Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Probleme date mobile

- - - - -
  • Please log in to reply
19 replies to this topic

#1
Razvan_cic

Razvan_cic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 18.11.2017
Salut, de putin peste o saptamana nu imi merg datele mobile. Le pornesc degeaba, nu-mi arata ca sunt activate si nici nu imi merg. Cum rezolv.

#2
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
APN-ul este setat corect?
Abonament sau Cartela Prepay?

#3
Wzzz

Wzzz

  • Grup: Moderators
  • Posts: 4,712
  • Înscris: 10.05.2011
Restart telefon, sters si adaugat setarile pt net.

#4
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Din puzderia de detalii, nici Mama Omida cu 10 globuri de cristal, nu poate ghici ce problema ai.
Un copil cu examenul de capacitate luat, ar spune si ce telefon are, ce abonament, daca si-a papat, sau nu, bitisorii inclusi, daca e vorba de 3 sau 4G, daca are semnal in zona, si alte maruntisuri irelevante pt unul care nu a absolvit...

#5
Razvan_cic

Razvan_cic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 18.11.2017

View PostNimcid25, on 21 iulie 2018 - 19:21, said:

APN-ul este setat corect?
Abonament sau Cartela Prepay?
Da, este, il setasem acum cateva luni si de atunci mi-a mers pana de curand.Am abonament de 5 euro

View PostWzzz, on 21 iulie 2018 - 19:21, said:

Restart telefon, sters si adaugat setarile pt net.
Daca nu gasesc alta solutie raman la asta.

View Postrumegus, on 21 iulie 2018 - 19:34, said:

Din puzderia de detalii, nici Mama Omida cu 10 globuri de cristal, nu poate ghici ce problema ai.
Un copil cu examenul de capacitate luat, ar spune si ce telefon are, ce abonament, daca si-a papat, sau nu, bitisorii inclusi, daca e vorba de 3 sau 4G, daca are semnal in zona, si alte maruntisuri irelevante pt unul care nu a absolvit...
Am sa incerc sa nu ma cobor la nivelul tau mental. Puteai sa imi spui mai frumos ce ar trebuii sa iti zic ca sa te gandesti la o idee de cum as putea rezolva problema, nu era nevoie sa o spui intr-un mod rautacios si chiar jignitor. Putem sa spunem ca ai mai mult de 15 ani? Cu siguranta ca nu.

Edited by Razvan_cic, 21 July 2018 - 19:59.


#6
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

View PostRazvan_cic, on 21 iulie 2018 - 19:56, said:

Da, este, il setasem acum cateva luni si de atunci mi-a mers pana de curand.Am abonament de 5 euro
Deci ai asa?
Name: Digi Mobil
APN: internet
MCC: 226
MNC: 05
Authentification type: PAP
APN Protocol: IPv4
APN Roaming Protocol: IPv4

#7
Razvan_cic

Razvan_cic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 18.11.2017

View PostNimcid25, on 21 iulie 2018 - 19:59, said:

Deci ai asa?
Name: Digi Mobil
APN: internet
MCC: 226
MNC: 05
Authentification type: PAP
APN Protocol: IPv4
APN Roaming Protocol: IPv4
Din cate se pare nu era setat "PAP", dupa ce l-am setat pe "PAP" si repornit a inceput sa-mi mearga. Mersi!!

#8
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Cu placere! :D

#9
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Toate ca toate, chiar daca s-a rezolvat problema, am si eu o nelamurire (pe care nu am reusit s-o rezolv nici cu alti utilizatori): de cel putin o saptamina, ce te-a oprit sa apelezi la Relatii Clienti RDS/Digi mobil ?!
Oare o intrebare direct la sursa nu ar fi fost mai bine venita decit una pe forum, unde ti-ai mincat si niste bataie de joc ?!

Edited by trollerul_de_serviciu, 22 July 2018 - 11:22.


#10
Razvan_cic

Razvan_cic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 18.11.2017

View Posttrollerul_de_serviciu, on 22 iulie 2018 - 11:22, said:

Toate ca toate, chiar daca s-a rezolvat problema, am si eu o nelamurire (pe care nu am reusit s-o rezolv nici cu alti utilizatori): de cel putin o saptamina, ce te-a oprit sa apelezi la Relatii Clienti RDS/Digi mobil ?!
Oare o intrebare direct la sursa nu ar fi fost mai bine venita decit una pe forum, unde ti-ai mincat si niste bataie de joc ?!
Nu am avut drum in oras si m-am gandit sa intreb aici, n-am crezut ca o sa vina un prost crescut sa faca misto de mine.

#11
TheRipper

TheRipper

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 657
  • Înscris: 07.12.2014

View PostRazvan_cic, on 22 iulie 2018 - 16:41, said:

Nu am avut drum in oras si m-am gandit sa intreb aici, n-am crezut ca o sa vina un prost crescut sa faca misto de mine.
au si call centre, ii poti apela pentru support

#12
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

View PostRazvan_cic, on 22 iulie 2018 - 16:41, said:

Nu am avut drum in oras si m-am gandit sa intreb aici, n-am crezut ca o sa vina un prost crescut sa faca misto de mine.
Sa apelezi... adica la telefon, sa suni, apel vocal.
E gratuit, indiferent de abonament/cartela.
De ce sint prost crescut, daca vreau sa ma lamuresc, in mod civilizat, cu o chestiune ?!

#13
Razvan_cic

Razvan_cic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 18.11.2017

View Posttrollerul_de_serviciu, on 23 iulie 2018 - 16:19, said:

Sa apelezi... adica la telefon, sa suni, apel vocal.
E gratuit, indiferent de abonament/cartela.
De ce sint prost crescut, daca vreau sa ma lamuresc, in mod civilizat, cu o chestiune ?!
Dude, nu ma refeream la tine.    -.-

#14
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018
Dude, da' pe mine m-ai citat ;)
Si tot nu ai raspuns la nelamurirea mea, daca nu te deranjeaza prea mult.....

#15
Razvan_cic

Razvan_cic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 18.11.2017

View Posttrollerul_de_serviciu, on 23 iulie 2018 - 17:52, said:

Dude, da' pe mine m-ai citat Posted Image
Si tot nu ai raspuns la nelamurirea mea, daca nu te deranjeaza prea mult.....
Pai tot acolo ti-am raspuns, nu am avut drum in oras iar la ei nu m-am gandit sa apelez, si cand ai spus ca mi-am mancat bataie de joc ceea ce nu prea a fost asa da' ma rog, ti-am spus ca nu am avut idee ca o sa vina unu' ca el sa faca pe smecherul. Oki? :) Si pe tit am dat citat pentru ca cu tine vorbeam. :o

View Posttrollerul_de_serviciu, on 23 iulie 2018 - 17:52, said:

Dude, da' pe mine m-ai citat Posted Image
Si tot nu ai raspuns la nelamurirea mea, daca nu te deranjeaza prea mult.....
Am uitat sa mentionez ca am crezut ca o sa isi revina, de aia am asteptat.

#16
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
@trollerul_de_serviciu,nu stiu de ce mai comentezi dacă problema s-a rezolvat..daca aici a vrut @razvan_cic  sa ceara ajutor,voi ce aveți cu el?

#17
trollerul_de_serviciu

trollerul_de_serviciu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,987
  • Înscris: 23.03.2018

View PostRazvan_cic, on 24 iulie 2018 - 15:07, said:

Pai tot acolo ti-am raspuns, nu am avut drum in oras iar la ei nu m-am gandit sa apelez, si cand ai spus ca mi-am mancat bataie de joc ceea ce nu prea a fost asa da' ma rog, ti-am spus ca nu am avut idee ca o sa vina unu' ca el sa faca pe smecherul. Oki? Posted Image Si pe tit am dat citat pentru ca cu tine vorbeam. Posted Image
Am uitat sa mentionez ca am crezut ca o sa isi revina, de aia am asteptat.
Pina acum nu ti s-a mai paradit nimic, de la nici o alta companie ?
Nu ai mai sunat niciodata la Relatii Clienti  nicaieri ?!
Da' te-ai gindit sa intrebi pe forum
Ai asteptat peste o saptamina ?!
Ori nu era problema, ori nu aveai nevoie ;)

View PostNimcid25, on 24 iulie 2018 - 15:23, said:

@trollerul_de_serviciu,nu stiu de ce mai comentezi dacă problema s-a rezolvat..daca aici a vrut @razvan_cic  sa ceara ajutor,voi ce aveți cu el?
Deja am spus mai sus, nu ai citit ?!
Sau mi-o zici pe aia din regulament cu "1 problema, 1 intrebare" ?
Asta e, am incalcat regulamentul.

#18
Razvan_cic

Razvan_cic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 143
  • Înscris: 18.11.2017

View Posttrollerul_de_serviciu, on 24 iulie 2018 - 16:45, said:

Pina acum nu ti s-a mai paradit nimic, de la nici o alta companie ?
Nu ai mai sunat niciodata la Relatii Clienti  nicaieri ?!
Da' te-ai gindit sa intrebi pe forum
Ai asteptat peste o saptamina ?!
Ori nu era problema, ori nu aveai nevoie Posted Image


Deja am spus mai sus, nu ai citit ?!
Sau mi-o zici pe aia din regulament cu "1 problema, 1 intrebare" ?
Asta e, am incalcat regulamentul.
Aveam wifi, nu prea foloseam date, dar si cand aveam nevoie nu-mi mergeam, de aia am asteptat, si pur si simplu aici am vrut sa cer ajutor, eram obligat sa sun la ei sau ce?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate