Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Mazda 6 GG 2.0i Hatchback - "tigaia" de 2500e
#1
Posted 13 August 2018 - 19:37
Salut
La inceputul lunii iulie, am intrat in posesia unei Mazda 6 GG Hatchback, 2.0 benzina de 141 de cai, facuta in 06.2005 cu ~161k km ( presupun ca reali dpdv al starii interiorului si mecanic, daca nu, asta e ) Masina am adus-o eu impreuna cu tatal meu din Germania. Fiind la studii in Eindhoven, foarte aproape de Germania, am hotarat ca in vacanta de vara sa nu ma intorc cu avionul acasa, ci cu masina si sa o aduc inapoi in Olanda. Masina chiar nu este o necesitate pentru mine acolo, am luat-o strict pt placerea de a conduce. Zis si facut, m-am intalnit cu tatal meu in Essen, am vazut masina, mi-a placut si am cumparat-o. Pretul undeva la 2500e cu tot cu acte. Intre timp, am si inmatriculat-o, RAR-ul l-a trecut fara probleme Multi ar spune ca e o tampenie sa iau o masina din clasa medie la banii astia, ca mai bine as lua un Logan mai nou sau ceva din grupul VAG, insa mie mi s-a pus pata pe masina asta si nu cred ca am ales gresit. Este a 2a mea masina, dupa ce am condus aproape 2 ani si vreo 12k km un GWM Hover, masina mult diferita de asta Dotari: -scaune piele, incalzite fata + cotiere fata-spate -volan din piele -comenzi pe volan -clima automata -tempomat -abs+esp+control al tractiunii + 8 airbaguri -computer bord Ce a fost adaugat de proprietarii de dinaintea mea: -Jante pe 17 Radius R9 -Un ornament de inox pt toba -Arcuri Eibach Pro Kit ( masina e mai joasa fata de una stock ) + bonus un set de Jante Aluett pe 15'' impreuna cu cauciucuri de iarna Uniroyal, x2 DOT 2011, x2 DOT 2015 ( nu le mai folosesc, le vand impreuna cu jantele ) Am facut un drum Olanda-Romania fara probleme. Intre timp am mai plimbat-o prin Romania de cateva ori pe la mare si Valea Prahovei, Transfagarasani, etc...De cand o am, am facut undeva la 4500km, in care am bagat: -ulei si filtre cum am ajuns in tara - vreo 200 lei daca tin bine minte -incarcat freon - 100 lei -4 cauciucuri All-Season ( voi sta intr-o camera de studenti si n-am loc de cauciucuri separate vara/iarna ) Michelin CrossClimate Plus pe 17' - 2400 lei -inlocuit o pozitie fata - 5 lei -vopsit bara spate deoarece era atinsa, foarte zgariata si nu-mi placea cum arata - 450 lei -senzori de parcare spate - 200 lei Total: ~3350 lei Masina a fost verificata iar pe parte de bucsaraie sta foarte bine. Nu a fost nevoie sa schimb distributia ( e pe lant si a fost verificata ), busce, bielete, capete de bara, amortizoare, etc. Mecanicul mi-a zis ca inca sunt in stare buna si nu necesita ceva schimbat deocamdata ( inafara de o problema cu plecarea de pe loc pe care am adaugat-o la minusuri ). Masina inainte a vazut doar reprezentanta, chiar si in 2017 la ultima revizie. Am primit facturi cu tot ce s-a umblat pe la ea. Teoretic parea o masina intretinuta iar dupa 4500km, pot zice ca asa e. Probabil n-o sa mai vada vreodata reprezentanta in viata ei Plusuri: -are vlaga, depasesc usor in urcare cu clima pornita si masina incarcata, nu strang din buci -comfortabila la drum lung -nu aud greierasi in bord ca la Logan, nu se aude niciun zgomot ciudat pe drumuri proaste -tinuta de drum impecabila, directia precisa Minusuri: -inceput de rugina la aripile spate -simt o vibratie in volan la primele 2-3 porniri de pe loc daca masina sta nemiscata mai mult, mecanicul mi-a spus ca s-ar putea sa fie ceva la ambreiaj/volanta. O sa o rezolv pana ma intorc cu ea in Olanda in 2 saptamani -suspensia cam tare pt drumurile de cacat din Romania Si cam asta este experienta mea in aproape 5000km cu o masina veche de 13 ani, de care multa lume se fereste daca e adusa in discutie. O prefer oricand in locul unui Logan nou, chit ca e mai veche si o sa mai arda bani si poate timp, comfortul si tinuta de drum nici nu se compara dupa ce am mers cu unul acum o saptamana...Este o parere strict subiectiva si sunt de acordca vor exista persoane care nu vor fi de acord Sper sa trag de ea cativa ani fara probleme pana imi termin facultatea. Attached FilesEdited by Robiacs, 13 August 2018 - 19:48. |
#3
Posted 13 August 2018 - 22:20
Frumoasa, buna, dar nu trebuia sa pornesti un versus, din moment ce este Jurnal de bord
Parere mea. Sa nu regreti lipsa de înțelepciune Te maninca de viu haterii. |
#4
Posted 13 August 2018 - 22:28
Felicitari pentru achizitie! Arata foarte ok, se vede ca proprietarul a avut ceva grija. Farurile nu-s matuite deloc, ori au fost reconditionate ori a stat in garaj.
Cat despre rugina, sa o tii sub supraveghere. Mazda in perioada aia aveau ceva probleme pe partea asta, cand inca imparteau platforme cu Ford. |
#5
Posted 13 August 2018 - 23:19
waterman, on 13 august 2018 - 19:46, said:
S-o stăpânești sănătos colegule japonez și fără evenimente. Te rog eu totuși să verși o lacrimă de invidie așa când treci pe lângă un Logan Cum zice francezu: Konichiwa & sayonara ! crisstonne, on 13 august 2018 - 22:20, said:
Frumoasa, buna, dar nu trebuia sa pornesti un versus, din moment ce este Jurnal de bord Parere mea. Sa nu regreti lipsa de înțelepciune Te maninca de viu haterii. Da, poate am gresit facand o comparatie. Macar am incercat sa o fac astfel incat sa nu supar pe nimeni . abrakadaver07, on 13 august 2018 - 22:28, said:
Felicitari pentru achizitie! Arata foarte ok, se vede ca proprietarul a avut ceva grija. Farurile nu-s matuite deloc, ori au fost reconditionate ori a stat in garaj. Cat despre rugina, sa o tii sub supraveghere. Mazda in perioada aia aveau ceva probleme pe partea asta, cand inca imparteau platforme cu Ford. Farurile au fost reconditionate prin 2017, am gasit printre facturi chestia asta. A avut 2 fosti proprietari, primul pana in 2013 iar al 2 lea pana cand am luat-o eu, in 2018. Ambii proprietari au avut destul de multa grija de ea, am primit foarte multe facturi cu tot ce a fost schimbat si nu vreau sa-mi bat joc de ea Cat despre rugina, se vede deja un strat subtire daca bag capul sub aripa. Unde am vopsit bara, mi-au spus ca este superficiala si ca ar fi bine sa o mai las asa ceva timp, ca nu e aparuta de ieri, e aparuta de 1-2 ani, zic ei. Mi-au spus ca orice i-ar face, rugina o data intrata acolo, va aparea iar in scurt timp si ca nu are rost pt. ce e acolo sa o fac. Acum nu stiu ce sa zic..Eram constient ca o sa am probleme cu rugina, cand am luat-o cautam Mazda 3/6 sau Ford Focus ( Mondeo nu mi-a placut cum arata din acea generatie ), cu acelasi motor de 2.0 benzinar si citisem ca toate au aceeasi problema cu caroseria. Pana la urma nici pretentii de masina perfecta in banii astia n-am avut. La fel sunt constient ca majoritatea incep sa manance ulei dupa ceva timp, insa pe drumul spre Romania nu mi-a mancat nimic. Nici dupa ce am facut schimbul, acum vreo 2000km. E cam devreme sa-mi dau cu parerea totusi, dar cam o data pe saptamana verific uleiul si e la maxim mereu. Edited by Robiacs, 13 August 2018 - 23:22. |
#6
Posted 14 August 2018 - 07:28
Salutare, sa o stapanesti sanatos.
Ce consum ai la 2.0 benzina? |
#7
Posted 14 August 2018 - 09:06
Depinde foarte mult de cum merg cu ea, in general nu prea merg la consum, ba chiar invers. In București 11-13 iar exterior 7.5-9. Vede redline'ul cam des in exterior.
|
#8
Posted 14 August 2018 - 09:07
Ah pai e bine. Nu e cu mult mai mult fata de 1.6 al meu Motorul de 2 litrii are si turbina?
|
#9
Posted 14 August 2018 - 09:14
Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme. Oricum daca ii dai la timp ce ii trebuie, o sa ai km cu duiumul fara probleme .
Cam toate Mazda din generatia respectiva, inclusiv faceliftul la modelul asta au probleme cu rugina. Un coleg a avut GY din 2008, diesel ce-i drept, superba masina, imi placea cum statea pe drum, cum se simtea la condus, acum are GH deci tot in familia Mazda e . Nu pot sa ma pronunt la motorul tau, dar la cele diesel de la Mazda, atata timp cat ai grija cu reviziile si sa stii ce trebuie facut din cand in cand (saibele de la injectoare schimbate cam pe la 60.000, sau cand se cer), nu ai probleme cu consumul de ulei. Eu am o Mazda 626 din 2001, si nu mananca gram de ulei intre revizii. Oricum motoarele pe benzina Mazda sunt recunoscute ca foarte bune. Am fost pe la un srot anul trecut, avea multe japoneze acolo, si omul a avut masini personle Mazda, cam toate generatiile, diesel in special, si mi-a zis, daca vrei motor diesel sa nu prea ai treaba cu el, Toyota, daca vrei benzinar sa nu ai probleme, Mazda. Edited by Galacticul, 14 August 2018 - 09:15. |
#10
Posted 14 August 2018 - 10:04
Foarte faina masina , s-o stapanesti sanatos multi km !
|
|
#11
Posted 14 August 2018 - 13:32
S-o stapanesti sanatos!
Mi-a placut foarte mult cand am condus-o acum vreo 10 ani, cand oscilam intre Mondeo si Mazda 6. L-am luat pe primul pt confort, insa la mers mai sportiv, Mazda n-avea ce discuta cu Mondeo eddybv, on 14 august 2018 - 09:07, said:
Ah pai e bine. Nu e cu mult mai mult fata de 1.6 al meu Motorul de 2 litrii are si turbina? Nu, dar are un singur "i" |
#12
Posted 14 August 2018 - 19:04
eddybv, on 14 august 2018 - 09:07, said:
Ah pai e bine. Nu e cu mult mai mult fata de 1.6 al meu Motorul de 2 litrii are si turbina? Nu, e aspirat. Am cautat un motor simplu, sa nu ma leg la cap de posibilele probleme ce pot aparea la un motor diesel sau benzina turbo. Plus ca la 2.0 daca avea si turbina, nu mai doar 141 cai. Astazi se scoate atata dintr-un 1.4 turbo. Insa nu pot sa zic ca sunt fan al lor, am mers cu un Opel Mokka 1.4 turbo tot cu 140 cai parca si e o senzatie ciudata pana intra turbina. Probabil e de la mine, pana acum am condus in mare doar benzinare aspirate si sunt obisnuit ca puterea sa creasca treptat. Galacticul, on 14 august 2018 - 09:14, said:
Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme. Oricum daca ii dai la timp ce ii trebuie, o sa ai km cu duiumul fara probleme . Cam toate Mazda din generatia respectiva, inclusiv faceliftul la modelul asta au probleme cu rugina. Un coleg a avut GY din 2008, diesel ce-i drept, superba masina, imi placea cum statea pe drum, cum se simtea la condus, acum are GH deci tot in familia Mazda e . Nu pot sa ma pronunt la motorul tau, dar la cele diesel de la Mazda, atata timp cat ai grija cu reviziile si sa stii ce trebuie facut din cand in cand (saibele de la injectoare schimbate cam pe la 60.000, sau cand se cer), nu ai probleme cu consumul de ulei. Eu am o Mazda 626 din 2001, si nu mananca gram de ulei intre revizii. Oricum motoarele pe benzina Mazda sunt recunoscute ca foarte bune. Am fost pe la un srot anul trecut, avea multe japoneze acolo, si omul a avut masini personle Mazda, cam toate generatiile, diesel in special, si mi-a zis, daca vrei motor diesel sa nu prea ai treaba cu el, Toyota, daca vrei benzinar sa nu ai probleme, Mazda. Am vazut ca si faceliftul avea probleme, ba chiar si generatia a2a de Mazda 6 am citit ca sta destul de prost la capitolul asta. Abia la generatia a3a se pare ca au rezolvat, care apropo, mi se pare superba la cum arata Totusi am citit ca sunt anumite probleme la motoarele pe benzina de la Mazda din generatia aceea, cam dupa 200-250k km incep sa manance ~1l/1000km. Nu toate, insa am auzit multa lume cu problema asta. La fel si la Mazda 3, Focus, Mondeo si alte masini care mai folosesc motorul asta. Deocamdata nu a inceput sa pape. Cand o sa inceapa, asta e, voi sta cu 1l in portbagaj mereu, nu e capat de lume Astazi i-am montat si senzorii de parcare. Nu am gasit ceva pe culoarea masinii, doar un gri mai deschis si mi s-a recomandat sa nu-i vopsesc. Asta e, nu arata chiar asa de rau. Sunt mai precisi decat credeam. I-am pus dupa ce cu fosta masina dupa ce s-au defectat senzorii de parcare ( si si-au revenit singuri dupa cateva zile ), am lovit un stalpisor care era fix in unghiul mort, la centrul masinii ( greseala mea ca nu m-am uitat inainte ) iar de atunci am zis ca mereu voi avea senzori de parcare, ma pot scuti de cheltuieli inutile. Attached FilesEdited by Robiacs, 14 August 2018 - 19:20. |
#13
Posted 23 August 2018 - 16:41
Astazi i-am schimbat si bujiile deoarece uneori masina pornea mai greu, electromotorul invartea de 3-4 ori pana sa o ia. Daca o porneam imediat dupa, o lua normal. Bateria nu era ( am luat bateria de la Hover si facea la fel ), alternatorul incarca bine iar electromotorul invartea. I-am schimbat bujiile ca erau cam uzate si sa vad daca mai face asa acum.
I-am pus NGK 4477. Pretul lor 208 lei + 60 lei manopera. |
#14
Posted 25 August 2018 - 22:21
Felicitări de alegere!
Te rog mult , nu mai compara mașina asta cu Loganul. Când a fost noua, a costat de 3 ori mai mult (poate). Așa cum și un Seria 7 a fost mai scump de 3 ori față de Mazda ta si îi da "fum". Avem pe-aici un coleg cu un 626 mai vechi și mai rulat, care nu schimba mare lucru la ea. Dar avem și colegi care baga bani grei in mașini cunoscute pe motiv că na, cat sa mai tina?! Drumuri bune! |
#15
Posted 02 September 2018 - 11:40
Masina a mai facut un drum de ~2200km fara probleme pana in Olanda. Probabil se bucura ca a scapat de drumurile din Romania pana la vara Se apropie de 8000km facuti fara sa am vreo problema cu ea, tot ce a fost schimbat a fost doar preventiv. A fost si distractiva pe autobahn, chiar daca manca 15+ la vitezele alea
Edited by Robiacs, 02 September 2018 - 11:47. |
|
#16
Posted 03 September 2018 - 13:01
Daca faci km multi, poti sa ii montezi instalatie de gaz.
|
#17
Posted 10 September 2018 - 22:08
crisstonne, on 03 septembrie 2018 - 13:01, said:
Daca faci km multi, poti sa ii montezi instalatie de gaz. In seara asta am gasit bara fata stearsa pe dreapta, probabil de vreun nesimtit care a iesit din parcare si a tras prea tare de volan. Genul asta de persoane care te lovesc si nu lasa un numar de telefon sunt peste tot in lume, pisa-m-as pe ei... [ https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/s2048x2048/41520218_2181476105510958_527890985787588608_n.jpg?_nc_cat=0&oh=0245203162550ab9df8e9fcab507e8da&oe=5C2DE992 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#18
Posted 21 September 2018 - 20:37
Se pare ca amortizoarele de la portbagaj nu prea mai tin, prin Olanda bate vantul foarte tare iar azi nu prea mai tineau portbagajul deschis, puneam mana sa ma asigur ca nu cade pe mine. Dadeau semne de oboseala ca uneori cam scartaiau cand deschideam portbagajul. Am dat comanda de altele noi, total 20e cu tot cu transport. Le voi monta singur, am vazut ca e ceva banal.
O sa scriu aici toate problemele pe care le voi avea cu ea, fie ca sunt banale sau nu, ca sa vada si alti utilizatori cam ce inseamna sa intretii o masina ieftina, destul de veche si nu prea populara, dar intretinuta corect in trecut. Motivul: pe forum se exagereaza inutil cand e vorba de recomandat masini de genul si se prefera variante mult mai slabe, peste cat ar valora in mod real, doar pt ca e "intretinirea mai ieftina". Daca pana la urma au dreptate, voi vedea in viitor. Edited by Robiacs, 21 September 2018 - 20:44. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users