![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Upgrade abonament Telekom. Teapa sau probleme tehnice?
Last Updated: Feb 22 2019 19:58, Started by
Puferiu_
, Aug 13 2018 14:01
·
0

#1
Posted 13 August 2018 - 14:01

Anul trecut am incheiat un abonament pe 2 ani pentru televiziune M si internet L la pretul de 14,9 euro pe luna. Cum cei de la Telekom au eliminat in iulie cateva canale pe care le urmaream, le-am trimis o sesizare prin care ii anuntam ca renunt definitiv la serviciile lor.
La inceputul acestei luni m-au sunat si mi-au propus sa reinnoiesc contractul pentru alti doi ani cu serviciile televiziune L, internet L, Viasat si HBO in aceiasi bani. Am acceptat, urmand ca noul contract sa-mi fie trimis prin posta si sa beneficiez de noile servicii la jumatate de ora dupa incheierea convorbirii telefonice (am inregistrarea audio, nu-i problema; am ascultat-o si reascultat-o). Prea frumos ca sa fie adevarat, nu? Vazand ca noile servicii intarzie sa apara, cateva zile mai tarziu le-am trimis o sesizare, la care mi-au raspuns ca au probleme tehnice. Buuuun. I-am mai lasat o saptamana si le-am dat telefon. "ca vom inainta cererea dvs. catre departamentul tehnic, ca mai dureaza..." Degeaba. Astazi iar le-am dat telefon. Pustoaica de la celalalt capat al firului m-a asigurat ca va urgenta cererea mea si ca urmeaza sa ma sune colegul sau care m-a sunat initial. Astfel aproape ca am ajuns sa ma rog eu de ei. Please, take my money! Sa mai astept sau sa le trimit alta cerere de renuntare la abonament si sa caut in alta parte? Edited by Puferiu_, 13 August 2018 - 14:02. |
#2
Posted 13 August 2018 - 14:11

Le spui ca ramane valabila prima cerere de reziliere. (dupa 30 zile ai scapat).
Ce tehnologie la tv si net ai acum? Eu pe ADSL aveam la L maxim 20 M. |
#3
Posted 13 August 2018 - 14:18

Ce probleme tehnice să aibă? e greu să dai un click să activezi o opţiune în fişa de abonat? o lălăie şi ei cât pot să mai treacă o lună...
|
#4
Posted 13 August 2018 - 14:26

Nu il mai plati 2-3 luni si sa vezi cum vin ei singuri sa si stranga "lucrurile"
![]() |
#5
Posted 13 August 2018 - 15:36

Anul trecut am incheiat un abonament pe 2 ani pentru televiziune M si internet L la pretul de 14,9 euro pe luna. Cum cei de la Telekom au eliminat in iulie cateva canale pe care le urmaream, le-am trimis o sesizare prin care ii anuntam ca renunt definitiv la serviciile lor. La inceputul acestei luni m-au sunat si mi-au propus sa reinnoiesc contractul pentru alti doi ani cu serviciile televiziune L, internet L, Viasat si HBO in aceiasi bani. Am acceptat, urmand ca noul contract sa-mi fie trimis prin posta si sa beneficiez de noile servicii la jumatate de ora dupa incheierea convorbirii telefonice (am inregistrarea audio, nu-i problema; am ascultat-o si reascultat-o). Prea frumos ca sa fie adevarat, nu? Vazand ca noile servicii intarzie sa apara, cateva zile mai tarziu le-am trimis o sesizare, la care mi-au raspuns ca au probleme tehnice. Buuuun. I-am mai lasat o saptamana si le-am dat telefon. "ca vom inainta cererea dvs. catre departamentul tehnic, ca mai dureaza..." Degeaba. Astazi iar le-am dat telefon. Pustoaica de la celalalt capat al firului m-a asigurat ca va urgenta cererea mea si ca urmeaza sa ma sune colegul sau care m-a sunat initial. Astfel aproape ca am ajuns sa ma rog eu de ei. Please, take my money! Sa mai astept sau sa le trimit alta cerere de renuntare la abonament si sa caut in alta parte? Eu am plasat o comanda online pt noile pachete. M-a sunat o tanti, si seara cand am ajuns acasa aveam noua grila activa. ieri am verificat in cont, si s-a emis o factura pe minus, asa ca totul pare OK . Incearca online ... poate ai dat peste o ametita. Se mai intampla |
#8
Posted 13 August 2018 - 17:09

#9
Posted 13 August 2018 - 17:36

Televiziune L + internet L = 14,5 euro
vs.
televiziune L, internet L, Viasat si HBO Edited by Puferiu_, 13 August 2018 - 17:36. |
#10
Posted 13 August 2018 - 17:40

Daca n-ai digi la tine in localitate, e cam naspa... Te mai milogesti de ei. Eu am avut in trecut tot pachetul de la ei insa aveam net de tot rahatul - adsl 6 mega. Am reziliat si am trecut la Digi si situatia s-a schimbat.
Nu il mai plati 2-3 luni si sa vezi cum vin ei singuri sa si stranga "lucrurile" ![]() |
|
#11
Posted 13 August 2018 - 21:20

#12
Posted 16 August 2018 - 18:28

Tocmai le-am mai trimis o sesizare in care ii anunt ca doresc sa intrerupem orice colaborare, cererea de reziliere ei avand-o deja.
Daca am ajuns sa ma rog de o firma sa ii folosesc serviciile, e bine. UPC, here I come! |
#14
Posted 17 August 2018 - 21:21

Dar tu de ce nu mi-ai zis de concurenta? Un link, o informatie... Mi-era si mie mai usor sa aleg.
|
#16
Posted 20 August 2018 - 11:38

Nu vine nimeni sa stringa nimic. Dupa 2 luni de neplata, iti suspenda serviciile si nu zic nimic, tu crezi ca esti smecher si ai scapat, vei sta asa pina se duce contractul si apoi vei avea de plata tot contractul, inclusiv cheltuieli de judecata... Lucrezi la Telekom sau ai trecut prin asa ceva de spui asta? |
#17
Posted 21 August 2018 - 06:05

Hai ca te bag eu in seama. Lucrezi la Telekom sau ai trecut prin asa ceva de spui asta? Inca ceva: oferta de la upc a fost mai buna ca a alora de la digi? |
#18
Posted 27 August 2018 - 06:34

Nici in ziua de azi nu beneficiez de serviciile promise. Dar nici la UPC nu am fost ca sa prind oferta. Sunt masochist, recunosc.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users