Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
mesaj de la digi e real sau nu?
Last Updated: Aug 14 2018 18:10, Started by
abulafius43
, Aug 13 2018 18:40
·
0
#1
Posted 13 August 2018 - 18:40
am primit un sms ce pare sa fie de la digi care zice cam asa: "draga client, in perioada 30.07-30.09.2018 desfasuram o campanie de actualizare a adreselor de email si a numerelor de telefon. veti putea face acest lucru fie apeland la 0314004414, in sectiunea "contul meu" (doar pt adresa de email) sau in magazinele digi. detalii pe www.digiromania.ro. rcs&rds sa."
acum eu m-am uitat pe site-ul indicat dar n-am gasit nimic sau poate n-am vazut eu. ce credeti e vreun scam sau nu? |
#3
Posted 13 August 2018 - 18:44
Este real, suna la ei si intra in legatura cu un operator. Am primit si eu mesajul si-am sunat.
|
#5
Posted 13 August 2018 - 18:46
ok doar ca nu "face sens" pt mine. nu mi-am schimbat adresa de e-mail si numarul meu e de la ei deci ar trebui sa-l cunoasca.
|
#6
Posted 13 August 2018 - 18:48
Am primit și eu și nu am actualizat nimic și nici nu am de gând
Auzi sa actualizeze Nr de telefon |
#8
Posted 13 August 2018 - 18:50
Dar n-am inteles ...de ce trebuie sa le dau eu adresa de email ???? N-ajunge ca ma spameaza cu sms-uri ?
|
#9
Posted 13 August 2018 - 18:55
Da, este, am sunat la i a doua zi.
Este vorba de acordul pentru datele personale. S-a mirat aia de 18 ori cind i-am spus ca nu vreau nici un fel de mesaj de la ei: nici comercial, nici de deconectare, nici de nimic - pe telefon sms/apel. Doar pe mail. Si doar din alea de factura si alte alea, NU comerciale. Edited by trollerul_de_serviciu, 13 August 2018 - 18:55. |
#10
Posted 13 August 2018 - 18:55
niste nesimtiti. astept decodoare HD de peste patru luni, am facut peste 5 plangeri si ii doare la bascheti; iar eu ar trebui sa sar repede la apelul lor cu actua;izarea...hai sictir
|
|
#11
Posted 13 August 2018 - 18:55
#12
Posted 13 August 2018 - 19:08
trollerul_de_serviciu, on 13 august 2018 - 18:55, said:
Da, este, am sunat la i a doua zi. Este vorba de acordul pentru datele personale. S-a mirat aia de 18 ori cind i-am spus ca nu vreau nici un fel de mesaj de la ei: nici comercial, nici de deconectare, nici de nimic - pe telefon sms/apel. Doar pe mail. Si doar din alea de factura si alte alea, NU comerciale. Edited by stlk, 13 August 2018 - 19:10. |
#14
Posted 13 August 2018 - 19:29
Octavian_SK, on 13 august 2018 - 18:55, said:
niste nesimtiti. astept decodoare HD de peste patru luni, am facut peste 5 plangeri si ii doare la bascheti; iar eu ar trebui sa sar repede la apelul lor cu actua;izarea...hai sictir neagu_laurentiu, on 13 august 2018 - 18:55, said:
Pai ei nu vad ce cartele sunt in retea? Ca vor sa faca o asociere intre email si nr. inteleg dar nu ca nu stiu ce numere umbla creanga prin retea! Si alte date de contact. stlk, on 13 august 2018 - 19:08, said:
In contul vostru DIGI nu puteti sa va opriti toate permisiunile? Ca la Vodafone si Telekom poti inchide din cateva clickuri comunicarile comerciale prin SMS,email, posta, Apelare telefonica, datele de localizare etc. Eu de cand le-am inchis nu am mai primit niciun Sms,apel, email de la ei, imi trimit doar sms-uri care ma informeaza ca s-a emis factura si cat am de plata in rest liniste deplina, inainte de chestia asta cu GDPR ma sunau cu tot felul de oferte etc chiar si de 3 ori pe saptamana.Si actualizarea datelor cred ca o puteti face din cont apoi le dati telefon si le spuneti: "mi-am actualizat singur datele (sau datele sunt acelasi) si mi-am setat permisiunile, o zi buna!" Scrie clar in mesaj, unele chestiuni se pot rezolva si din cont, altele doar la telefon/ghiseu. |
#15
Posted 13 August 2018 - 19:52
Este un lucru normal sa isi actualizeze baza de date de contact ale clietilor. Sunt oameni care isi mai schimba numerele de telefon si / sau adresa de mail din diverse motive. De unde sa stie cei de la RDS ca u client foloseste ca numar principal de contact numarul de la ei sau foloseste alt numar de la alt operator.
In tara asta nimic nu e bine. Acum ca primiti SMS de la RDS cu actualizarea datelor nu e bine, daca nu isi actualizeaza baza de date iar nu e bine. Hotarati-va odata oameni buni, fie alba fie neagra. Acu' maxim o luna mai era unu' pe aici si inca cativa care ii tineau partea, ca nu a fost anuntat de RDS ca il deconecteaza si ca el amaratu' a pierdut avionu' si a trebuit sa mai scoata din buzunar niste bani. M-am lamurit cu romanii nu e bine nici la bal dar nici la spital. PS: Imi doresc sa fiti in situatia in care trebuie sa contactati un client dintr-un motiv sau altul si sa va treziti ca adresa de mail nu mai e valida / exista si ca numarul de telefon nu mai e la persoana respectiva de ani de zile. Vedem atunci daca e bine ce fac acum cei de la RDS sau nu. Edited by MembruAnonim, 13 August 2018 - 19:55. |
|
#16
Posted 13 August 2018 - 20:17
#17
Posted 13 August 2018 - 21:16
abulafius43, on 13 august 2018 - 18:46, said:
ok doar ca nu "face sens" pt mine. nu mi-am schimbat adresa de e-mail si numarul meu e de la ei deci ar trebui sa-l cunoasca. apoi, daca tu ti-ai schimat adresa de email si nu le-ai spus lor, ei de unde stie ? stlk, on 13 august 2018 - 19:08, said:
In contul vostru DIGI nu puteti sa va opriti toate permisiunile? Edited by MarianG, 13 August 2018 - 21:14. |
#18
Posted 13 August 2018 - 21:32
Ce telefon sau e-mail să actualizeze? Nr. telefon e de la ei, e-mail are clientul tot la ei(@rdslink.ro)
Doar nr de la bașcheți să-l actualizeze că poate i-au crescut labele clientului! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users