Cartela pentru acasa
Last Updated: May 06 2019 23:41, Started by
danutz21
, Jul 31 2018 20:44
·
0
#2
Posted 31 July 2018 - 21:07
Am dat si eu comanda. N-am primit confirmare, nimic. Sunt curios ce stoc au, si cat o sa tina treaba. Daca fiecare o sa comande cate 3 bucati pe fiecare cap de om din familie, se duce cam rapid stocul.
|
#3
Posted 01 August 2018 - 01:59
Bravo danutz, asa se face sa nu dai bani deloc. si mai zic unii ca alte retele sunt ieftine. Din pacate insa si-a cam pierdut calitatea si Vodafone.
|
#5
Posted 01 August 2018 - 06:11
Daca esti pe telefon, selecteaza sa ti se afiseze pagina in "format desktop".
|
#6
Posted 01 August 2018 - 06:27
Am comandat 3, am primit confirmarea de comanda pt 2, la una au gresit adresa
|
#8
Posted 01 August 2018 - 07:04
#9
Posted 01 August 2018 - 07:06
Eu am trimis comanda dar nu primesc emailul de confirmare...
|
#10
Posted 01 August 2018 - 08:07
|
#11
Posted 01 August 2018 - 08:25
Nu se primeste mail de confirmare , am facut comenzile duminica.
|
#12
Posted 01 August 2018 - 08:55
Am primit mail cu detalii despre una din comenzi:
"Cartela prepaid zero euro cadou € 0,00 Sub-total: € 0,00 Costul total al produselor inclusiv livrarea (incl. TVA) 0, 00 RON" |
#13
Posted 01 August 2018 - 09:28
#14
Posted 01 August 2018 - 10:27
Azi am primit email dar adresa este scrisa incomplet.
Plus ca nu reusesc sa gasesc comanda dupa nr,in contul vodafone nu gasesc comanda cu acel numar. |
#15
Posted 01 August 2018 - 10:29
Deci completam campurile alea de 3 ori la rand cu aceleasi date ca sa ne incadram in alea maxim 3 cartele de caciula?
|
|
#16
Posted 01 August 2018 - 10:37
Serafim606, on 01 august 2018 - 10:29, said:
Deci completam campurile alea de 3 ori la rand cu aceleasi date ca sa ne incadram in alea maxim 3 cartele de caciula? Cartela se poate achiziționa de maxim 3 ori, iar orice încercare de transmitere a unor comenzi multiple de pe același cont sau prin crearea de conturi multiple se consideră fraudă și va duce în mod automat la anularea comenzilor. Nu e clar scris daca trebuie sa completăm de 3 ori formularul că scrie daca transmiți comenzi multiple se anuleaza comenzile. |
#17
Posted 01 August 2018 - 11:10
Se pot comanda și mai mult de 3 , am făcut 5 comenzi pe același nume și email și au venit 5 confirmări de comanda acum pe email.
|
#18
Posted 01 August 2018 - 11:15
Eu am primit doar confirmarea comenzii (cu nr de comanda si estimarea livrarii) - si un link pt a urmari livrarea in My Vodafone, unde imi apare: "You are not authorized to access the order". Le-am scris sa-i intreb daca se plateste livrarea, va tin la curent cu raspunsul.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users