Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Resoftare camera supraveghere

Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?
 Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024
 Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...
 Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over
 

Erasmus

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
mickefly

mickefly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 10.05.2016
1.Daca sunt student la taxa mai pot beneficia de o bursa erasmus pentru a pleca in alta tara?
2.Daca lucrez ca freelancer (platesc taxe samd) poate fi un motiv sa nu primesc bursa, deoarece am un loc de munca (am inteles ca nu ai voie sa lucrezi daca ai plecat cu erasmus)

Multumesc!
O zi buna!

Edited by mickefly, 12 July 2018 - 11:45.


#2
Pollux

Pollux

    Mandru ca sunt barbat alb, crestin, heterosexual si liberal-cons

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,339
  • Înscris: 28.02.2005

 mickefly, on 12 iulie 2018 - 11:44, said:

1.Daca sunt student la taxa mai pot beneficia de o bursa erasmus pentru a pleca in alta tara?
2.Daca lucrez ca freelancer (platesc taxe samd) poate fi un motiv sa nu primesc bursa, deoarece am un loc de munca (am inteles ca nu ai voie sa lucrezi daca ai plecat cu erasmus)

Multumesc!
O zi buna!

depinde de regulile universitatii. in principiu ar trebui sa ai voie la o bursa erasmus chiar daca esti la taxa.
insa tine cont ca se dau in functie de media pe anul precedent, deci este bataie mare pe bursele alea. sunt foarte putine si se bat pe ele studenti foarte buni.
daca esti la taxa, nu inseamna ca nu poti invata bine ca sa ai o medie mare.