Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

De ce există limita de 12 m la vehiculele pe 2 axe?

* - - - - 2 votes
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#19
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
Vehicule ce circulă pe drumuri rutiere sau pe şine ce sunt pe drumurile publice (gen tramvai, metrou uşor).
În cazul transportului pe calea ferată cred că unele vagoane de călători din S.U.A. ar avea probleme din cauza catenarei (reţelei de contact) - sunt prea înalte. La apatament nu ştiu dacă ar fi probleme, deşi unele sunt cu 1-2 m mai lungi.

Edited by djl, 12 July 2018 - 01:05.


#20
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005
Oare asta n-are mai mult de 12 m ?

http://www.arlington...769402_orig.jpg

#21
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,877
  • Înscris: 28.11.2006

 mihaicozac, on 11 iulie 2018 - 22:58, said:

Sunt autocare mai lungi de 12m care au punte dublă în spate.
Am mers cu un autocar marca Setra, produs prin anii 90. M-am uitat pe placuta de la RAR si scria lungimea 14,950 m. Nearticulat si cu 3 axe. Dar virajele stranse si sensurile giratorii erau o problema. Idem cand a trebuit sa intoarca :D

#22
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017

 Phobos, on 11 iulie 2018 - 23:40, said:

Dar ce, ti-ai luat ceva mastodont rusesc si nu-l poti inmatricula, sau ce? Posted Image
Poate reusesti sa-l inmatriculezi dar nu te tin buzunarele , are tehnologie ldh - pompa de ulei pe fiecare roata, 2 motoare de locomotiva, transporta 100 tone pe el si nu tine cont de nimic , intra efectiv prin copaci de 30 cm diametru fara probleme , consumul este fulminant dar fiind rusesc nu conteaza , practic sunt doua locomotive pe acelasi sasiu .Sunt masini speciale cu regim special , ca macaralele de mare tonaj pe 8-10-12 axe , adica mergi cu alai ca la nunta cu ele , anunti politia circulatie, faci itinerar, aprobari s.a.
La peste 12 metri este groaznic sa mergi pe 2 axe fara axa spate viratorie , le iei bombeul la pietoni la toate stopurile unde exista curbe . Eu am 5 axe din care 4 viratorii, 2 fata si 2 spate contra fata, mijlocul in caz excemptional se poate retrage de pe asfalt, in intersectii cand ma incurc intorc mai rapid decat cu loganul, adevarul e ca nici nu te intereseaza de borduri, tomberoane, tufisuri , gropi etc.

#23
unupeaici

unupeaici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 13.07.2008
Legat de autobuze ( ce e drept sunt articulate)

Cele 15 vehicule sunt personalizate în culorile flotei de mijloace de transport în comun din Cluj, mov şi gri, sunt articulate şi au 18 metri lungime, cu 6 metri mai mult decât autobuzele simple care circulă în România.

sursa:https://adevarul.ro/...9ab3/index.html

#24
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
La Cluj acele autobuze sunt introduse pe linii mai drepte sa spunem asa, este evitat pe cat posibil centrul orasului , doar trec in linie dreapta . Sunt spatioase intradevar , au motor spate tractiune spate, pe remorca , sistem inteligent de viraj dublu - fata/spate , roata din spate trece aproape pe aceeasi urma cu cea din fata , chiar am fost atent la treceri de pietoni , vireaza mai bine decat cele scurte dar trebuie o raza de atac mai mare, adica intra pe sensul opus mai mult cu fata cand abordeaza curba stransa , pe unele strazi au mutat si marcajul de oprire la stop pentru ele , de exemplu pe G.Cosbuc intersectie cu Motilor .

#25
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,820
  • Înscris: 15.08.2014
Ldpe: lucrezi pe macara, de ai utilaj cu atitea axe?

#26
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,576
  • Înscris: 08.03.2017
"lucrezi pe macara"
E cap tractor de mare capacitate , cand nimic nu face fata ma cheama , e tot teren , nu conteaza ce este sub roti numai sa nu ma scufund.

#27
petit_christian

petit_christian

    Homo mirabilis

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,820
  • Înscris: 15.08.2014
Utilaj special. Nu ai facut tu topicul "soferii iadului" sau ceva de genul asta?

#28
Digix

Digix

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,803
  • Înscris: 03.02.2007

 djl, on 11 iulie 2018 - 22:20, said:

De ce există limita de 12 m la vehiculele pe 2 axe? Ţine de raza de virare?
Cu siguranță din motive ce țin de standardele în care se construiesc drumurile în curbă în Europa. Ține de cât de strânsă e curba. Dacă e mai lung, e problem, curba prea strânsă!

#29
cristyz

cristyz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,988
  • Înscris: 28.08.2008

 djl, on 11 iulie 2018 - 22:20, said:

De ce există limita de 12 m la vehiculele pe 2 axe? Ţine de raza de virare?
Se vede ca nu ai condus niciodata un camion sau autocar. In multe locuri virezi la limita, de multe ori trebuie sa intri pe contrasens ca sa poti vira. Limitarea lungimii e din cauza drumurilor.

Edited by cristyz, 12 July 2018 - 08:41.


#30
sorin61

sorin61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,258
  • Înscris: 05.01.2004

 lexis1, on 11 iulie 2018 - 23:49, said:

Oricum la noi e deja valabila asta ca drumurile noastre sunt mai inguste in practica decat ar trebui
Cred că nu ai ieșit pe afara să vezi drumuri înguste (Franța, Italia, Germania, Ungaria etc).
La noi pe doua benzi incap lejer trei autoturisme. La ei, daca sunt doua benzi, asta e, aproape atingi oglinda celuilalt. Pentru mine a fost destul de stresant, fiind obișnuit cu lățimea de la noi.

#31
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,554
  • Înscris: 13.06.2004
În cazul troleibuzelor e mai uşor să faci axele din spate viratoare? Că motoarele pot fi montate direct pe osii.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate