Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri
Last Updated: Mar 28 2024 14:06, Started by
max_01
, Jul 17 2018 20:29
·
33
#37
Posted 18 July 2018 - 13:16
underb, on 18 iulie 2018 - 13:14, said:
Cu cat mergi mai putin, cu atat are mai putin sens o masina compacta de calitate medie, economica/putin poluanta dar f scumpa altfel. E ca si cand ai pune bec economic de 20lei intr-un loc unde il aprinzi 2 minute pe zi cand un bec simplu de 2 lei face acelasi lucru. Masina trebuie sa iti ofere confort si siguranta. Unora trebuie sa le ofere si performante si altii nu pot conduce daca nu asculta o simfonie de Beethoven la calitate inalta. Toate astea costa bani si cat timp ti-i permiti nu vad nici o problema in a-i cheltui pe mofturi. |
#38
Posted 18 July 2018 - 17:25
max_01, on 18 iulie 2018 - 08:14, said:
Marea majoritate a celor care traiesc in Germania nu sunt bogati.Vor fi minoritari, din punct de vedere numeric, cei care sunt dispusi sa plateasca cat costa acest model de Hyundai dar cu siguranta ca vor exista asemenea persoane. Citeam acum circa o luna de zile un articol pe situl DW.Era vorba ca datorita costurilor de achizitie, autonomiei de rulare si posibilitatilor de incarcare, marea majoritate a locuitorilor din Germania nu sunt atrasi de motorizarile 100% electrice.Crezi ca s-a schimbat ceva in ultima luna? In Germania, in orase, asa cum este si firesc, se foloseste transportul in comun care este foarte bine pus la punct.Doar in afara localitatilor unii apeleaza la autoturisme in timp ce destui fac naveta cu trenul, daca au aceasta posibilitate, pentru ca pe calea ferata nu sunt frecventele blocaje in trafic specifice zonelor intens tranzitate. De regula, fiecare opteaza pentru ce poate, din punct de vedere financiar, si nu intotdeauna pentru ce vrea.Ai vrea o marca premium sau una non premium, occidentala sau asiatica insa optezi pentru cea mai simpla versiune de Dacia Logan pentru ca atat iti este bugetul iar tu vrei sa iti cumperi doar masina noua.Am dat un exemplu. o masina electrica sufera puternic la viteze de autostrada. si apoi are probleme la reincarcarea rapida imediat dupa regim utilizare intensa... sint inca multe limitari. Daca ne uitam pe mobile.de la o masina nemteasca cu 200.000km facuti in 2 ani (sint multe), sa calculam cat timp ar trebui sa stea la incarcat pt acel kilometraj |
#39
Posted 18 July 2018 - 19:46
unbrutus, on 18 iulie 2018 - 17:25, said:
germania este si o tara mare si cu 13000 de km de autostrazi (!!!) si cu multe zone fara restrictii de viteza. o masina electrica sufera puternic la viteze de autostrada. si apoi are probleme la reincarcarea rapida imediat dupa regim utilizare intensa... sint inca multe limitari. Daca ne uitam pe mobile.de la o masina nemteasca cu 200.000km facuti in 2 ani (sint multe), sa calculam cat timp ar trebui sa stea la incarcat pt acel kilometraj |
#40
Posted 18 July 2018 - 20:25
max_01, on 18 iulie 2018 - 08:14, said:
Marea majoritate a celor care traiesc in Germania nu sunt bogati.Vor fi minoritari, din punct de vedere numeric, cei care sunt dispusi sa plateasca cat costa acest model de Hyundai dar cu siguranta ca vor exista asemenea persoane. Citeam acum circa o luna de zile un articol pe situl DW.Era vorba ca datorita costurilor de achizitie, autonomiei de rulare si posibilitatilor de incarcare, marea majoritate a locuitorilor din Germania nu sunt atrasi de motorizarile 100% electrice.Crezi ca s-a schimbat ceva in ultima luna? In Germania, in orase, asa cum este si firesc, se foloseste transportul in comun care este foarte bine pus la punct.Doar in afara localitatilor unii apeleaza la autoturisme in timp ce destui fac naveta cu trenul, daca au aceasta posibilitate, pentru ca pe calea ferata nu sunt frecventele blocaje in trafic specifice zonelor intens tranzitate. De regula, fiecare opteaza pentru ce poate, din punct de vedere financiar, si nu intotdeauna pentru ce vrea.Ai vrea o marca premium sau una non premium, occidentala sau asiatica insa optezi pentru cea mai simpla versiune de Dacia Logan pentru ca atat iti este bugetul iar tu vrei sa iti cumperi doar masina noua.Am dat un exemplu. Lasă că e bine să mai și citești din când în când! |
#41
Posted 19 July 2018 - 09:48
max_01, on 18 iulie 2018 - 10:58, said:
Noile standarde auto de stabilire a consumului si poluarii, obliga producatorii auto sa testeze vehiculele in conditiile reale din trafic.Ce zici tu era valabil pana acum.Din acest motiv, toate masinile cu combustie interna aveau un consum mai mare fata de cel declarat de producator cu 1-3 l, in plus. |
#42
Posted 19 July 2018 - 11:05
Dealurile nu sunt atat de importante pentru ca pot fi asemuite dpdv al consumului si randamentului motorului cu mersul cu o viteza un pic mai mare intr-o treapta superioara. In final ceea ce e important e ca va fi mult mai greu pentru producatori sa-si optimizeze softurile doar pentru test. Adica vei putea compara modelul X cu modelul Y, chiar daca valorile de consum nu vor fi identice cu ceea ce va obtine fiecare (cum e si normal).
|
#43
Posted 19 July 2018 - 11:56
Corect dar testul le exclude specific - de aia zic că valorile obținute conform acestuia sînt mult prea optimiste. Pui și lipsa încălzirii și condiționării - mai tai din ce zice fabricantul. Cel mult poți folosi valorile astea pentru a compara diversele mașini între ele.
|
#44
Posted 19 July 2018 - 12:10
ericmario, on 18 iulie 2018 - 20:25, said:
Deci tu nu ai treabă cu Germania... Lasă că e bine să mai și citești din când în când! radunic, on 19 iulie 2018 - 09:48, said:
O fi dar și noul test se face în niște condiții medii. Temperatura de 23 grade? Ce faci la 40? sau la -15? Iar terenul e în continuare plat. Dacă ai dealuri în drum... Edited by max_01, 19 July 2018 - 12:11. |
#45
Posted 19 July 2018 - 12:12
radunic, on 19 iulie 2018 - 09:48, said:
O fi dar și noul test se face în niște condiții medii. Temperatura de 23 grade? Ce faci la 40? sau la -15? Iar terenul e în continuare plat. Dacă ai dealuri în drum... Nu stiu cum e la 40 si -15, dar la dealuri ce sa faci... consumi bateria la urcare, incarci bateria la coborare. |
#46
Posted 19 July 2018 - 12:41
|
#47
Posted 19 July 2018 - 15:26
max_01, on 19 iulie 2018 - 12:10, said:
Esti foarte sigur ca noul test se face doar in conditiile descrise de tine? Pe pagina asta scrie However, both the steering system and the topography are omitted from the WLTP, since it is impossible to compose a test-bench simulation which is representative worldwide. People plan their own routes and have their own driving behavior. Test bench - mă face să cred că vorbim de teste în laborator. În plus îmi rezultă și de aici că testele sînt de laborator și pentru electrice și pentru hibride: The measurement is carried out as prescribed in the previous fuel consumption measurement specification: the battery must be fully charged at the start of test bench test. Deci vom afla cît ține pe bune după ce o cumpără și folosește un număr suficient de mare de persoane în suficient de multe condiții diferite. |
#48
Posted 19 July 2018 - 21:03
#49
Posted 19 July 2018 - 23:36
radunic, on 19 iulie 2018 - 15:26, said: Pe la mijlocul paginii e un tabel unde scrie clar fără AC. Se ia Ă®n considerare echipamentul că există și contribuie la greutatea vehicului dar atĂ®t. Pe pagina asta scrie However, both the steering system and the topography are omitted from the WLTP, since it is impossible to compose a test-bench simulation which is representative worldwide. People plan their own routes and have their own driving behavior. Test bench - mă face să cred că vorbim de teste Ă®n laborator. ĂŽn plus Ă®mi rezultă și de aici că testele sĂ®nt de laborator și pentru electrice și pentru hibride: The measurement is carried out as prescribed in the previous fuel consumption measurement specification: the battery must be fully charged at the start of test bench test. Deci vom afla cĂ®t ține pe bune după ce o cumpără și folosește un număr suficient de mare de persoane Ă®n suficient de multe condiții diferite. WLTP-ul reprezintă tot teste de laborator, atât la electrice cât și la ICE-uri. Abia noile teste RDE, obligatorii din septembrie 2020 vor fi teste on road Dar cu toate deficiențele lor, testele WLTP vor fi mult mai aproape de consumurile/autonomiile reale decât bătaia de joc de acum Edited by Ford4, 19 July 2018 - 23:38. |
#50
Posted 21 July 2018 - 11:42
La emisiunea Auto, de azi, de la Digi24, a fost prezentata in cadrul unui test drive realizat in Norvegia, Hyundai Kona, versiunea electrica de 204 cai putere.Realizatorul emisiunii a afirmat ca acest autoturism se poate deplasa 482 kilometri.Aceasta distanta este garantata de producatorul Hyundai.Realizatorul a precizat ca in conditii de iarna, autonomia acumulatorului va scadea drastic insa ea va permite totusi o autonomie de rulare de 300 kilometri.
Masina nu arata rau.Este un mini SUV destul de dragut si modern.In acest an, Hyundai Kona, motorizarea electrica, va ajunge si in Romania iar partea de service va fi asigurata de Hyundai la filialele lor din tara. |
#52
Posted 21 July 2018 - 13:34
Aia e versiunea long-range. Are numere corespunzatoare si in testele standard europene:
WLTP - 482 km NEDC - 546 km https://www.hyundai....and-dimensions/ Edited by ro_explorer, 21 July 2018 - 13:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users