Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri
Last Updated: Mar 28 2024 14:06, Started by
max_01
, Jul 17 2018 20:29
·
33
#3115
Posted 26 January 2023 - 22:54
Depinde de scenariul de utilizare. Cunosc posesori de EV care incarca exclusiv acasa, peste noapte. Iar pentru cateva drumuri mai lungi pe an, nu moare nimeni sa astepte cateva minute in plus.
Pe mine de exemplu mai degraba m-ar multumi o crestere cu 15% a autonomiei decat o crestere cu 50% a vitezei de incarcare. Nu mai spun ca oricum nu prea avem in Ro chargere rapide si nici nu stiu cand le vom avea. |
#3116
Posted 27 January 2023 - 07:37
Mai bine sa fie decat sa nu fie!
Am aproape 70.000 km dupa 1 an si 9 luni de utilizare si incepe sa se simta lipsa unei puteri mai mari de incarcare. Si o incarc acasa in marea majoritate a timpului! Un I4 iti trage de ex 37kwh in 15 min pe cand Kona in 37 de min, conditii ideale, asa ca exista diferente la drum lung si le simti mai ales pe autostrazi, plus lipsa preconditionarii! |
#3118
Posted 27 January 2023 - 08:45
#3119
Posted 27 January 2023 - 10:46
Singurul moment cand face preconditionare este la SoC sub 33% si temperatura sub -5 grade Celsius.
|
#3120
Posted 27 January 2023 - 13:04
Atunci la 0 grade Celsius să spunem, e afectată încărcarea ? Mai trage la maximul de 75 kW la început daca bateria e undeva la 20% ?
Poate nu are nevoie de preconditionare până la -5 grade Celsius dacă puterea de încărcare maxima este oricum mică. N-ar putea conta că bateria e Li polimer ? |
#3121
Posted 27 January 2023 - 14:02
Ford4 trage daca ai venit la statie de pe drum si te mufezi direct, daca ai de asteptat si se raceste bateria trage 1-5 min cu 35-40kwh pana incalzeste un pic bateria si apoi ridica la maxim posibil din ce am vazut eu pe "verisoara"
|
#3122
Posted 27 January 2023 - 16:51
De la care drum? Poate daca cobori de pe Himalaya!
Am cautat prin app un exemplu, anul trecut la 1..2 grade , zapada, am plecat 100% din Ploiesti, la Veliko a tras asa la statie de 150kw. Attached Files |
#3123
Posted 27 January 2023 - 19:20
Thor12, on 27 ianuarie 2023 - 16:51, said:
De la care drum? Poate daca cobori de pe Himalaya! Am cautat prin app un exemplu, anul trecut la 1..2 grade , zapada, am plecat 100% din Ploiesti, la Veliko a tras asa la statie de 150kw. |
#3124
Posted 30 January 2023 - 13:23
Ma prezint sambata la reprezentanta Hyundai din Timisoara, cu bani si vointa..
Mai ca nu a inceput dealerul sa rada de mine! mai putin si-mi spunea ca mi-o arata in poza Nu doar ca nu preiau comenzi, dar au o multime neonorate din 2021. Trec pe lugojului la VW...mai era un pic si nu mai ajungeam acasa cu springul (3 km mai avea range cand am ajuns acasa). ID3, termen de livrare aproximativ iulie, daca si cum incepe programul rabla...si 42.000 minus prima de casare. In plus, ori mai bine zis in minus, 60 de km la range fata de Kona si minus la design. Incepe sa imi piara cheful de electrica de cursa lunga... Ce as vrea sa stiu eu acuma de la posesorii de Kona, este daca merita 30.000 de euro pt un Kona (204cp) cu 30.000 km la bord, sau cumpar o termica. |
|
#3126
Posted 30 January 2023 - 14:34
mda, dar model 3 depaseste cu 5000 bugetul, in plus un fel de reprezentanta de hol este doar la bucuresti din ce stiu, iar partea cu rabla plus tot cu dealerul se face, cam greu de la distanta.
|
#3127
Posted 30 January 2023 - 17:02
florianu, on 30 ianuarie 2023 - 13:23, said:
Ma prezint sambata la reprezentanta Hyundai din Timisoara, cu bani si vointa.. Mai ca nu a inceput dealerul sa rada de mine! mai putin si-mi spunea ca mi-o arata in poza Nu doar ca nu preiau comenzi, dar au o multime neonorate din 2021. Trec pe lugojului la VW...mai era un pic si nu mai ajungeam acasa cu springul (3 km mai avea range cand am ajuns acasa). ID3, termen de livrare aproximativ iulie, daca si cum incepe programul rabla...si 42.000 minus prima de casare. In plus, ori mai bine zis in minus, 60 de km la range fata de Kona si minus la design. Incepe sa imi piara cheful de electrica de cursa lunga... Ce as vrea sa stiu eu acuma de la posesorii de Kona, este daca merita 30.000 de euro pt un Kona (204cp) cu 30.000 km la bord, sau cumpar o termica. |
#3128
Posted 30 January 2023 - 18:31
doar in afara, max 10.000 pe an, pt local si judet am un Spring
|
#3129
Posted 31 January 2023 - 00:24
florianu, on 30 ianuarie 2023 - 13:23, said:
Ce as vrea sa stiu eu acuma de la posesorii de Kona, este daca merita 30.000 de euro pt un Kona (204cp) cu 30.000 km la bord, sau cumpar o termica. Eu nu as da-o pe a mea nici pentru 33.000 Euro. Masina este incredibila dpdv al acceleratiei, iar ca autonomie vara reusesc sa trec de 550 Km. Ca si confort/lux/spatiu este o masina mediocra. Avantajul major este ca din punct de vedere al costului raportat la autonomie nu cred ca ai sa gasesti ceva mai bun. |
|
#3130
Posted 31 January 2023 - 07:44
raven75, on 27 ianuarie 2023 - 19:20, said:
Daca mergi relax se raceste bateria...am observat ca la peste 120km/h bateria se incalzeste, in functie de drum (autostrada) se duce la peste 20 grade chiar daca afara sunt 0 grade. Iarna nu-i ca vara! Acu' vreo 2 zile bag un drum de Buc, plug and charge la o amarata de statie Eldrive unde am ajuns cu 4% si a inceput sa traga cu 39kw, temperatura baterie 11 grade. S-a chinuit ea vreo 30 de min si am plecat catre Ploiesti cu 22 de grade temp baterie. Ajuns acasa bateria avea 19 grade...doar avem PDC, mers pe Dn 120km/h...deci pt mine iarna fara preconditionare Kona nu vede drumuri mai lungi de 400..500km |
#3131
Posted 31 January 2023 - 11:04
#3132
Posted 31 January 2023 - 14:49
kolfleading, on 31 ianuarie 2023 - 11:04, said:
Am motive sa suspectez ca asta a fost doar o promisiune prea optimista a agentului de vanzari ca sa te "agate". Probabil, mai mult, mi-a oferit cu titlu de "singura varianta pe moment" un ID4 la 45.000 + rabla plus. Superb asta - deloc ca ID3 si mult peste kona ca design, insa mottoul este "cumperi de cat ai". |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users