Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Austroglass Parbrize EVITATI!

- - - - -
  • Please log in to reply
34 replies to this topic

#19
nikkor

nikkor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 12.01.2010
ai dreptate, eu as merge mai departe si as spune ca au plecat meseriasii si am ramas cu infractorii, ca nu prea poti sa lucrezi afara daca esti un ciorditor cu cazier, astia raman pe aici si unii lucreaza la stabilimente din astea de monteaza parbrize spre exemplu.

am sa verific zilele urmatoare, insa fac pariu ca soarecu' asta tupeist are cazier, cardeala asta si genul ala de golaneala la tupeu, este caracteristica borfasilor astora marunti de au vreo suspendare ceva pe drept comun, pe circumscriptia unui judet.

Edited by nikkor, 14 August 2018 - 18:45.


#20
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postnikkor, on 14 august 2018 - 13:54, said:

voi face, insa am impresia ca de fapt, desi pe site se lauda cu nu stiu cate locatii, cred ca sunt niste amarate de francize, gen nu cred ca exista o guvernanta corporativa in stricto sensu.

Nu stiu care e faza cu firma asta .Nici macar francizor nu cred ca e ...ci doar colaboreaza (promoveaza?!) cu diverse service-uri sau firme mici care se ocupa cu montarea/repararea parbrizelor.

Mai bine specifica locatia/adresa ca sa stim unde sa nu ne ducem sau unde sa avem grija. Probleme se pot intampla oriunde .....dar depinde cum sunt rezolvate.

Edited by polizei, 15 August 2018 - 01:34.


#21
nikkor

nikkor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 12.01.2010
Da, este vb de locatia din bd Expozititei, in sectorul 1.



#22
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
Deci cei in cauza par ar fi parbrize-ieftine.com ( Unilot SRL ) !?

Edited by polizei, 15 August 2018 - 23:40.


#23
crisstonne

crisstonne

    Ἀταραξία

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,183
  • Înscris: 13.01.2011
Practic fac si lucrări de calitate ieftinache :lol:

#24
nikkor

nikkor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 12.01.2010
nu stiu la ce te referi cu unilot srl, eu am mers la austroglass.ro. aici:

http://austroglass.r...elocator/index/

Edited by nikkor, 16 August 2018 - 06:29.


#25
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Ma bag si eu in seama dupa razboi, dar de ce nu ai mers la reprezentanta BMW ?

#26
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postnikkor, on 16 august 2018 - 06:27, said:

nu stiu la ce te referi cu unilot srl, eu am mers la austroglass.ro. aici:

http://austroglass.r...elocator/index/

Mi-a aratat gresit cand am cautat Austroglass - Expozitiei . (probabil a mai fost o firma care a renuntat la `parteneriatul` cu Austroglass)

Pentru  Austroglass Marasti Nr.59 firma este Marctec

#27
nikkor

nikkor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 12.01.2010
stai ca m-ai activat si am descoperit ca Unilot aia sunt tot Austroglass, dar sub alta denumire, alt CUI, alt telefon etc, dar aceleasi locatii, incredibil, asta nici nu e legal.

Pentru Austroglass Marasti, am CUI-ul 38796740 pe factura, care corespunde societatii Parbrize Bucuresti Nord SRL, ce soricarie.

#28
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

View Postnikkor, on 16 august 2018 - 18:05, said:

stai ca m-ai activat si am descoperit ca Unilot aia sunt tot Austroglass, dar sub alta denumire, alt CUI, alt telefon etc, dar aceleasi locatii, incredibil, asta nici nu e legal.

Pentru Austroglass Marasti, am CUI-ul 38796740 pe factura, care corespunde societatii Parbrize Bucuresti Nord SRL, ce soricarie.

Cat a costat geamul schimbat? Eu am schimbat parbrize si mereu a fost ok la reprezentanta pilkington.

#29
nikkor

nikkor

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 12.01.2010
80 de lei, schimbat chederul geamului mic, usa spate. Am fost un super cretin ca am mers la astia, vb ta, nu m-am gandit sa merg la Pilkington, dar am zis ca sigur sunt buni, pt ca am vazut pe site au multe locatii etc.


View PostIon_de_la_Raion, on 16 august 2018 - 12:48, said:

Ma bag si eu in seama dupa razboi, dar de ce nu ai mers la reprezentanta BMW ?

nu fac operatiunea, am intrebat la Baneasa... in afara de asta, am un “tomberon” ai uitat? :) n-as fi indraznit sa insist.

Edited by nikkor, 16 August 2018 - 19:16.


#30
MARGELATUZ3U

MARGELATUZ3U

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 23.10.2007
am fost si eu la ei acum 2 saptamani si am stat cam 2 ore sa imi vina randul la montaj si pentru ca se termina programul de lucru am optat pentru montaj acasa. La inceput toate bune si frumoase "; mi-au promis megaoferta  - garantie 2 ani indiferent de spartura. Am zis OAU ! ...dar cand au venit baietii la montaj, se putea citi pe fata lor o rusine de ceva.... Am inspectat parbrizul  (marca Nord Glass) care era desigilat si foarte murdar (se vedea clar ca fusese depozitat prost , probabil refuzat de altcineva...) Le-am aratat problema si a ramas ca vin peste cateva zile cu altul. Peste cateva zile am fost sunat ca parbrizul ce le-a sosit este tot zgariat si daca vreau sa imi comande de la "parteneri" (a se citi de prin vecini) , trebuie sa mai platesc 30 lei in plus. Am zis DA, fara probleme.
Da, dar trebuie sa veniti sa achititati integral. Am zis OK, dar in aceste conditii ce garantie am  ?  tot la fel 2 ani ?  NUUU, mi-au raspuns. Aveti 3 luni....

nu mai zic nimic....

#31
reallifehunter

reallifehunter

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 13.06.2008
Eu am fost la ei de multe ori cu diverse probleme si de fiecare data au fost super ok.Nu cred ca ar trebui confundata firma cu oamenii peste care dai.Aici in Alba Iulia baietii sunt hiar ok, foarte foarte implicati.Cred ca nu firma e problema ci Bucurestiul, care este, cu toata tristerea, adevaratul "tomberon" la calitate si meseriasi...:(

#32
ilc04

ilc04

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 21.06.2005
Austroglass Pipera.

Am facut programare cu 2 saptamaini inainte si am primit un mail cu detalii , inclusiv pretul . Inainte cu o zi de data programata primesc un mail de "reminder".
Vine ziua programarii. Ajung cu 10 min inainte de ora programata, vine o duduie , ii spun ca sunt programat la ora x. Imi spune sa las masina ca o sa ma sune peste circa 5 ore. Intreb. aici nu pot sa stau, vin din alta localitate si nu ajung acasa decat cu taxi. A zis ca nu am unde sa stau  - deci valea …. OK, iau uber si ma duc acasa. Ma suna dupa circa 2 ore sa-mi spuna ca parbrizul lor nu se potriveste , nu isi explica de ce , de fapt ei aveau un alt cod pt parbriz desi eu le-am comunicat si serie sasiu. Sa mai astept ca o sa verifice sefa lor …(vrajeala, nu m-a sunat nimeni). Am sunat eu la ei si mi-au spus ca verifica daca vine vreun transport cu un parbriz  cu codul necesar, dar trebuie sa mai las masina la ei….sau sa reprogramez. M-am dus iar cu Uber si am ridicat masina. Deci m-a costat vreo 60ron si juma de zi pierduta si am intrebat: dvs, "Austroglass", vreti sa ma reprogramati si nu-mi faceti un discount pt greseala facuta ?
Duduia mi-a raspuns ca nu a fost nici o greseala, toate datele erau bune dar nu isi explica de ce nu se potrivesc desi pe foaia de receptie scria ca e codul gresit (angajatii Austroglass trebuie sa faca niste teste de inteligenta inainte de angajare  - cel putin unii dintre ei). Deci ei au identificat gresit codul parbrizului, tot ei au scris care este codul correct , dar ei nu au gresit ???!!!!!  
Am zis sa vina acasa sa-l monteze pe cel bun cand vine (ca pe site scrie ca fac montaj la domiciliu). Dar si aici este o problema , nu mai au acest serviciu desi pe site exista.

PS: pretul de pe factura l-au umflat cu 20 Ron fata de pretul de la programare

Am rugat-o sa-mi faca o copie dupa foaia de receptie - dar nu aveau nici copiator !

Proverb:
Clientul nostru, stapanul nostru  - La Austroglass este altfel: Angajatul nostru este stapanul clientului

Attached Files



#33
C63AMG

C63AMG

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 669
  • Înscris: 21.06.2012

 ilc04, on 03 august 2021 - 19:54, said:

Austroglass Pipera.

Am facut programare cu 2 saptamaini inainte si am primit un mail cu detalii , inclusiv pretul . Inainte cu o zi de data programata primesc un mail de "reminder".
Vine ziua programarii. Ajung cu 10 min inainte de ora programata, vine o duduie , ii spun ca sunt programat la ora x. Imi spune sa las masina ca o sa ma sune peste circa 5 ore. Intreb. aici nu pot sa stau, vin din alta localitate si nu ajung acasa decat cu taxi. A zis ca nu am unde sa stau  - deci valea …. OK, iau uber si ma duc acasa. Ma suna dupa circa 2 ore sa-mi spuna ca parbrizul lor nu se potriveste , nu isi explica de ce , de fapt ei aveau un alt cod pt parbriz desi eu le-am comunicat si serie sasiu. Sa mai astept ca o sa verifice sefa lor …(vrajeala, nu m-a sunat nimeni). Am sunat eu la ei si mi-au spus ca verifica daca vine vreun transport cu un parbriz  cu codul necesar, dar trebuie sa mai las masina la ei….sau sa reprogramez. M-am dus iar cu Uber si am ridicat masina. Deci m-a costat vreo 60ron si juma de zi pierduta si am intrebat: dvs, "Austroglass", vreti sa ma reprogramati si nu-mi faceti un discount pt greseala facuta ?
Duduia mi-a raspuns ca nu a fost nici o greseala, toate datele erau bune dar nu isi explica de ce nu se potrivesc desi pe foaia de receptie scria ca e codul gresit (angajatii Austroglass trebuie sa faca niste teste de inteligenta inainte de angajare  - cel putin unii dintre ei). Deci ei au identificat gresit codul parbrizului, tot ei au scris care este codul correct , dar ei nu au gresit ???!!!!!  
Am zis sa vina acasa sa-l monteze pe cel bun cand vine (ca pe site scrie ca fac montaj la domiciliu). Dar si aici este o problema , nu mai au acest serviciu desi pe site exista.

PS: pretul de pe factura l-au umflat cu 20 Ron fata de pretul de la programare

Am rugat-o sa-mi faca o copie dupa foaia de receptie - dar nu aveau nici copiator !

Proverb:
Clientul nostru, stapanul nostru  - La Austroglass este altfel: Angajatul nostru este stapanul clientului
Daca nu l-ai schimbat,scrie-mi in privat si iti dau eu pe cineva foarte bun de la Ager.

#34
Ananas23

Ananas23

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 24.07.2020
Ca sa va spun ceva noutati din 2022 referitoare la firma asta minune. In primul rand sa va faceti idee ce fel de angajator este.
1. Aduce indieni fara forme legale, cei din India platesc pentru permisele de sedere iar firma nu le face actele. Pe langa asta, li se confisca pasapoartele in momentul in care se angajeaza, ca sa nu poata pleca in alta parte.
2. Toti indienii sunt necalificati, nu stiu o boaba de engleza majoritatea, sunt extrem de murdari atat la job cat si la locuintele inchiriate de catre firma.
3. Ti se prezinta post de Asistent Manager/Secretara iar in contract esti Agent de vanzari. Au inclusiv clauza ca iti asigura ei training in valoare de vreo 7.000 de lei, daca pleci inainte de 6 luni ai bani de dat cat nu ai muncit in astea 6 luni. Oricine isi da demisia este oricum hot, le fac dosare pentru furt desi nu au nicio dovada in acest sens.
4. Salariile cica sunt 2.500 de lei net. Realitatea este ca nu se respecta, este salariu de zilier si daca faci programari din call center ajungi sa faci cu chiu cu vai banii astia.
5. Daca faci multi bani, esti penalizat in cel mai stupid mod, ca nu e mailul x trimis pana la ora de ..., esti luat la rost de ce nu a venit clientul sa puna parbrizul pe masina, de ce nu ai convins clientul sa puna parbrizul scump, de ce nu ai convins clientul sa puna parbrizul zgariat sau exfoliat. De asemenea, daca sunt parbrize ciobite, le dau cu Primer negru ca sa nu se vada. Si asa se trezeste clientul cu linie de sub bord si nu stie de ce i-a crapat parbrizul.
6. Esti obligat sa stai pe call center, sa verifici camere video pentru ca dupa 2 saptamani se sterg din sistem, sa asculti apeluri etc etc. Plata fiind de la 0,5 lei la 5 lei per activitate, unele cu conditia sa achite clientul ca altfel nu iei niciun leu.
7. Salariul il dau abia dupa o luna si jumatate de munca, avans si lichidare, fara fluturasi de salariu, fara state de plata, numai cash.
8. Daca stai peste program nu este nicio problema, nu te platesc. Daca pleci cu 2 minute mai devreme te penalizeaza cu 20-50 de lei.
9. Au angajati care au comision x% din penalizarile pe care le dau.
10. Indienii fiind fara forme legale sunt platiti din penalizarile date fetelor din call center si celor din receptie. Daca ai facut 10 lei tips, asteapta-te la 10 lei penalizare.
11. Daca nu ai trecut in loc de x care apare automat la spaga, in sistem, 0, iar iti taie din salariu cate 1-5 lei pe fiecare comanda la care nu ai trecut 0 in loc de x. Stupid, nu?
12. Daca s-au dat retur trebuie sa le urmaresti, ca daca nu se stie pe unde a ajung x parbriz te acuza ca l-ai furat.
13. La interviu ti se zice ceva, in trainingul de 5 zile ( fizic, ca pe hartie tine 14 zile) ti se spune altceva. Este una, Madalina, nu o suporta nimeni din firma. Vine nespalata, cu jegul sub unghii. Te minte in fata ca s-a precizat de la interviu ca se reseteaza lunar salariul si ca iei doar comisionul din vanzari. Nu stie nici sa numere banii, mereu iese pe minus, ii face disparuti din incasari doar ca sa mai fure ceva din tips. Ea chiar crede ca sunt toti angajatii niste prosti de care ea poate sa isi bata joc cum vrea. Daca era contract de zilier de ce nu a fost facut de zilier? De ce e contract de munca cu 2.500 salariu net si nu contract de prestari servicii? Unde e logica?
14. Sunt angajati care pleaca dupa nici 2 luni de activitate, oare de ce? Mai nou se autodeclara cei mai buni angajatori. Dragii mei, sunteti cei mai prosti angajatori ever!
15. Daca ramaneti insarcinate sau aveti nevoie de concediu medical, nu primiti. Va obliga sa stati pe call center sa faceti programari. Daca faceti reclamatii la ITM isi baga firmele in insolventa si deschid altele. Nicio firma nu e pe numele zgarcitului de ungur. Putin ii pasa ca are de platit salarii cand el nu plateste nici macar furnizorii de la care ia parbrizele. Le da la reducere 50% ca sa mai achite la furnizori cate o factura.

Despre firma...ce sa mai zic?

1. Aduc parbrize din Rusia, Ucraina, Polonia, China cu 1-15 euro bucata si le vand cu o groaza de bani. Cele din China sunt mai calitative decat cele din Rusia, contrar a ceea ce promoveaza.
2. Clientii nu gasesc niciodata parbriz pe stoc daca au garantie, mai ales iarna.
3. Au dat teapa furnizorilor, nu au platit marfa, ulterior au tot schimbat firmele din 6 in 6 luni sau in fiecare an. Prin urmare se chinuie sa faca rost de parbrize in momentul actual. Nici Turcia nu vrea sa le trimita fara sa vada banii in cont.
4. Nu conteaza ce reclamatie faci dupa, scrie pe factura ca o data ce ai luat masina nu se mai accepta reclamatii.
5. Nu conteaza daca faci reclamatie la ANPC, oricum da patronul sute de mii de lei spaga. A avut amenda de la Inspectoratul de Imigrari si putea sa achite 15.000 de lei in cateva ore sau 600,000 de lei, a achitat varianta cu mai multe zero-uri.
6. Nu protejeaza parbrizele, nu vin echipate, nu au chedere, nu au nimic. La Pilkington dai cam tot atat si vine cu tot cu chedere si ce mai trebuie.
7. Nu au implementat GDPR-ul, orice cu acces la google poate sa intre sa ia datele clientilor. Nu se semneaza niciun GDPR nicaieri.
8. Nu au oameni calificati, protectii juridice, nimic. Daca le ceri daune, taie tot angajatilor din salarii. Cu peste 160 de ore lucrate pe luna si cu taieri masive de salariu, nu va asteptati sa se comporte frumos cu voi.
9. Anuleaza comenzile si la 11 noapte si cand te duci la 9 dimineata afli ca te-ai invoit degeaba de la job, ca nu au pe stoc parbrizul. Mereu le vine tirul cu marfa peste 1 saptamana, peste 2 zile, peste 1 luna. Le vine tirul gol de nu au marfa niciodata?

Nu recomand nici ca angajator, nici ca servicii oferite. La Brasov a fost un caz cu niste Indieni trimisi de patronul ungur, au distrus masinile, au folosit adeziv in cantitati industriale, altii in Prahova au dat dauna unei masini de minim 1.800 de euro, constatare facuta de reprezentanta, altul in Bucuresti a lovit masina clientului si i-a spart farurile/stop-urile.
Decat sa va stricati aici masinile si sa fiti experimente pentru indieni, mai bine mergeti in service-uri autorizate, mergeti in reprezentanta, mergeti la Pilkington, oriunde numai aici nu.

#35
zaharias

zaharias

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 28.05.2012
austroglass, cei mai neispraviti, lucru de mantuiala, la un an dupa inlocuirea parbrizului ploua in masina, s-a dezlipit si acum zic ca am o ciobitura si nu pot sa-l relipeasca!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate