Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Perioada de anulare a acceptului dat telefonic
Last Updated: Jul 29 2018 10:31, Started by
vdingo11
, Jul 27 2018 22:19
·
0
#1
Posted 27 July 2018 - 22:19
Salutare.
Am doua probleme la care nu am raspuns in incercarea de a rezilia un contract cu telekom. 1. daca un contract s-a terminat la data x (data este trecuta de mult). Din acel moment se poate rezilia oricand, sau se prelungeste automat pentru inca 1 an daca nu ai facut cerere de desfiinzare cu 30 de zile inainte de expirare 2. S-a facut o cerere de desfiintare, in urma careia titularul a fost sunat si i s-a facut o noua oferta, pe care el a acceptat-o fara sa isi dea seama (varsta) motiv pentru care a fost sunat de robot si i s-a spus ca intra noua oferta in vigioare. In aceste conditii a trimis o alta cerere de desfiintare (dupa 8 zile) Cei care raspund la telefon sustin ca a acceptat oferta si nu mai tin cont de a doua cerere de reziliere care a fost trimisa dupa. Intrebarea mea este urmatoarea: un acord telefonic in maxim de cate zile poate fi anulat legal. Acest termen se considera din momentul in care ai acceptat telefonic sau de cand primesti factura cu noile tarife? Cum se poate proceda pentru a scapa de contract fara plata despagubiri in aceasta situatie? Nu stiu care sunt procedurile pe care le urmeaza dar mi se pare ca se trage de timp pentru a expira aceasta perioada de anulare. Multumesc. |
#2
Posted 27 July 2018 - 22:24
Eu cred ca daca nu a avut alte berneficii ( reducere tarif, telefon la pret redus, etc) sa faca o cerere "scrisa si inregistrata" de reziliere a contractului.
|
#3
Posted 27 July 2018 - 22:34
vdingo11, on 27 iulie 2018 - 22:19, said:
Salutare. Am doua probleme la care nu am raspuns in incercarea de a rezilia un contract cu telekom. 1. daca un contract s-a terminat la data x (data este trecuta de mult). Din acel moment se poate rezilia oricand, sau se prelungeste automat pentru inca 1 an daca nu ai facut cerere de desfiinzare cu 30 de zile inainte de expirare 2. S-a facut o cerere de desfiintare, in urma careia titularul a fost sunat si i s-a facut o noua oferta, pe care el a acceptat-o fara sa isi dea seama (varsta) motiv pentru care a fost sunat de robot si i s-a spus ca intra noua oferta in vigioare. In aceste conditii a trimis o alta cerere de desfiintare (dupa 8 zile) Cei care raspund la telefon sustin ca a acceptat oferta si nu mai tin cont de a doua cerere de reziliere care a fost trimisa dupa. Intrebarea mea este urmatoarea: un acord telefonic in maxim de cate zile poate fi anulat legal. Acest termen se considera din momentul in care ai acceptat telefonic sau de cand primesti factura cu noile tarife? Cum se poate proceda pentru a scapa de contract fara plata despagubiri in aceasta situatie? Nu stiu care sunt procedurile pe care le urmeaza dar mi se pare ca se trage de timp pentru a expira aceasta perioada de anulare. Multumesc. 1. Chiar daca se prelungeste automat, poate fi denuntat oricand cu notificare scrisa trimisa la operator, in termen de 30 de zile de la notificare sau cum scrie in contract. 2. Perioada de denuntare este de 14 zile, dar nu pe motive ca nu ai stiut despre ce este vorba ci pe motive ca serviciul nu iti ofera satisfactie. Daca stii ca ai trimis o notificare scrisa in 8 zile, ar trebui sa se poata renunta la servicii pe baza ei. Notificarea trebuie facuta in numele titluarului de contract - exclus fii, nepoti si alte persoane care nu au calitate contractuala. |
#4
Posted 28 July 2018 - 06:58
rosix, on 27 iulie 2018 - 22:34, said:
2. Perioada de denuntare este de 14 zile, dar nu pe motive ca nu ai stiut despre ce este vorba ci pe motive ca serviciul nu iti ofera satisfactie. Art. 9 (1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14. |
#5
Posted 28 July 2018 - 08:16
1 Se prelungeste automat cu cate o luna, prelungire tacita. Pentru reziliere trebuie notificare cu min 30 zile inainte de data expirarii prin care sa notifici ca vrei ca dupa data expirarii sa se rezilieze.
2. Daca a acceptat telefonic, in 14 zile sa faca o notificare prin care ii anunta ca se retrage din contract INDIFERENT DE MOTIV SI NU TREBUIE NICI O JUSTIFICARE. si sa revina la forma initiala iar apoi o notificare de reziliere. Normal ca agentul te duce de nas sa treaca timpul. Fa astea in scris, sa ai ce atasa la plangere la ANPC daca se ajunge acolo. rosix, on 27 iulie 2018 - 22:34, said:
2. Perioada de denuntare este de 14 zile, dar nu pe motive ca nu ai stiut despre ce este vorba ci pe motive ca serviciul nu iti ofera satisfactie. Nu trebuie nici o justificare. Ai dreptul de renuntare fara sa oferi un motiv. Pur si simplu notifici ca vrei sa te retragi din contract, nu trebuie sa oferi nici un motiv, n-are relevanta de ce si nici nu intereseaza pe nimeni. |
#6
Posted 28 July 2018 - 08:30
1. Contractul continua dar nu mai esti in perioada obligatorie. Deci poti rezilia cu o cerere insa contractul va continua inca 30 zile. (Preaviz)
2. In 14 zile de la accept poti denunta fara nicio taxa. Dupa cele 14 zile ai iar perioada minima 2 ani. Citeste in noul contract cat e plata pt despagubire daca il reziliezi inainte de final. Sigur ai asa ceva pt ca ai primit o oferta personalizata si nu pretul de lista. |
#7
Posted 28 July 2018 - 23:13
Ofertele astea de la companiile de telefonie sint ca ofertele Satanei pentru prosti. Se orienteaza in special pe batrini care habar n-au pe ce lume traiesc. Merg si bat la toate usile poate poate... Din fericire, maica-mea m-a sunat pe mine inainte de a face un contract din-asta pentru a primi un "smartfon" si anume un cacat de eBoda
|
#8
Posted 29 July 2018 - 09:16
Clar, daca te suna ei pe tine e clara teapa. Niciodata nu te suna ei pe tine sa iti faca o oferta buna, ci sa incerce o teapa.
La aia poti sa inchizi direct, ca nu pierzi nimic au oferte mai proaste decat alea din magazine si mai proaste si decat oferta publica de pe site. |
#9
Posted 29 July 2018 - 09:59
rosix, on 27 iulie 2018 - 22:34, said:
2. Perioada de denuntare este de 14 zile, dar nu pe motive ca nu ai stiut despre ce este vorba ci pe motive ca serviciul nu iti ofera satisfactie. Daca stii ca ai trimis o notificare scrisa in 8 zile, ar trebui sa se poata renunta la servicii pe baza ei. |
#10
Posted 29 July 2018 - 10:04
Si cum arata acea "cerere"?
Ceva imi spune ca ai trimis "cerere" de reziliere, nu notificare de retragere din contractul incheiat la distanta. |
|
#11
Posted 29 July 2018 - 10:05
#12
Posted 29 July 2018 - 10:05
Trebuia sa o scrii direct in mail.
Subsemnatul X cod abonat Y, numar Z va notific cu privire la retragerea din contractul incheiat la distanta in data de XX/XX/XXXX si revenirea la situatia anterioara. |
#13
Posted 29 July 2018 - 10:08
lexis1, on 29 iulie 2018 - 10:04, said:
Si cum arata acea "cerere"? Ceva imi spune ca ai trimis "cerere" de reziliere, nu notificare de retragere din contractul incheiat la distanta. De cand s-a acceptat telefonic pana astazi se implinesc deja 24 zile. Spune-mi te rog cum si ce sa procedez in aceasta situatie? |
#14
Posted 29 July 2018 - 10:13
Sa il ai dovada pentru ANPC. Nevermind, am citit 14 zile, dar era 24 zile. Acum nu iti mai ramane decat sa faci plangere la ANPC si sa le spui ca tu prin acea cerere ai vrut anularea prelungirii facute la distanta, dar aia a fost singura cerere gasita la ei pe site si ai trimis aia. Daca merge, norocul tau... daca nu... asta e, data viitoare sa stii, trimite notificare scrisa, si nu mai folosi formularele lor tampite. Edited by lexis1, 29 July 2018 - 10:15. |
#15
Posted 29 July 2018 - 10:13
lexis1, on 29 iulie 2018 - 10:05, said:
Trebuia sa o scrii direct in mail. Subsemnatul X cod abonat Y, numar Z va notific cu privire la retragerea din contractul incheiat la distanta in data de XX/XX/XXXX si revenirea la situatia anterioara. Acum sincer sa va spun nu stiu ce au discutat ei la telefon, deoarece proprietarul spune ca nu a acceptat oferta dar cel de la telefon i-ar fi spus ca ii trimite scris oferta si daca nu este de acord poate renunta. El ar fi spus ca da, cei de la telekom cu care am discutat spun ca a acceptat. Proprietarul este in varsta si clar nu ma pot baza pe ce imi spune si ce a inteles/spus la telefon. |
|
#16
Posted 29 July 2018 - 10:14
Trimiti degeaba acum. Trebuia sa trimiti in alea 14 zile. Tu mai sus ai spus ca esti deja trecut de alea 14 zile, esti la a 24-a zi.
Edited by lexis1, 29 July 2018 - 10:17. |
#17
Posted 29 July 2018 - 10:20
Eu am tot sunat la ei si le-am spus ca proprietarul nu a acceptat, ei au spus ca vor reasculta convorbirea si ma vor contacta - evident vrajeala
Acum discutand cu proprietarul nu sunt sigur daca a acceptat sau nu. Deci singura solutie este ANPC? Exista vreun mail unde se pot trimite toate documentele? Edited by vdingo11, 29 July 2018 - 10:28. |
#18
Posted 29 July 2018 - 10:30
Pe site la ANPC au acolo formular online, completezi formularul, atasezi fisierele.
Edited by lexis1, 29 July 2018 - 10:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users