Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Sfat 5000-6000 € benzină/ GPL.
Last Updated: Jul 24 2018 08:21, Started by
rengised27
, Jul 22 2018 18:12
·
0
#1
Posted 22 July 2018 - 18:12
Bună ziua/seara!
Aș dori niște păreri de la deținătorii de mașini GPL. Momentan am o VW Bora 1.9 TDi și doresc să o schimb cu o mașină mai nouă. Având in vedere ce se tot aude cu dieselul ,dar și faptul că 90% din km parcurși de mine ii fac in oraș , doresc să trec la benzinar ,eventual pe GPL . Nu am foarte multe cunoștințe / prieteni pe benzină sau GPL (majoritatea au diesel) și nu prea știu ce mașini sunt "prietenoase" cu GPL-ul și dacă merită ?! 1. Buget de achizitie 5000€ preferabil , maxim 6000€ 2. Nevoi (familie, spatiu necesar, nr km lunar/anual) Tânăr , nu am pretenții combi/hatch/sedan , orice . Ca și km parcurși pe lună ,undeva la +/- ~1000km/lună 3. Preferinte pentru Diesel/ Benzina : Benzină /gpl. 4. Cutie Manuala/Automata. Manuală 5. Niste modele preferate. Nu știu , m-am uitat pe la Skoda 2 , renault Megane 3 ,dar nu neapărat . Aceste 2 modele mi-au atras atenția doar. |
#3
Posted 22 July 2018 - 18:34
#4
Posted 22 July 2018 - 18:54
#5
Posted 22 July 2018 - 19:14
#6
Posted 22 July 2018 - 19:19
TruculMagic, on 22 iulie 2018 - 18:27, said:
Benzinarul aspirat o sa fie un fel de pistol cu apa pe langa ce ai acuma, o sa fie foarte nasoala treaba. La O2 evita FSI-urile, deci ai cam ramane la 1.6mpi. Vezi ca au tabla proasta si ruginesc ai tare ca Bora ta. Vreun FSI care a crapat ?? Eu am una din 2008 si n-are nici pe dracu ... trecuta pe gpl de vreo 4 ani. Unde rugineste o Octavie 2 nelovita ?? Ca are caroseria complet galvanizata ... Ba chiar am niste puncte unde a sarit vopseaua de la pietre, si de ani de zile n-a ruginit acolo. Edited by shymano, 22 July 2018 - 19:20. |
#7
Posted 22 July 2018 - 19:41
Termina cu prostiile. Am 2 veri cu O2 cumparate de noi cu 18k euro fiecare + inca un vecin prieten bun , toate sunt varza , pragurile spate sunt coapte, inclusiv aripile cum deschizi usa, la fel si in fata la aripi. Una a fost revopsita in totalitate, cealalta e inca ruginita, iar a 3-a a fost vanduta anul acesta dupa alte probleme avute cu ele. Si toate 3 cumparate de noi, deci nu samsarite. FSI-urile sunt foarte pretentioase, e plin vwforum cu probleme si cu martori aprinsi in bord. La fel am in familie/rude Jetta , golf 5 (vreo 2-3 exemplare din fiecare), toate praf la praguri, trece cricul cand vrei sa-i schimbi o roata, una revopsita integral si dupa 2 ani (inclusiv cu aripi noi) are rugina extraordinar de multa, nu aveam la Logan atata. Iti poate confirma si @Dea... (nu mai stiu cum il cheama insa e pe aici pe forum, a avut si el golf 5). Inclusiv 1.9tdi de 105cp nu sunt prea reusite toate (axe cu came, turbo, etc) , nici nu se compara cu ce au fost odata golfurile 4, a4 b6, Passat b5.5 (dar si alea deja sunt vechi acuma).
PS: Daca am ocazia saptamana asta sa conduc una din ele si raman singur cu masina 5-10 minute o sa fac poze sa vezi minune. Edited by TruculMagic, 22 July 2018 - 19:43. |
#8
Posted 22 July 2018 - 19:49
"are rugina extraordinar de multa, nu aveam la Logan atata."
Partea asta imi place - pe care il mai vad ca scrie de caroserie galvanizata si ca loganul nu are si ca e plin de rugina etc il pus sa scrie de 100 de ori chestia asta Vad masinile noi ce sunt acum si ma intreb daca rezista 5 ani la ce tabla au pe ele , loganul vechi e parfum , in Hyundai te infunzi in tabla , la Mazda acelasi lucru ...da, ca au pus motoare de stergator pe ele si trebuie sa duca ditamai caroseria . Din ce motiv fsi e aiurea? tocmai, ca le supra solicita sa poata duce 1,5 tone cu motor de 0,9-1,4 . |
#9
Posted 22 July 2018 - 19:51
Bugetul e bun, as merge pe o masina euro 5, daca ai intentia sa o tii macar 4 ani.
https://www.willhabe...port-261569820/ https://www.willhabe...zda3-260920434/ Uita-te la masini si afara, sa-ti aduci una din Austria nu e asa de greu, e aproape de casa (6 ore) kilometraj real foarte des, oamenii ca sa obtina itp trebuie sa aiba masina in stare perfecta, fara rugina, fara defecte. Drumurile sunt mult mai bune aici, suspensia e in stare mult mai buna decat aceasi km facuti in Ro. Lumea nu foloseste masinile in oras aici, deci cu atat mai bine. |
#10
Posted 22 July 2018 - 20:00
ldpe, on 22 iulie 2018 - 19:49, said:
"are rugina extraordinar de multa, nu aveam la Logan atata." Partea asta imi place - pe care il mai vad ca scrie de caroserie galvanizata si ca loganul nu are si ca e plin de rugina etc il pus sa scrie de 100 de ori chestia asta Vad masinile noi ce sunt acum si ma intreb daca rezista 5 ani la ce tabla au pe ele , loganul vechi e parfum , in Hyundai te infunzi in tabla , la Mazda acelasi lucru ...da, ca au pus motoare de stergator pe ele si trebuie sa duca ditamai caroseria . Din ce motiv fsi e aiurea? tocmai, ca le supra solicita sa poata duce 1,5 tone cu motor de 0,9-1,4 . E adevarata treaba cu rugina. Loganul a avut in primele serii, insa doar la aripi, nu ai sa vezi un Logan cu podeaua gaurita, doar aripile nu sunt tratate prea bine. Insa cum apareau niste puncte de rugina (mie mi-au aparut la aripi pe spate dupa 2 ani) se panicheaza lumea, fiind obisnuita cu 0 rugina, cum erau a4 b6/passat b5/golf 4 cand inca erau mai "tinere" (sub 10 ani) + sechelele de la Dacia 1310. Masinile noi sunt tot mai frumoase si tot mai proaste. FSI e aiurea din motiv ca are injectie directa, in rest e un motor mai economic si mai performant (nu cu mult) fata de arhaicul 1.6 mpi , care si ala are consum cam mare atat de benzina cat si de ulei unele. FSI nu TSI. |
|
#11
Posted 22 July 2018 - 20:04
Ambreiaj nou, zgarietura pe o aripa (te costa 400 ron sa o faci).
Masina e 2010, km e real. Eu zic ca desi tu cauti altceva, https://www.willhabe...i-85-263233783/ |
#12
Posted 22 July 2018 - 20:08
@TruculMagic: eu nu am auzit de asa ceva pana acum.
Si eu am luat-o de noua, 18.438 euro ... Cum am spus, am niste puncte (vreo 3-4) de vopsea sarita de la pietre, de vreo 3-4 ani cred, daca nu mai mult, si nu a ruginit. De praguri/aripi nici nu se pune problema. Da, mi-a ruginit o aripa care a fost schimbata cu una aftermarket (m-a lovit unul). Aripa aia a fost atinsa cu carutul la Carrefour si da, a ruginit. Nu stiu cum le-au folosit verii aia ai tai, de le-au ruginit. Octavia 2 are garantie la tabla 12 ani !!! @Idpe: FSI sunt de 1.6 si 2.0 (aspirate). Celelalte 1.2, 1.4, 1.8, sunt TFSI, turbo. E diferenta mare intre ele ... La FSI i-am bagat si benzina proasta, si n-a sughitat. De 4 ani merge si pe gpl. Am coleg care si-a adus una de-afara, tot FSI, dar din 2005. Nici aia n-are pic de rugina, e impecabila. Edited by shymano, 22 July 2018 - 20:19. |
#13
Posted 23 July 2018 - 08:21
studiaza raportul nemtilor DEKRA asupra fiabilitatii marcilor existente in piata pe ani in parte si vezi cam unde se situeaza masina care intentionezi sa o cumperi.succes.
|
#17
Posted 24 July 2018 - 08:21
TruculMagic, on 22 iulie 2018 - 20:00, said:
E adevarata treaba cu rugina. Loganul a avut in primele serii, insa doar la aripi, nu ai sa vezi un Logan cu podeaua gaurita, doar aripile nu sunt tratate prea bine. Insa cum apareau niste puncte de rugina (mie mi-au aparut la aripi pe spate dupa 2 ani) se panicheaza lumea, fiind obisnuita cu 0 rugina, cum erau a4 b6/passat b5/golf 4 cand inca erau mai "tinere" (sub 10 ani) + sechelele de la Dacia 1310. Masinile noi sunt tot mai frumoase si tot mai proaste. Motorul 1,6 8v de pe logan a fost cel mai cautat la taxi pentru rezistenta lui inimaginabila pe gpl , masini cu peste 600k km pe gpl fara probleme majore , peste cel de 1,4 8v la fiabilitate la taxi. Din ce motiv sa te legi la cap de un motor problematic de la inceput si sa stai cu morcovu la fiecare tusitura ? Edited by ldpe, 24 July 2018 - 08:24. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users