pretentia de a fi despagubita trebuie justificata ; nu poti pretinde ca nu iti sunt platite servicii pe care tu nu le-ai prestat ; de asemenea si in cazul reducerilor oferite la achizitia unui terminal cunatumul acesteia trebuie sa fie prezente in factura altfel operatorul e liber sa spuna orice suma ii trece prin cap . Ce vor putea percepe este probabil inca o luna de ab tinand cont de terenul de 30 zile de procesare a notificarii de reziliere ( notificare nu cerere si neaparat facuta intr-un mod in care poti dovedi depunerea ei deci intr-un shop fizic cu primirea unui nr. de inregistrare sau via FAX ) Nu traim in raiul consuatorilor dar nici in sat fara caini . Edited by me_iauras, 15 August 2018 - 12:28. |
|
#11
Posted 15 August 2018 - 12:36
#12
Posted 15 August 2018 - 13:27
stlk, on 15 august 2018 - 11:55, said:
Eu zic sa-l lasi sa citeasca ce scrie in contract (fara sa-i umpli capul cu tampenii), ca acolo scrie exact ce are de platit! (sau daca nu are ce sa plateasca) Daca acolo scrie ca vei plati despagubire 1000 de euro pentru ca au reziliat in ultima zi din perioada contractuala, te duci si platesti pentru ca asa scrie acolo? |
#13
Posted 15 August 2018 - 13:29
me_iauras, on 15 august 2018 - 12:28, said:
Atunci banuiesc ca stii ca in Ro este ilegal facturarea in avans a serviciilor neprestate (de aceea ai acces instantaneu la toate resursele aferente ab/EO la inceputul ciclului de facturare si ce depasesti platesti platesti post-factum la ab sau in momemtul utilizarii la prepay ) ... de ANCOM ai auzit? atunci afla: Quote 20. Deși nu am beneficiat de un telefon gratuit, furnizorul îmi solicită plata unor penalități de încetare a contractului. E legal? Furnizorii stabilesc o perioadă minimă contractuală pentru a-și asigura recuperarea cheltuielilor în cazul ofertelor comerciale care cuprind anumite beneficii suplimentare pentru utilizatori. Aceste beneficii nu se referă doar la telefoane gratuite sau la pret redus, ci și la planuri tarifare promoționale, instalarea gratuită a serviciilor etc. Totuși, aceste penalități trebuie să fie proporționale cu valoarea beneficiilor acordate. Dacă taxele solicitate pentru încetarea contractului înainte de termen constau într-o sumă fixă, cu o valoare pe care o consideri prea mare faţă de posibilele pierderi pe care le-ar avea furnizorul, poţi sesiza Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor. 26. Am semnat un contract pe o perioadă minimă de 12 luni și a doua zi m-am răzgandit. Furnizorul e obligat să accepte rezilierea noului contract fără plata unor penalități? În cazul în care contractul nu a fost încheiat printr-un mijloc de comunicație la distanță (telefon, e-mail, aplicație online etc.) sau în afara spațiilor comerciale ale furnizorului, nu există nicio prevedere legală care să îți permită să te retragi din contractul semnat, chiar și într-un termen scurt de la încheierea acestuia. danutz21, on 15 august 2018 - 13:27, said:
Eu zic sa citesti legea, nu aberatiile din contractele corporatistilor. Daca acolo scrie ca vei plati despagubire 1000 de euro pentru ca au reziliat in ultima zi din perioada contractuala, te duci si platesti pentru ca asa scrie acolo? In mod logic daca nu vrei sa platesti abonament (un an sau doi) exista prepay! ba chiar mai mult de atat, la Telekom exista abonament liber de contract! -insa e un abonament doar de 5 euro care nu are prea multe beneficii- (la Vodafone nu exista asa ceva) Edited by stlk, 15 August 2018 - 13:42. |
#14
Posted 15 August 2018 - 13:47
Dar de OG 111//2011 privind comunicatiile electronice ai auzit?
Daca nu ai auzit, e chiar pe site-ul ANCOM. Ia vezi unde scrie acolo ca operatorul poate cere despagubiri daca reziliaza in perioada contractuala si nu a beneficiat de servicii sau echipamente subventionate. Dar de legea 161/2010 privind completarea listei clauzelor considerate ilegale ai auzit? O gasesti chiar pe site-ul ANPC. Ia vezi unde scrie in lege ca despagubile sunt legale daca nu ai beneficiat de telefon sau servicii subventionate. Daca nici dupa analizarea legislatiei in domeniu nu ti-e clar, eu zic sa platesti despagubiri duble ca sa compensezi pierderile generate de acei clienti care au inteles ce drepturi au si n-au platit nicio despagubire. Untitled.png 2.29MB 27 downloads Untitled (1).png 3.49MB 27 downloads stlk, on 15 august 2018 - 13:29, said:
Las-o balta! du-te tu si fa-ti 1000 de abonamente azi si maine reziliaza-le pe toate fara taxe! eventual ramai si cu toate telefoanele care ti le da cadou la acele abonamente! Edited by danutz21, 15 August 2018 - 13:54. |
#15
Posted 15 August 2018 - 14:06
danutz21, on 15 august 2018 - 13:47, said:
Dar de OG 111//2011 privind comunicatiile electronice ai auzit? Daca nu ai auzit, e chiar pe site-ul ANCOM. Ia vezi unde scrie acolo ca operatorul poate cere despagubiri daca reziliaza in perioada contractuala si nu a beneficiat de servicii sau echipamente subventionate. Dar de legea 161/2010 privind completarea listei clauzelor considerate ilegale ai auzit? O gasesti chiar pe site-ul ANPC. ... Quote In ceea ce priveste contractele aflate in derulare, consumatorii trebuie sa inteleaga ca simpla modificare a actului normativ mentionat mai sus nu duce la anularea automata din contract a taxei de reziliere. Se considera abuzive numai taxele de reziliere fara justificare economica, impuse de operatorul economic pentru a tine consumatorul captiv. Nu sunt abuzive acele clauze care prevad returnarea contravalorii unor beneficii acordate consumatorului la semnarea contractului, daca valoarea acestor beneficii este cuantificabila si echitabila prin raportarea la produse sau servicii similare de pe piata. Edited by stlk, 15 August 2018 - 14:09. |
|
#16
Posted 15 August 2018 - 14:08
Este in acord cu ce am scris mai sus. Ai citit sau te-ai aprins din nou fara motiv?
Ia zii cum justifici acea suma ceruta ca despagubiri care e calculata conform articolului 10.3 din TCG? Cum o pui in acord cu ce ai citat? De asta ce zici? E un document oficial Vodafone. Vezi ultima fraza. Daca esti curios sa vezi la ce face referire, cauta pe google "Dosarul civil nr. 914/2/2015" sau "Sentința 8254/2015". Apoi sa ne spui ce ai inteles. Lectura suplimentara: http://portal.just.r...orm.aspx?ID=174 http://portal.just.r...orm.aspx?ID=114 http://portal.just.r...orm.aspx?ID=138 http://portal.just.r...orm.aspx?ID=211 Edited by danutz21, 15 August 2018 - 14:24. |
#17
Posted 15 August 2018 - 15:18
stlk, on 15 august 2018 - 13:29, said: Nu n-am auzit ; te rog sa-mi explici conceptul ! Daca tot ne aflam in fata unei situatii de analfabetism functional ( esti in stare sa citesti textele citate dar nu si sa le intelegi ) o sa te ajut . In primul paragraf se explica ca nu doar reducerile la terminale reprezinta costuri pt. un provider de servicii de comunicatii (ANCOM-ul guvernand si peste providerii de internet fix, televiziune , etc.) ci si alte servicii punctuale cum ar fi instalarea la sediul clientului al serviciului ; intr-o relatie contractuala plata acestui tip de serviciu "one time" (cost fix) este esalonata pe toata perioada contractului a.i. este normal ca in cazul rezilierii anticipate acest cost neamortizat sa fie platit de client (doar cuantumul ramas proportional cu perioada pierduta). De asemenea conform legislatiei si reducerile promotionale reprezinta juste de despagubiri daca acestea sunt cu adevarat reduceri (trebuie ca in oferta comerciala disponibila sa existe si serviciul neredus ; nu e suficient ca furnizorul de servicii de comunicare sa spuna ca uite abonamentul asta e redus cu 50% daca este singura varianta in care poate fi achizitionat ) Al doilea paragraf se refera la denuntarea unui contract la distanta si faptul ca un contract incheiat "in persoana" nu beneficiaza de aceleasi protectii; la un contract denuntat acesta devine nul de drept fara posibilitatea furnizorului de a a pretinde despagubiri ( cu exceptia situatiei de distrugere a proprietatii >> telefon, router, DVR , etc. ). In cazul contractelor fata in fata furnizorul este indreptatit sa pretinda despagubirile pe care le poate justifica cu hartii/facturi ; este si motivul pt. care am expicat ca persoana in cauza va ramane cu banii luati pe prima luna si posibil si a doua (portarea nu aduce decat garantia ca nu au cum sa taraganeze procedurile mai mult de termenul oricum exagerat de 30 zile cum multi clienti se gasesesc in situatia de a fi dusi cu zaharelul ca vezi doamne' e plecat in concediu colegul/colega care se ocupa de notificare) P.S. @danutz21 Nu te mai lua de corporatisti ; nu noi suntem problema ci o autoritate statala complet incompetenta care si atunci cand are legislatia data nu e in stare/ nu vrea sa o aplice (asta ca m-am atacat de sentimentul de superioritate al celor care lucreaza "la patron" ceea ce in Romania inseamna ca e posibil/probabil sa sufere mai multe abuzuricomparat cu o "corporatie"). |
#18
Posted 15 August 2018 - 15:31
Am sesizat acea autoritate la care faci referire cu privire la acele precizari citate si de colegul de mai sus.
Uite si raspunsul: Raspuns ANCOM.pdf 637.07K 55 downloads Evident ca acea OG la care fac referire nu spune nimic de dreptul operatorilor de a solicita taxa in cazul rezilierii in perioada contractuala daca nu ai beneficiiat de servicii sau echipamente subventionate. Edited by danutz21, 15 August 2018 - 15:37. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users