Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aspecte legale https://registratu...

Filtru de apa curata apa de miner...

Unde gasesc borcane mari 5 - litr...

sfat achiziție bicicleta pli...
 NVIDIA Shield Programe Romania IP

Se opreste motorul in mers Golf 5

Probleme cu instalator Casa verde

Linie vinetie mana stanga
 Opriri și reporniri dese

Protectie soare/vizuala in interior

Tratament pt piele..canapea

Buget 19k-masina noua-sfaturi
 Grosime adeziv gresie

TVA doar la valoarea adaugata sau...

Inregistrare ecran

M-am inregistrat in e-factura. Ca...
 

Motorul cu abur cu injectie directa de apa incalzita

- - - - -
  • Please log in to reply
26 replies to this topic

#1
zut1

zut1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 18.02.2018
O conceptie noua de motor cu abur fara cazan de presiune aburu se formeaza in cilindru cu aer supraincalzit si injectie de apa incalzita are o eficenta buna ar putea fi folosit pentru a actiona un generator pentru off grid
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/D-5UIxJ11iY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
baliosss

baliosss

    Unstoppable

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 30.01.2016
Karax, ai legatura!

#3
james_tont89

james_tont89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 704
  • Înscris: 25.11.2015
tu esti serios?

#4
wagmich

wagmich

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 05.10.2015
Pai crezi ca100 de postari se fac doar cu subiecte serioase? Dimpotriva.
Vrea dor sa ne "abureasca".

Edited by wagmich, 29 July 2018 - 19:40.


#5
r_murphy

r_murphy

    ANTENIST SPALAT PE CREIER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,086
  • Înscris: 30.04.2007

View Postzut1, on 29 iulie 2018 - 19:18, said:

cu aer supraincalzit si injectie de apa incalzita a

cine/ce incalzeste aerul, cine/ce incalzeste apa? cu ce energie?

#6
zut1

zut1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 18.02.2018
Aeru si apa e supraincalzit de lemn s-au orce combustibil intrun simplu arzator nu mai necesita cazan,plus ca eficenta e buna
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IKDSX3lMasw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#7
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Poate ne explici si ce diferenta vezi tu intre motorul asta si cel clasic. Sa vad si calculele, din care sa rezulte ca asta are randament mai mare.

#8
MarianG

MarianG

    be that as it may

  • Grup: Moderators
  • Posts: 31,416
  • Înscris: 10.08.2005
si cu ce incalzesti aerul ?

#9
zut1

zut1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 18.02.2018
Este un motor cu aburi in 4 cicluri, randamentul find mai mare

Pe măsură ce cercetarea și dezvoltarea au progresat, configurația ideală a motorului cu aburi flash a evoluat. Deși accentul meu principal sa bazat pe motorul cu patru cicluri (Otto Steam Engine). Injecția directă este metoda preferată folosită pentru a rula aceste tipuri de motoare. Valva DI utilizată în aplicații are un mecanism de ridicare variabilă, acest lucru fiind necesar pentru a accelera astfel de motoare.
Inițial, presiunea foarte mare și / sau aburul / apa supercritică au fost injectate în motoare. Acest lucru a funcționat, dar nu este considerat ușor de utilizat. Presiunile înalte sunt încă folosite pentru apa injectată, cum ar fi presiunea hidrostatică de 2000psi, derivată dintr-o pompă, aceasta este necesară pentru a menține turația ridicată a motorului, apa injectată nu conține energii super-critice, dar este încălzită oarecum, 400 ° f.
Pe măsură ce dezvoltarea a progresat, este preferat un așa-numit sistem de injecție hidrostatică a apei, față de injecția supercritică de apă / abur. Toate problemele originale se aplică încă, cum ar fi suprafața limitată de încălzire a zonei cilindrului pistonului și barierele de căldură latente ale apei injectate. Aceste probleme sunt abordate prin aspirarea și comprimarea aburului de evacuare cu presiune scăzută înapoi în motor. acest lucru se întâmplă în timpul accidentului său de admisie și la cursa de compresie completă, acesta este momentul ideal pentru eliberarea apei injectate, cum ar fi 2-15 grade ATDC. Volumul complet al pistonului comprimat de abur uscat / supraîncălzit este ideal pentru punctul de injecție a apei în masă. Aburul supraîncălzit este necesar pentru a efectua o muncă utilă în cilindrul motorului în conformitate cu teoria Heat of rejection. (cum ar fi o baterie termică)
Căldura respingerii a descoperit un parametru care este o funcție conservatoare a aburului, nu regenerativă. (acesta nu este un motor cu abur ciclic Rankine, cu aburi de 4 cicluri), un factor de densitate a fost observat de la cursa de compresie a motorului.Acest lucru este inerent pentru configurația motorului cu aburi cu patru cicluri.Astfel motorul cu 4 cicluri poate aspira aer și / sau abur și comprimați-l ca motoarele sunt rulate.
Cu acest mecanism este foarte ușor să trageți aburul de evacuare prin intermediul unui super-încălzitor pe drumul său înapoi la orificiul de admisie al motorului. Amintiți-vă că acest lucru nu este un ciclu închis, unele dintre aburul de evacuare scapă într-un condensator care este deschis la atmosferă, totuși 99,5% din apă este recuperată de ciclu. Aspirația motorului va atrage cât mai mult abur viu / saturat, dacă este necesar, pentru a obține conservarea de la o cameră de egalizator sau de la o parte a colectorului de evacuare. Acesta nu este un concept ciclu închis direct. Regenerarea ar fi cazul, dacă toate aburul de evacuare ar încălzi un circuit de alimentare cu apă și acest lucru nu se întâmplă în situație, totuși regenerarea poate fi aplicată cu aburul rămas care trebuie condensat, dacă se dorește. Aburul de evacuare, care este conservat de proces, rămâne abur și nu este condensat. Acesta este cel mai important lucru pe care trebuie să-l realizați. Alternativ, aburul aspirat este supraîncălzit de camera de ardere externă.
Clasificarea motorului ca un motor cu abur Otto Cycle sau un motor cu abur cu aburi, aceasta se datorează faptului că apa injectată este destinată să se aprindă în abur, în cilindru, ca urmare a mai multor mecanisme inerente pe care le utilizează sistemul motorului, această apă injectată vine direct contactul cu aburul supraîncălzit este comprimat în interiorul cilindrului motorului, unde apa injectată se absoarbe prin abur și poate face acest lucru cu intervale de frecvență înaltă continuu ore suplimentare. Acest lucru este posibil deoarece, la fiecare cursa de admisie, este prevăzută o nouă sursă de abur supraîncălzit (cursa de admisie) care are un interval repetat, permițând ca pulsul de putere flashsteam să aibă loc o dată la fiecare rotație a arborelui cotit de 720 ° pentru durata necesară, în funcție de factorul de expansiune (eff volumetric al pistonului cilindric) sau reglajele cutoff ale apei injectate.

Edited by zut1, 29 July 2018 - 20:33.


#10
andu2006

andu2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,085
  • Înscris: 16.02.2013
Tu ai inteles ceva ? Ca din traducerea automata rezulta o mare prostie.
Vorbeste cu Karax. El cauta pe net solutii la problema generarii energiei din nimic su cu randament supraunitar.

#11
zut1

zut1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 18.02.2018
Nu este un motor cu randament supraunitar, este un motor cu abur fara cazan cu patru tinpi pe principiul motorului diesel doar ca in loc de motorina se injecteaza apa incalzita, in cilindru incalzit de un arzator de biomasa.

#12
cavit

cavit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,089
  • Înscris: 08.05.2016
ceva asemanator este daca injectezi apain motorul cu ardere interna


asta duce la micsorarea lui t2 deci creste putin randamentul, si mai face ceva apa actioeaza pe post decatalizator, arderea este imbunatita, problema este timingul injectiei

da se injecteaza prea devreme impiedica aprinderea corecta da seinjectea za prea tirziu nu sevaporabine

#13
zut1

zut1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 18.02.2018
Am montat un injector pentru apa la un motor diesel de motocultor de 12 cp cu un piston dupa multe reglaje am reusit sa mearga bine consumu a scazut cu 30-35 %
la aprinderea motorinei temperatura in cilindru e foarte mare injectind apa in tinpu arderi apa se transforma in hidrogen si oxigen si inbunatateste arderea si scade consumul de motorina.

Edited by zut1, 10 October 2018 - 21:23.


#14
marius_vfp

marius_vfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,130
  • Înscris: 14.07.2008
Zut , dami voie sa iti spun ca apa  nu se transforma in hidrogen si oxigen atunci cand este injectata , ea pur si simplu expandeaza fierbe , disocierea se face prin electroliza . Consumul a scazut datorita faptului ca apare o presiune suplimentara in timpul detentei , ideal ar fi ca motorina fin pulverizata sa formeze o pelicula fina in jurul moleculelor de apa  apoi sa aibe loc aprinderea motorinei .

Una din cele mai simple metode de a obtine hidrogen este cu ajutorul bacteriilor , sau daca te grabesti si ai nevoie de ceva hidrogen il poti produce foarte simplu si rapid , cauti niste soda caustica o dizolvi in apa  , apoi intrun vas etans  introduci substanta rezultala la care adaugi span de aluminiu sau aluminiu  si obtii hidrogenul.

Referitor la film de ce sa iti bati capu cu arzatoare serpentine etc,  s-a inventat motorul stirling  , randapent peste diesel , iar recuperarea caldurii se face mult mai usor .

Edited by marius_vfp, 12 October 2018 - 13:03.


#15
cavit

cavit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,089
  • Înscris: 08.05.2016
Apa poate disocia si termic, dar nu la temperaturile astea, da pe barele de uraniu incinse la 6000 grade sub efectul catalizator al tecilor de zirconiu, de s-a lasat cu bum la Fucushima.

Apa este injectata sub forma de microparticule si se evapora vaporii au efect catalitic, exista acolo un echilibru intre forma disociata si forma moleculara, dar forma disociata este in procent foarte mic, suficient totusi sa catalizeze arderea.
Motorul diesl sufera prin natura de deprivare de oxigen, orice ce contine oxigen imbunateste functionarea.

O imbunatatire a acestui sistem este un adaus de perhidrol care mareste raportul de oxigen raportat la azot si reduce emisiile de oxizi de azot.

Folosesc amestec de alcool cu perhidrol la pornire unui motor pe gpl, cu acest amestec motorul porneste in regim racheta, stoechiometria este definita dinanite la prepararea amestecului, porneste din prima.

Edited by cavit, 12 October 2018 - 20:01.


#16
marius_vfp

marius_vfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,130
  • Înscris: 14.07.2008
Cavit , 6000 grade in regim de amator , sa fim seriosi e foarte greu de realizat . Motorul ala  de care pomenesti nu ar putea fi incalzit sau adus la o temperatura mai optima pentru pornire  ca sa nu il mai chinui la pornire . Ma gandesc la o rezistenta electrica  sau o flacara sa incalzesti baia de ulei ar fi mult mai simplu .

#17
cavit

cavit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,089
  • Înscris: 08.05.2016
Pentru mine e mai simplu asa, pun amestec trag de sfoara si dau drumul la gaz care trece prin schimbatorul de caldura alamit pe evacuare.

Cat de 6000 grade nu am pomenit ca pot fi atinse in interiorul unui motor diesel, nici vorba, se pot obtine 6000 prin descarcare in plasma, se poate face si acasa cu ajutorul cuptorului cu microunde, un vas de sticla care poate fi sigilat gen exicator cu cateva picaturi de apa, apoi vidat cu o pompa obisnuita.

Apoi il pui in cuptorul cu microunde si ai obtinut plasma de hidrogen si oxigen.

Edited by cavit, 13 October 2018 - 19:44.


#18
marius_vfp

marius_vfp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,130
  • Înscris: 14.07.2008
Salut si in microunde se lasa cu bum ca la fucushima sau nu ,

Cavit ce parere ai despre motoarele stirling .

Edited by marius_vfp, 14 October 2018 - 09:08.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate