Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

S9 nu porneste

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
Anoniim11

Anoniim11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 06.01.2017
Salut.
Mi s-a inchis telefonul deoarece nu mai avea baterie. L-am pus la incarcat si a ramas cateva minute cercul ala pe ecran ca se incarca si dupa s-a stins.
Acum cand vreau sa il pornesc nu se mai deschide. Sta inchis. Am incercat si cu volume down si power. E la incarcat de aproximativ 20 de minute si nu se intampla nimic.

#2
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Presupun ca ai de/re-conectat.
Nu apare nimic ?
Mai lasa-l inca 1-2 ore.
Ai avut problmee cu mufa / incarcatorul pina acum ?

#3
Anoniim11

Anoniim11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 06.01.2017
Nu am avut nici o problema cu cablul. Telefonul nu are o luna.
Am sa il las inca o ora. Daca nu se intampla nimic il voi conecta cu alt cablu micro usb cu adaptorul din pachet sa vad daca se intampla ceva.
Si am scos de cateva ori cablul din el, dar degeaba

Edited by Anoniim11, 13 August 2018 - 19:01.


#4
CostyNn96

CostyNn96

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,544
  • Înscris: 18.04.2018
Poate mufa incarcatorului are probleme si pt a incarca trebuie pus intr o anumita pozitie, si la mine s a intamplat la fel, si avea cam 2 luni, deci orice e posibil, noroc ca am activat indicatorul led cand incarca, ca altfel....:))

#5
Anoniim11

Anoniim11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 06.01.2017
Multumesc CostyNn96. Asta a fost problema. Am conectat cu adaptorul din cutie la un incarcator cu micro usb si acum vad ca a pornit. Am sa ii cumpar cablu nou cred

#6
alyaly

alyaly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 01.11.2005
S9 are mufa Type-C. Cum ai conectat la micro-usb? Daca cumperi, cumpara ceva de calitate desi o sa fie mai scump!
Cablurile Samsung micro-usb erau proaste, asa sunt si cele Type-C? Tot in 2 luni se duc??

#7
Raresh20

Raresh20

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 980
  • Înscris: 25.08.2007
In pachet primesti un adaptor de la micro usb la usb C, asa l-a conectat, folosing un cablu vechi si adaptorul.

Asa proaste cum or fi, nu am patit cu niciunul sa se strice, incepand cu S2, S4, S6, S7E si S9+. In schimb, in 5 ani am schimbat 3 sau 4 cabluri de Iphone, care costa originale cat greutatea lor in aur Posted Image

Edited by Raresh20, 13 August 2018 - 20:51.


#8
Anoniim11

Anoniim11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 06.01.2017
La mine cablul este de vina. Trebuie sa stea cumva ridicat ca sa se incarce. Mi-am dat comanda acum de pe ebay de 3 cabluri la fel. Sper sa fie mai bune

#9
alyaly

alyaly

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 459
  • Înscris: 01.11.2005
Nu am stiut ca primesti si un adaptor la S9. Cablurile micro-usb de la S-uri ma tineau aprox. 3 luni! Mult mai mult m-au tinut cablurile de la LG G 2, 3, 6. Stiu ca nu este o regula si ca depinde de la om la om!

#10
Anoniim11

Anoniim11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 06.01.2017
Eu imi incarcam maxim de 2 ori telefonul pe zi. Deci 2 utilizari pe zi timp de vreo 2 saptamani

#11
marselcj

marselcj

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,002
  • Înscris: 13.09.2007
Ce faceți băieți cu cablurile de le distrugeți? Am avut zeci de telefoane dar nu am avut probleme cu niciun cablu.

#12
Anoniim11

Anoniim11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 06.01.2017

View Postmarselcj, on 18 august 2018 - 21:52, said:

Ce faceți băieți cu cablurile de le distrugeți? Am avut zeci de telefoane dar nu am avut probleme cu niciun cablu.
Și pe mine cablul de la S5 m-a ținut mult și îl încărcam mai des decât pe ăsta. Ori fac ei cabluri slabe ori am avut eu ghinion. Acum mi-am dat comandă de 3 cabluri originale de S9. Sper să fie ceva de ele. Dacă nu iau de la Blitzwolf că sunt foarte bune. Le recomand.

#13
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006
Realitatea e ca telefoanele se misca bine, sunt ok, bateriile tin de regula peste 2 ani de zile. Daca omul nu este fortat sa il schimbe, poate o sa il mai tina, si o sa il mai tina...
Pe langa asta, multe din cablurile ieftine nu merg bine, nu stau infipte iar unele nu merg cu fast charge.
In situatia asta Samsung poate sa mai adune ceva venituri consistente din accesorii premium si sa forteze oamenii sa schimbe telefonul din cauza lipsei de updateuri.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate