Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Când trebuie schimbate discurile?
#19
Posted 29 July 2018 - 18:09
#20
Posted 29 July 2018 - 18:15
Ete na, nici macar atata lucru nu se mai poate afla?
Edited by DannyMC, 29 July 2018 - 18:18. |
#21
Posted 29 July 2018 - 18:30
izometric, on 29 iulie 2018 - 18:08, said:
Eu zic ca nu mai exista marci serioase fara marker de uzura la discuri... Eu la rabla mea nu le-am vazut, insa recunosc ca nici nu am stiut sa ma uit dupa ele. YOUR_GOD, on 29 iulie 2018 - 18:06, said:
Stiu ce e sublerul. Am facut scoala in comunism. Oricum, nu am asa ceva si nici nu stiu dimensiunea. Oricum, cred ca-ti trebuie micrometru. Cel putin la mine dupa ~10ani si aproape 200.000km, in discurile de pe fata sa facut sant si am luat decizia sa le schimb. Cum era sant, nu aveai ce sa masori cu sublerul si deia zic ca-ti trebuie micrometru. Eu in loc sa le masor, m-am grabit sa le schimb (cu toate ca la vremea respectiva am cautat pe net si am aflat care este toleranta). Dupa ce le-am schimbat pe toate 4 (pe motiv ca-s batrine), m-am dus dupa citeva luni in Grecia si m-am intors cu alea de pe fata ovalizate. La peste un 120-130km/h nu mai putea sa pui frina brusca, la cit de tare batea volanul. Anul trecut am decis sa rezolv problema si am cumparat alta marca. Cind le-am vizualizat pe alea de pe spate, am constatat ca si astea era terminate, in sensul ca se exfoliau. Zici ca erau facute din fier ruginit, peste care cineva a aplicat o folie frumos stralucitoare. Discuri proaste ... Deocamdata astea ce le am acum vad ca rezista, insa nu stiu cit. Sfatul meu este sa nu te grabesti cu schimbatul. Mai bine verifici daca are sau nu marker, iar daca nu, gasesti tu pe undeva un micrometru ca sa le masori. Grosimea originala este simplu de aflat. Ramine sa o afli pe aia minima. Edited by florin71_skoda, 29 July 2018 - 18:34. |
#22
Posted 29 July 2018 - 18:50
#23
Posted 29 July 2018 - 18:55
izometric, on 29 iulie 2018 - 17:55, said:
Discurile de frana au marker de uzura. Cand ajungi la markerul de uzura le schimbi. Diversi fabricanti au diversi markeri de uzura. La Citroen taieturile alea sunt mult mai discrete. In momentul in care vezi ca ti-a aparut o gaura in discul de frana care nu era acolo, e timpul sa il schimbi. Doar ca fapt divers, la Dacie, care nu avea discuri ventilare, 0,7cm era grosimea minima admisa. La cele ventilate, cum spunea cineva, daca ajungi sa se vada gauri in ele, este grav. Asadar, fiecare disc are o grosime minima admisa. Cand se ajunge la ea, trebuie schimbate. Din nefericire la masinile moderne discurile se schimba din cauza ovalizarii mai mult decat din cauza uzurii. |
#24
Posted 29 July 2018 - 18:56
YOUR_GOD, on 29 iulie 2018 - 17:46, said:
... voiam sa va intreb cam cand se schimba acestea . Mie mi s-ar fi părut de bun simț ca oricine se simțea dator cu un răspuns la întrebarea ta, să îți răspundă în singurul mod normal: DU-TE LA SERVICE! Îți spun ăia dacă e sau nu cazul să schimbi discurile de frână ... Dar, se pare, nici tu, nici ceilalți care s-au băgat în seamă pe-aici nu prea știți pe unde este așa ceva ... Poate, totuși la ITP ai să afli dacă trebuie să schimbi discurile, asta dacă nu te gândești să rezolvi inspecția cu o șpagă ... Edited by stancosty, 29 July 2018 - 18:59. |
#25
Posted 29 July 2018 - 18:57
izometric, on 29 iulie 2018 - 18:09, said: O poti afla greu sau o poti afla gresit. Markerul de uzura este infailibil. Sau anti-prost, cum se mai zice popular. Edited by arg, 29 July 2018 - 19:25. |
#26
Posted 29 July 2018 - 18:58
@StanCosty
Colegule, nu ne mai certa atat. La service de obicei dai peste meseriasi de meseriasi. Crezi ca aia stiu? Dar lasa, puneti toata baza in ei ca ei stiu Edited by Reactor2015, 29 July 2018 - 19:02. |
#27
Posted 29 July 2018 - 18:59
#28
Posted 29 July 2018 - 19:01
YOUR_GOD, on 29 iulie 2018 - 18:50, said:
Si pozele: Din cite vad eu, si tu ai sant. Exact cum am banuit. Deci nu merge sublerul Vad ca ai si zgirieturi. Ce placute folosesti ? Eu de multa vreme cumpar placute mai moi, chiar daca le schimb mai des si chiar daca inegresc ca naiba janta. Nu stiu daca fac bine sau nu, insa prefer sa-mi schimb placutele la 2-3 ani si sa-mi protejez discurile. Am muscat-o original cind le-am schimbat prima data si deia prefer sa le protejez. Am avut o perioada cind ma batea gindul sa-mi iau discuri SH in speranta ca ma vor tine mai mult fata de jegurile astea noi ce le monteaza mecanici din ziua de astazi. La vremea respectiva am vrut sa-mi cumpar si micrometru ca sa am cu ce sa le masor. (sublere am doua) |
|
#29
Posted 29 July 2018 - 19:07
YOUR_GOD, on 29 iulie 2018 - 18:50, said:
Cauta pe epiese sau orice magazin online vezi ce care e grosimea minima, si verifica cu un micrometru. @stancosty Aia o or sa zoca ca-a terminate si-ti recomanda unele pe care pe cumpara ei cu 40lei si ti le vand cu 200lei/bucta, la fel si la placute. Din punctul meu de vedere unele originalae ale masinii care mai au 1mm pana la limit a de uzura duc mai bine decat unele noi (care nu se stie pe unde sunt facute si daca sunt conforme). Edited by arg, 29 July 2018 - 19:11. |
#30
Posted 29 July 2018 - 19:09
stancosty, on 29 iulie 2018 - 18:56, said:
... să îți răspundă în singurul mod normal: DU-TE LA SERVICE! stancosty, on 29 iulie 2018 - 18:56, said:
... Poate, totuși la ITP ai să afli dacă trebuie să schimbi discurile, asta dacă nu te gândești să rezolvi inspecția cu o șpagă ... Edited by florin71_skoda, 29 July 2018 - 19:11. |
#31
Posted 29 July 2018 - 19:14
stancosty, on 29 iulie 2018 - 18:56, said: Mulți băgători de seamă pe-aici ... Mie mi s-ar fi părut de bun simț ca oricine se simțea dator cu un răspuns la ĂŽntrebarea ta, să ĂŽți răspundă ĂŽn singurul mod normal: DU-TE LA SERVICE! ĂŽți spun ăia dacă e sau nu cazul să schimbi discurile de frână ... Dar, se pare, nici tu, nici ceilalți care s-au băgat ĂŽn seamă pe-aici nu prea știți pe unde este așa ceva ... Poate, totuși la ITP ai să afli dacă trebuie să schimbi discurile, asta dacă nu te gândești să rezolvi inspecția cu o șpagă ... arg, on 29 iulie 2018 - 18:57, said: Asta daca nu ai vin-ul masinii, altfel sunt standard, banuiesc la el pe fata sunt ventilate cu grosea de 22 si limita de uzura 18mm florin71_skoda, on 29 iulie 2018 - 19:01, said: Din cite vad eu, si tu ai sant. Exact cum am banuit. Deci nu merge sublerul Vad ca ai si zgirieturi. Ce placute folosesti ? Eu de multa vreme cumpar placute mai moi, chiar daca le schimb mai des si chiar daca inegresc ca naiba janta. Nu stiu daca fac bine sau nu, insa prefer sa-mi schimb placutele la 2-3 ani si sa-mi protejez discurile. Am muscat-o original cind le-am schimbat prima data si deia prefer sa le protejez. Am avut o perioada cind ma batea gindul sa-mi iau discuri SH in speranta ca ma vor tine mai mult fata de jegurile astea noi ce le monteaza mecanici din ziua de astazi. La vremea respectiva am vrut sa-mi cumpar si micrometru ca sa am cu ce sa le masor. (sublere am doua) |
#32
Posted 29 July 2018 - 19:15
pe fata are de 280 si grosimea minima este de19 ( de la 22) pe spate are de 253 si grosimea minima este 8 ( de la 10)mm.
|
#33
Posted 29 July 2018 - 19:16
|
#34
Posted 29 July 2018 - 19:18
@your_god
Da, pe spate sunt pline si mai subtiri. Edited by arg, 29 July 2018 - 19:22. |
#36
Posted 29 July 2018 - 19:23
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users