Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Colet asigurat si deteriorat de catre curier
Last Updated: Aug 03 2018 12:55, Started by
buha
, Aug 02 2018 22:18
·
0
#1
Posted 02 August 2018 - 22:18
Va salut!
Problema mea,e pe scurt, este urmatoarea: - la jumatatea lunii martie am cumparat (1250 lei) o multifunctionala SH de la firma din Cluj; produs cu factura si garantie; - primesc un produs cu specificatii inferioare (diferentele nu sunt seminificative dar conteaza totusi) si care este foarte galagios asa ca ma hotarasc sa il returnez dupa ce am discutat cu vanzatorul; - trimit produs prin curier, Urgent-Cargus, asigurand multifunctionala la valoarea de 1250 lei; - produsul ajunge avariat la destinatie (cutie lovita, piese rupte si facand un zgomot nefiresc); - vanzatorul refuza primitea coletului, se incheie PV si se fac poze; - peste cateva zile primesc multifunctioanala acasa, pe motivul ca am ambalat-o gresit si refuz acceptarea ei; - fac o sesizare pe email si invoc pozele, PV si Termenii si conditiile de pe site-ul curierului (persoana care preia pachetul este obligata sa verifice modul de ambalare); - termenul de solutionare a problemelor este de 90 de zile, timp in care nu prea i-am putut contacta pe cei de la Cargus; telefonic am fost pus sa astept pana ce robotul imi inchidea telefonul iar la email nu mi-a raspunsul nimeni. Destul de greu am reusit sa dau de ei si mi-au spus ca trebuie sa astept 90 de zile; - dupa multe insistente telefonice, zilele trecute (dupa mai bine de 4 luni in care multifunctionala mea a stat in depozitul lor) imi raspund ca au solutionat cazul meu. Concluzia lor fiind vina mea deoarece am ambalat gresit produsul. Am invocat faptul ca asigurand produsul am achitat un cost suplimetar pentru transport, am astept cu mult peste cele 90 de zile timp in care ar fi trebuit sa mi se rezolve problema, iar ei imi comunica sec ca este vina mea (produsul nefiind trimis in ambalaj original). Ce pot face mai departe? Fiind vorba de o comanda intre firme nu ma pot adresa Protectiei consumatorului. Are rost sa ma adresez unui avocat / mediator? O trag pe linie moarta si o bag la pierderi? Degeaba imi aduc astia multifunctionala stricata deoarece mi-am luat alta noua deoarece aveam nevoie urgent de echipament. Ce ma sfatuiti? Rezumat: am platit 1250 lei pentru multifunctionala, cam 150 lei transport + asigurare, nervi si timp pierdut peste 4 luni. Mi-am invatat lectia: imi cumpar doar produse noi sau desigilate de la marele magazine. Totusi ce fac cu serviciul de curierat. Problema se poate repeta. Edited by buha, 02 August 2018 - 22:21. |
#2
Posted 02 August 2018 - 22:28
Eu cred ca asigurarea ar trebui sa functioneze, dar find firma vs firma , probabil ca trebuie ca sa te adresezi instantei de judecata.
Edited by pasilla, 02 August 2018 - 22:30. |
#3
Posted 02 August 2018 - 22:31
Daca nici asigurat fiind nu conteaza, ce mai conteaza in tara asta ??
Cred ca te poti adresa ANPC, pentru ca problema este intre tine si curierat, nu intre firma ta si firma x de la care ai cumparat multifunctionalul. |
#4
Posted 02 August 2018 - 22:33
Sa returnezi un produs SH pentru ca functioneaza galagios... hmmm.. nu stiu la ce te asteptai.
In fine, ai avut si ghinionul cu curierul respectiv, imprimanta fiind la randul ei SH, refuzata de tine.. problema e destul de diluata intre voi cei 3 actori (tu, firma si curierul), e destul de nesigura dreptatea in instanta, acolo se cer dovezi, fiecare dintre voi poate veni cu dovezi si mi-e ca o sa iasa ca vinovata de fapt e saraca imprimanta. Acum imprimanta e la tine sau la ei, n-am inteles exact? Incerci s-o repari s-o ai de backup. Eu asa as face data fiind situatia. Despre procese, nici vorba, suntem in Romania, procesele pot dura si 30 de ani. |
#5
Posted 02 August 2018 - 22:39
@pasilla
Notiunea de asigurarea implica un cost mai mare pentru mine si un risc pentru curier. Dar se pare ca am ghinion... @addysoftware Nu ma pot adresa la ANPC. problema este intre firma mea si firma de curierat. Multifunctionala am cumparat-o pe firma (factura) si expeditia a facut-o tot prin firma mea (chitanta si awb, sau cum s-o numi). @maccip Multifunctionala este la Cargus in depozit. M-am gandit si la treaba asta cu reparatul dar nu ma mai trage inima. Cine stie cat mai costa piesele defecte + manopera. Poate mai are si ceva bube prin interior... In plus are vreo 30 de kg si trebuie mutata doar de catre 2 persoane. Edited by buha, 02 August 2018 - 22:44. |
#6
Posted 02 August 2018 - 22:40
maccip, pe 02 august 2018 - 22:33, a scris:
Sa returnezi un produs SH pentru ca functioneaza galagios... hmmm.. nu stiu la ce te asteptai. In fine, ai avut si ghinionul cu curierul respectiv, imprimanta fiind la randul ei SH, refuzata de tine.. problema e destul de diluata intre voi cei 3 actori (tu, firma si curierul), e destul de nesigura dreptatea in instanta, acolo se cer dovezi, fiecare dintre voi poate veni cu dovezi si mi-e ca o sa iasa ca vinovata de fapt e saraca imprimanta. Acum imprimanta e la tine sau la ei, n-am inteles exact? Incerci s-o repari s-o ai de backup. Eu asa as face data fiind situatia. Despre procese, nici vorba, suntem in Romania, procesele pot dura si 30 de ani. In momentul in care un curier accepta o asigurare, trebuie/ar trebui ca sa se asigure ca totul este in regula. O data acceptata este "pe barba lui". Despre durata proceselor si rezultatul impredictibil, ai dreptate. Edited by pasilla, 02 August 2018 - 22:43. |
#7
Posted 02 August 2018 - 22:42
Nu stiu cum functioneaza asigurarile astea.
Dar in instanta trebuie dovezi, poate i-ai trimis imprimanta stricata de acasa. |
#8
Posted 02 August 2018 - 22:53
Ok, daca ai facut expeditia "pe firma" e mai nasol;
In alta privinta, curierul e si el la randul lui asigurat la o firma de asigurari - asa ca in principiu "aia" ar trebui sa plateasca. Curieratul insa fie nu vrea sa se complice, fie a fost refuzat de asigurator pe motivul ambalajului. In ambele cazuri in instanta ai avea castig de cauza, dar va dura mult si va costa si bani. Probabil pe asta mizeaza si ei... |
#9
Posted 02 August 2018 - 23:01
Pe scurt, ai platit asigurarea degeaba.
Welcome to Romania, data viitoare declara 0 lei. Tara curului |
#10
Posted 03 August 2018 - 00:33
|
#11
Posted 03 August 2018 - 07:22
D-aia e bine sa pastrezi ambalajul original cateva saptamani. Pentru cazul in care te decizi sa faci un retur.
Asta nu justifica ce ai patit cu japitele de la firma de curierat. |
#12
Posted 03 August 2018 - 08:19
Multifunctionala era SH si nu cred ca a primit-o in ambalaj original
|
#13
Posted 03 August 2018 - 08:35
Poti sa mai incerci sa te intelegi cu Cargus, ultima varianta - in sensul: ori cadem la pace, ori eu miine va dau in judecata.
Si cam aia e, ii dai in judecata (sau mediere), daca tot sint incapatinati. |
#14
Posted 03 August 2018 - 08:48
Cargus e cea mai de rahat firma de curierat din tara.Nu ai ce sa te intelegi cu ei , am avut mai multe probleme cu ei in 6 luni de zile decat cu toate celelalte firme in peste 10 ani.
|
#15
Posted 03 August 2018 - 12:55
Multifunctionala nu am primit-o in ambalajul original.
In ultima discutie, le-am propus sa rezolvam amiabil problema dar raspunsul lor este ca trebuie sa primesc multifunctionala stricata. Zielele acesta ma duc la un avocat / mediator sa vad ce sfat imi da. Banuiesc ca va costa 50-100 de lei consultanta. Va tin la curent. Edited by buha, 03 August 2018 - 12:55. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users