Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...
 Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 

Motorul cu abur cu injectie directa de apa incalzita

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#19
cavit

cavit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,089
  • Înscris: 08.05.2016
Era un topic doar de motoare stirling pe cred ca pe elforum sau pe tehnium azi.

Dupa lungi discutii am ajuns la concluzia ca randamentul uzual este pe la 5% si este dificil de imbunatatit, este oarecum asemnator cu al TEG urilor.

Cat de bum la micrunde am spus cateva picaturi de apa la un vas de cam 1l ceva in genul mercurului din tubul fluorescent, daca puneti multa face bum.

#20
cristy_s6

cristy_s6

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 02.02.2008
Motoarele cu combustie internă au ajuns la final cu toate perfecționările aduse de sistemele moderne de comandă și control super-electronizate, iar noile motoare electrice de pe autovehicule ne-au arătat limitele, acestea nu pot să înlocuiască motorul cu combustie pentru că acolo unde este nevoie de putere mare și distanțe lungi motorul electric este neputincios.  Avem nevoie de un motor care să îndeplinească toate cerințele pe care motorul cu combustie internă le-a onorat până acum, exceptând cerințele de mediu... Motorul care poate avea succes este un motor cu aburi, acesta având toate cerințele  îndeplinite unui astfel de proiect, mai ales că acest motor nu mai are nevoie de vreun generator de aburi, care să-i asigure necesarul de aburi pentru a funcționa, motorul îndeplinind și această cerință rezolvând și ultima problemă legată de mediu, pentru că motorul funcționează curat, și nu produce noxe...!
Un motor care poate funcționa cu orice tip de carburant lichid sau gazos, brevetat la OSIM cu numărul RO / 133282A2 despre care lumea ar trebui să audă și să iși formeze o părere…!  
Acest motor are o nouă metodă de funcționare față de motoarele cu combustie internă, și poate fi adaptat oricărui tip de motor clasic în doi sau patru timpi DIESEL sau MAS.  Noua metodă folosește apa ca mijloc de a transforma energia termică în lucru mecanic, iar avantajul esențial al acestui tip de motor este eficiența, care este cel puțin dublă față de un motor clasic, pe lângă lipsa totală a sistemului de răcire.
Sunt sigur că lumea este neîncrezătoare, atunci când se vorbește despre motoarele cu abur, pentru că avem și specialiști în domeniu academic, care privesc suspicioși atunci când se discută despre posibilitățile pe care le oferă noile descoperiri în domeniu, mai ales despre abur… ! Președintele companiei  - Clean Power Technologies – promotorul unor  motoare hibride cu aburi, care recuperează o parte din cantitatea imensă de energie risipită de motorul cu ardere internă, la conferința de prezentare a noilor sale motoare hibrid a spus, citez  -  „Când vorbim de abur oamenii cred că mergem înapoi, dar să nu uităm, aburul are o putere extraordinară. Dacă poate împinge înainte o locomotivă cu abur, și trage după ea un convoi de vagoane, de ce nu ar putea face același lucru un motor cu aburi la autovehicule …?!"
Pe zi ce trece, devine tot mai presantă problema legată de ocrotirea mediului, mai ales acum în campania susținută de ecologiști privind "schimbările climatice", unde se pune problema înlocuirii motoarelor cu combustie internă cu motoarele electrice susținute de acumulatori LITIU – ION, care fac lumea academică să fie împărțită în PRO sau CONTRA, mai ales că acești acumulatori nu sunt "coucher" privind siguranța lor în exploatare, și să nu mai deschidem subiectul privind cheltuielile cu fabricarea lor sau a problemelor legate de mediu …  
Este evident că odată cu creșterea prețului la combustibili, devine esențial să extragem mai multă energie din combustibilul pe care îl folosim…!  
Totodată, sa nu uităm că orice tehnologie nouă, care poate fi introdusă treptat, este o idee foarte sensibilă pentru toată lumea și vor fi permanent discuții și păreri în contradictoriu.  
Să sperăm că acest motor va atrage interesul producătorilor de motoare de prima mână în special dacă acesta ar obține acceptarea de a fi folosit de către industria de automobile.
     

#21
cristy_s6

cristy_s6

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 02.02.2008

View Postzut1, on 29 iulie 2018 - 19:42, said:

Aeru si apa e supraincalzit de lemn s-au orce combustibil intrun simplu arzator nu mai necesita cazan,plus ca eficenta e buna
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IKDSX3lMasw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Acest tip de motor este conceput de un tip din America - Jeremy Holmes, care a avut ideea de a folosi o metoda simpla, aceea de a incalzi aerul admis intr-un motor clasic in patru timpi si a introduce la timpul de compresie maxima apa incalzita. Apoi, aburul rezidual sa-l refoloseasca in procesul de admisie in motor a aerului fierbinte...Problema acestei metode este ca aburul rezidual nu mai poate ...comprimat, iar beneficiul adus de recuperarea caldurii din aburul rezidual este minim in comparatie cu problemele care vin cu admisia aburului rezidual...Deci, este evident ca este de preferat sistemul clasic de recuperarea a caldurii din aburul rezidual. Meritul lui este ca a inteles importanta caldurii aerului in procesul de transformare a apei in abur....!

#22
cristy_s6

cristy_s6

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 02.02.2008
cu aer supraincalzit si injectie de apa incalzita...

View Postr_murphy, on 29 iulie 2018 - 19:31, said:

cine/ce incalzeste aerul, cine/ce incalzeste apa? cu ce energie?

Un astfel de motor - conceptual vorbind - este simplu de realizat, dovada fiind chiar incercarile acestui JEREMY HOLMES. Problema lui a fost ca s-a cramponat de ideea de a folosi... porumbul ! De aceea a complicat in asa hal proiectul initial, care, dupa parerea mea, se putea rezolva cu un ...ARZATOR pe motorina sau ulei ars folosit in centralele termice obisnuite ! Deci, raspunsul la cine incalzeste aerul si cine incaalzeste apa...nu isi mai are rostul, intrucat aerul vine gata incalzit in admisia motorului direct de la arzator, iar acesta incalzeste si o serpentina cu apa montata chiar in fata lui in interiorul galeriei de admisie...!

#23
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,059
  • Înscris: 30.04.2007
si crocodilul invelea staniolul in marmota ...
maistre, un motor cu ardere externa este MULT mai putin eficient decit orice alt sistem de  ... "propulsie" ;)
stiu, s-a folosit apa deshidratata care se incinge mai repede, iar pentru bobine s-a folosit sfoara de sisal in locul cuprului, pentru ca sfoara are rezistentza zero si electronii circula ca pe bulevardul magheru ..
este sublim motorul, ia, pune mana si fa-i o replica functionala si dupa aia mai discutam, dar vezi ca in marea lor majoritate, toti inventatorii motoarelor "revolutionare" care nu folosesc carburanti fosili s-au imbolnavit de ferestroica, decedind mortal in conditii care mai de care mai dubioase :D :D :D

#24
cristy_s6

cristy_s6

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 02.02.2008

View Postr_murphy, on 13 martie 2024 - 13:26, said:

si crocodilul invelea staniolul in marmota ...
maistre, un motor cu ardere externa este MULT mai putin eficient decit orice alt sistem de  ... "propulsie" Posted Image
stiu, s-a folosit apa deshidratata care se incinge mai repede, iar pentru bobine s-a folosit sfoara de sisal locul cuprului, pentru ca sfoara are rezistentza zero si electronii circula ca pe bulevardul magheru ..
este sublim motorul, ia, pune mana si fa-i o replica functionala si dupa aia mai discutam, dar vezi ca in marea lor majoritate, toti inventatorii motoarelor "revolutionare" care nu folosesc carburanti fosili s-au imbolnavit de ferestroica, decedind mortal in conditii care mai de care mai dubioase Posted Image Posted Image Posted Image

Cand ati deschis topicul, ati trecut cu privirea si peste inventia (RO / 133282A2) mai sus amintita...!? SIsalul este un soi de agave care are cateva particularitati inca neintelese de specialisti - dar aici nu despre curentul electric se discuta... Felicit pe cel care a deschis subiectul despre motorul cu combustie externa - si mai ales pe cel al lui Jeremy Holmes, care de vreo 20 de ani tot il pritoceste, din pacate fara succes - intrucat merge pe un drum care nu are iesire...! Ideea este exceptionala, are si cateva studii de termodinamica pe care l-am citit cu placare si din care - de ce sa nu recunosc, m-am inspirat si chiar mi-a aprins ideea de a face conceptul si metoda termodinamica prin care se scoate caldura in cantitatile cele mai mari cu cheltuiala cea mai mica, adica cu cel mai mic consum de combustibil !

#25
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,059
  • Înscris: 30.04.2007
si uite asa am mai descoperit pe cineva care citeste dar nu intelege, nu trece prin filtrul gindirii ceeace citeste. cum se numesc astia?

#26
cristy_s6

cristy_s6

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 02.02.2008

View Postr_murphy, on 13 martie 2024 - 17:42, said:

si uite asa am mai descoperit pe cineva care citeste dar nu intelege, nu trece prin filtrul gindirii ceeace citeste. cum se numesc astia?

Wow...!? Sa stii ca am avut destui "destepti" pe langa mine in viata asta, care, daca foloseau gura (acum la TINE - cuvinte) exprimand doar pe jumatate dintr-o idee, celalalt trebuia (musai !) sa stie ce vrea el sa spuna...Din nefericire nu toti sunt asa de "isteti" cum ai vrea tu sa fim... ! Despre analfabetism - poti vorbi cat vrei, ca asa este, si din pacate tara este plina de ei (vreo 65% din populatia cuprinsa intre 9 si 41 de ani, dupa ultima statistica UE !) si de aceea, daca nu iti convine...esti liber sa treci pe langa...ca doar d'aia e democratie. PUNCT !

#27
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,059
  • Înscris: 30.04.2007
apa deshidratata, sfoara in bobine, rezistentza zero a sforii (infinita de fapt ;) ) nu trebuie sa fii academician doctor inginer, savant de larga recunoastere internationala ca sa-ti dai seama ca-i la misto :D :D
asa cum scrie in descriere, sunt un antenist spalat pe creier, deci pornim de la premisa ca si un copil de gradinita este mai inteligent decit mine :D deci nu am pretentii de superinteligentza, dar am pretentii ca cine citeste ce scriu sa fie putin mai inteligent decit mine ;) sau e o petentie prea exagerata?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate