Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

HONDA CRV

- - - - -
  • Please log in to reply
79 replies to this topic

#37
gizi206

gizi206

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 02.10.2009
I-am pus azi rotile de iarna, cu  cauciucuri Continental TS 860S si jante originale Honda( modelul precedent cumparate SH).

Azi am primit atentionare in bord, ca trebuie schimbata bateria de la cheie. Bateria originala era Panasonic(Made in Indonesia) si am inlocuit-o cu Energizer.

ODO 4700 Km.

Attached Files



#38
Gheorghe82

Gheorghe82

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 13.02.2014

View Postgizi206, on 11 februarie 2019 - 20:30, said:

I-am pus azi rotile de iarna, cu  cauciucuri Continental TS 860S si jante originale Honda( modelul precedent cumparate SH).

Azi am primit atentionare in bord, ca trebuie schimbata bateria de la cheie. Bateria originala era Panasonic(Made in Indonesia) si am inlocuit-o cu Energizer.

ODO 4700 Km.
Salut, am vazut ca esti multumit de sistemul audio. Ai detalii despre el? Cate boxe? Putere? Al meu e varza, am inceput procesul de schimbare. CR-V 2.2 AT 2014.

#39
gizi206

gizi206

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 02.10.2009

View PostGheorghe82, on 20 februarie 2019 - 13:45, said:

Salut, am vazut ca esti multumit de sistemul audio. Ai detalii despre el? Cate boxe? Putere? Al meu e varza, am inceput procesul de schimbare. CR-V 2.2 AT 2014.

Cei de la reprezentantanta spuneau ca masina are "Sistem audio Premium cu Subwoofer". Am cautat pe net, dar nu am gasit cine e producatorul.  Din cate stiu, modelul  pre- facelift, are alt sistem audio.

In ultima saptamana am mers numai in oras, aproximativ 300 km cu un consum mediu de 9.6 l / 100 km.  

ODO 5000 km.

Attached Files



#40
korn24

korn24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 17.03.2006

View Postgizi206, on 12 august 2018 - 12:42, said:

Pe 13 iulie am intrat in posesia noi mele masini, Honda CR-V 1.6 i-DTEC 9A/T 4WD Executive.

Dorind de ceva vreme sa schimb vechea mea masina, oToyota Avensis de care am fost foarte multumit, am cautat sa raman tot in ograda asiaticilor.

Neavand rabdare si timp sa astept(datorita meseriei 7-8 luni sunt plecat din tara )  am dorit achizitia unei masine aflata pe stoc in Romania, sau si mai bine  la dealer-ul local.

Initial am vrut sa achizitionez un Hyundai Tucson si prin urmare am mers la reprezentantele din Constanta (Tiriac si Exclusiv Auto) . Aici surpriza,  fiind inainte de schimbare model(facelift) nu aveau masina de drive test. Modelul de echipare Luxury Pack se putea livra in 10 zile lucratoare.

Mergand la reprezentanta Honda - Autoklass Constanta, desi CRV-ul  este la final de cariera( noul model l-am vazut deja in US) am ramas surprins cand mi-au zis ca au masina de test drive. Am programat testul in aceeasi zi si asta a fost.  Avand 3 masini pe stoc, a doua zi am platit masina si seara am intrat in posesia ei.

Conducand masina in ultima luna si parcurgand aproximativ 3500 km pot spune :

Pro:
- spatiu interior suficient pt o familie de 4 persoane cu bagaj aferent
- motorul de 1,6 misca masina neasteptat de bine( fara veleitati sportive)
- cutia de viteze automata in 9 trepte
- directia si taria volanului care sunt pe gustul meu
- suspensia confortabila
- sistemul audio
- sistemul Smart Entry & Start
- plafonul panoramic
- iluminarea cu xenon si asistare schimbare faza lunga
- garantia de 7 ani


Contra:
- nu exista buton rotativ pentru volum sistem audio
- reglare volanului pe inaltime adancime - cursa este foarte scurta si inca nu mi-am gasit  pozitia optima la volan
- la sistemul de navigatie(Garmin) nu se poate regla volumul instructiunilor vocale.
- sezutul scaunelor fata si banchetei spate este foarte scurt si la drum lung devine suparator.

Cosumul mediu de la ridicare si pana acum este de 7.4 L/100 km. Din ce am vazut consumul la drum lung este  undeva la 6.5 L , iar in oras de 9 cu A/C pornit tot timpul.

I-am facut CASCO( 3700 lei fara franciza) si RCA (370 lei pe 12 luni) la Groupama si achizitionat cauciucuri de iarna Continental TS 850 P si un set de jante  Originale Honda(SH) pentru rotile de iarna.

salut,
Detin acest model de 2 ani jumate, achizitie Autoklass 37400 euro
N-am vrut sa-ti stric ziua, dar am citit la sfarsitul postarii tale ca platesti RCA " RCA (370 lei pe 12 luni) la Groupama" . Ma intreb in ce tara? Eu platesc 1150 lei pe 12 luni la Groupama.Dar probabil atat e pe firma.

Pro:
- spatiu interior suficient pt o familie de 4 persoane cu bagaj aferent -  de acord
- motorul de 1,6 misca masina neasteptat de bine( fara veleitati sportive) - fals, nu te ajuta deloc, turezi motorul si dupa multe secunde se simte, o sa vezi in timp
- cutia de viteze automata in 9 trepte - proasta cutie, d-aia sa si renuntat asa repede la ea- intr-un timp in marsalier se auzea un trancanit groaznic, acum a disparul de la sine.
- directia si taria volanului care sunt pe gustul meu- de acod, doar ca-i imbracat intr-un vinilin de proasta calitate care se va jupui si va arata la 15.000 de km ca dupa 200.000 N-am vazut masina second din Germania, Audi, BMW sa arate in halul acela. Nici mertanul din 2015 al unui prieten nu are volanul atat de jupuit.
- suspensia confortabila- sta bina la capitolul acesta
- sistemul audio - e ok
- sistemul Smart Entry & Start
- plafonul panoramic - si atat, nu-l vei folosi niciodata, honda nu a auzit de trapa electrica pana la ultimele modele abia aparute.
- iluminarea cu xenon si asistare schimbare faza lunga
- garantia de 7 ani - cu "specialistii de la autoklass te f**i in ea de garantie

Contra:
- nu exista buton rotativ pentru volum sistem audio - butonul de pe volan e de ajuns
- reglare volanului pe inaltime adancime - cursa este foarte scurta si inca nu mi-am gasit  pozitia optima la volan - e manuala, nu e cine stie ce
- la sistemul de navigatie(Garmin) nu se poate regla volumul instructiunilor vocale. - e total inutil, waze e mult mai bun, dar total inutile sunt si specificatiile de screen mirroring si alte bazaconii cu care vine. N-o sa reusesti niciodata sa faci screen mirroring, nici pe modelul nou nu poti. Reclamatii de "outdated panel" o sa gasesti pe toate forumurile.
- sezutul scaunelor fata si banchetei spate este foarte scurt si la drum lung devine suparator.
o sa adaug la contra:
- consum 11.7 -12.9 pe oras, in jur de 9 a fost in afara acum 10.5-11-12  banuiesc ca e vine specialistilor autoklass.
- calitate extraordinar de proasta a materialelor de interior. Nu ai voie sa te urci in masina daca te-a prins ploaia si sa pornesti incalzirea in scaune daca vrei sa nu se intinda materialul de la sezut si sa arate ca si cum a stat un elefant. Si nu mai revine la loc, e de ajuns sa se intample o singura data.Valabil si cu zapada, sa nu ai zapada pe spate. Daca nu te scuturi bine, ingheata de frig sau distrugi husele. Nu pune facturi in spatiul din fata display-ului mic. o sa zgarii plasticul (atat de prost e)
- iarna, daca pornesti aerul nu il indrepta catre maini, stai sa-ti inghete mainile pe volan daca nu vrei ca acel condens care se va face pe volan sa-ti faca volanul sa arata ca dupa razboi.
-la modelul tau, si la al meu, am identic doar ca eu am + sensing vei avea triliarde de erori:
check engine - eroare aparuta si care "specialistii" autoklass nu stiu de unde este, rezolvata de 2 ori la autoklass pe garantie evident dar nu vei mai avea acealsi consum
problemele cu filtrul nu au fost rezolvate DPF regeneration required si la 2 luni( la a 2-a in decembrie 2018 specialistii autoklass  incercau sa ma prosteasca ca nu pot face eu regenerarea, la a 3-a, ieri, s-a regenerat in 15 minute pe dn1)
CMBS error - evident ca nu se stie de unde, mi-a aparut cand parcam. Pana sa ajung la Autoklass cateva zile mai tarziu mi-a aparut si DPF(filtru de particule) error. Mi-au zis ca din zauza CMBS adica a sistemului radar s-a infundat filtrul de particule. Mie personal mi se pare o prosteala de prost gust, am citit si eu manualul dar nu ma pricep la masini si nu stiu ce sa zic.
Diverse sicane gen: luminile de pe oglinzi pentru unghi mort raman aprinse, dungi pe diplay, dupa ce o scoti din marsalier sa-ti ramana display-ul blocat pe marcajele de mers inapoi.
NU CREDE NIMIC DIN CE-TI SPUN DE LA AUTOKLASS, CAUTA PE NET SI VERIFICA MAI INTAI.
verifica foarte bine husele scunelor dupa ce faci revizia. Sunt din vinilin de cea mai proasta calitate si o sa ai surprize ca mine in sensul ca a 2-a zi dupa ce am iesit de la prima revizie spatarul era julit in ultimul hal si COSTA ENORM !! Sa nu iti "ia fata" ca pun acele huse de plastic. Doar sezutul, din vinilin, costa vreo 1000 lei. Stiu ca am intrebat inainte de prima revizie, vroaim deja sa cumpar altele, dadeau semne ca se crapa. Acelasi vinillin de proasta calitate si la modelul nou. Dupa un timp interiorul masinii o sa arate ingrozitor, aveam contract cu o spalatorie si l-am reziliat pentru ca nu merita. Eram la fel de incantat ca si tine. Ornamentul din interior, argintiu, de la compartimentul din fata cotierei o sa arate ca si bateriile de baie acelea din plastic care dau impresia de crom.Adica nasol!  
   Nu atinge normal geamul indicatoarelor de bord. Trateaza-le ca pe niste printese, sterge-le cu mare grija si foarte foarte usor altfel le vei zgaria. Vreau sa spun sa ai grija excesiva, geamul masinutelor de plastic ale copilului meu nu se zgarie atat de usor. Valabil si pentru ornamentele de plastic de la portiere. O singura data am purtat  pantaloni cu fermoar la buzunare si mi-a parut rau. Ai grija la spalatorie, se vor zgaria plasticele mai rau ca la alte masini.
  Va trebui sa tipi ca sa te auda cel cu care vorbesti la telefonul conectat pe bluetooth. Nu e de la telefon, am testat toate telefonale din firma.Sau sa dai pe mod privat si sa vorbesti la telefon (nasol deca te prinde acum)
   Dezactiveaza rabaterea oglinzii din drepta la mersul inapoi. La scurt timp dupa ce am luat masina facea zgomot, se va misca in frame-uri si evident ceva o bloca. O sa spui: si ce daca? Sa-ti expic: Nu o sa ti-o rezolve pe garantie, le-am spus de problema si nu au rezolvat-o. Au dezactivat-o pur si simplu. La o luna dupa dezactivare  a inceput sa se rabateze in marsalier. Ca asa a vrut ea! Cu zgomot evident. Problema este ca nu mai revine la loc in pozitia initiala ceva o tine si va trebui sa reglezi mereu oglinda dreapta. Acum nu se mai rabateaza, dar astept sa-si aduca aminte, sa porneasca singura si dupa ce dau cu spatele si ies din parcare sa trebuiasca sa reglez iar oglinda.
  Daca iti zgarie cineva masina, cum mi s-a intamplat mie,   nu o repara la Autoklass. Sub nici o forma ! Vei avea tendinta sa te duci la dealer ca face treaba buna. Am avut o zgarietura usoara, mi-a fost lovita masina in spate in parcare, fara tabla indoita. M-au asigurat  ca iese aceeasi culoare, ca au softuri speciale, in functie de vechime, bla bla bla. A iesit alta culoare, mai inchisa.Si cu mai mult" sclipici". Arata nasol! Ornamente montate neglijent si te vor prosti ca asa e si din fabrica. Eu am lasat-o balta cand am vazut atata prosteala. La fel cand a fost zgariata usor in fata, nu se vedea de sus dar zis totusi s-o repar la Autoklass.Si mai ales ca trebuia cumparata rama proiectorul dreapta.  Ca tot foloseam asiguarea boului care a dat cu spatele, tot in parcare. Ornamentul proiectorului dreapta este acum mai mai inafara, culoarea au nimerit-o cat de cat dar de data aceasta cu mai putin " sclipici"

Dupa 2 ani jumate, 27000 de km, am facut cea mai proasta afacere raport pret/calitate. Urasc Honda mai mult ca orice pe lumea asta. Am vrut sa fac buyback, pierdeam 17000 euro si ma alegeam cu modelul nou, aceleasi probleme cu calitatea materialelor de interior, aceleasi probleme cu screen mirroring. In schimb au descoperit volanul incalzit in anul 2019, plafonul panoramic cu trapa, disponibile de mult timp pe modelele hyundai concurente directe din aceeasi clasa. Alceva nou nu vad, bordul de coclar imitatie de piele facut din acelasi plastic prost, poate head up diplay sa fie o smecherie. Si pretul de lista mai mic, de 38400 euro la modelul executive fata de 42.000 precedentul. Dupa cum am scis se vede clar ca nu-s vreun cunoscator, vroiam doar o masina in garantie cu care sa nu am probleme. Orice masina, orice model, cat de bun ar fi ele, cu un dealer cu angajati prost pregatiti devine o panarama de masina.Am sunat un prieten care nu mai lucreaza de 2 ani la Autoklass si sa-i povestesc de prostiile spuse de angajati cand m-am dus cu diverse probleme. MI-a raspuns: Sa vezi la Mercedes cum e! E jale! Si a inceput sa-mi povesteasca. M-a ingrozit.
   adaug si la pro: sistemul de alerta de proximitate sau cum i-o spune si franare automata pare ca functioneaza ok. Franeaza daca nu calci tu frana.Dar are si un neajuns, nu poti frana mai tare daca a intrat sistemul de franare automata iar in conditiile in care tu sti sigur ca poti frana distanta acelui sistem de franare e mai lunga. Recomand dezactivarea pe timp de vara. Start stop la semafor este un sistem care te aduce la disperare, poti face accident daca uit sa-l dezactivezi.
Am editat sa corectez cateva greseli gramaticale care le-am observat la o citire rapida. Daca mai sunt, iertati-ma! Din graba.

Edited by korn24, 15 March 2019 - 12:10.


#41
korn24

korn24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 17.03.2006
diferente culoare vopsire la autoklass

Attached Files


Edited by korn24, 15 March 2019 - 14:31.


#42
gizi206

gizi206

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 02.10.2009
Salut Korn!

Imi pare rau sa aud de problemele pe care le ai.

Sa le luam pe rand:

"- N-am vrut sa-ti stric ziua, dar am citit la sfarsitul postarii tale ca platesti RCA " RCA (370 lei pe 12 luni) la Groupama" . Ma intreb in ce tara? Eu platesc 1150 lei pe 12 luni la Groupama.Dar probabil atat e pe firma." - atat am platit RCA-ul( persoana fizica). Pe firma, sigur e mai mult.

"- motorul de 1,6 misca masina neasteptat de bine( fara veleitati sportive) - fals, nu te ajuta deloc, turezi motorul si dupa multe secunde se simte, o sa vezi in timp" - pentru moment, motorul este in regula. Este ceea ce asteptam de la un motor de 1600 cm3, 160 CP si 350 NM.

"- cutia de viteze automata in 9 trepte - proasta cutie, d-aia sa si renuntat asa repede la ea- intr-un timp in marsalier se auzea un trancanit groaznic, acum a disparul de la sine" - am observat, atunci cand ECO Mode e activat, cutia este putin indecisa in primele trepte si se simte cand schimbi vitezele. De aceea, am folosit numai de 2-3 ori ECO Mode. Anyway, daca or sa fie probleme, garantia este de 7 ani.

"-  garantia de 7 ani - cu "specialistii de la autoklass te f**i in ea de garantie" - in mai o sa ma duc sa fac revizia de un an. Daca nu o sa fiu multumiti de serviciile Autoklass o sa merg la Bucuresti sa fac revizia urmatoare. Garantia de 7 ani este valabila in toata reteaua Honda.

"- la sistemul de navigatie(Garmin) nu se poate regla volumul instructiunilor vocale. - e total inutil, waze e mult mai bun, dar total inutile sunt si specificatiile de screen mirroring si alte bazaconii cu care vine. N-o sa reusesti niciodata sa faci screen mirroring, nici pe modelul nou nu poti. Reclamatii de "outdated panel" o sa gasesti pe toate forumurile." - Sistemul Garmin folosit doar pentru navigatie offline este in regula. Nici eu nu am reusit sa fac screen mirroring cu nici un telefon cu Android.
Nu am avut probleme pana acum cu conexiunea prin Bluethooth - convorbiri , streaming prin Spotify sau muzica din memoria telefonului( Android). Am observat insa, ca nu imi mai recunoaste nici un memory stick conectat prin portul USB. Sper sa o rezolv la revizia de un an.

"- consum 11.7 -12.9 pe oras, in jur de 9 a fost in afara acum 10.5-11-12  banuiesc ca e vine specialistilor autoklass." -eu momentan am 7.8 l/100 km in 5,800 de km. Exclusiv mers in oras, consumul la mine e in jur de 10 l /100 km.

"- calitate extraordinar de proasta a materialelor de interior. Nu ai voie sa te urci in masina daca te-a prins ploaia si sa pornesti incalzirea in scaune daca vrei sa nu se intinda materialul de la sezut si sa arate ca si cum a stat un elefant. Si nu mai revine la loc, e de ajuns sa se intample o singura data.Valabil si cu zapada, sa nu ai zapada pe spate. Daca nu te scuturi bine, ingheata de frig sau distrugi husele. Nu pune facturi in spatiul din fata display-ului mic. o sa zgarii plasticul (atat de prost e)" - confirm. Calitatea interiorului este jalnica. Eu i-am pus o husa moale peste volan.

"-check engine - eroare aparuta si care "specialistii" autoklass nu stiu de unde este, rezolvata de 2 ori la autoklass pe garantie evident dar nu vei mai avea acealsi consum
problemele cu filtrul nu au fost rezolvate DPF regeneration required si la 2 luni( la a 2-a in decembrie 2018 specialistii autoklass  incercau sa ma prosteasca ca nu pot face eu regenerarea, la a 3-a, ieri, s-a regenerat in 15 minute pe dn1)"- stiu de problema DPF-ului. Incerc sa o scot la drum in fiecare weekend. Pana acum, nu am observat sa isi faca regenerare.

"Dupa 2 ani jumate, 27000 de km, am facut cea mai proasta afacere raport pret/calitate. Urasc Honda mai mult ca orice pe lumea asta. Am vrut sa fac buyback, pierdeam 17000 euro si ma alegeam cu modelul nou, aceleasi probleme cu calitatea materialelor de interior, aceleasi probleme cu screen mirroring. In schimb au descoperit volanul incalzit in anul 2019, plafonul panoramic cu trapa, disponibile de mult timp pe modelele Hyundai concurente directe din aceeasi clasa. Alceva nou nu vad, bordul de coclar imitatie de piele facut din acelasi plastic prost, poate head up diplay sa fie o smecherie. Si pretul de lista mai mic, de 38400 euro la modelul executive fata de 42.000 precedentul. Dupa cum am scis se vede clar ca nu-s vreun cunoscator, vroiam doar o masina in garantie cu care sa nu am probleme."- nu te sfatuiesc sa cumperi modelul nou. Sunt probleme mari cu motorul de 1.5 pe benzina pus pe noul CR-V.






Dupa o luna si aproximativ 1000 de km, azi am trecut la rotile de vara.

#43
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Băieții,informati-va puțin.Autoklass Ploiesti din câte știu NU mai este dealer Honda.Asko și Honda Nord au service de calitate pentru marca asta.

#44
korn24

korn24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 17.03.2006

View Postdantt, on 16 martie 2019 - 07:59, said:

Băieții,informati-va puțin.Autoklass Ploiesti din câte știu NU mai este dealer Honda.Asko și Honda Nord au service de calitate pentru marca asta.

Attached Files



#45
teodoreanu

teodoreanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 104
  • Înscris: 09.05.2006
Nasol, pare rau de tine dar cam teapa . ma felicit ca in 2014 am vrut si eu CR-V dar am renuntat la mustata .

#46
korn24

korn24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 17.03.2006
Zilele trecute a plouat. Am atins manerul usii, am deschis portiera. Pana sa ies din parcare...
Trebuie sa ai mainile perfect uscate fara urma de umezeala. Mxxe Honda! Mxxe Autoklass!
Cel mai prost vinilin existent a fost folosit la modelul executive. Si pe volan, nu oriunde. Pe volan unde se presupune ca totusi trebuie sa-l atingi din cand in cand ca sa conduci. Acelasi vinilin folosit la husele de la scaune.

Attached Files


Edited by korn24, 16 April 2019 - 10:22.


#47
dzamars

dzamars

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 14.04.2008
Damn.

Arata ca volanul de la masina mea.

Doar ca: masina mea e un Ford Focus din 2000, si nu am pretentii dupa atatia ani ca volanul sa arate impecabil.

#48
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Pielea, fie ea si de pe volan, trebuie curatata si hidratata.

#49
gizi206

gizi206

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 02.10.2009

 korn24, on 16 aprilie 2019 - 10:19, said:

Zilele trecute a plouat. Am atins manerul usii, am deschis portiera. Pana sa ies din parcare...
Trebuie sa ai mainile perfect uscate fara urma de umezeala. Mxxe Honda! Mxxe Autoklass!
Cel mai prost vinilin existent a fost folosit la modelul executive. Si pe volan, nu oriunde. Pe volan unde se presupune ca totusi trebuie sa-l atingi din cand in cand ca sa conduci. Acelasi vinilin folosit la husele de la scaune.

Nasol.  Nu cred ca volanul si scaunele  sunt "imbracate" in vinilin..  
Daca ai probleme cu pielea dupa volan, banuiesc ca normal ar fi sa fie acoperita de garantie.

Am ajuns la 7300 km. Nici o problema pana acum. Datorita faptului ca am mers mai mult prin oras, consumul mediu a crescut la  7.9 l /100 km.

#50
korn24

korn24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 17.03.2006

 Legi, on 16 aprilie 2019 - 20:44, said:

Pielea, fie ea si de pe volan, trebuie curatata si hidratata.
Tratament pentru piele la vinilin? am facut in fiecare an, frectie la picior de lemn.Bani aruncati !

Pe la 18000 de km incep sa crape husele si sa se "curete" vinilinul de pe volan.
Am pus niste poze aici, poate nu-si ia teapa si altul.
https://forum.softpe...-v/page__st__18

Quote

Am ajuns la 7300 km. Nici o problema pana acum. Datorita faptului ca am mers mai mult prin oras, consumul mediu a crescut la  7.9 l /100 km.

Nu scade sub 12.5 la mine sub nici o forma. 11.5 pe exterior.
Si da, volanul si scaunele sunt din vinilin, vezi ca mai sunt "suparati" din cauza aceasta pe forum.

Edited by korn24, 17 April 2019 - 02:58.


#51
korn24

korn24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 17.03.2006

 dzamars, on 16 aprilie 2019 - 15:23, said:

Damn.
Arata ca volanul de la masina mea.
Doar ca: masina mea e un Ford Focus din 2000, si nu am pretentii dupa atatia ani ca volanul sa arate impecabil.

Acum vreo 2 luni o tanti soferita a dat cu spatele si mi-a indoit putin numarul de la masina iar suportul de numar este usor indoit. Biroul Groupama este fix in incinta Autoklass. Vineri am fost la constatare, mi-a dat devizul si am plecat, n-am vrut sa comand suportul de numar la Autoklass deoarece sunt prea "meseriasi". Luni m-am intors, m-am gandit ca oricat de prosti ar putea fi e totusi vorba de un suport de numar. Am parcat, un BMW a dat cu spatele si mi-a zgariat bara din spate de data aceasta. In loc sa-mi fac programare am mai stat 3 saptamani pentru o alta programare la asigurari. Ideea e alta,  BMW-ul era vechi cand zic vechi cred ca minim 15-20 ani s-a uitat ala la husele mele si nu-i venea sa creada ca am 27000 km. Putea sa parieze ca masina are 300000 la bord. I-am zis: nu frate, astea-s panaramele de Honda sunt vai de mama lor la interior.
Bara e foarte usor julita, dar trebuie vopsita. Daca iese alta culoare, nu le zic nimic, plec si-mi inscriptionez masina cu autocolant cu textul: Honda - panarama de masina. Pe ambele portiere, asa de oftica.

#52
korn24

korn24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 17.03.2006
In urma unei recenzii google pe pagina Autoklass am fost sunat de cineva de la firma. Si-au dat seama pe cine sa sune pentru ca am reclamat culoare diferita la  bara din spate, in urma vopsirii.
Tot eu sunt vinovat, pentru ca nu am reclamat problema.
Husa volanului si husele scaunului nu au nici un fel de garantie pentru ca sunt consumabile. Vinilin de cea mai proasta calitate.Mi s- a raspuns la intrebare pe pagina google Autoklass.
Probabil ca sunt de vina pentru ca am tacut, i-am lasat sa ma prosteasca si am plecat fara sa reclam nimic. Problema este ca dupa felul in care mi-a vorbit in urma telefonului primit, excesiv de politicos, nu m-a expediat ca de obicei,  nu m-am simtit umilit si dator la ei, probabil era convorbirea inregistrata dar mai mult ca sigur eram pe speaker ca nu-l auzeam bine si probabil era vreun sef de fata.
Dar am cateva intrebari:
- este normal sa predai o masina clientului cu o bara spate vopsita si inlocuit ochi de pisica stanga spate pentru care am platit peste 3500 lei, vopsita vizibil culoare mai inchisa? (vezi poze de mai sus)Ce reclamatie sa mai faci daca lor li se pare ok?
- este normal sa stai la prima revizie 6 ore (shimbat ulei si filtre)si sa-ti inlocuiasca husa scaunului soferului? (julita ca in poza, probabil am dovada in dropbox dar aveam alt telefon si promit ca o sa caut prin sute chiar mii de poze salvate din 2017 si le postez aici, de fiecare data am facut poze inainte si dupa! N-am vrut sa pomenesc vreodata de acest lucru dar am citit in review-uri ca i s-a inlocuit cauciucurile unui client si am studiat modul cum este prinsa husa de la scaunul soferului, am observat ca in partea dreapta nu mai este prinsa clema metalica care tine husa prinsa de scaun, exclus sa iasa asa din fabrica, dar voi cauta pozele de cand am luat masina de la revizie si ma voi lamuri.)
- este normal sa ti se spuna ca dureaza atat de mult din cauza ca ti se face upgrade de soft din cauza problemelor anterioare cu erori din bord (mama lor. nu ma pricep) si cand iei masina de fapt sa iti spuna ca nu s- a facut upgrade (au fost ocupati sa inlocuiasca husa, probabil)?
Acum eu sunt ocupat cu niste apa plata cu lamaie si chiar nu am chef de cautat poze. Nu duc nici un razboi personal, dar cand dai 37400 euro pe o masina vrei totusi sa ai o masina decenta. Presimt ca maine, cand n-o sa mai fiu ametit de JB o sa-mi fie rusine de postarea aceasta. Seria de " este normal" ar putea continua cu mult mai multe,si cu poze, dar n-am nici un interes, masina e trecuta la "pierderi din prea multa prostie (a mea)".

Attached Files


Edited by korn24, 19 April 2019 - 00:51.


#53
GCondruz18

GCondruz18

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 23.02.2017
La Ford Edge mi.au schimbat volanul la 40000 km, deoarece se cojise pielea de pe el. Totusi eu zic sa incercati chiar si cu putina galagie sa va schimbe volanul.

#54
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Nu exista sa nu iti schimbe volanul in garantia normala, indiferent de ce rulaj ai (atat timp cat se incadreaza intr-o limita impusa de km care stiu ca nu poate fi mai mica de 100k km). La o garantie extinsa, daca te afli in intervalul ei, da, pot exista excluderi. Eu am la masina mea 3 ani normala si inca 2 ani de extragatantie iar la aceasta din urma e drept ca prin contract intra explicit anumite excluderi gen fete usi, volan, ..., in general elemente supuse uzurii timpului.

In cazul in care pe partea de garantie au o atitudine ostila sfatul meu este sa mergi la un avocat daca nu ai unul(personal sau la business). Te costa un 100 euro consultanta si trimiterea unei notificari oficiale prin executor in care punctual ridici problemele si soliciti raspuns. Te vor chema ei sa rezolve neconcordantel.

Ideea este ca toti sunt scarbosi la capitolul asta si la nivelul vorbe incearca sa te faca discutand cu tine de pe pozitie de forta si nu de partener. Cand intra in scena inscrisuri juridice isi schimba atitudinea fiindca daca se ajunge mai departe in instanta sunt constienti ca pe langa reparatii mai platesc un onorariu avocatului tau plus daune morale si interese.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate