Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...
 Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...
 explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...
 Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...

Izolatie intre parter si etaj

Hranirea pasarilor din orase -pro...

[unde] goarna tramvai
 

Hyundai Kona Electric: primul SUV subcompact electric are autonomie de 470 de kilometri

* * * * * 5 votes
  • Please log in to reply
3243 replies to this topic

#19
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 Reactor2015, on 17 iulie 2018 - 21:35, said:

Halatul, cat e halatul?
34.600 in Germania.
La noi va fi, logic, mai scump.

https://www.hyundai....NA-Elektro.html

#20
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

 ericmario, on 18 iulie 2018 - 06:47, said:


34.600 in Germania.
La noi va fi, logic, mai scump.

https://www.hyundai....NA-Elektro.html
Ăla e prețul cu bonusul de la stat. Nu o sa fie neapărat mai scump.
Varianta cu baterie mare o sa fie 40k euro iar cea cu baterie mica 34. Eu așa știu

#21
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,233
  • Înscris: 07.02.2017

 MicroEdge, on 17 iulie 2018 - 21:06, said:

Cuplu este suficient mai ales ca îl ai instant Posted Image
Asa este la toate masinile cu propulsie electrica.

#22
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 bobalex18, on 18 iulie 2018 - 07:10, said:

Ăla e prețul cu bonusul de la stat.
?

#23
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,233
  • Înscris: 07.02.2017

 gxpopa, on 17 iulie 2018 - 21:58, said:

Au. Problema este alta: sa te vad cu ce acoperi timpul nevestei si al copiilor  in acele 9 (noua) ore cat stai in statie la incarcat acumulatorii. Si apropo, iarna, pe ger, orice acumulator daca mai functioneaza la o treime din capacitatea teoretica sa zicem sarut-mana!
Cum s-a mai spus, la ce autonomie de rulare si timp de incarcare ofera motorizarile 100% electrice, acestea sunt acum destinate mai mult celor care circula in mediul urban.In aceasta situatie, cand te aproprii de necesitatea incarcarcarii acumulatorului, dupa ce ajungi la munca sau acasa, pui acumulatorul de propulsie la incarcat.
Sunt perfect constient ca in acest moment, atat datorita costurilor de productie si achizitie, dar si autonomiei, fiabilitatii si timpului necesar pentru o incarcare completa a acumulatorului, pentru marea majoritate a utilizatorilor de autoturisme, propulsia electrica nu este o solutie acum.Da, cand pretul de productie si achizitie va fi ca la actualele masini non premium cu combustie interna, acumulatorul de propulsie va oferi o autonomie de deplasare de cel putin 1000km, timp de incarcare completa echivalent cat ai face un plin de carburant si functionare la parametrii tehnici normali, de la -50 grade la +90 grade(pentru a putea fi folosite atat in zonele cu clima artica asa cum este nordul Norvegiei, Finlandei, Suediei, Rusiei, Canadei, SUA dar si in zonele cu temperatura foarte ridicata cum sunt tarile arabe, Australia, o parte a SUA-Arizona, Nevada, Florida, Africa, etc), avand pornit la maxim, sistemul de climatizare, atunci propulsia 100% electrica va fi o alternativa adevarata la motorizarile actuale cu combustie interna.

Edited by max_01, 18 July 2018 - 07:44.


#24
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

 ericmario, on 18 iulie 2018 - 07:34, said:


?
Preturile publicate pt germania țin cont de programul de bonificație de la stat, Cum avem noi programul de 10k euro.

#25
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,233
  • Înscris: 07.02.2017

 ericmario, on 18 iulie 2018 - 06:47, said:

34.600 in Germania.
La noi va fi, logic, mai scump.

https://www.hyundai....NA-Elektro.html
Nu multi in Germania vor opta pentru asa ceva.Pentru ca costa prea mult iar autonomia de rulare si posibilitatile de incarcare  sunt asa cum sunt acum.
Cand banul pentru tine nu este o problema, locuiesti intro tara cu o clima blanda, indiferent de anotimp si te deplasezi doar in mediul urban pe distante de pana in 100km/zilnic, atunci vehiculul cu propulsie electrica este ok.

Edited by max_01, 18 July 2018 - 08:09.


#26
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Este ridicol de scumpa.
Am mai facut candva niste calcule pentru ca chiar ma interesa serios achizitia unei astfel de masini si ieseam mai ieftin doar daca furam curentul la propriu, sa nu platesc nimic adica.
Pentru acelasi parcurs de kilometri lunar, as fi platit curent chiar putin mai mult decat dau acum pe benzina sau motorina. Deci nicidecum mai ieftin.
Singurul castig ar fi fost pentru clima, ca nu mai poluam. In rest ma pricopseam cu o masina slaba comparativ pretului platit. Adica total aiurea.
Lucrurile astea sunt valabile si in cazul Konei de la Hyundai. Am mers cu versiunea pe benzina turbo de 177 de cai si cutie automata si echipare de varf. Este incredibil cat de sus a putut sa ajunga Hyundai.

#27
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 max_01, on 18 iulie 2018 - 07:46, said:

Nu multi in Germania vor opta pentru asa ceva.
Cu tot respectul, dar nu ai de unde să știi așa ceva.
Eu zic că fiecare opteazș pentru ce vrea.

#28
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,233
  • Înscris: 07.02.2017

 ericmario, on 18 iulie 2018 - 07:52, said:

Cu tot respectul, dar nu ai de unde să știi așa ceva.
Eu zic că fiecare opteazș pentru ce vrea.
Marea majoritate a celor care traiesc in Germania nu sunt bogati.Vor fi minoritari, din punct de vedere numeric, cei care sunt dispusi sa plateasca cat costa acest model de Hyundai dar cu siguranta ca vor exista asemenea persoane.
Citeam acum circa o luna de zile un articol pe situl DW.Era vorba ca datorita costurilor de achizitie, autonomiei de rulare si posibilitatilor de incarcare, marea majoritate a locuitorilor din Germania nu sunt atrasi de motorizarile 100% electrice.Crezi ca s-a schimbat ceva in ultima luna?
In Germania, in orase, asa cum este si firesc, se foloseste transportul in comun care este foarte bine pus la punct.Doar in afara localitatilor unii apeleaza la autoturisme in timp ce destui fac naveta cu trenul, daca au aceasta posibilitate, pentru ca pe calea ferata nu sunt frecventele blocaje in trafic specifice zonelor intens tranzitate.
De regula, fiecare opteaza pentru ce poate, din punct de vedere financiar, si nu intotdeauna pentru ce vrea.Ai vrea o marca premium sau una non premium, occidentala sau asiatica insa optezi pentru cea mai simpla versiune de Dacia Logan pentru ca atat iti este bugetul iar tu vrei sa iti cumperi doar masina noua.Am dat un exemplu.

Edited by max_01, 18 July 2018 - 08:17.


#29
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,996
  • Înscris: 09.08.2005

 max_01, on 17 iulie 2018 - 20:29, said:

Versiunea superioară are un motor de 150 kW (204 CP), același cuplu de 395 Nm, dar accelerează la 100 km/h în 7.6 secunde. Bateria acestei versiuni are 64 kWh și oferă o autonomie de 470 kilometri conform standardului WLTP. În practică, autonomia reală va fi de circa 400-450 de kilometri, o valoare foarte bună raportată la autonomiile mașinilor electrice disponibile în prezent pe piață;
S-o spună lu mutu' că din 470 vor rezulta practic 400-450. Din ăia 470 dacă scoți 250 e bine... În testele ăstora se accelerează ca un melc, se merge doar pe drum plat, fără încălzire, fără aer condiționat.

#30
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
Problema este cea al acumulatorilor, pentru că adevărații acumulatori long life, rezistenți la -30°C până la +55°C vor fi vânduți de Toshiba constructorilor de automobile electrice începând cu anul viitor, se numesc Toshiba SCiB, au anodul fabricat din oxid de titan cu conținut imfim de niobiu. Orice capacitate de stocare se poate încărca în max. 6min, vorbim de încărcarea ultra rapidă, iar numărul de cicluri de încărcare este de peste 20.000, ceea ce înseamnă că dacă am efectua un ciclu de încărcare zilnic, în 15 ani am reuși să consumăm doar 5000 de cicluri, dacă prin absurd am calcula să zicem un ciclu zilnic = 400Km parcurși, atunci din calcule am putea parcurge cu mașina peste 2 mil. de Km în 15 ani și acumulatorul ar mai avea rezerve pentru încă vreo 5 mil. Km !

Nimeni nu știe care va fi prețul unui asemenea acumulator, stațiile electrice de alimentare încă nu au variante de încărcătoare ultra rapide, cel mai rapid construit de Tesla poate încărca max. 250Kwh pe oră, ori în 6 min. poți încărca doar 25Kwh în acumulatorii lithium titanate Toshiba SCiB, deci necesitatea unor încărcătoare de minim o juma” de MWh este musai necesară în viitorul apropiat !

În următorii 10 ani sunt sigur că mulți dintre noi vor conduce un automobil electric, totuși nu-i înțeleg pe unii care deși au bani să plătească cu 25% mai mult, atunci când își cumpără mașini noi, nu se uită la o variantă hibridă s-au electrică, după părerea mea peste un an s-au doi acea mașină diesel s-au pe benzină se va devaloriza atât de mult încât la o eventuală revânzare, nu va mai recupera nici măcar un sfert din prețul de cumpărare ! Posted Image

Edited by Viorelsolar, 18 July 2018 - 10:12.


#31
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Gresit. Cum poti afirma o asemenea tampenie? Peste un an sau doi nu se schimba nimic nici pentru diesel, nici pentru benzina. Iar in Romania absolut nimic in urmatorii 10 ani.

#32
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,233
  • Înscris: 07.02.2017

 radunic, on 18 iulie 2018 - 09:01, said:

S-o spună lu mutu' că din 470 vor rezulta practic 400-450. Din ăia 470 dacă scoți 250 e bine... În testele ăstora se accelerează ca un melc, se merge doar pe drum plat, fără încălzire, fără aer condiționat.
Noile standarde auto de stabilire a consumului  si poluarii, obliga producatorii auto sa testeze vehiculele in conditiile reale din trafic.Ce zici tu era valabil pana acum.Din acest motiv, toate masinile cu combustie interna aveau un consum mai mare fata de cel declarat de producator cu 1-3 l, in plus.

 Viorelsolar, on 18 iulie 2018 - 10:01, said:

În următorii 10 ani sunt sigur că mulți dintre noi vor conduce un automobil electric, totuși nu-i înțeleg pe unii care deși au bani să plătească cu 25% mai mult, atunci când își cumpără mașini noi, nu se uită la o variantă hibridă s-au electrică, după părerea mea peste un an s-au doi acea mașină diesel s-au pe benzină se va devaloriza atât de mult încât la o eventuală revânzare, nu va mai recupera nici măcar un sfert din prețul de cumpărare ! Posted Image
Pentru ca sunt pragmatici.De ce sa iti complici singur existenta?Majoritatea vor masini si pentru a rula pe distante mai mari de 500km pe care le folosesc in weekenduri si concedii.De ce te-ai complica acum cu o masina electrica care are nevoie de mult timp pentru incarcare si iti ofera o autonomie mai mica decat una cu combustie interna?Daca ai o problema tehnica, nu este mai usor sa o rezolvi la o motorizare cu combustie interna decat la una 100%electrica sau hibrida?Cate service-uri sunt acum capabile sa rezolve in timp util, defectiuni la masini in totalitate electrice sau hibride?Extrem de putine.Hibridul este fix pix, ideala doar pentru a rula in orase.O motorizare complexa care pe termen lung mai mult te pisca la buzunar si iti da batai de cap decat iti usureaza viata.
Producatorii auto vor scoate motorizari cu combustie interna care cu adevarat vor respecta normele de poluare, chiar daca profitul lor va fi ceva mai mic, asa ca combustia interna mai are destui ani de acum, incolo.

 Reactor2015, on 18 iulie 2018 - 10:08, said:

Gresit. Cum poti afirma o asemenea tampenie? Peste un an sau doi nu se schimba nimic nici pentru diesel, nici pentru benzina. Iar in Romania absolut nimic in urmatorii 10 ani.
Foarte corect spus.In Romania, inca nu sunt interzise motorizarile cu norma de poluare euro 1 si 2, asa cum ar fi trebuit sa fie facut demult.Ce sa mai vorbim de motorizari care acum indeplinesc norma de poluare euro 6.Astea au mult de trait.

#33
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

 Reactor2015, on 18 iulie 2018 - 07:49, said:

Este ridicol de scumpa.
Am mai facut candva niste calcule...
Lasa ca a facut producatorul unele mai detaliate inainte sa se apuce de treaba. Si pt el si pt tine.

Edited by underb, 18 July 2018 - 12:51.


#34
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010

 Reactor2015, on 18 iulie 2018 - 10:08, said:

Gresit. Cum poti afirma o asemenea tampenie? Peste un an sau doi nu se schimba nimic nici pentru diesel, nici pentru benzina. Iar in Romania absolut nimic in urmatorii 10 ani.

Din punctul tău de vedere este o tâmpenie, din punctul meu categoric nu !!! Cumpără tu acu” un BMW s-au Audi diesel cu motor de 3000cmc., plătind 40.000 de parai care consumă 14 la sută în regim de oraș și încearcă să-l vinzi peste 2 ani, cred că nu mai ei 10.000, eu personal nici dacă mi-ai da moka n-aș vrea o asemenea porcărie poluantă, pentru că media parcursă zilnic cu mașina personală, nu depășește 30Km zilnic, deci nu mi-aș dori mai mult decât un automobil electric cu autonomie de max. 200 Km, Nissan Leaf este cel care m-ar mulțumi pe deplin, mai ales că l-aș încarca din sistemul fotovoltaic propriu, pentru acest lucru mă pregătesc de viitor și în acest sens mi-am achiziționat deja peste 30Kwp panouri fotovoltaice, pentru injecția în rețea ca prosumator, lege aprobată de Johannis chiar zilele astea ! Posted Image

#35
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007

 Viorelsolar, on 18 iulie 2018 - 12:53, said:


Din punctul tău de vedere este o tâmpenie, din punctul meu categoric nu !!! Cumpără tu acu” un BMW s-au Audi diesel cu motor de 3000cmc., plătind 40.000 de parai care consumă 14 la sută în regim de oraș și încearcă să-l vinzi peste 2 ani, cred că nu mai ei 10.000, eu personal nici dacă mi-ai da moka n-aș vrea o asemenea porcărie poluantă, pentru că media parcursă zilnic cu mașina personală, nu depășește 30Km zilnic, deci nu mi-aș dori mai mult decât un automobil electric cu autonomie de max. 200 Km, Nissan Leaf este cel care m-ar mulțumi pe deplin, mai ales că l-aș încarca din sistemul fotovoltaic propriu, pentru acest lucru mă pregătesc de viitor și în acest sens mi-am achiziționat deja peste 30Kwp panouri fotovoltaice, pentru injecția în rețea ca prosumator, lege aprobată de Johannis chiar zilele astea ! Posted Image
mai sunteți mulți? vai de capul meu

#36
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ce treaba are Leaful cu o masina mare premium?
E un fel de hatch compact. Astea incep de pe la 12k euro.
De ce ai vinde o masina dupa 2 ani. Mai ales cand nu iei o saracie de masina intr-un moment de saracie trecatoare din viata ta.
Cu cat mergi mai putin, cu atat are mai putin sens o masina compacta de calitate medie, economica/putin poluanta dar f scumpa altfel.
E ca si cand ai pune bec economic de 20lei intr-un loc unde il aprinzi 2 minute pe zi cand un bec simplu de 2 lei face acelasi lucru.

Ma tem totusi ca ai luat potcoavele degeaba (panourile solare) sau daca tot le ai, hai sa iei si un cal ca e pacat de ele.

Edited by underb, 18 July 2018 - 13:16.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate