Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
De ce există limita de 12 m la vehiculele pe 2 axe?
Last Updated: Jul 14 2018 21:40, Started by
djl
, Jul 11 2018 22:20
·
0
#19
Posted 12 July 2018 - 01:04
Vehicule ce circulă pe drumuri rutiere sau pe şine ce sunt pe drumurile publice (gen tramvai, metrou uşor).
În cazul transportului pe calea ferată cred că unele vagoane de călători din S.U.A. ar avea probleme din cauza catenarei (reţelei de contact) - sunt prea înalte. La apatament nu ştiu dacă ar fi probleme, deşi unele sunt cu 1-2 m mai lungi. Edited by djl, 12 July 2018 - 01:05. |
#20
Posted 12 July 2018 - 01:06
#21
Posted 12 July 2018 - 01:07
mihaicozac, on 11 iulie 2018 - 22:58, said:
Sunt autocare mai lungi de 12m care au punte dublă în spate. |
#22
Posted 12 July 2018 - 06:44
Phobos, on 11 iulie 2018 - 23:40, said:
Dar ce, ti-ai luat ceva mastodont rusesc si nu-l poti inmatricula, sau ce? La peste 12 metri este groaznic sa mergi pe 2 axe fara axa spate viratorie , le iei bombeul la pietoni la toate stopurile unde exista curbe . Eu am 5 axe din care 4 viratorii, 2 fata si 2 spate contra fata, mijlocul in caz excemptional se poate retrage de pe asfalt, in intersectii cand ma incurc intorc mai rapid decat cu loganul, adevarul e ca nici nu te intereseaza de borduri, tomberoane, tufisuri , gropi etc. |
#23
Posted 12 July 2018 - 07:37
Legat de autobuze ( ce e drept sunt articulate)
Cele 15 vehicule sunt personalizate în culorile flotei de mijloace de transport în comun din Cluj, mov şi gri, sunt articulate şi au 18 metri lungime, cu 6 metri mai mult decât autobuzele simple care circulă în România. sursa:https://adevarul.ro/...9ab3/index.html |
#24
Posted 12 July 2018 - 07:57
La Cluj acele autobuze sunt introduse pe linii mai drepte sa spunem asa, este evitat pe cat posibil centrul orasului , doar trec in linie dreapta . Sunt spatioase intradevar , au motor spate tractiune spate, pe remorca , sistem inteligent de viraj dublu - fata/spate , roata din spate trece aproape pe aceeasi urma cu cea din fata , chiar am fost atent la treceri de pietoni , vireaza mai bine decat cele scurte dar trebuie o raza de atac mai mare, adica intra pe sensul opus mai mult cu fata cand abordeaza curba stransa , pe unele strazi au mutat si marcajul de oprire la stop pentru ele , de exemplu pe G.Cosbuc intersectie cu Motilor .
|
#26
Posted 12 July 2018 - 08:09
"lucrezi pe macara"
E cap tractor de mare capacitate , cand nimic nu face fata ma cheama , e tot teren , nu conteaza ce este sub roti numai sa nu ma scufund. |
#27
Posted 12 July 2018 - 08:21
Utilaj special. Nu ai facut tu topicul "soferii iadului" sau ceva de genul asta?
|
#28
Posted 12 July 2018 - 08:37
|
#29
Posted 12 July 2018 - 08:38
djl, on 11 iulie 2018 - 22:20, said:
De ce există limita de 12 m la vehiculele pe 2 axe? Ţine de raza de virare? Edited by cristyz, 12 July 2018 - 08:41. |
#30
Posted 12 July 2018 - 18:51
lexis1, on 11 iulie 2018 - 23:49, said:
Oricum la noi e deja valabila asta ca drumurile noastre sunt mai inguste in practica decat ar trebui La noi pe doua benzi incap lejer trei autoturisme. La ei, daca sunt doua benzi, asta e, aproape atingi oglinda celuilalt. Pentru mine a fost destul de stresant, fiind obișnuit cu lățimea de la noi. |
#31
Posted 14 July 2018 - 21:40
În cazul troleibuzelor e mai uşor să faci axele din spate viratoare? Că motoarele pot fi montate direct pe osii.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users