Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...

Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...
 Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 

Renault 3 (2013-2014) vs Audi a4 (2008-2009)

- - - - -
  • Please log in to reply
35 replies to this topic

#19
Stanciu89

Stanciu89

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.07.2018
Pai o sa verific seria si o s-o verific in reprezentanta , prefer sa aiba si carte service cu tot ce a avut schimbat .

#20
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Eu circul cu o masina din 2013/2014, pe care am platit-o cu bani cash, din munca in Romania.

Nu ma intereseaza cu ce circula altii sau ce fac altii, sau care este parerea ta.  

http://www.powertrai...ange/1.5-dcik9k

Audi 2.0 tdi are distributie la 210k si Megane 3 1.5 dci la 160k. In loc sa faci atac la persoana si hate, poate mai citesti ceva despre masini, sa fii mai informat.

Dejeaba verifici istoricul, dupa un anumit nr de kilometri, masina nu mai are interventii in reprezentanta pentru ca nu mai e rentabil. Se termina garantia si apoi oamenii prefera sa mai traga 1 an dupa terminarea garantiei de masina si o sa vanda. Apoi samsarul ia masina, ii face o intrare in reprezentanta (verificare, sau schimbat stergatoare) 100-200ron. Revizia apare ca ultima intrare, insa tu nu stii ca de la penultima intrare in 2017 pana la actuala in 2018 masina aia a mai rulat multi km, care nu se regasesc nicaieri. Esti candidatul perfect pentru o teapa.

#21
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostDeenman, on 18 iulie 2018 - 18:17, said:

Eu circul cu o masina din 2013/2014, pe care am platit-o cu bani cash, din munca in Romania.

Nu ma intereseaza cu ce circula altii sau ce fac altii, sau care este parerea ta.  


Nu intereseaza pe nimeni cu ce masina circuli tu si ca ai luat cu banii cash din munca din tara o masina din 2013. Adica o masina din 2009 e veche, dar a ta cu 4 ani mai noua e perfecta nu ? Hai sa nu ne mai laudam atata. Nu toata lumea isi permite masina noua si nu toata lumea da toti banii pe o masina noua.
In tara la 1.5dci toata lumea in general o schimba pe 1.5dci la 60k km sau la 5 ani. Si oricum va trebui schimbata dupa ce o cumpara.

Edited by TruculMagic, 18 July 2018 - 18:22.


#22
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View PostDeenman, on 18 iulie 2018 - 18:17, said:

Eu circul cu o masina din 2013/2014, pe care am platit-o cu bani cash, din munca in Romania.
...
Ce relevanta are modul de achizitie si de unde vin banii? Daca o ia in rate/leasing, ii  plateste cineva rata?

#23
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Cred ca suferi de ceva boala. Ma intrebi cu ce masina circul (din ce an) iti raspund, asa cum e politicos sa raspunzi unei intrebari adresate, pe urma ma tragi de urechi ca ma laud?! Cred ca exista/ai o problema, altfel nu imi explic atitudinea ta.

O masina care costa 8500-9000euro si are peste 6 luni 10 ani e veche, raportata la suma platita pe ea. O masina veche inseamna ca are mai mult de 5 ani. Daca masina era 2013-2014 si costa 8000euro nu aveam nici o problema, e un pret bun, insa daca masina are curand 10 ani si costa 8500euro atunci am o problema.

E una sa ai banii jos cash, si e alta sa platesti o rata dupa ceva. Majoritatea care platesc rate (nu toti) insa marea parte din romanii care au rate la "Telefoane, televizoare, masini SH nici macar noi) nu isi permit defapt acele lucruri si o fac doar ca sa obtina "statul social" fake. Sa vada vecinul si prietenul meu bun ce am.

Tu cam ce zici, e tot una sa cumperi ceva cu 15.000euro cash sau sa platesti 5 ani dupa ei?

Edited by Deenman, 18 July 2018 - 18:26.


#24
Stanciu89

Stanciu89

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 18.07.2018

View PostDeenman, on 18 iulie 2018 - 18:17, said:

Eu circul cu o masina din 2013/2014, pe care am platit-o cu bani cash, din munca in Romania.

Nu ma intereseaza cu ce circula altii sau ce fac altii, sau care este parerea ta.  

http://www.powertrai...ange/1.5-dcik9k

Audi 2.0 tdi are distributie la 210k si Megane 3 1.5 dci la 160k. In loc sa faci atac la persoana si hate, poate mai citesti ceva despre masini, sa fii mai informat.

Dejeaba verifici istoricul, dupa un anumit nr de kilometri, masina nu mai are interventii in reprezentanta pentru ca nu mai e rentabil. Se termina garantia si apoi oamenii prefera sa mai traga 1 an dupa terminarea garantiei de masina si o sa vanda. Apoi samsarul ia masina, ii face o intrare in reprezentanta (verificare, sau schimbat stergatoare) 100-200ron. Revizia apare ca ultima intrare, insa tu nu stii ca de la penultima intrare in 2017 pana la actuala in 2018 masina aia a mai rulat multi km, care nu se regasesc nicaieri. Esti candidatul perfect pentru o teapa.
Ce masina ai ? Daca nu te superi ca te intreb.

#25
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Un jaf de seat leon, cu care nu pot sa ma mandresc, deoarece e o masina slaba per total. Noroc ca are consumul mic.

#26
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View PostDeenman, on 18 iulie 2018 - 18:27, said:

Un jaf de seat leon, cu care nu pot sa ma mandresc, deoarece e o masina slaba per total. Noroc ca are consumul mic.
De ce o consideri jaf? Datorita faptului ca ai luat-o sehas?

#27
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Pentru ca in ziua de azi nu se mai fac masini fiabile, ci se fac masini de consum, care sa tina un numar limitat de kilometri. Sa te traga de manuta la 1-2 luni ca s-a mai defectat putin ceva. Ca vopseaua e mult mai slaba ca si acu 10 ani.  Ca farurile sunt de plastic si se ciupesc mult mai repede decat niste faruri puse acu multi ani. Ca pielea de pe volan la Skoda Octavia si de pe schimbator se uzeaza la 10-25.000km si trebuie schimbate pe garantie. Ca amortizoarele sachs made in Germany curg si trebuie schimbate dupa 25-80.000km (inadmisibil). Ca la dsg6, se defecteaza selectorul electronic si se schimba pe garantie. Ca apar probleme cu zgomote la nivelul trapei la o masina care a folosit trapa de 3 ori in 12 luni, si ca trapa necesita mentenanta anuala in reprezentanta, sa se curete si sa se unga cu o vaselina uscata (Care nu atrage mizerie) si ca operatia asta costa si daca nu o faci si ai probleme cu trapa, nu mai esti acoperit de garantie.

Garantia la suspensie la o masina noua e 10.000km. (daca ai un amortizor scurs dupa 10.000km) pa si pusi.

O consider jaf pentru ca sunt om care are niste asteptari foarte mari de la orice si de la oricine, si de obicei cand imi cumpar ceva 95% din cazuri e de c*c*t, chiar daca e o chestie scumpa. Sunt foarte critic. Evident, masina are si parti bune, dar multe proaste.

#28
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Pai, dupa ce zici tu acolo, esti persoana care se incadreaza "la fix" in achizitionarea unei masini noi insa cumpara sehas. Restul, e cancan...

#29
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu inteleg la ce te referi.

Am cumparat masina second hand cu 50.000km si garantie 1 an/12 luni.

#30
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostDeenman, on 18 iulie 2018 - 18:08, said:

Scrie teapa 100% pe toate alea 3 masini. Audi-ul e vechi si va cere multi bani, iar megane-urile au multi km, nu cat scrie pe ele, deci cer si alea multi bani.

De ce zic asta? distributia la Megane se face la 160.000km. Masinile alea au 180.000km, care tampit de francez, neamtz, ar baga 1000-1500euro sa-i faca distributia, si apoi sa o vanda samsarului roman la 6000e ca sa faca si el un profit? Masinile alea doua au fost luate la 5000-5500euro de afara. Cauta megane 3 la 5500euro sa vezi cati km au.

Ai grija ce t roaca iti cumperi. Ori masina masina din Germania, si sunt firme care ti-o aduc, ori o cumperi din tara de la prim proprietar.

https://www.autoscou...bbe3a?cldtidx=5

De megane nu as zice neaparat ca e teapa. Toate masinile astea aduse in general din Franta/Belgia/Olanda provin din loturi de flote de leasing operational si au fost in general masini de serviciu.
Sunt tinute in general pana ies din garantie apoi sunt vandute la pachet pe platforme mari de licitatii (alcopa, carsontheweb, autorola, etc). Samsarii le iau, le spala, le mai aranjeaza un pic si le vand.
In general la Renault nu prea sunt cu km inapoi, iar de la licitatie ar trebui sa aiba tot istoricul masinii si documentata starea in care s-a vandut (pozate toate defectele/zgarieturile, etc...). Daca samsarul prezinta toate documentele, nu prea are ce sa fie teapa. Daca totusi se face ca ploua, atunci e posibil sa o fi luat ca lovita sau sa fi dat ceva km inapoi.


Oricum, realistic vorbind nu cred ca se pune problema de fiabilitate la o masina din 2008-2009, comparativ cu una din 2014.

Edit: Mai jos un exemplu rapid:
https://www.autovit....html#846cef82b6

https://webcache.goo...n&ct=clnk&gl=ro

Exemplul 2:
https://www.autovit....i-ID7GuMnQ.html

https://webcache.goo...n&ct=clnk&gl=ro

Edited by MembruAnonim, 18 July 2018 - 18:52.


#31
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View PostDeenman, on 18 iulie 2018 - 18:39, said:

Nu inteleg la ce te referi.

Am cumparat masina second hand cu 50.000km si garantie 1 an/12 luni.
Pai, mai citeste o data ce ai mai sus si vei intelege. sau, sa le luam punctual...
1. Masina noua, e noua. Adica tu, cum o pastrezi/ingrijesti, asa o ai.
2. Dupa ce ai luat un sehas cu 50k rulati, ai ales ceva la noroc. Intrebare: stii tu cine a rulat-o initial si cum? Cine stie cum trecea ala peste liniile de tramvai sa "prinda" verdele? Sau cum incaleca bordurile? Ei bine, astea (si altele) duc la "viata" unei masini.
3. "Garantia" aia de 1 an, e frectie la picior de lemn. Ce iti intra, mai exact, in acea garantie? Motorul / cutia? Alea nu se duc cu una cu doua.
***Momentan am si o masina noua si una sehas. Cea noua (are 1 an si nu vreau sa spun marca sa nu se nasca controverse) are vreo 28k si, la schimbatul rotilor, cei de la service au testat-o (amortizoare, frine, directie) au catalogat-o "impecabila". Insa nici eu nu abuzez de ea (vezi ce am zis mai sus)...

Edited by mihalexmihalex, 18 July 2018 - 18:50.


#32
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Si vrei sa zici ca meganurile alea din 2014, au 180.000km de afara, masina de flota. Insa nu au distributia facuta la 160.000km.

Tu ca firma ai face distributia la flota de masini? stii cand dupa ce iese din garantie, schimbi intreaga flota?! sincer acu.

Nu ma deranjeaza, doar ca uite omul asta cumpara Renault Megane 3 (asa cum a vrut un prieten de-al meu sa faca in Buc) si cand i-am aratat ca urmeaza distributia, parbrizul trebuie schimbat ca era ciobit/fisurat si la itp nu trece, jantele erau aftermarket, si aveau foarte mult plumb, deci clar ceva nu e in regula acolo. Placutele fata trebuiau schimbate. I-am facut un calcul rapid, dadea 6500-7000 E pe masina, si inca 1000euro sa o puna la puncct si sa o inmatriculeze. Nu i-a placut si si-a luat Logan de 1 an 0.9 tce cu 8000km si garantie ramasa 3 ani. Deci, cum e?



mihalexmihalex:

eu cand dau exemple, nu dau exemple izolate dintr-un singur caz de pe nu stiu ce forum, dau exemple de defectiuni care apar des la anumite modele de masini. Nu ma plang doar eu ca sunt slabe amortizoarele, se plange multa lume!!!! si asta inseamna calitate slaba.

Edited by Deenman, 18 July 2018 - 18:51.


#33
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View PostDeenman, on 18 iulie 2018 - 18:27, said:

Un jaf de seat leon, cu care nu pot sa ma mandresc, deoarece e o masina slaba per total. Noroc ca are consumul mic.

Si cat ai vrea sa coste un A4 de +30k euro din 2009 in 2018 ? 5k euro ?
La tine toate sunt slabe, aveai o revelatie mai demult in care ai zis ca iti cumperi Logan nou. :)

#34
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

View PostDeenman, on 18 iulie 2018 - 18:49, said:

...
eu cand dau exemple, nu dau exemple izolate dintr-un singur caz de pe nu stiu ce forum, dau exemple de defectiuni care apar des la anumite modele de masini. Nu ma plang doar eu ca sunt slabe amortizoarele, se plange multa lume!!!! si asta inseamna calitate slaba.
Multi din aia de pe forumuri sunt "baEtasi" care pleca cu scartz + ceea ce ziceam eu mai sus, apoi se plang pe forum ca "e" proaste. Normal, pretul masinii reflecta in mare parte calitatea. Adica nu poti avea pretentii de Audi de la un Seat/Skoda. Sper ca ai inteles ce zic. Oricum, amortizoarele sunt consumabile.
Inca ceva... zici ca ai luat sehas si ca esti adeptul lor. Fa un efort si cupara-ti una noua si, poate nu vei fi dezamagit. In mod sigur nu vei fi dezamagit. Eu, pe pretentiosi, sincer, nu-i inteleg. Pai cum dracu sa ai pretentii si sa cumperi sehas? Pai ala de ce dracu o vinde? Nu cumva datorita faptului ca urmeaza "sa decarteze"?

#35
arsmundis

arsmundis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,448
  • Înscris: 14.02.2018

View PostStanciu89, on 18 iulie 2018 - 17:22, said:

Stiu ca sunt 2 clase diferite , o clasa de lux si una cu mai putin comfort si pret mai mic . Am ajuns la aceasta selectie din cauza parerilor din jur , cum ca Audi este este o gama de varf . Dar tinand cont de faptul ca este o diferenta de ani si de km presupun ca si costurile vor fi pe masura , pe langa Megane care are niste dotari ok si un an bun si km ok si am decis sa intreb si aici sa aflu mai multe pareri.

Da pai la asta ma si gandeam , va fi cazul daca aleg audi .
Tocmai ai raspuns, daca Meganul are dotari care te multumesc si un pret bun de ce sa iei o masina mai veche si cu km mai multi sa nu mai spun ca e si mai scumpa? Numai ca sa ai o masina nemteasca de lux? Costurile de intretinere sigur vor fi mai mari. Ia ce te multumeste si lasa ideile de lux ca poti regreta.

#36
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013

View Postmihalexmihalex, on 18 iulie 2018 - 19:01, said:

Multi din aia de pe forumuri sunt "baEtasi" care pleca cu scartz + ceea ce ziceam eu mai sus, apoi se plang pe forum ca "e" proaste. Normal, pretul masinii reflecta in mare parte calitatea. Adica nu poti avea pretentii de Audi de la un Seat/Skoda. Sper ca ai inteles ce zic. Oricum, amortizoarele sunt consumabile.
Inca ceva... zici ca ai luat sehas si ca esti adeptul lor. Fa un efort si cupara-ti una noua si, poate nu vei fi dezamagit. In mod sigur nu vei fi dezamagit. Eu, pe pretentiosi, sincer, nu-i inteleg. Pai cum dracu sa ai pretentii si sa cumperi sehas? Pai ala de ce dracu o vinde? Nu cumva datorita faptului ca urmeaza "sa decarteze"?


Daca mi-as lua o masina noua, si as avea orice fel de problema pe perioada garantiei, as merge cu masina al dealer si i-as impusca pe toti. Ce masina e aia ce se strica in primii 2-3 ani de utilizare? un jeg de masina.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate