Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Recuperare bagaj Flixbus
Last Updated: May 19 2019 04:11, Started by
Dormi_Hete
, Jul 31 2018 20:43
·
0
#1
Posted 31 July 2018 - 20:43
Am calatorit recent cu acesta companie, si am patit-o. Cand m-am dat jos m-am dus sa beau o cafea, apoi dupa 5 minute am realizat ca am uitat sa-mi iau bagajul. Dau sa caut un hot line , nu exista. Cand in sfarsit gasesc, apasati tasta x pentru bagaje pierdute, apas si "din pacate acest serviciu nu mai este valabil". Folositi site-ul nostru pentru a raporta ... Folosesc site-ul lor , bag adresa de email ,trimit imi spune " am primit cererea dumneavoastra. Procesarea cererii poate dura 3 saptamani". WTF, nu tu nr de telefon, raportez dupa maxim un sfert de ora, au toate datele pentru a gasi bagajul si imi spune ca dureaza 3 saptamani. Si nici macar nu am primit email cu confirmarea ca am facut solicitarea. Deci din cate imi dau seama , treaba e facuta special sa nu poti dovedi ca ai facut vreo solicitare, o sa scrie probabil dupa 3 saptamani "ne pare rau, nu am gasit nimic". Cum este posibil ca in Germania sa functioneze aceasta companie (ditamai multinationala) si efectiv sa-si bata joc de tine. Traiasca globalizarea. Cred ca si la ultimul dubar din Romania tot gaseam pe cineva cu care sa vorbesc la telefon.
Ce ar trebui facut in aceasta situatie ? . Edited by Dormi_Hete, 31 July 2018 - 20:48. |
#2
Posted 31 July 2018 - 20:55
Plangere la politie?
Am citit numai povesti horror despre astia, cica daca nu ai cursa directa, si se intampla sa intarzie primul autocar, ramai sinistrat pe acolo ca nu mai vine nimeni dupa tine. |
#3
Posted 31 July 2018 - 20:55
E un startup nemtesc daca am retinut bine. Nu au un nr de tel cu suprataxa?
|
#4
Posted 31 July 2018 - 21:03
In alta ordine de idei, vezi si https://www.facebook.com/FlixBusROU/
daca-ti raspune unul cu un nume naspa ( edit: Slobodan) , sa stii ca ala e ceva bot, de ofera doar raspunsuri standard. atupi, on 31 iulie 2018 - 20:55, said:
E un startup nemtesc daca am retinut bine. Nu au un nr de tel cu suprataxa? Apropo asta l-ai completat? https://www.flixbus....biecte-pierdute Edited by gumball3000, 31 July 2018 - 20:59. |
#5
Posted 31 July 2018 - 21:18
gumball3000, on 31 iulie 2018 - 20:57, said:
In alta ordine de idei, vezi si https://www.facebook.com/FlixBusROU/ daca-ti raspune unul cu un nume naspa ( edit: Slobodan) , sa stii ca ala e ceva bot, de ofera doar raspunsuri standard. e un fel de uber al autocarelor, insa cu soferi de nu ar fi primiti nici de firmele de taxi Merci, am trimis si nici macar nu s-au obosit sa puna un bot sa raspunda. Sunt curios daca as scrie ca e o bomba, tot in 3 saptamani ar procesa cererea ? |
#6
Posted 31 July 2018 - 22:01
Dormi_Hete, on 31 iulie 2018 - 20:43, said:
Am calatorit recent cu acesta companie, si am patit-o. Cand m-am dat jos m-am dus sa beau o cafea, apoi dupa 5 minute am realizat ca am uitat sa-mi iau bagajul. Dau sa caut un hot line , nu exista. Cand in sfarsit gasesc, apasati tasta x pentru bagaje pierdute, apas si "din pacate acest serviciu nu mai este valabil". Folositi site-ul nostru pentru a raporta ... Folosesc site-ul lor , bag adresa de email ,trimit imi spune " am primit cererea dumneavoastra. Procesarea cererii poate dura 3 saptamani". WTF, nu tu nr de telefon, raportez dupa maxim un sfert de ora, au toate datele pentru a gasi bagajul si imi spune ca dureaza 3 saptamani. Si nici macar nu am primit email cu confirmarea ca am facut solicitarea. Deci din cate imi dau seama , treaba e facuta special sa nu poti dovedi ca ai facut vreo solicitare, o sa scrie probabil dupa 3 saptamani "ne pare rau, nu am gasit nimic". Cum este posibil ca in Germania sa functioneze aceasta companie (ditamai multinationala) si efectiv sa-si bata joc de tine. Traiasca globalizarea. Cred ca si la ultimul dubar din Romania tot gaseam pe cineva cu care sa vorbesc la telefon. Ce ar trebui facut in aceasta situatie ? . gumball3000, on 31 iulie 2018 - 20:55, said:
Plangere la politie? Am citit numai povesti horror despre astia, cica daca nu ai cursa directa, si se intampla sa intarzie primul autocar, ramai sinistrat pe acolo ca nu mai vine nimeni dupa tine. |
#7
Posted 31 July 2018 - 22:03
wagmich, on 31 iulie 2018 - 22:01, said:
Nu s-au facut legi speciale pentru adormiti si uituci, din pacate. Mai citeste, eu sunt multumit de serviciile lor, am cam facut naveta din Italia in Germania si retur de cateva ori.Cu schimb de autocar si n-am avut probleme deosebite. |
#8
Posted 31 July 2018 - 22:28
Pentru ca cei multumiti si care sunt cu mult mai multi decat cei cativa adormiti, nu se obosesc sa-i laude pe net. Nici eu n-am facut-o si probabil nici n-as fi facut-o daca nu era deschisa discutia tocmai de cineva....
|
#9
Posted 01 August 2018 - 01:34
Sa nu fi patit asa ceva
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GY8z3jcaGEI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Coloratii nostri mai au de invatat de la coloratii lor |
#10
Posted 01 August 2018 - 07:15
De pe saitu lor: +49 (0)30 300 137 300 cu suprataxa
https://www.flixbus.de/service/kontakt Edited by vata_pa_batz, 01 August 2018 - 07:16. |
|
#11
Posted 01 August 2018 - 08:43
Am mers eu acu o saptamana cu ei intre Budapesta si Bratislava, mai bine luam trenu. Autobuzu retur a avut intarziere 2 ore. Am sunat la call center sa ii intreb de sanatate si habar nu avea de nimic.
Poti sa faci pomana la bagaj ca nu cred ca il mai vezi. |
#12
Posted 19 May 2019 - 04:11
Am bagat si eu cateva trip-uri cu ei. Desi pe net am vazut si review-uri proaste, pana acum n-am avut parte.
Cursele pot fi efectuate ori cu autocarele lor (verzi) sau subcontractate la alte firme (nici macar nu erau brand-uite). Prima cursa Frankfurt Hahn -> Frankfurt -> Frankfurt Hahn. La retur ne-a cam tatait un pic posteriorul. Am ajuns in statie cam tarziu (mai erau 10minute pana la plecare) iar autocarul era plin. Ne-a zis sa asteptam ca mai vine alt autocar. Nu cred ca am stat 10minute si a ajuns autocarul (eram ~25persoane). Am mai fost cu ei Eindhoven -> Amsterdam, Eindhoven -> Rotterdam, Amsterdam -> Brussel, fara nici o problema. Nu mai stiu pe ce site citeam (posibil tripadvisor), patanii de la altii, cu sofer incepator de s-a pierdut ca nu-i functiona GPS-ul (aparent era setat in franceza, iar soferul nu stia o boaba). Pana la urma unul din pasageri i-a pornit google maps-ul si au ajuns cu vreo intarziere de 3ore. Cand am mers in Rotterdam, cu 20minute inainte sa ajungem la destinatie, a intrebat soferul daca e cineva care stie traseul la autogara sau de-i poate porni google maps-ul sa se inspire (GPS-ul din autocar avea hartile destul de vechi si era si prima data cand efectua ruta respectiva). Am ajuns cu 15minute intarziere (datorita traficului din Rotterdam), A mers careva cu ei pe ruta Timisoara - Budapesta? Vad ca au preturi de pe la 11 - 14euro/cursa. Nu e rau (comparativ cu microbusele care percep 150RON/persoana... dar e drept se pliaza relativ dupa programul tau). Nea gogu' indica 5h 15m drept timp. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users