![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Telekom Problema Receiver.
Last Updated: Aug 01 2018 20:30, Started by
H3llDr4cu
, Aug 01 2018 01:58
·
0

#1
Posted 01 August 2018 - 01:58

Salut am si eu un receiver HD GX-TR530SK/ZR , problema este ca am adus un instalator mia pozitionat antena pe satelit Hellas, dar de de la pasul unde imi arata semnal si puterea nu pot sa trec, imi tot spune ca nu primeste semnal si sa sun la telekom sau sa verific cablul, inca nu am activat cartela, trebuie sa activez cartela ca sa primesc semnal de la satelit? Si este 100% antena bine pusa pentru ca cel care a instalato a intrat pe lista de canale si chiar mia pus 3 canale gratis etno-taraf si nasul( de pe aparatul lui de prindere de semnal). Aparatele leam luat din Romania, si instalatorul care trebuia sa le instaleze (cel din Romania oficial de la telekom) chiar ma intrebat daca plec in strainatate cu ele ca sa le configureze cum trebuie, si mia spus doar atata ca sa pun antena pe semnal iar dupa ce este pozitionata antena sa sun la telekom sa activeze cartela.
Edited by H3llDr4cu, 01 August 2018 - 02:13. |
#2
Posted 01 August 2018 - 05:16

Suni și le activezi singur la robotul Telekom.
Sau aștepți mult până dai de un operator. |
#3
Posted 01 August 2018 - 09:24

De obicei ai pe ecran numarul unde trebuie sa apelezi, fiind necesar sa urmezii indicatiile din procedura de activare fara alti operatori.
Iti trebuie doar putina rabdare, seria cardului ce o scoti din receptor si cam atat. In caz contrar apeleaza 1930 si intra in legatura cu un operator pentru finalizarea solicitarii fiind asistat telefonic. Succes. |
#4
Posted 01 August 2018 - 12:44

Buna ziua, am sunat la ei cu problema ca nu imi trece de ecranul acela unde imi arata puterea si semnalul si au spus ca antena nu este pozitionata bine, in plus de asta am pus un receiver vechi telecom care il aveam prin casa care este dezactivata cartela, si acolo imi arata la fel ca nu este "calitate semnal 0", nu stiu acuma ori a pus ala cu antena pe alt satelit si mia dat teapa(cu toate ca in lista acea de canale avea si TelekomSPORT, TelekomINFO, ETC ), ori nu stiu, oricum multumesc de raspunsuri.
Edited by H3llDr4cu, 01 August 2018 - 12:44. |
#5
Posted 01 August 2018 - 13:24

Mia spus cineva ca ar putea fi LNB-ul? Si cred ca si asa este, pentru ca cand a facut instalarea nu a mers cu LNB-ul meu universal cu 4 iesiri oficial de la telekom, a trebuit sa bage unul simplu dupa care la bagat pe al meu inapoi si mia aratat pe aparatul lui care este pentru prinderea semnalului canalele acelea gratis, o sa il chem iarasi diseara sa incercam cu LNB simplu sa vedem daca trece de pasul acela, o sa va anunt daca sa rezolvat problema.
Edited by H3llDr4cu, 01 August 2018 - 13:24. |
#6
Posted 01 August 2018 - 18:43

Hellas e la 39 grade E. Deci dacă e îndreptată aproape de poziția de unde răsare soarele, înseamnă că e bine.
|
#7
Posted 01 August 2018 - 20:30

Gata baieti sa rezolvat, problema era ca LNB-ul era prea mult intors iar receiverul (nu cartela!) nu era activat!! Adica asa cred ca am activat receiverul iar dupa care mi-a cerut sa activez si cartela, oricum una din astea era problema, multumesc pentru cei care sau implicat, o seara frumoasa!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users