Dacia, creștere uriașã pe piața din Germania. Tesla a pierdut 30% din clienți
Last Updated: Jul 25 2018 12:41, Started by
Remicade
, Jul 11 2018 15:43
·
0
#20
Posted 11 July 2018 - 19:14
GingisHan2015, on 11 iulie 2018 - 17:54, said:
Cata vremeau pana si pompierii germani am vazut ca au autospeciale Duster, or sti ei ceva, ma gandesc . In primul rand foarte putine "autospeciale" Dacia sunt prin Occident, chiar in Ro unde Dacia e nr1 la vanzari. In al doilea rand sunt folosite de companii mici si eventual mijlocii. Sunt cele mai ieftine masini, firmele recupereaza TVA-ul (19%), trag de le cat pot pana crapa, nici macar reviziile nu le fac, apoi le dau la remat. In Germania primesti vreo 2500-28000 tichet rabla. Acum faceti socotelile. Nu-i asa ca renteaza? 8-9000 euro Dacia minus 19%, minus tichetul rabla, minus ceva reduceri pentru ca cumpara mai multe masini deodata? Chestia asta se intampla inclusiv in Spania, tara care nu e nici pe departe una din cele mai prospere din UE. Ah, si mai cumpara sarantocii rupti in fund veniti din Europa de Est sau mai stiu eu ce vagauna care isi dau la remat Opelul Kadet din 1986 mancat de rugina care nu mai poate trece TUV-ul, iau tichetul rabla si cumpara o Dacie in leasing. Decat sa dea 5-6.000 de euro cash pe o masina cat de cat, prefera sa plateasca rata 60-70 de euro pe luna pe 7 ani la o coaja din asta. Da, m-as bucura daca Romania ar vinde mult si bine, dar nu sunt cretin sa ma bucur ca prostul la iluzii asa cum sunt cretinii aia care se bucura ca dacii aveau tuneluri pana in China, Ozn-uri, relatii cu extraterestrii mega civilizati, etc. Pana la urma clasamentul dacia (pe undeva pe la locul 20 in Germania) la vanzari spune totul. Q.E.D. |
#21
Posted 11 July 2018 - 19:19
Am vazut feuerwerkhe, sau cum naiba se scrie asta, cu pompierii .Pompierii nu sunt de stat acolo? .Nu companii private .Erau rosii si cu girofare .
|
#22
Posted 11 July 2018 - 20:27
Friskey, on 11 iulie 2018 - 19:14, said:
Da, stiu ceva. In primul rand foarte putine "autospeciale" Dacia sunt prin Occident, chiar in Ro unde Dacia e nr1 la vanzari. In al doilea rand sunt folosite de companii mici si eventual mijlocii. Companii mici si mijlocii...Orange, Telekom. Ericsson Romania, Petrom...asa din prima strigare. |
#23
Posted 11 July 2018 - 20:32
Friskey, on 11 iulie 2018 - 19:14, said: Da, stiu ceva. In primul rand foarte putine "autospeciale" Dacia sunt prin Occident, chiar in Ro unde Dacia e nr1 la vanzari. In al doilea rand sunt folosite de companii mici si eventual mijlocii. Sunt cele mai ieftine masini, firmele recupereaza TVA-ul (19%), trag de le cat pot pana crapa, nici macar reviziile nu le fac, apoi le dau la remat. In Germania primesti vreo 2500-28000 tichet rabla. Acum faceti socotelile. Nu-i asa ca renteaza? 8-9000 euro Dacia minus 19%, minus tichetul rabla, minus ceva reduceri pentru ca cumpara mai multe masini deodata? Chestia asta se intampla inclusiv in Spania, tara care nu e nici pe departe una din cele mai prospere din UE. Ah, si mai cumpara sarantocii rupti in fund veniti din Europa de Est sau mai stiu eu ce vagauna care isi dau la remat Opelul Kadet din 1986 mancat de rugina care nu mai poate trece TUV-ul, iau tichetul rabla si cumpara o Dacie in leasing. Decat sa dea 5-6.000 de euro cash pe o masina cat de cat, prefera sa plateasca rata 60-70 de euro pe luna pe 7 ani la o coaja din asta. Da, m-as bucura daca Romania ar vinde mult si bine, dar nu sunt cretin sa ma bucur ca prostul la iluzii asa cum sunt cretinii aia care se bucura ca dacii aveau tuneluri pana in China, Ozn-uri, relatii cu extraterestrii mega civilizati, etc. Pana la urma clasamentul dacia (pe undeva pe la locul 20 in Germania) la vanzari spune totul. Q.E.D. |
#24
Posted 11 July 2018 - 20:56
#27
Posted 11 July 2018 - 23:33
Ion_Bumbu, on 11 iulie 2018 - 17:57, said:
Aliooo, Moskva! Pe voi va doare inima ca ceva romanesc merge bine si se vinde la export! De toata coma sinteti! masini romanesti erau eventual ARO. Dacia frantuzeasca din anii 70 a fost apoi romanizata, calitatea fiind execrabila. Cine avea una din primele cu motor Renault era fericit. Noi nu stim produce in masa ceva de calitate. Trebuie sa acceptam asta |
#28
Posted 11 July 2018 - 23:42
E produs la noi, cu mina de lucru ieftina de la noi dar care e mai scumpa si mult mai calificata decit cea din Maroc unde se asambleaza Dacii.
CKD-urile de la noi ajung la rusi si marocani cel putin. Intra bani buni in tara prin Dacia, se mai ridica tara asta si prin ei. Masina este fiabila si de o calitate buna pentru banii dati. Va doare rau de tot ca ceva ceva merge in tara? Denigram tot? |
|
#29
Posted 12 July 2018 - 05:29
#30
Posted 12 July 2018 - 08:55
Friskey, on 11 iulie 2018 - 19:14, said:
In primul rand foarte putine "autospeciale" Dacia sunt prin Occident, chiar in Ro unde Dacia e nr1 la vanzari. Cand o sa ne invatam sa nu mai dam cu rahat in tot ce este romanesc si sa ii ridicam in slavi pe occidentali? Nici ei nu au trei perechi de ....ie. Mai sus spunea cineva ca s-a saturat de reclamele mincinoase de la Dacia. O intrebare: ceilalti producatori sunt mai cinstiti? Ei nu ii fac reclama la fel? Oare "Dieselgate" spune ceve cuiva? (asta apropo de corectitudine in vanzari). Oare "scandalul" ref la cine a vandut mai multe masini in 2017 spune ceva? Unii isi baga si autocamioane si alte utilitare ca sa iasa pe locul 1 la vanzari totale, altii fac scandal ca de ce au facut asta, ca ei sunt nr 1 fara aceasta categorie... Din punctul meu de vedere Dacia este o masina f buna pentru segmentul de piata caruia i se adreseaza - oameni cu venituri mici spre mijlocii. Singurul lucru pe care as putea sa il reprosez Dacia este faptul ca nu scot o masina mai "premium" cu o motorizare mai potenta. Dar sunt sigur ca nu sunt lasati de francezi, ca sa nu le canibalizeze vanzarile de Renault (cam acelasi lucru se intampla si la VAG - dar aici cel putin Skoda si Seat sunt lasati sa isi diversifice gama de masini). Edited by bogwol, 12 July 2018 - 08:57. |
#31
Posted 12 July 2018 - 19:08
Quote
Dacia este cel mai valoros brand românesc în 2018 după ce a depășit cu mult branduri locale precum eMAG, Dedeman sau Petrom, potrivit unui studiu Brand Finance. Potrivit studiului, valoarea brandului Dacia este în prezent de 1.243 miliarde de euro, în creștere cu 2% comparativ cu anul trecut. Dacia nu a avut nicio emoție în competiția din acest an, întrucât pe următoarea poziție este magazinul de comerț electronic eMAG, a cărui valoare de brand a fost stabilită la 458 de milioane de euro, fiind astfel de peste două ori mai mică decât cea a constructorului de la Mioveni. Retailerul de bricolaj Dedeman este pe poziția a treia cu o valoare de brand de 304 milioane de euro, în creștere cu 47%, în timp ce următoarele două poziții sunt ocupate de compania petrolieră Petrom și furnizorul de servicii de telecomunicații Digi. Valoarea unui brand a fost stabilită pe bază mai multor factori, inclusiv investițiile realizate în marketing, reputația în relația cu clienții și consumatorii sau estimarea veniturilor viitoare. Valoarea de brand reprezintă practic venitul pe care l-ar obține proprietarul în cazul în care ar vinde marca respectivă, fără să fie însă luate în calcul alte elemente precum activele companiei sau rezervele financiare. |
#32
Posted 12 July 2018 - 19:53
E bine ca e pe creștere, poate în viitor o sa facã și un model compact
|
#33
Posted 12 July 2018 - 23:10
Ion_Bumbu, on 11 iulie 2018 - 23:42, said:
E produs la noi, cu mina de lucru ieftina de la noi dar care e mai scumpa si mult mai calificata decit cea din Maroc unde se asambleaza Dacii. CKD-urile de la noi ajung la rusi si marocani cel putin. Intra bani buni in tara prin Dacia, se mai ridica tara asta si prin ei. Masina este fiabila si de o calitate buna pentru banii dati. Va doare rau de tot ca ceva ceva merge in tara? Denigram tot? - doare ca Renault a venit in Ro ca si Ford cu promisiuni ca li se va oferi infrastructura, si acum la multi multi multi ani mai tarziu, tot nu exista o prapadita de autostrada "Dacă nu avem autostradă, Dacia pierde bătălia cu Marocul" avertizează Constantin Stroe - doare ca asa cum am spus, nu sintem in stare sa producem nimic romanesc de calitate si in masa - doare ca unii sintem mai informati si stim ca aceste companii gen renaul nu au platit impozite multi ani fiind in pierdere |
|
#34
Posted 12 July 2018 - 23:22
Mie imi e suficient ca platesc salariile la romani si pot lua daca vreau o masina fiabila si de
o calitate buna la pret bun. Chiar va doare daca e facut ceva la noi. Chiar doare daca iei o Dacie noua, toti sar in sus, ia SH ce Dacie! Asta e rominul tipic, isi reneaga neamul si realizarile, ale lui ale altora dar sint in tara NOASTRA!!! SI NU`S RESURSE SI MATERII PRIME EXPORTATE, E MUNCA CARE PRODUCE BANI IN Romania! |
#35
Posted 25 July 2018 - 07:00
bogwol, on 12 iulie 2018 - 08:55, said: asta e din ciclul "sa imi dau si eu ca parerea": eu am vazut in Franta, acum 3 saptamani, echipaj de politie in Duster. Da, in Germania am vazut de asemenea multe Dacii - nu mai e o prezenta exotica. Cand o sa ne invatam sa nu mai dam cu rahat in tot ce este romanesc si sa ii ridicam in slavi pe occidentali? Nici ei nu au trei perechi de ....ie. Mai sus spunea cineva ca s-a saturat de reclamele mincinoase de la Dacia. O intrebare: ceilalti producatori sunt mai cinstiti? Ei nu ii fac reclama la fel? Oare "Dieselgate" spune ceve cuiva? (asta apropo de corectitudine in vanzari). Oare "scandalul" ref la cine a vandut mai multe masini in 2017 spune ceva? Unii isi baga si autocamioane si alte utilitare ca sa iasa pe locul 1 la vanzari totale, altii fac scandal ca de ce au facut asta, ca ei sunt nr 1 fara aceasta categorie... Din punctul meu de vedere Dacia este o masina f buna pentru segmentul de piata caruia i se adreseaza - oameni cu venituri mici spre mijlocii. Singurul lucru pe care as putea sa il reprosez Dacia este faptul ca nu scot o masina mai "premium" cu o motorizare mai potenta. Dar sunt sigur ca nu sunt lasati de francezi, ca sa nu le canibalizeze vanzarile de Renault (cam acelasi lucru se intampla si la VAG - dar aici cel putin Skoda si Seat sunt lasati sa isi diversifice gama de masini). Ma iertati pt offtopic, dar nu ma pot abtine: userul Friskey e al mai inversunat roman, pe mine m-a facut albie de porci pe vremuri ca nu eram suficient de roman. O tempora, o tempera... Ontopic: la cum stiu cat de pragmatici sunt vesticii (occidentalii, in general), daca o marca de masina e cumparata la ei, atunci sigur bifeaza cateva lucruri importante: fiabilitate, consum, finantare prietenoasa. Sunt convins ca nici un neamt sau occidental mediu cumparator de dacie nu cumpara masina ca “singura masina din casa”, fiecare are o alta nevoie, un mcv sau un duster pt mica afacere, un duster daca e statul respectiv si cumpara pt pompieri (ca in ex de mai sus) etc. Nnimeni nu cred ca e vrajit de modul in care arata la interior aceste masini, cu toate eforturile de imbunatatire din ultima vreme, finisajele amintesc de piatra cioplita din epoca primitiva la care s-au adaugat led-uri. In fine, cand tragi linie, cred ca iese pe plus. Sa avem mai multe branduri ca si dacia, asta imi doresc pt tarisoara asta. Pe care, va spun sigur, colegul amintit o iubeste mai mult decat mine. |
#36
Posted 25 July 2018 - 07:05
Remicade, on 11 iulie 2018 - 17:55, said:
In loc sa te bucuri că mai produc și românii cate ceva care are priza in Vest... Uite, ma bucur inca o data si pentru ca Tesla si-a luat-o peste bot. Daca zic ca Tesla o sa dea faliment... o sa-mi sara poporul softpedist in cap? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users