Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfaturi Citroen C5 III

Cu trenul in Turcia - Serbia - Be...

Problema laptop Asus

Probleme mini tractor chinezesc b...
 Cand și de unde iau permisul...

Cum functioneaza sistemul audio a...

cum se foloseste o masina de spal...

Sentința fara precedent: Doi bucu...
 Check engine - se stinge la rece

Frecvența redusa Facultate d...

De unde pot cumpara mai multe car...

Înregistrare sistem multimedia Toy...
 LG G6 sau ceva mai nou?

Google nu mai ofera spatiu nelimi...

Problema laptop

Af la rcd310 oem
 

Check motor Freelander

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
adisiu

adisiu

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.10.2015
Salut pentru toata lumea,
Am si eu un Freelander din '98, 2000 cc, 72 kw.
De cateva saptamani mi s-a aprins becul rosu "check motor" in mers, turometrul a cazut la zero si mi-a taiat clima.
Acum se aprinde doar dupa ce se incalzeste motorul (la 10-15 km parcursi).
La turatii mari (4500 ture) se stinge becul, dar se reaprinde cand scad turatiile.
Daca opresc motorul, cu becul aprins, nu mai porneste decat dupa 3-4 ore, dupa ce se raceste.
Pe tester imi zice ca e debitmetrul de aer, dar l-am verificat si e ok. Am testat si injectoarele pe stand, sunt ok si ele.
Daca stie cineva despre ce-i vorba, va rog sa-mi dati de stire!
Multumesc mult!

#2
Pololica

Pololica

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,030
  • Înscris: 04.01.2015
L-ai verificat si ai constatat ca debitmetrul e in regula sau service-ul a zis asta?

In alta ordine de idei: poate fi un contact imperfect si de acolo sa plece erorile. Masina este functionala cand apare Chek engine, dar limiteaza din functii sau turatii (intra in regim de conservare, deoarece considera ca problema nu estea asa grava, altfel nu ar porni motorul).

Mergi la un service (sau schimba-l pe cel actual) si, pe langa tester, poate e necesar sa schimbe vreo piesa.

Si mie mi-a aparut, la un moment, dat check engine, dar eroarea data era la senzorul de la unul din senzorii de la axul cu came, L-am schimbat si nu am mai avut probleme, desi masina functiona bine (ma deranja ca aveam bec aprins in bord, desi, in bord, singurele lumini aprinse in regim normal sunt semnalizarea, faza lunga, in rest e bezna sau trebuie sa pun centura sau sa inchid vreo usa/portbagajul).

#3
adisiu

adisiu

    Junior

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 19.10.2015

View PostPololica, on 09 august 2018 - 12:38, said:

L-ai verificat si ai constatat ca debitmetrul e in regula sau service-ul a zis asta?

In alta ordine de idei: poate fi un contact imperfect si de acolo sa plece erorile. Masina este functionala cand apare Chek engine, dar limiteaza din functii sau turatii (intra in regim de conservare, deoarece considera ca problema nu estea asa grava, altfel nu ar porni motorul).

Mergi la un service (sau schimba-l pe cel actual) si, pe langa tester, poate e necesar sa schimbe vreo piesa.

Si mie mi-a aparut, la un moment, dat check engine, dar eroarea data era la senzorul de la unul din senzorii de la axul cu came, L-am schimbat si nu am mai avut probleme, desi masina functiona bine (ma deranja ca aveam bec aprins in bord, desi, in bord, singurele lumini aprinse in regim normal sunt semnalizarea, faza lunga, in rest e bezna sau trebuie sa pun centura sau sa inchid vreo usa/portbagajul).
Da, multumesc mult pentru informatii!
Debitmetrul mi l-a verificat la un service. Acolo zicea ca s-ar putea sa fie pompa de injectie (senzor de temperatura sau capul hidraulic).
Demontarea pompei e cam cu eforturi pt. ca trebuie demontata distributia. Cam greu, si s-ar putea sa nu fie asta.
Unde e situat senzorul de la axul cu came? Il demontez eu si-l duc la test. Asta ar fi cel mai plauzibil, pentru ca imi pica turometrul.
Multumesc mult inca o data si astept raspuns!

#4
Pololica

Pololica

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,030
  • Înscris: 04.01.2015
Nu stiu cum sunt alte modele, dar la mine (Chevrolet Spark) sunt doua: unul sus si unul jos (cel de sus e pe langa furtunul de ulei, cred). Am vazut ca unul (senzor) costa 60-70 lei original (pentru Spark).

Daca se umbla la distributie, e clar ca trebuie sa mai cumperi una (plus manopera).
  • posibil senzor temperatura
  • posibil circulatia antigelului
  • posibil mizerie la admisie (la pistoane sau injectoare)
  • posibil ungerea sa nu fie cum trebuie la turatii mici
  • posibil semnal fals (uneori, la instalatiile GPL, la admisie, un cilindru poate trage aer fals si sa dea check engine)
La fel de posibil, un contact care s-a oxidat si nu mai face atingere cum trebuie. Ar fi bine sa o lasi in service sa se uite cineva la ea care are timp si ustensile.Un tester profesional costa cateva mii de lei.

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate