Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
HONDA CRV
#19
Posted 13 August 2018 - 16:27
gizi206, on 12 august 2018 - 12:42, said:
- plafonul panoramic la VW au panoramic dar se si deschide... ramai cu senzatia unei masini decapotabile si Subaru are ceva de genul asta. Honda nu... nu stiu de ce. Asa vor ei. capabilitati 4x4 f limitate, nu stiu daca e 4x4 cea cu motor de 1.6 oricum [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jkiv-bWbLIo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] sergiu_psc, on 12 august 2018 - 13:32, said:
Mie imi place masina. Sa o stapanesti sanatos! |
#21
Posted 13 August 2018 - 17:13
edi10000, on 13 august 2018 - 16:51, said:
La Vw-urile actuale nu mai exista acoperis panoramic. Pe asta cum il numesti? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8Ln4u5nmiDE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] unbrutus, on 13 august 2018 - 16:27, said:
capabilitati 4x4 f limitate, nu stiu daca e 4x4 cea cu motor de 1.6 oricum Conteaza mai putin asta la genul asta de masina. Cumparatorul care se muleaza cel mai bine pentru SUV compact il ia ca sa mearga urban si 2-3 drumuri pe luna extra. Unii producatori chiar mizeaza pe treaba asta si nici nu ofera AWD (gen Peugeot). Edited by MembruAnonim, 13 August 2018 - 17:21. |
#22
Posted 13 August 2018 - 17:25
unbrutus, on 13 august 2018 - 16:27, said:
capabilitati 4x4 f limitate, nu stiu daca e 4x4 cea cu motor de 1.6 oricum https://www.youtube-...iv-bWbLIo?rel=0 Edited by Baxon, 13 August 2018 - 17:27. |
#23
Posted 13 August 2018 - 18:18
MembruAnonim, on 13 august 2018 - 17:13, said: E doar chestie de semantica,In limba romana trapa inseamna ceva care se da la o parte/se deschide ... plafon panoramic e ceva fix. Dar poti folosi termenul de plafon panoramic in ambele situatii, nu zice nimeni ca nu. unbrutus, on 13 august 2018 - 16:27, said:
la VW au panoramic dar se si deschide... ramai cu senzatia unei masini decapotabile (inainte de a sari sa ma contrazici de dragul contrazicerii, la C4 am avut plafon panoramic fix, la mini am plafon panoramic cu trapa). |
#24
Posted 13 August 2018 - 20:47
unbrutus, on 13 august 2018 - 16:27, said:
cand mi-am cumparat eu, am renuntat la panoramic pt ca nu se deschidea... la VW au panoramic dar se si deschide... ramai cu senzatia unei masini decapotabile si Subaru are ceva de genul asta. Honda nu... nu stiu de ce. Asa vor ei. capabilitati 4x4 f limitate, nu stiu daca e 4x4 cea cu motor de 1.6 oricum [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/jkiv-bWbLIo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] te referi la design sau ai si condus-o? La varianta Executive plafonul panoramic e standard. Sincer am avut pe alta masina trapa si nu cred ca am deschis-o mai mult de zece ori in 2.5 ani. Cand am luat masina, am fost constient ca nu are capabilitati off road impresionante. Cam asta o sa fie maximul de offroad pe care o sa-l fac. [media][ https://www.youtube-nocookie.com/embed/K48Ej5g35fI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by gizi206, 13 August 2018 - 20:48. |
#25
Posted 13 August 2018 - 21:05
Gizi,stai liniștit.S-a dovedit că filmul ăla al suedezilor a fost rău intenționat,in sensul că mașina testată de ei avea probleme mecanice.Nu zic că e un off-roader veritabil CR-V-ul dar nici atât de prost nu sta la capitolul asta.Bucura-te de mașină cat poți!
|
#26
Posted 13 August 2018 - 21:08
Din cate stiu chiar Honda venise cu o explicatie pentru clipul ala. Sa vad daca o mai gasesc.
Edit: Am gasit. Quote According to Honda Sweden, "in real conditions, regardless of the surface, there is a certain amount of friction always available for both front and rear wheels ... [but] a scenario like the roll test with such a high difference in grip between the front and the rear wheels is highly unlikely." The company then explained to the magazine: "In the roll test non-existent grip is simulated in the front and maximum grip at the rear. If all the available torque required to move the vehicle forward would be transferred to the rear differential then the limit for the torque of the unit would be exceeded. If the vehicle continues to run in this state (the front wheels spinning and the rear wheels standing still) the system senses the high speed variation and that the differential clutch slips and reduces the available torque to the rear wheels to prevent overheating. That is why the vehicle moves backward in the video." The company then remapped the software controlling the car's all-wheel drive system. The tweaked firmware was made standard on all new CR-Vs bound for the country, while existing owners could have their cars reprogrammed for free. After this revised system became available, Teknikens Varld put the CR-V through its tests and it passed with flying colours. Edited by abrakadaver07, 13 August 2018 - 21:11. |
#27
Posted 13 August 2018 - 21:22
dantt, on 13 august 2018 - 21:05, said:
Gizi,stai liniștit.S-a dovedit că filmul ăla al suedezilor a fost rău intenționat,in sensul că mașina testată de ei avea probleme mecanice. Suedezii nu sint ca romanii... e o revista respectabila care pana acum nu a dat gres, macar, darmite sa greseasca intentionat. abrakadaver07, on 13 august 2018 - 21:08, said:
Din cate stiu chiar Honda venise cu o explicatie pentru clipul ala. Sa vad daca o mai gasesc. Edit: Am gasit. totusi, e f simplu, in acelasi test, un banal Ford Kuga trece fara probleme, in timp ce Honda CR-V nu. Mai trebuie tinut cont si ca tipii de la revista suedeza au testat cam toate SUVurile din lumea asta si daca zic ca Honda CR-V e penibil, stiu ei ce zic, nu merge cu vrajeli gen cele din comunicatul Honda ("stiti ca de fapt in conditii reale nu intalniti asa situatie... ") ro_explorer, on 13 august 2018 - 18:18, said:
La viteze de peste 50-60Km/h o trapa este foarte deranjanta. Nu are nici o treaba cu senzatia de masina decapotabila dar e cool la viteze mici. (inainte de a sari sa ma contrazici de dragul contrazicerii, la C4 am avut plafon panoramic fix, la mini am plafon panoramic cu trapa). Insa nici o contrazicere de dragul contrazicerii, asta faci tu in general, e evident ca peste anumite viteze e deranjant, chiar si la o masina decapotabila veritabila. Ai spus un truism cu care sint de acord edi10000, on 13 august 2018 - 16:51, said:
Tu confunzi trapa din sticla cu acoperisul panoramic. La Vw-urile actuale nu mai exista acoperis panoramic. La ce VW ai vazut tu acoperis din sticla? gizi206, on 13 august 2018 - 20:47, said:
Cand am luat masina, am fost constient ca nu are capabilitati off road impresionante. Cam asta o sa fie maximul de offroad pe care o sa-l fac. abrakadaver07, on 13 august 2018 - 21:08, said:
Din cate stiu chiar Honda venise cu o explicatie pentru clipul ala. Sa vad daca o mai gasesc. Edit: Am gasit. sistemul AWD de la Honda e putin penibil. Nu e ceva grav, doar merita mentionat, dupa parerea mea. |
#28
Posted 13 August 2018 - 22:27
unbrutus, on 13 august 2018 - 21:22, said: e varianta 4x4 a ta? Da, e 4x4. Pana acum nu am scos masina de pe asfalt. Singurul off road facut a fost sa urc masina pe trotuar. Sunt multumit de comportamentul pe asfalt. Merg in acelasi ritm in care mergeam cu Avensis-ul. Sambata am facut un drum Constanta-Tulcea mers alert, cu un consum de 6.7 l/100 km In ultimele 2 zile mers excusiv in Constanta( 50 Km) , comp de bord arata 11.8 l /100 km. |
|
#29
Posted 15 August 2018 - 10:59
Felicitari pentru masina, sa ai parte de multi km fara probleme. Mie personal pentru un SUV mi se pare un consum bun. Sunt curios cum se vor comporta in timp motoarele de 1.6, la prima vedere mie mi se pare ca totul se duce spre motorizari subdimensionate, evident impuse de politica globala de a produce motoare mici.
|
#30
Posted 18 August 2018 - 20:17
Am ajuns la 3800 km cu un consum mediu de 7.5 l. Singura "problema" aparuta este un greieras la arcurile scaunul pasagerului , atunci cand cand nu sta nimeni pe el.
Attached Files |
#31
Posted 18 August 2018 - 22:39
Multi KM inainte ...
Aia din bord e odorizant sau holder de telefon ? Daca e odorizant, arunca-l ... daca e holder de telefon, schimba-l Edited by ro_explorer, 18 August 2018 - 22:40. |
#32
Posted 09 February 2019 - 23:45
Salut!
Dupa 5 luni in care masina a stat parcata in garaj, fara sa fie atinsa, bateria era complet descarcata. Noroc cu masina sotiei si Youtube. Dupa ce am cuplat cablurile, a pornit la prima cheie. Am facut ceva km sa o reincarc. Sa vedem maine dimineata . Luni o sa ma duc sa ii pun rotile de iarna, sa fie pregatita in caz ca vine iarna la Constanta. Revin cu poze dupa ce o spal si montez rotile de iarna. |
#34
Posted 10 February 2019 - 00:20
Bateria originala Varta. Pana acum am mai avut ceva masini, care nu au fost pornite timp de 5 luni.
Dar cand i-am dat "o " cheie, a luat-o din "prima". Sincer, azi am avut emotii. Deja, ma gandeam sa ii schimb bateria( consumabile) |
#35
Posted 10 February 2019 - 01:43
Multe mașini stau mai mult de 5 luni de la.fabricatie la vânzare și pornesc fara emoții. Cine știe, urmărește cum se manifesta mai departe
|
#36
Posted 11 February 2019 - 10:42
Daca esti atat de mult plecat mereu, poate ar fi bine sa mai faca sotia sau un prieten cate o tura cu masina din cand in cand. Cred ca e bun si pentru cauciucuri si pentru articulatiile masinii. Era vorba aia cu casa nelocuita, masina nefolosita...poate nu e chiar mit.
Edited by andbozo, 11 February 2019 - 10:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users