Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Sfat 5000-6000 € benzină/ GPL.

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
rengised27

rengised27

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 06.06.2018
Bună ziua/seara!
Aș dori niște păreri de la deținătorii de mașini GPL. Momentan am o VW Bora 1.9 TDi și doresc să o schimb cu o mașină mai nouă. Având in vedere ce se tot aude cu dieselul ,dar și faptul că 90% din km parcurși de mine ii fac in oraș , doresc să trec la benzinar ,eventual pe GPL .
Nu am foarte multe cunoștințe / prieteni pe benzină sau GPL (majoritatea au diesel) și nu prea știu ce mașini sunt "prietenoase" cu GPL-ul și dacă merită ?!

1. Buget de achizitie 5000€ preferabil , maxim 6000€
2. Nevoi (familie, spatiu necesar, nr km lunar/anual) Tânăr , nu am pretenții combi/hatch/sedan , orice . Ca și km parcurși pe lună ,undeva la +/- ~1000km/lună
3. Preferinte pentru Diesel/ Benzina : Benzină /gpl.
4. Cutie Manuala/Automata. Manuală
5. Niste modele preferate. Nu știu , m-am uitat pe la Skoda 2 ,  renault Megane 3 ,dar nu neapărat . Aceste 2 modele mi-au atras atenția doar.

#2
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Benzinarul aspirat o sa fie un fel de pistol cu apa pe langa ce ai acuma, o sa fie foarte nasoala treaba. La O2 evita FSI-urile, deci ai cam ramane la 1.6mpi. Vezi ca au tabla proasta si ruginesc ai tare ca Bora ta.

#3
stefteo21

stefteo21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 242
  • Înscris: 11.01.2009
Eu mi-as lua urmatoarele masini cu buget 5000-6000 euro pe benzina:

1. Golf 5 TSI (1.4 TSI - 170 hp), sau motoarele FSI.
2. Passat b6 1.6 benzina 116 hp
3. Honda Civic sau Accord ( accord-ul an mai vechi, 2006)
4. Audi a3/a4 1.6 benzina ( 2005 anul)

Edited by stefteo21, 22 July 2018 - 18:37.


#4
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Poststefteo21, on 22 iulie 2018 - 18:34, said:

Eu mi-as lua urmatoarele masini cu buget 5000-6000 euro pe benzina:

1. Golf 5 TSI (1.4 TSI - 170 hp), sau motoarele FSI.
2. Passat b6 1.6 benzina 116 hp
4. Audi a3/a4 1.6 benzina ( 2005 anul)

N-ai gasit alte masini mai proaste, fix alea mai proaste le recomanzi (golf 5 1.4tsi 170cp, passat 1.6 116cp si ce sa faci cu un 1.6 pe a4 ???)

#5
stefteo21

stefteo21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 242
  • Înscris: 11.01.2009
Eu am zis ce mi-as lua eu cu banii aia... in rest, na... poți sa mergi cu ce vrei. Renault, Fiat și altele

#6
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,853
  • Înscris: 27.04.2010

View PostTruculMagic, on 22 iulie 2018 - 18:27, said:

Benzinarul aspirat o sa fie un fel de pistol cu apa pe langa ce ai acuma, o sa fie foarte nasoala treaba. La O2 evita FSI-urile, deci ai cam ramane la 1.6mpi. Vezi ca au tabla proasta si ruginesc ai tare ca Bora ta.
Ai avut vreo Octavie 2 care a ruginit ??
Vreun FSI care a crapat ??
Eu am una din 2008 si n-are nici pe dracu ... trecuta pe gpl de vreo 4 ani.
Unde rugineste o Octavie 2 nelovita ??
Ca are caroseria complet galvanizata ...
Ba chiar am niste puncte unde a sarit vopseaua de la pietre, si de ani de zile n-a ruginit acolo.

Edited by shymano, 22 July 2018 - 19:20.


#7
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Termina cu prostiile. Am 2 veri cu O2 cumparate de noi cu 18k euro fiecare + inca un vecin prieten bun , toate sunt varza , pragurile spate sunt coapte, inclusiv aripile cum deschizi usa, la fel si in fata la aripi. Una a fost revopsita in totalitate, cealalta e inca ruginita, iar a 3-a a fost vanduta anul acesta dupa alte probleme avute cu ele. Si toate 3 cumparate de noi, deci nu samsarite. FSI-urile sunt foarte pretentioase, e plin vwforum cu probleme si cu martori aprinsi in bord. La fel am in familie/rude Jetta , golf 5 (vreo 2-3 exemplare din fiecare), toate praf la praguri, trece cricul cand vrei sa-i schimbi o roata, una revopsita integral si dupa 2 ani (inclusiv cu aripi noi) are rugina extraordinar de multa, nu aveam la Logan atata. Iti poate confirma si @Dea... (nu mai stiu cum il cheama insa e pe aici pe forum, a avut si el golf 5). Inclusiv 1.9tdi de 105cp nu sunt prea reusite toate (axe cu came, turbo, etc) , nici nu se compara cu ce au fost odata golfurile 4, a4 b6, Passat b5.5 (dar si alea deja sunt vechi acuma).

PS: Daca am ocazia saptamana asta sa conduc una din ele si raman singur cu masina 5-10 minute o sa fac poze sa vezi minune.

Edited by TruculMagic, 22 July 2018 - 19:43.


#8
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017
"are rugina extraordinar de multa, nu aveam la Logan atata."
Partea asta imi place - pe care il mai vad ca scrie de caroserie galvanizata si ca loganul nu are si ca e plin de rugina etc il pus sa scrie de 100 de ori chestia asta Posted Image
Vad masinile noi ce sunt acum si ma intreb daca rezista 5 ani la ce tabla au pe ele , loganul vechi e parfum , in Hyundai te infunzi in tabla , la Mazda acelasi lucru ...da, ca au pus motoare de stergator pe ele si trebuie sa duca ditamai caroseria .
Din ce motiv fsi e aiurea? tocmai, ca le supra solicita sa poata duce 1,5 tone cu motor de 0,9-1,4 .

#9
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Bugetul e bun, as merge pe o masina euro 5, daca ai intentia sa o tii macar 4 ani.

https://www.willhabe...port-261569820/

https://www.willhabe...zda3-260920434/

Uita-te la masini si afara, sa-ti aduci una din Austria nu e asa de greu, e aproape de casa (6 ore) kilometraj real foarte des, oamenii ca sa obtina itp trebuie sa aiba masina in stare perfecta, fara rugina, fara defecte. Drumurile sunt mult mai bune aici, suspensia e in stare mult mai buna decat aceasi km facuti in Ro. Lumea nu foloseste masinile in oras aici, deci cu atat mai bine.

#10
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postldpe, on 22 iulie 2018 - 19:49, said:

"are rugina extraordinar de multa, nu aveam la Logan atata."
Partea asta imi place - pe care il mai vad ca scrie de caroserie galvanizata si ca loganul nu are si ca e plin de rugina etc il pus sa scrie de 100 de ori chestia asta Posted Image
Vad masinile noi ce sunt acum si ma intreb daca rezista 5 ani la ce tabla au pe ele , loganul vechi e parfum , in Hyundai te infunzi in tabla , la Mazda acelasi lucru ...da, ca au pus motoare de stergator pe ele si trebuie sa duca ditamai caroseria .
Din ce motiv fsi e aiurea? tocmai, ca le supra solicita sa poata duce 1,5 tone cu motor de 0,9-1,4 .

E adevarata treaba cu rugina. Loganul a avut in primele serii, insa doar la aripi, nu ai sa vezi un Logan cu podeaua gaurita, doar aripile nu sunt tratate prea bine. Insa cum apareau niste puncte de rugina (mie mi-au aparut la aripi pe spate dupa 2 ani) se panicheaza lumea, fiind obisnuita cu 0 rugina, cum erau a4 b6/passat b5/golf 4 cand inca erau mai "tinere" (sub 10 ani) + sechelele de la Dacia 1310. Masinile noi sunt tot mai frumoase si tot mai proaste.

FSI e aiurea din motiv ca are injectie directa, in rest e un motor mai economic si mai performant (nu cu mult) fata de arhaicul 1.6 mpi , care si ala are consum cam mare atat de benzina cat si de ulei unele. FSI nu TSI.

#11
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ambreiaj nou, zgarietura pe o aripa (te costa 400 ron sa o faci).

Masina e 2010, km e real. Eu zic ca desi tu cauti altceva,

https://www.willhabe...i-85-263233783/

#12
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,853
  • Înscris: 27.04.2010
@TruculMagic: eu nu am auzit de asa ceva pana acum.
Si eu am luat-o de noua, 18.438 euro ...
Cum am spus, am niste puncte (vreo 3-4) de vopsea sarita de la pietre, de vreo 3-4 ani cred, daca nu mai mult, si nu a ruginit.
De praguri/aripi nici nu se pune problema.
Da, mi-a ruginit o aripa care a fost schimbata cu una aftermarket (m-a lovit unul).
Aripa aia a fost atinsa cu carutul la Carrefour si da, a ruginit.
Nu stiu cum le-au folosit verii aia ai tai, de le-au ruginit.
Octavia 2 are garantie la tabla 12 ani !!!
@Idpe: FSI sunt de 1.6 si 2.0 (aspirate). Celelalte 1.2, 1.4, 1.8, sunt TFSI, turbo.
E diferenta mare intre ele ...
La FSI i-am bagat si benzina proasta, si n-a sughitat.
De 4 ani merge si pe gpl.
Am coleg care si-a adus una de-afara, tot FSI, dar din 2005.
Nici aia n-are pic de rugina, e impecabila.

Edited by shymano, 22 July 2018 - 20:19.


#13
masni

masni

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 765
  • Înscris: 25.10.2010
studiaza raportul nemtilor DEKRA asupra fiabilitatii marcilor existente in piata pe ani in parte si vezi cam unde se situeaza masina care intentionezi sa o cumperi.succes.

#14
richi_e

richi_e

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,901
  • Înscris: 02.02.2007
@shymano: ce fel de instalatie gpl merge pe FSI?

#15
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,853
  • Înscris: 27.04.2010
Landi Renzo FSI.

#16
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005
Cata benzina iti consuma, procentual fata de GPL?

#17
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,527
  • Înscris: 08.03.2017

View PostTruculMagic, on 22 iulie 2018 - 20:00, said:

E adevarata treaba cu rugina. Loganul a avut in primele serii, insa doar la aripi, nu ai sa vezi un Logan cu podeaua gaurita, doar aripile nu sunt tratate prea bine. Insa cum apareau niste puncte de rugina (mie mi-au aparut la aripi pe spate dupa 2 ani) se panicheaza lumea, fiind obisnuita cu 0 rugina, cum erau a4 b6/passat b5/golf 4 cand inca erau mai "tinere" (sub 10 ani) + sechelele de la Dacia 1310. Masinile noi sunt tot mai frumoase si tot mai proaste.
La 500 km acum 10 ani am luat masina in spate si am mers la Constanta in port unde aveam de stat 10 zile dupa o incarcatura , "burta" a fost sablata si facut tratament ca la pupa navei , baietii mi-au dat garantie 50 de ani la tratament , am scos mocheta si am facut pe interior de poti sa ti pestii ca in acvariu , nu mai sunt probleme de apa de la interior la exterior , 25 kg de material a intrat interior/exterior , am platit 200 Eu si tinut beti 4 oameni 3 zile plus mancare . Motorul 1,6 mpi cu 2500 Eu il poti aduce de sa nu-ti fie rusine langa oricare masina pe drumurile din ro - la 10k Eu cat ar iesi un logan preparat de nou nu gasesti masina mai spatioasa pentru familie .
Motorul 1,6 8v de pe logan a fost cel mai cautat la taxi pentru rezistenta lui inimaginabila pe gpl , masini cu peste 600k km pe gpl fara probleme majore , peste cel de 1,4 8v la fiabilitate la taxi.
Din ce motiv sa te legi la cap de un motor problematic de la inceput si sa stai cu morcovu la fiecare tusitura ?

Edited by ldpe, 24 July 2018 - 08:24.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate