Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 

Alfa Romeo Stelvio vs. Mazda CX-5

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Am avut ocazia sa conduc cele 2 modele saptamana asta.
Alfa 2l benzina 200CP, Mazda 2,2l motorina 175CP, ambele 4x4, ambele cutie automata, ambele noi (vreo 1000 km la bord).
Alfa destul de full, Mazda Revolution (full fara piele si reglaje electrice ale scaunelor).
Alfa am condus-o vreo 900 km ca masina inchiriata timp de 4 zile, Mazda doar o tura, si-a cumparat-o un prieten la recomandarea mea :).
Alfa pret de lista vreo 55K eur (dar se da 20% discount), Mazda 35K eur (se da discount mic). Deci real as zice 44 vs. 33.

Exterior
Ambele in top ca design.

Motor.
Ambele trag decent, Alfa putin mai rapida, dar motorul de 2l benzina se aude ca o ascutitoare si chiar daca se duce destul de bine lucrul asta nu se simte ca la Mazda unde dieselul il simti ca trage si care este surprinzator de silentios la interior (la exterior nu l-am ascultat). Problema este rezolvabila la Alfa unde as lua fie dieselul de 2.2l si 210CP (asta era de fapt echivalentul cu al Mazdei), fie benzinarul de 2l si 280CP la care probabil (nu stiu) dispare senzatia de ascutitoare.

Cutie de viteze.
Alfa total naspa, am primit multe suturi in fund, iar turatia dusa la 5-6000 ture cand luam piciorul de pe acceleratie ramanea turata inca vreo 2s inexplicabil. La Mazda absolut decent, nu ca o cutie de masina premium, dar OK (cam ca la Mustangul pe care l-am avut).

Interior.
Alfa chiar daca avea scaunele de piele, are multe plastice inestetice (inclusiv bordul) in nici un caz de nivelul asta de pret. Scaunele misto cu pozitie buna, chiar daca volanul la punctul minim pe inaltime ramane prea sus pentru gustul meu si da senzatia de SUV nu de limuzina.
Mazda arata mult mai bine la interior, cu piele peste tot (inclusiv pe bord), scaunele comode, desi astea de stofa stricau grav masina avand piele in rest peste tot pacat de optiunea asta lipsa. Senzatia la volan asemanatoare, aceeasi poveste cu volanul (m-oi fi obisnuit eu prost :)).

Diverse.
Am sa comentez mai mult de Alfa, deoarece am avut-o pe mana mai mult timp.
Desi stergatoarele au duza de lichid pe brat, ceea ce este f. misto ca utilitate, este prost proiectata si tot lichidul cand speli geamurile il arunca peste stalp pe geamul soferului Posted Image . Parasolarul are o gaura imensa unde are balamaua mobila care este in dreptul geamului si intra soarele pe acolo original Posted Image. Mazda are gaura mai mica si este in dreptul plafonului, nu se vede afara. Suportul de pahare la Alfa este pus in varful consolei (unde de regula este scrumiera) ceea ce-l face greu accesibil, ba chiar trebuie sa te intinzi si sa ridici spatele de pe spatar ca sa-l operezi, la Mazda clasic langa cotiera. O anomalie la Alfa a fost senzorul de parcare fata care bipaia cand vroia el si f. des neavand legatura cu prezenta obstacolelor. Masina noua !Posted Image  Am fost nevoit sa merg tare la intoarcere ca sa prind avionul si vreo 200 km am ars-o cu 170-190. Pana la 160-170 masina statea OK, dar dupa viteza asta devenea destul de instabila (sportiva Alfa !!!), lucru pe care nu l-am mai simtit de mult la nici o masina de peste 20K eur, Cu Mazda nu am mers tare. Ce m-a dat pe spate insa a fost rangeul de carburant. Varia in decurs de un minut intr-o plaja de 50 km. Acum aveam 220km, peste 5 km eram la 170km, si invers. N-am inteles nimic. Iar ce mi-a dat palpitatii este ca de la 54km, in secunda 2 a scazut la _ _ _ (exact ce vedeti 3 liniute) si s-a facut indicatorul rosu. Ca norocul am ajuns la o statie in 10km.

Cam astea sunt aspectele care mi-au atras atentia, un review de specialitate gasiti la specialisti.

Concluzie.
Degeaba se vrea Alfa marca premium, ca Stelvio este DEPARTE de asa ceva, cel putin cu inca vreo 10K eur.
Mazda insa chiar m-a impresionat placut (atat cat am vazut-o si putinul pe care l-am mers), iar cu Revolution Top (+piele) este foarte OK pentru probabil vreo 36K la care se poate lua.
Personal chiar si la acelasi pret (dar sunt vreo 8K intre ele), as lua Mazda si de fapt asta se vede si pe strada.

#2
YourFan

YourFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 30.01.2017
Un mascul alfa are nevoie de o masina alfa. Mazda este pentru masculii betaPosted Image

Edited by YourFan, 13 July 2018 - 15:05.


#3
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Eu când am zis că giulia e departe de a4 și c class mi-au sărit toți în cap....

#4
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 YourFan, on 13 iulie 2018 - 14:59, said:

Un mascul alfa are nevoie de o masina alfa. Mazda este pentru masculii betaPosted Image
Din pacate din pmdv, Stelvio este Alfa, dar nu este alfa Posted Image

 bobalex18, on 13 iulie 2018 - 15:35, said:

Eu când am zis că giulia e departe de a4 și c class mi-au sărit toți în cap....
Eu cu siguranta nu !
Pe Giulia nu am cunoscut-o, dar pe vremea cand aveam Passat, m-am urcat in frumoasa 159 si ... deceptie majora la interior.
Eu cred ca Alfa este masina care daca-ti pica cu tronc cum arata o iei si gata, dar daca o cauti la tehnica, interior, etc., iese din competitie cu orice alta masina de acelasi nivel de pret, chiar si ceva sub.

#5
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,767
  • Înscris: 01.11.2005
Ce nu imi place la Mazda este acel display rabatabil care la Alfa arata mult mai bine integrat in bord...

#6
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
alfa romeo giulia quadrifoglio are un preț bun pt puterea pe care o oferă. Dar o Giulia care sa arate bine (culoare jante exterior) costă f mult. Iar că mașina e departe de podium

#7
sSorsy

sSorsy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 24.03.2017
Masina va fi achizionata integral sau in leasing?

#8
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007

 mufasa, on 13 iulie 2018 - 14:35, said:

...
Concluzie.
Degeaba se vrea Alfa marca premium, ca Stelvio este DEPARTE de asa ceva, cel putin cu inca vreo 10K eur.
...
Alfa e la fel de premium cum s-a vrut a fi VW Phaeton. Eeee, premium sunt altele...

#9
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 tehnics, on 13 iulie 2018 - 15:55, said:

Ce nu imi place la Mazda este acel display rabatabil care la Alfa arata mult mai bine integrat in bord...
Hahaha, credeam ca sunt singurul cu pitici pe creier.
Nici eu nu pot sa sufar tableta din bord, dar totusi sunt 3 sisteme sa le zicem, pe care le percep diferit.
Unul in care este retractabila ca la A6 care nu ma deranjeaza, arata destul de elegant si mai ales poti s-o inchizi daca vrei.
Altul in care este dispusa intr-un design oarecum gandit, fiind nu foarte inalta si avand un fel de locas in care este asezata (X3, CX-5), mod pe care inca il inghit.
Dar felul cum este aplicata la Q5, GLC ... Posted Image .
Evident cu tableta ingropata in bord este cel mai misto, dar tot mai multi constructori au renuntat, banuiesc ca pentru a reduce costurile (una este sa integrezi in bord una de 10", alta este sa o prinzi in suruburi sau s-o lipesti).

 sSorsy, on 13 iulie 2018 - 17:02, said:

Masina va fi achizionata integral sau in leasing?
Ai citit ceva din post sau doar te-ai gandit sa apesi pe taste ?!

 mihalexmihalex, on 13 iulie 2018 - 20:57, said:

Alfa e la fel de premium cum s-a vrut a fi VW Phaeton. Eeee, premium sunt altele...
Eu nu am mers vreodata cu un Phaeton, dar pe TOATA lumea care a facut-o am auzit-o laudand-o la superlativ, premium 100% si judecand logic asta imi spune ceva. Problema cu el a fost costul de A8/7er/S vs. sigla VW. Adica daca aceeasi masina avea 4 cercuri pe capota s-ar fi vandut foarte bine.
BTW, tu l-ai condus, asa-i ?

#10
mihalexmihalex

mihalexmihalex

    Classified

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,423
  • Înscris: 29.12.2007
Remarca mea era vis-a-vis de conceptia oamenilor care nu accepta sa dea banii pe o masina scumpa atunci cind pot cumpara, in aceeasi suma o masina premium "adevarata" [ca alea pe care le amintesti tu 2 rinduri mai sus].
Phaetonul (ala de 3Lv6 din 2005 cu comenzi pe volan, dispuse vertical stinga-dreapta) am avut placerea sa-l conduc de 2 ori (il detine unchiul meu).

#11
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 mihalexmihalex, on 14 iulie 2018 - 07:44, said:

Remarca mea era vis-a-vis de conceptia oamenilor care nu accepta sa dea banii pe o masina scumpa atunci cind pot cumpara, in aceeasi suma o masina premium "adevarata" [ca alea pe care le amintesti tu 2 rinduri mai sus].
Phaetonul (ala de 3Lv6 din 2005 cu comenzi pe volan, dispuse vertical stinga-dreapta) am avut placerea sa-l conduc de 2 ori (il detine unchiul meu).
Da asta e conceptul.
Interesant ar fi fost daca ai fi avut ocazia sa conduci si un A8/7er din aceeasi generatie cu a unchiului, multi ziceau ca era chiar peste Phaetonul. Dar nu a contat, a contat sigla.

#12
sSorsy

sSorsy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 24.03.2017

 mufasa, on 13 iulie 2018 - 21:58, said:

Ai citit ceva din post sau doar te-ai gandit sa apesi pe taste ?!
Daca nu citeam te mai intrebam?

#13
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

 sSorsy, on 14 iulie 2018 - 12:17, said:

Daca nu citeam te mai intrebam?
Asa pare, ca daca citeai nu intrebai . Unde ai gasit ceva despre vreo achizitie, ca mi-e mi-a scapat cand am scris Posted Image .

Edited by mufasa, 14 July 2018 - 15:56.


#14
sSorsy

sSorsy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 24.03.2017

 mufasa, on 14 iulie 2018 - 15:54, said:

Asa pare, ca daca citeai nu intrebai . Unde ai gasit ceva despre vreo achizitie, ca mi-e mi-a scapat cand am scris Posted Image .
My sorry atunci, posibil sa fi citit in graba Posted Image

#15
focut

focut

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 337
  • Înscris: 17.02.2013
Salut.
Țin sa te contrazic.
Cum suna un motor ascuțitoare? Al nostru trage decent la cei 280 Cp.
Plasticul de pe bord este ok atât timp cât lași mașina în soare vara și ai 50 grade in habitaclul mașinii.
Cutia de viteze : după ce efectuez o depășite și încep sa dezaccelerez dacă o fac brusc retrogradează câteva trepte bune înapoi și atunci simți acel soc dacă o faci gradual nu simți nimic.
Nu mi se pare nimic ieșit din comun din moment ce ea răspunde la ce talpa ii dai tu!
Senzorii aici ai dreptate dar la prima revizie îi vom calibra.
Ștergătoarele curata foarte bine mai puțin bondarii și toate ganganiile pulverizate pe parbriz.
Dar asta e la toate.
La prețul care am luat-o noi a fost cel mai bun raport preț calitate.
Ne-am uitat și la Mazda înainte de a face pasul dar în afara ca e un Suv excelent nu îmi spune nimic în privința feeeling-ului și al emoțiilor.
In august ajung în Hiroshima și voi trece pe la muzeul Mazda. Poate atunci îmi voi schima părerea despre ea.

#16
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014
Salut si departe de mine gandul de a-ti denigra masina. Nu am facut decat sa-mi exprim parerea despre ceea ce mi-a spus mie masina cu care am mers, asa ca nu ai cum sa ma contrazici, este pur si simplu parerea mea. Parerea ta poate fi alta si ti-o respect. Unora le place berea, altora vinul, suntem diferiti.
Totusi fac unele precizari.
Tu vorbesti de 280CP, eu de 200CP. Este cale lunga si nu stiu cum suna motorul de 280CP, probabil nici tu cum suna ala de 200CP.
Apoi, poate eu sunt mai pretentios si de aia m-au deranjat plasticele, poate pentru tine sunt alte criterii mai importante.
Cutia ... daca o compari cu una automata de Reno sau mai stiu eu ce probabil e mai buna, eu insa am perceput-o ca fiind mai slaba decat una de Touareg/Audi/Jaguar ceea ce este normal. Depinde din ce parte te uiti.
Iar in ceea ce priveste raportul calitate/pret nu cred ca este corecta exprimarea, cred ca raportul este calitate/criterii urmarite/emotie/pret ceea ce implica multe criterii si subiectivism, de aia sunt atatea marci si modele pe piata.

#17
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Eu mă bucur de reapariție alfa Romeo in industria auto. Dar mai trebuie sa se adapteze cerințelor. atâta timp cat și-au fixat că trebuie să se lupte cu tripleta, sunt de apreciat, chiar daca i-au "nana" de la Mazda.

Fără glumă, dar Mazda, d.p.m.d.v. oferă cel mai bun raport calitate preț indiferent de segment (sa nu uitam de mx5 unde nu cred că au rival)

#18
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Sunt de acord ca acum Mazda ofera un raport calitate pret foarte bun. Masinile par bine asamblate iar interioarele sunt peste medie.

Sa puna 2.5l turbo pe CX-5 (la fel ca pe Mazda 6 2018 din SUA si Mazda CX-9) si o sa se miste bine tare masina aia.

Azi am facut o mica revizie la Golf. A durat cam o ora si m-am uitat prin showroom la VW, Audi si Mazda. VW si Audi sunt acelasi dealer iar Mazda e peste drum.

1. VW
La VW nu m-a impresionat nimic. Noutatea lor e Jetta.

Nu stiu cum e vechea Jetta dar asta noua e sub Golf 7 la materiale. Bordul are cusaturi false (gen cusatura dar e model in plastic), si daca bati usor in plastice se aud greieri in special pe la plafon.
La portbagaj nu au mai protejat cu plastic balamalele si se vad cablurile destul de urat. (bine, asta e pe la multe compacte vandute in SUA).

La prima vedere, interiorul arata bine si de asta ii zic 'jurnalistii' de pe aici baby-Audi.

[ https://s33.postimg.cc/x7g14jsnf/IMG_2908.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s33.postimg.cc/ymhlt8yvf/IMG_2909.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s33.postimg.cc/r6ic7gqln/IMG_2910.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s33.postimg.cc/5k3bqgf6j/IMG_2911.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

2. Mazda
M-am dus doar pentru Mazda 6 si nimic mai mult. Aveau doua echipari prezentate: Grand Touring si Signature (echiparea de top).

Interiorul la Grand Touring:
[ https://s33.postimg.cc/6svspxrej/IMG_2912.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
In poze mi-a placut mai mult decat in realitate. Noul interior este mult mai simplu dar in realitate pare prea mult spatiu gol ca masina e mare. Nu am avut impresia asta la vechiul model.
Stai destul de sus in scaun dar e o ambianta placuta in general.

Interiorul la Signature:
Asta e modelul de top, de 35.000$ cu nappa-leather si interior alb. Am vrut sa testez in special noile scaune cu care se lauda pe Signature si pot sa zic ca nu imi plac deloc si efectiv ma fac sa stau intr-o pozitie ciudata.

Poate pentru cineva mai mic de inaltime ar fi mai ok dar nu mi-au placut mie la 1.85m. Scaunul de pe Grand Touring este mult mai confortabil pentru mine si Signature ar fi un deal breaker.

Cu interiorul alb pare si mai mult spatiu nefolosit.

Consider ca Mazda 6 e cel mai bun sedan din clasa medie in jurul pretului in care se invarte. La fel cred si despre CX-5.

[ https://s33.postimg.cc/4ctzc1jln/IMG_2913.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s33.postimg.cc/mseg9g5fv/IMG_2914.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s33.postimg.cc/4ctzc1z17/IMG_2915.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s33.postimg.cc/cv3fgesp7/IMG_2916.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

3. Audi
Aici mi-au placut Audi S3 si in special Audi S5. Calitatea interiorului e clar peste orice VW si Mazda vazute de mine. E si normal avand in vedere pretul mai mare dar vreau sa zic ca nu platesti doar badge-ul.

Audi S3 are materiale simtitor mai bune decat Golf GTI, un interior mult mai placut, pielea de pe volan mai faina si un aspect ce mie imi place mai mult.

Audi A4 are materiale net mai bune fata de Mazda 6 Signature. Bineinteles si o diferenta de 15.000$ intre ele.

Asa arata S3 in care m-am urcat:
[ https://s33.postimg.cc/4qvbbflmz/IMG_2917.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s33.postimg.cc/fdp4gvgxn/IMG_2918.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s33.postimg.cc/nj76f0xgr/IMG_2919.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Si asta e un Audi A4 pe care l-am pipait (mai ieftin ca S3).
[ https://s33.postimg.cc/s53ang3l7/IMG_2920.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s33.postimg.cc/7xpuv5ljf/IMG_2921.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s33.postimg.cc/fdp4gygyj/IMG_2922.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pe final, asa e in reprezentanta Audi.
[ https://s33.postimg.cc/nvykldni3/IMG_2923.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s33.postimg.cc/8n8n7m1jf/IMG_2924.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Poti pleca in 30 minute cu orice masina de acolo daca ai doar social security number cu tine.

Edited by MembruAnonim, 15 July 2018 - 02:09.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate