Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Check motor Freelander
Last Updated: Aug 09 2018 16:12, Started by
adisiu
, Aug 09 2018 11:45
·
0
#1
Posted 09 August 2018 - 11:45
Salut pentru toata lumea,
Am si eu un Freelander din '98, 2000 cc, 72 kw. De cateva saptamani mi s-a aprins becul rosu "check motor" in mers, turometrul a cazut la zero si mi-a taiat clima. Acum se aprinde doar dupa ce se incalzeste motorul (la 10-15 km parcursi). La turatii mari (4500 ture) se stinge becul, dar se reaprinde cand scad turatiile. Daca opresc motorul, cu becul aprins, nu mai porneste decat dupa 3-4 ore, dupa ce se raceste. Pe tester imi zice ca e debitmetrul de aer, dar l-am verificat si e ok. Am testat si injectoarele pe stand, sunt ok si ele. Daca stie cineva despre ce-i vorba, va rog sa-mi dati de stire! Multumesc mult! |
#2
Posted 09 August 2018 - 12:38
L-ai verificat si ai constatat ca debitmetrul e in regula sau service-ul a zis asta?
In alta ordine de idei: poate fi un contact imperfect si de acolo sa plece erorile. Masina este functionala cand apare Chek engine, dar limiteaza din functii sau turatii (intra in regim de conservare, deoarece considera ca problema nu estea asa grava, altfel nu ar porni motorul). Mergi la un service (sau schimba-l pe cel actual) si, pe langa tester, poate e necesar sa schimbe vreo piesa. Si mie mi-a aparut, la un moment, dat check engine, dar eroarea data era la senzorul de la unul din senzorii de la axul cu came, L-am schimbat si nu am mai avut probleme, desi masina functiona bine (ma deranja ca aveam bec aprins in bord, desi, in bord, singurele lumini aprinse in regim normal sunt semnalizarea, faza lunga, in rest e bezna sau trebuie sa pun centura sau sa inchid vreo usa/portbagajul). |
#3
Posted 09 August 2018 - 13:36
Pololica, on 09 august 2018 - 12:38, said:
L-ai verificat si ai constatat ca debitmetrul e in regula sau service-ul a zis asta? In alta ordine de idei: poate fi un contact imperfect si de acolo sa plece erorile. Masina este functionala cand apare Chek engine, dar limiteaza din functii sau turatii (intra in regim de conservare, deoarece considera ca problema nu estea asa grava, altfel nu ar porni motorul). Mergi la un service (sau schimba-l pe cel actual) si, pe langa tester, poate e necesar sa schimbe vreo piesa. Si mie mi-a aparut, la un moment, dat check engine, dar eroarea data era la senzorul de la unul din senzorii de la axul cu came, L-am schimbat si nu am mai avut probleme, desi masina functiona bine (ma deranja ca aveam bec aprins in bord, desi, in bord, singurele lumini aprinse in regim normal sunt semnalizarea, faza lunga, in rest e bezna sau trebuie sa pun centura sau sa inchid vreo usa/portbagajul). Debitmetrul mi l-a verificat la un service. Acolo zicea ca s-ar putea sa fie pompa de injectie (senzor de temperatura sau capul hidraulic). Demontarea pompei e cam cu eforturi pt. ca trebuie demontata distributia. Cam greu, si s-ar putea sa nu fie asta. Unde e situat senzorul de la axul cu came? Il demontez eu si-l duc la test. Asta ar fi cel mai plauzibil, pentru ca imi pica turometrul. Multumesc mult inca o data si astept raspuns! |
#4
Posted 09 August 2018 - 16:12
Nu stiu cum sunt alte modele, dar la mine (Chevrolet Spark) sunt doua: unul sus si unul jos (cel de sus e pe langa furtunul de ulei, cred). Am vazut ca unul (senzor) costa 60-70 lei original (pentru Spark).
Daca se umbla la distributie, e clar ca trebuie sa mai cumperi una (plus manopera).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users