Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 

Perioada de anulare a acceptului dat telefonic

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,261
  • Înscris: 24.08.2005
Salutare.
Am doua probleme la care nu am raspuns in incercarea de a rezilia un contract cu telekom.
1. daca un contract s-a terminat la data x (data este trecuta de mult). Din acel moment se poate rezilia oricand, sau se prelungeste automat pentru inca 1 an daca nu ai facut cerere de desfiinzare cu 30 de zile inainte de expirare
2. S-a facut o cerere de desfiintare, in urma careia titularul a fost sunat si i s-a facut o noua oferta, pe care el a acceptat-o fara sa isi dea seama (varsta) motiv pentru care a fost sunat de robot si i s-a spus ca intra noua oferta in vigioare. In aceste conditii a trimis o alta cerere de desfiintare (dupa 8 zile)
Cei care raspund la telefon sustin ca a acceptat oferta si nu mai tin cont de a doua cerere de reziliere care a fost trimisa dupa.
Intrebarea mea este urmatoarea: un acord telefonic in maxim de cate zile poate fi anulat legal. Acest termen se considera din momentul in care ai acceptat telefonic sau de cand primesti factura cu noile tarife?
Cum se poate proceda pentru a scapa de contract fara plata despagubiri in aceasta situatie?
Nu stiu care sunt procedurile pe care le urmeaza dar mi se pare ca se trage de timp pentru a expira aceasta perioada de anulare.

Multumesc.

#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Eu cred ca daca nu a avut alte berneficii ( reducere tarif, telefon la pret redus, etc) sa faca o cerere "scrisa si inregistrata" de reziliere a contractului.

#3
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

View Postvdingo11, on 27 iulie 2018 - 22:19, said:

Salutare.
Am doua probleme la care nu am raspuns in incercarea de a rezilia un contract cu telekom.
1. daca un contract s-a terminat la data x (data este trecuta de mult). Din acel moment se poate rezilia oricand, sau se prelungeste automat pentru inca 1 an daca nu ai facut cerere de desfiinzare cu 30 de zile inainte de expirare
2. S-a facut o cerere de desfiintare, in urma careia titularul a fost sunat si i s-a facut o noua oferta, pe care el a acceptat-o fara sa isi dea seama (varsta) motiv pentru care a fost sunat de robot si i s-a spus ca intra noua oferta in vigioare. In aceste conditii a trimis o alta cerere de desfiintare (dupa 8 zile)
Cei care raspund la telefon sustin ca a acceptat oferta si nu mai tin cont de a doua cerere de reziliere care a fost trimisa dupa.
Intrebarea mea este urmatoarea: un acord telefonic in maxim de cate zile poate fi anulat legal. Acest termen se considera din momentul in care ai acceptat telefonic sau de cand primesti factura cu noile tarife?
Cum se poate proceda pentru a scapa de contract fara plata despagubiri in aceasta situatie?
Nu stiu care sunt procedurile pe care le urmeaza dar mi se pare ca se trage de timp pentru a expira aceasta perioada de anulare.

Multumesc.

1.  Chiar daca se prelungeste automat, poate fi denuntat oricand cu notificare scrisa trimisa la operator, in termen de 30 de zile de la notificare sau cum scrie in contract.
2.  Perioada de denuntare este de 14 zile, dar nu pe motive ca nu ai stiut despre ce este vorba ci pe motive ca serviciul nu iti ofera satisfactie.   Daca stii ca ai trimis o notificare scrisa in 8 zile, ar trebui sa se poata renunta la servicii pe baza ei.  Notificarea trebuie facuta in numele titluarului de contract - exclus fii, nepoti si alte persoane care nu au calitate contractuala.

#4
althea

althea

    Guru Member

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 11,658
  • Înscris: 30.10.2009

View Postrosix, on 27 iulie 2018 - 22:34, said:

2.  Perioada de denuntare este de 14 zile, dar nu pe motive ca nu ai stiut despre ce este vorba ci pe motive ca serviciul nu iti ofera satisfactie.  
Poate să motiveze, dar nu e obligatoriu:
Art. 9
(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.

#5
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
1 Se prelungeste automat cu cate o luna, prelungire tacita. Pentru reziliere trebuie notificare cu min 30 zile inainte de data expirarii prin care sa notifici ca vrei ca dupa data expirarii sa se rezilieze.
2. Daca a acceptat telefonic, in 14 zile sa faca o notificare prin care ii anunta ca se retrage din contract INDIFERENT DE MOTIV SI NU TREBUIE NICI O JUSTIFICARE. si sa revina la forma initiala iar apoi o notificare de reziliere. Normal ca agentul te duce de nas sa treaca timpul.
Fa astea in scris, sa ai ce atasa la plangere la ANPC daca se ajunge acolo.

View Postrosix, on 27 iulie 2018 - 22:34, said:

2.  Perioada de denuntare este de 14 zile, dar nu pe motive ca nu ai stiut despre ce este vorba ci pe motive ca serviciul nu iti ofera satisfactie.  
ABSOLUT FALS

Nu trebuie nici o justificare. Ai dreptul de renuntare fara sa oferi un motiv. Pur si simplu notifici ca vrei sa te retragi din contract, nu trebuie sa oferi nici un motiv, n-are relevanta de ce si nici nu intereseaza pe nimeni.

#6
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,069
  • Înscris: 01.12.2001
1. Contractul continua dar nu mai esti in perioada obligatorie. Deci poti rezilia cu o cerere insa contractul va continua inca 30 zile. (Preaviz)
2. In 14 zile de la accept poti denunta fara nicio taxa.

Dupa cele 14 zile ai iar perioada minima 2 ani.
Citeste in noul contract cat e plata pt despagubire daca il reziliezi inainte de final.
Sigur ai asa ceva pt ca ai primit o oferta personalizata si nu pretul de lista.

#7
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
Ofertele astea de la companiile de telefonie sint ca ofertele Satanei pentru prosti. Se orienteaza in special pe batrini care habar n-au pe ce lume traiesc. Merg si bat la toate usile poate poate... Din fericire, maica-mea m-a sunat pe mine inainte de a face un contract din-asta pentru a primi un "smartfon" si anume un cacat de eBoda Posted Image

#8
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Clar, daca te suna ei pe tine e clara teapa. Niciodata nu te suna ei pe tine sa iti faca o oferta buna, ci sa incerce o teapa.
La aia poti sa inchizi direct, ca nu pierzi nimic au oferte mai proaste decat alea din magazine si mai proaste si decat oferta publica de pe site.

#9
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,261
  • Înscris: 24.08.2005

View Postrosix, on 27 iulie 2018 - 22:34, said:

2.  Perioada de denuntare este de 14 zile, dar nu pe motive ca nu ai stiut despre ce este vorba ci pe motive ca serviciul nu iti ofera satisfactie.   Daca stii ca ai trimis o notificare scrisa in 8 zile, ar trebui sa se poata renunta la servicii pe baza ei.
Am trimis chiar la 7 zile de cand a fost acceptata noua oferta  cererea de desfiintare pe email la [email protected] - cerere descarcata de pe net si semnata de proprietar

#10
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Si cum arata acea "cerere"?

Ceva imi spune ca ai trimis "cerere" de reziliere, nu notificare de retragere din contractul incheiat la distanta.

#11
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,261
  • Înscris: 24.08.2005

View Postdorin_2k, on 28 iulie 2018 - 08:30, said:

Citeste in noul contract cat e plata pt despagubire daca il reziliezi inainte de final.
As citi dar nu am nici un contract. De fiecare date (pana acum) a fost prelungit tot telefonic si niciodata nu au trimis contractul pe hartie.

#12
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Trebuia sa o scrii direct in mail.
Subsemnatul X cod abonat Y, numar Z va notific cu privire la retragerea din contractul incheiat la distanta in data de XX/XX/XXXX si revenirea la situatia anterioara.

#13
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,261
  • Înscris: 24.08.2005

View Postlexis1, on 29 iulie 2018 - 10:04, said:

Si cum arata acea "cerere"?

Ceva imi spune ca ai trimis "cerere" de reziliere, nu notificare de retragere din contractul incheiat la distanta.
Da cerere de reziliere: https://www.telekom....m_Romania_T.pdf
De cand s-a acceptat telefonic pana astazi se implinesc deja 24 zile.
Spune-mi te rog cum si ce sa procedez in aceasta situatie?

#14
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Trimite un mail rapid cum ti-am spus eu daca te incadrezi si acum in alea 14 zile.
Sa il ai dovada pentru ANPC.

Nevermind, am citit 14 zile, dar era 24 zile.

Acum nu iti mai ramane decat sa faci plangere la ANPC si sa le spui ca tu prin acea cerere ai vrut anularea prelungirii facute la distanta, dar aia a fost singura cerere gasita la ei pe site si ai trimis aia.
Daca merge, norocul tau... daca nu... asta e, data viitoare sa stii, trimite notificare scrisa, si nu mai folosi formularele lor tampite.

Edited by lexis1, 29 July 2018 - 10:15.


#15
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,261
  • Înscris: 24.08.2005

View Postlexis1, on 29 iulie 2018 - 10:05, said:

Trebuia sa o scrii direct in mail.
Subsemnatul X cod abonat Y, numar Z va notific cu privire la retragerea din contractul incheiat la distanta in data de XX/XX/XXXX si revenirea la situatia anterioara.
Deci trimit un mail la [email protected] cu textul de mai sus. Atasez la acest mail si cererea de desfiintare sau astept sa il notifice ca sa revenit la vechiul abonament dupa care trimit cererea de reziliere?
Acum sincer sa va spun nu stiu ce au discutat ei la telefon, deoarece proprietarul spune ca nu a acceptat oferta dar cel de la telefon i-ar fi spus ca ii trimite scris oferta si daca nu este de acord poate renunta. El ar fi spus ca da, cei de la telekom cu care am discutat spun ca a acceptat.
Proprietarul este in varsta si clar nu ma pot baza pe ce imi spune si ce a inteles/spus la telefon.

#16
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Trimiti degeaba acum. Trebuia sa trimiti in alea 14 zile. Tu mai sus ai spus ca esti deja trecut de alea 14 zile, esti la a 24-a zi.

Edited by lexis1, 29 July 2018 - 10:17.


#17
vdingo11

vdingo11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,261
  • Înscris: 24.08.2005
Eu am tot sunat la ei si le-am spus ca proprietarul nu a acceptat, ei au spus ca vor reasculta convorbirea si ma vor contacta - evident vrajeala
Acum discutand cu proprietarul nu sunt sigur daca a acceptat sau nu.
Deci singura solutie este ANPC?
Exista vreun mail unde se pot trimite toate documentele?

Edited by vdingo11, 29 July 2018 - 10:28.


#18
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Pe site la ANPC au acolo formular online, completezi formularul, atasezi fisierele.

Edited by lexis1, 29 July 2018 - 10:31.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate