Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...

Programe TV cu altfel de sporturi
 Laptop "bun la toate" max...

ctfmon.exe - System Error (in Saf...

Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...
 Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu

Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?
 Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart

Accesare Plex prin webstation

Reziliere contract Digi Mobil?
 

Senzor presiune pneuri

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Va salut, posesorii de Dacia Logan mcv din 2018 îmi pot confirma dacă senzorul de abs este folosit și pentru presiune pneuri?
Mie asa mi-au spus, va mulțumesc.

#2
jm2010

jm2010

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,975
  • Înscris: 14.03.2013
Nu sunt mecanic insa, sensorul de presiune in roti se presupune ca masoara presiunea, el este montat pe ventilul rotii pe partea din interior si transmite wireless catre masina. ABS-ul este un sistem total diferit, nu vad cum ar putea sa fie acelasi sistem.

#3
bekali

bekali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 25.11.2006
Da senzorul ABS e folosit pentru avertizarea presiunii scazute in pneuri. Modul de functionare se bazeaza pe diferenta numarului de turatii dintre o roata cu presiune normala si una cu presiune scazuta. Tot senzorul ABS se foloseste si pentru ESP.

#4
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Exact asta mi-au spus, ca dacă o roata se învârte mai încet are presiune scăzută.
Cică de anul acesta se folosește sistemul asta de măsurat presiunea.
Mulțumesc pentru răspunsuri.

#5
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,960
  • Înscris: 24.02.2006
pai e destul de simplu: o roata desumflata se va roti cu alta viteza decat celelalte. senzorul ABS-ului fix asta masoara (viteza de rotatie a rotii), deci iti poate semnala o eventuala problema (presupunand ca nu ai toate rotile desumflate uniform :) ). chestia asta se numeste Indirect TPMS.

#6
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,576
  • Înscris: 12.03.2006

 jm2010, on 14 august 2018 - 06:05, said:

Nu sunt mecanic insa, sensorul de presiune in roti se presupune ca masoara presiunea, el este montat pe ventilul rotii pe partea din interior si transmite wireless catre masina. ABS-ul este un sistem total diferit, nu vad cum ar putea sa fie acelasi sistem.
Exista si din aia, nu la Dacia insa.

#7
bekali

bekali

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 25.11.2006
Mecanicul tau m_ _ _ e (minte). O roata cu presiune mai mica va avea un diametru mai mic ca una normala, si deci la aceiasi viteza se va invarti mai repede. Sistemul e vechi si pe Logan a aparut odata cu modelul noul Logan.

#8
MKdens24kw

MKdens24kw

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,839
  • Înscris: 02.02.2014
Diferenta de rotatii la mers pe linie dreapta probabil...in curba se schimba treaba cu rotatiile chiar daca au aceeasi presiune.

#9
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,963
  • Înscris: 09.05.2009

 arab, on 14 august 2018 - 06:27, said:


Exista si din aia, nu la Dacia insa.
Sistemul cu senzori de presiune exista si pe Dacia! Eu il am. Din 2016 insa s-a trecut la sistemul indirect prin ABS.

Edited by DannyMC, 14 August 2018 - 07:38.


#10
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Eu am luat masina din Austria, în România am întrebat la Dacia la 3 reprezentanțe și toți au zis ca e pe ventil. Asta ca sa îmi ia banii.
În Austria mi-au spus ca e pe abs. Oricum o sa pun alta roata și dacă se resetează sistemul de presiune înseamnă că e pe abs.


#11
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,963
  • Înscris: 09.05.2009
Daca masina e din 2018, in mod sigur ai TMPS indirect, adica fara senzori!

#12
bitiro

bitiro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 678
  • Înscris: 07.03.2008
Nu cred ca la schimbarea roti se va reseta automat.
Am un Clio 4 din 2016.
Resetarea o fac eu la o viteza de 70-80km/h, bineinteles dupa ce am umflat roata in cauza.

#13
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
La mine, după ce am coborât de pe munte fiind temperatura scăzută, în oraș la căldură mi s_a aprins martorul de presiune roata, pe loc am dat resetare, nefiind nici o roata moale sau pană.
Diferența de temperatura sau poate am dat mai tare în vreo groapa.

#14
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 12.01.2018

 wb626ek, on 14 august 2018 - 06:23, said:

Exact asta mi-au spus, ca dacă o roata se învârte mai încet are presiune scăzută.
Cică de anul acesta se folosește sistemul asta de măsurat presiunea.
Mulțumesc pentru răspunsuri.
și dacă pui o curbă largă de câțiva km una la stânga,una la dreapta  tot se aprind senzorii și faci disco?trebuie să ai valve speciale care să măsoare presiunea în roată

#15
wb626ek

wb626ek

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,392
  • Înscris: 05.11.2014
Nu vad ce rost au avea cei din Austria sa își minta clienții.
Am cautat și eu oe net, și într-adevăr cum au zis și alții colegi, exista sistemul de măsurat presiunea cu senzorul de abs.

#16
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 12.01.2018

 wb626ek, on 14 august 2018 - 07:42, said:

Eu am luat masina din Austria, în România am întrebat la Dacia la 3 reprezentanțe și toți au zis ca e pe ventil. Asta ca sa îmi ia banii.
În Austria mi-au spus ca e pe abs. Oricum o sa pun alta roata și dacă se resetează sistemul de presiune înseamnă că e pe abs.
dacă ai valvă normală din cauciuc nu are cum sa fie pe ventil

mă gândesc ca acest nou sistem este mai grosier și te ajută să nu mergi pe pană să nu tai cauciucul

#17
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,960
  • Înscris: 24.02.2006

 EMPP, on 15 august 2018 - 06:14, said:

trebuie să ai valve speciale care să măsoare presiunea în roată

 EMPP, on 15 august 2018 - 07:33, said:

dacă ai valvă normală din cauciuc nu are cum sa fie pe ventil


pari sa crezi ca senzorii de presiune trebuie musai integrati in valve :)
ei bine, te inseli. sunt o gramada de sisteme in care senzorii nu sunt in valve, ci sunt atasati pe centrul jantei cu un soi de coliere.

#18
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,963
  • Înscris: 09.05.2009

 EMPP, on 15 august 2018 - 07:33, said:

dacă ai valvă normală din cauciuc nu are cum sa fie pe ventil
Valvele cu senzor de la Renault arata asa. Eu zic ca partea externa arata ca o valva normala de cauciuc.

Edited by DannyMC, 15 August 2018 - 10:14.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate