Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Noi nu furam ca romanii"

Canalele Sky Showtime 1 și S...

Recomandare anvelope lexus rx

Extindere rețea wireless int...
 Mufa TV

PPC Energy

Camera conferinta Tenveo tevo-vl12u

Recomandare rulouri exterioare us...
 Gaoyue 858

Telefon performant pe parte audio...

Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...
 Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...

NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5
 

Pareri rutina de antrenament

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
MihaiiiGL

MihaiiiGL

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 130
  • Înscris: 23.10.2015
Sunt incepator. Am mai facut sala inainte vreo 4,5 luni stiu sa execut corect exercițiile (cel puțin asa cred) in afara de indreptari si genuflexiuni (nu am facut in viata mea, din cauza riscului de a avra probleme cu coloana sau mai știu eu ce hernie). De o săptămână m am apucat intens de sala in sensul ca  vreau sa devina o parte din viata mea si ii acord atentie foarte mare (alimentatie, odihna). Intrebarea mea se refera la programul meu de antrenament, care este unul full body. Arata cam asa:
4 serii 10-12 repetari ramat la helcometru din sezut
4 serii 10-12 repetari tractiuni in fata la helcometru
4 serii 10-12 repetari impins cu ganterele
4 serii 10-12 repetari fluturari la cablu
4 serii 10-12 repetari presa umeri cu bara din picioare (presa militara cred ca e denumita)
3 serii 10-12 repetări ridicari laterale pentru deltoid lateral
4 serii 10-12 repetari extensii din culcat cu bara z
4 serii 10-12 repetari flexii biceps cu bara
4 serii 15-20 repetari presa picioare

Cum vi se pare? E volumul prea mare? Eu aveam de gand sa merg de 3 ori pe saptamana la sala dar nu vreau sa o dau in supraantrenament și cred ca o sa raman la doua zile. ORICE sfat este binevenit. Va mulțumesc