Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Tiriac Auto (tepari, nesimtiti, tupeisti)

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
40 replies to this topic

#1
BoGuS_Andrei

BoGuS_Andrei

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 09.08.2018
Buna seara,

O sa incep seara cu o plangere serioasa la adresa celor de la TIRIAC AUTO. O "firma" mai neserioasa ca aceasta nu am vazut. O sa incep prin a preciza faptul ca, acum ceva timp(aproximativ 1 luna, maxim), am achizitionat un autoturist NOU marca Range Rover model Velar, de la aceasta "firma serioasa".
Totul bun si frumos, timp de 2 zile, cand deodata masina a inceput sa faca tot felul de probleme, problemele revenind ulterior, la momentul acesta aflandu-se inca la ei in "service".
O sa atasez poze si filmulete cu aceasta "minunata masina" cica "reparata" de cei de la TIRIAC AUTO.
Stimabili domni, in incheiere, tin sa va anunt ca TIRIAC AUTO este o "firma" tare neserioasa si pe aceasta cale sper sa luati in seama ce v-am scris si incercati pe cat posibil sa evitati orice fel de legatura cu ei.

Attached Files


Edited by Adm, 09 August 2018 - 22:46.


#2
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,505
  • Înscris: 05.11.2009
urata situatie. Vina principala fiind a producatorului, care probabil inca testeaza pe clienti. Sper sa iti rezolvi problema, dealerul oricum e intre ciocan si nicovala, eu unul daca as fi avut banii , sincer nu as fi avut curajul sa cumpar o masina in care majoritatea comenzile is pe un ecran cu touchscreen

#3
BlueKing-69

BlueKing-69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,733
  • Înscris: 26.08.2008
Sunt [fericitul ???] caruia Tiriac Auto i-a inlocuit un motor in perioada de garantie.

Cat timp nu specifici cu ce probleme soft si hard te-ai confruntat, totul ramane ambiguu. So?

#4
laurentiu_florin

laurentiu_florin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 729
  • Înscris: 02.05.2007
salut,

din pacate, firma mentionata-nu vreau sa i citez numele- ESTE IMPOTENTA TEHNIC, indiferent de numele firmelor pentru care vinde autoturisme; valabil pentru oricare din tipurile de autoturisme vindute.
poate o avea si oameni pregatiti tehnic, printre multele reprezentante pe care le are, dar ideea generala este cea enuntata aterior.
in marea majoritate a cazurilor, defectele pentru care am ajuns la service urile lor au fost rezolvate dupa enuntarea unor diagnostice ""docte"" ,la service uri mai mici private,  fara pretentiile de service de marca.
si inca un argument, preturile pieselor de origine la ei este cam de 5 ori mai mare ca la oricare alt vinzator de piese de origine din piata.
fiecare doarme cum isi asterne....

Edited by laurentiu_florin, 09 August 2018 - 20:36.


#5
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Mai era o stire similara cum ca unul a luat o masina de showroom (tot suv), iar la revizie (sau nu stiu ce problema a avut) la reprezentanta a constatat ca, de fapt, masina fusese lovita si reparata (posibil sa fi avut incident intre fabrica si showroom). Nu era manarita (km dati înapoi sau altceva), doar fusese anuntat ca era masina expusa si avea mici imperfectiuni (ca de, era in vitrina).

Când ai luat-o, te-au auntat de ceva similar? Daca masina era defecta înainte sa ajungã... nu stiu daca e vina Tiriac Auto, desi, având masini de lux, parca ar fi trebuit sa arunce un ochi pe istoric.

#6
zile_san

zile_san

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,657
  • Înscris: 10.10.2011

 alexa32, on 09 august 2018 - 21:06, said:

Cred ca intr-o tara normala avea de dat cu subsemnatu' ceva timp.
da.pt ca daca tu iti cumperi paine dand cu plasticul sa te simti bogatan si altii trebuie sa o faca la fel
ca sa fim on topic, eu zic ca nu inseamna ca tiriac auto sunt tepari.pur si simplu e o masina care face figuri si fiind in garantie ei trebuie sa se ocupe. daca in sch is bulangii si iti tin masina blocata in service si nu o repara atunci da is niste tepari:)

#7
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Tehnologia avanseaza mult mai repede decat pregatirea vanzatorilor si a mecanicilor de la reprezentantele auto. Sa tii la curent un inginer specializat pe electronica auto costa in draci si se face pe cheltuiala patronului  firmei care ...doar vinde masini . Probabil ca fiind o masina relativ noua ca model , cu multa tehnologie , este greu de descoperit cu metode traditionale ce se poate defecta la ea. O multime de device-uri pot intra in contradictie cu electronica masinii ...asta-i viata . Pofta de device-uri poate produce mari probleme utilizatorului obisnuit . Gandeste-te ca te lasa noaptea , intr-o iarna cu multa zapada, pe un drum laturalnic unde nu trece nimeni cu zilele . Te mai gaseau spre primavara. Regret patania ta dar nu ma pot opri sa nu ma bucur cand vad ca renuntarea la solutii tehnice pur mecanice isi arata si partea negativa. Saptamana trecuta m-am urcat intr-un Touareg nou nout 2018 . Mi s-a facut sila . Juri ca-i avion. De fapt , vorbesc prostii , am stat in carlinga de avion si elicopter si erau mult mai putin complicate . Voi le vreti asa. Cererea dicteaza oferta. DAca oamenii ar dori lucruri simple si fiabile , producatorii aia ar face .

#8
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Asta cam asa e... le-au cam facut pom de craciun.
Nu zic ca e rau, ca e mult mai lejer de condus... dar in acelasi timp au si efecte adverse nasoale, precum asta cu defectele si accidente mai multe, pentru ca te obisnuiesti sa dormi la volan si... poc.

#9
alin62

alin62

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,441
  • Înscris: 26.02.2012

 JurasikMan, on 09 august 2018 - 22:08, said:

DAca oamenii ar dori lucruri simple si fiabile , producatorii aia ar face .
Hai ca aici ai fost amuzant. Producatorii ar face masini fiabile? :)) sigur, si cine mai cumpara piese de la ei? Cine mai cumpara cutii de viteza, injectoare, turbine...?
Acum toti le fac pentru un numar cat mai mic de km fie ca e BMW, Mercedes, audi....

#10
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

 WinstonMontana, on 09 august 2018 - 21:22, said:


e gresit folosita. Cash inseamna banii fizici, nefiscalizati inca.

Nu cred ca e gresit. Comertul se schimba, legile se schimba etc. Comertil electronic ia amploare, banii sunt in eter.
Apoi, fizici sau nu, cash nu implica neaparat nefiscalizare. In functie de context, poate insemna asta

#11
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Mda, Tiriac + Land Rover = probleme.

Nimic nou, dar e un intreg lant al slabiciunilor.

Land Rover scoate masini frumoase, luxoase, dar problematice la fiabilitate.
Am avut 3 LR/Jaguar pana acum, dar nu mai planuiesc sa ma ating de ele.

Au exagerat la fiecare generatie cu electronica, desi nu o stapanesc si sunt in urma competitorilor directi dpdv al optimizarii componentelor.

Pentru diagnoza au un sistem inchis si greoi, care face foarte greu accesul la informatii.

La asta se adauga managementul defectuos de la Tiriac. In service salariile sunt jignitor de mici, munca multa => oamenii pleaca pe capete.

La vanzari stau bine, dar la service e groasa rau.

Aglomeratie, lipsa stoc piese de schimb si nepricepere.

La partea de electronica e jale, iar Velar e nava spatiala.
Dupa ce iese din garantie e de dorit sa scapi de ea urgent, ca orice pica de pe ea, costa mii de euro.

Din 2010 au boala cu bordul complet LCD. Initial era revolutionar, acum e prea mult.

Cand astepti o luna pentru orice piesa, iti vine sa urli, iar preturile practicate la piese si manopera ii fac sa se simta prost pe cei de la Audi sau BMW.

Voi astia care o dati cu avocatii, nu stiti ce presupune un astfel de proces.

Mai repede o repari, scapi de ea si iei un BMW/Audi.

Edited by Ahasverus, 09 August 2018 - 22:41.


#12
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Intrebarea e de ce ai lua un Range Rover... adica din toate masinile de pe planeta sa alegi exact ce e mai prost?
Astea mereu au fost masini pentru bogatii care daca se strica ceva in ele n-au nici o problema in a comanda altul nou.
Si deaceea le-au facut si proaste si scumpe... sa ii arda pe fraieri :D

#13
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,437
  • Înscris: 31.01.2010
Este o masina cu probleme, probabil nici constructorul nu le`a rezolvat inca,
Necazul cu masinile care ies urgent pe piata insuficient testate, test pe nervii clientilor pina la urma.
Tiriac chiar nu are o vina in asta, singura este ca vinde acel model, ma rog gama Range Rover.
Se va rezolva, fii calm si mai ales ca ne spui si cum a decurs.
Altfel reiese ca este doar un post de rating negativ la adresa Tiriac Auto si atit.

#14
Y0samiteSam

Y0samiteSam

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,214
  • Înscris: 22.04.2005
Am avut Range Rover in urma cu 3 ani. Probleme la el am avut inca de la inceput, incepand de cele minore cum ar fi: camera de pe marsarier (care este o gluma proasta in comparatie cu alte marci premium; rezolutie slaba, etc) pana la probleme cu cutia (am fost la reprezentanta si nu i-au dat de cap; am vizitat vreo 3 service-uri auto si pana la urma un mecanic de cartier a descoperit problema; m-am dus iar la reprezentanta si le-am explicat despre ce este vorba si apoi s-au apucat de ea; s-a rezolvat dar am avut de asteptat)
Range rover este o masina frumoasa (pentru unii) estetic si atat; fiabilitatea tinde spre 0.
Intr-un final am renuntat la ea dupa aproape 1 an in care am avut numai probleme. Intamplator am aflat zilele trecute ca si cel care a cumparat-o de la mine a vandut-o tot din cauza numeroaselor interventii in service.

Despre Tiriac Auto pot spune ca au preturi mari la piesele de schimb si pentru manopera.
Fratele meu are un Ford Mondeo cumparat de la ei. A avut de schimbat un senzor de la axul cu came si imi aduc aminte ca i-au comunicat un timp de asteptare si un pret mai mare decat concurenta.

Edited by Y0samiteSam, 09 August 2018 - 23:49.


#15
Bogotta

Bogotta

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,316
  • Înscris: 24.02.2017

 lexis1, on 09 august 2018 - 22:44, said:

Intrebarea e de ce ai lua un Range Rover... adica din toate masinile de pe planeta sa alegi exact ce e mai prost?
Astea mereu au fost masini pentru bogatii care daca se strica ceva in ele n-au nici o problema in a comanda altul nou.
Si deaceea le-au facut si proaste si scumpe... sa ii arda pe fraieri Posted Image


Aceeasi teorie se aplica si la Jaguar. O spuneau chiar prezentatorii de la emisiunea Top Gear intr-un episod. :)

#16
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,289
  • Înscris: 30.10.2006
Nu cred neaparat ca producatorii vor sa-i pacaleasca pe cumparatori . Orice mecanism este cu atat mai putin fiabil cu cat este mai complicat. Daca in componenta lui intra mai multe dispozitive individuale , daca functionarea lui depinde de functionarea altor dispozitive ...devine loterie functionalitatea lui in orice conditii . Ganditi-va la un bord digital integral , care depinde probabil de o siguranta . Se arde siguranta , nu mai ai nimic la bord , nici temperatura , nici viteza. Ganditi-va la directia pur electrica. Se prajeste o mufa , se juleste un fir electric ...ramai fara directie . La mecanismele pur mecanice era mult mai greu sa devina brusc nefunctionale . Eu actuivez pe multe forumuri ale BAG si principalele probleme ale masinilor noi sunt de natura electrica . Pom de craciun in bord dupa ce masina ia o groapa ...si adio masina. Stai in ploaie ca in reclama cu sucul in mana " don't worry , there's no sugar " .

Edited by JurasikMan, 10 August 2018 - 09:20.


#17
ceanu1980

ceanu1980

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,087
  • Înscris: 15.05.2008
astfel de subiecte sunt bune,ne informam ce si cum sa ne ferim
dar sa venim si sa facem oamenii fraieri ca au bani si isi permit sau ca muncesc in alta tara.etc. este cam mult

#18
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Gizăse cât de manelistic mi se pare bordul ăla.
Plus că după ce are numai displayuri prin ea, a mai pus omul și ciupearca aia de suport de telefon pe parbriz că ai zice că n-o avea mașina bluetooth să conectezi telefonu.
De ce mai dai banii pe navigație și mai e și în bord în ceasuri (zici că faci curierat cu mașina de zeci de mii de euro de ai nevoie de gps permanent) ca să pui un telefon în geam ?

Bine că ai zis că eram croit să îmi vând doi rinichi și să îmi iau una.
Dacă sunt așa problematice renunț.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate