Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
factura client
Last Updated: Jul 29 2018 20:29, Started by
valentin02
, Jul 26 2018 10:58
·
0
#1
Posted 26 July 2018 - 10:58
Buna ziua.
La o factura nestampilata si/sau nesemnata de client pot folosi ca dovada comanda trimisa de acesta? Agentul preia comanda la fata locului si trece in programul din tableta si pe baza aceasta este facuta factura. Specific ca la contabilitate se observa comenzile si se importa. |
#2
Posted 26 July 2018 - 11:07
Dovada ptr ce ? Ca ai emis-o sau ca ai livrat marfa si clientul a primit-o ?
Ptr emitere e normal ca e nevoie de o comanda. Ca sa dovedesti ca marfa a si ajuns la client ai nevoie de o semnatura de la el - daca e livrata prin curier - un AWB e ok. Altfel te poti trezi cu un client care zice ca nu i-ai livrat marfa si nu-ti achita factura. |
#3
Posted 26 July 2018 - 11:18
Ok. O sa discut cu baietii sa ajunga la client sa rezolve. Nu doresc sa se ajunga in situatia sa nu primim banii.
Edited by valentin02, 26 July 2018 - 11:19. |
#5
Posted 26 July 2018 - 11:26
Se mai folosesc si avize de expeditie pe langa factura in mod normal daca livrarea marfii o face un sofer de la tine.
|
#6
Posted 26 July 2018 - 12:16
ceanu1980, on 26 iulie 2018 - 11:22, said:
marfa la termen,hmmm ce vinzi,vreau si eu Ma ocup de contabilitatea la doua gestiuni de tigari. eiffel, on 26 iulie 2018 - 11:26, said:
Se mai folosesc si avize de expeditie pe langa factura in mod normal daca livrarea marfii o face un sofer de la tine. Stiu, am observant la un furnizor. La avizul de expeditie ne ataseaza in spate factura. |
#7
Posted 26 July 2018 - 13:26
eiffel, on 26 iulie 2018 - 11:07, said:
Ca sa dovedesti ca marfa a si ajuns la client ai nevoie de o semnatura de la el - daca e livrata prin curier - un AWB e ok. Altfel te poti trezi cu un client care zice ca nu i-ai livrat marfa si nu-ti achita factura. Majoritatea sunt semnate in fals de cel ce livreaza. La cate mi-au venit mie cu curierul si n-am semnat pentru ele... daca eram roman adevarat si faceam plangere la toate ca nu le-am primit faceam bani frumosi. Daca vrei ai optiunea sa trimiti o data cu pachetul si PV de predare-primire ce trebuie facut retur, la astea curierii nu prea se baga la falsificat. |
#8
Posted 27 July 2018 - 23:51
valentin02, on 26 iulie 2018 - 10:58, said:
La o factura nestampilata si/sau nesemnata de client pot folosi ca dovada comanda trimisa de acesta? Agentul preia comanda la fata locului si trece in programul din tableta si pe baza aceasta este facuta factura. Specific ca la contabilitate se observa comenzile si se importa. Factura nu e necesar să fie semnată sau ștampilată de nimeni. E o înștiințare de plată, atâta tot, n-are caracter juridic, nu naște alte obligații decât cele deja existente în baza contractului. Și dacă semnează cineva pe ea, semnează pentru primirea ei, nu pentru acceptul datelor înscrise în aceasta. Din câte înțeleg, problema la voi e că nu prea puteți demonstra existența unei înțelegeri. Voi nu faceți un contract-cadru cu clientul în prealabil? Clientul oricum semnează pe avizul de însoțire a mărfii, el poate refuza sau primi predarea mărfii. Adică, nu prea văd unde ar putea să vă păcălească, să spună că n-a primit comanda. |
#9
Posted 29 July 2018 - 20:29
SmurfK, on 27 iulie 2018 - 23:51, said: Factura nu e necesar să fie semnată sau ștampilată de nimeni. E o înștiințare de plată, atâta tot, n-are caracter juridic, nu naște alte obligații decât cele deja existente în baza contractului. Și dacă semnează cineva pe ea, semnează pentru primirea ei, nu pentru acceptul datelor înscrise în aceasta. Din câte înțeleg, problema la voi e că nu prea puteți demonstra existența unei înțelegeri. Voi nu faceți un contract-cadru cu clientul în prealabil? Clientul oricum semnează pe avizul de însoțire a mărfii, el poate refuza sau primi predarea mărfii. Adică, nu prea văd unde ar putea să vă păcălească, să spună că n-a primit comanda. Nu am vazut contracte semnate cu clientii. E posibil sa fii existat mai demult, firma fiind din 1994. Sunt angajat de o luna. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users