Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...

casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...
 Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...
 probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National
 Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 

Anulare rezervare TAROM

- - - - -
  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1
mihaelamatei

mihaelamatei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.05.2011
Buna seara lume draga Posted Image (la mine e 21:50, la voi, nu stiu).
Sa vedem ce ziceti si voi de problema mea, daca aveti experienta cu chestiunea asta Posted Image
Am o prietena, Mariana, careia ii cumpar eu online biletele (ea nu se descurca prea bine cu noile tehnologii). Pt. o urgenta familiala trebuie sa calatoreasca saptamana asta, asa ca trebuie sa anuleze o rezervare ce deja ii facusem luna trecuta. Cred ca mai toti stim ca nu se poate face online asa ca am trimis un email (ce mi-au dat ei in facebook, cand i-am intrebat)... Atasez o poza cu cel trimis si o alta cu raspunsul lor. M-au cam lasat cu gura cascata Posted Image Cum vi se pare? Mentionez ca mai sunt 17 zile pana la data decolarii, deci e timp destul pt. a ocupa locul ei si ma asteptam sa inapoieze aproape toti banii. Alte companii mi-au inapoiat jumatatea pretului la 5 zile inaintea plecarii.
Cineva de aici a patit asta? Cum procedam? Presupun ca putem numai sa acceptam solutiile ce ofera...

Attached Files



#2
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
E normal, daca biletul nu este "open".

Edited by pasilla, 09 July 2018 - 22:03.


#3
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,769
  • Înscris: 06.09.2004
astea sunt regulile. trebuia sa schimbi biletul cumparat deja, nu sa mai cumperi inca unul. taxa de 50 de euro pt schimbare date chiar mi se pare de bun simt.

#4
mihaelamatei

mihaelamatei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.05.2011
Cumparam si noi ce e mai ieftin ca nu muncim sa dam banii pe lux :P de fapt in general nu ne gandim ca o sa anulam zborul. Sa vedem ce i-or zice de la agentia din Otopeni cand o ajunge. La dus i-am luat economy flexible, la intorcere basic. Poate mai are speranta la ceva bani. Asta zic ei in site:  https://www.tarom.ro...ania/fare2.html

#5
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 mihaelamatei, on 09 iulie 2018 - 22:27, said:

Cumparam si noi ce e mai ieftin ca nu muncim sa dam banii pe lux Posted Image de fapt in general nu ne gandim ca o sa anulam zborul. Sa vedem ce i-or zice de la agentia din Otopeni cand o ajunge. La dus i-am luat economy flexible, la intorcere basic. Poate mai are speranta la ceva bani. Asta zic ei in site:  https://www.tarom.ro...ania/fare2.html
Acolo scrie ca poti reprograma, contra unei taxe. Nu ca se ramburseza banii.

Edited by pasilla, 09 July 2018 - 22:30.


#6
mihaelamatei

mihaelamatei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.05.2011

 born2lose, on 09 iulie 2018 - 22:16, said:

astea sunt regulile. trebuia sa schimbi biletul cumparat deja, nu sa mai cumperi inca unul. taxa de 50 de euro pt schimbare date chiar mi se pare de bun simt.

Cine poate schimba biletul?? Crezi ca nu m-am gandit?? Am incercat vreo 2-3 ore, n-am putut intra in rezervarea facuta... daca stiti careva spuneti-mi, macar pe viitor sa stiu (eu personal cred ca nu se poate).

#7
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 mihaelamatei, on 09 iulie 2018 - 22:31, said:

Cine poate schimba biletul?? Crezi ca nu m-am gandit?? Am incercat vreo 2-3 ore, n-am putut intra in rezervarea facuta... daca stiti careva spuneti-mi, macar pe viitor sa stiu (eu personal cred ca nu se poate).
Ai rapunsul in deschiderea topicului, poza 2.

Edited by pasilla, 09 July 2018 - 22:35.


#8
britneysbitch

britneysbitch

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,295
  • Înscris: 06.01.2012

Quote

Cum vi se pare?
Complet normal, de așteptat și în linie cu practicile și politicile tuturor companiilor aeriene non-low cost.

#9
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016

 mihaelamatei, on 09 iulie 2018 - 21:52, said:

Buna seara lume draga Posted Image (la mine e 21:50, la voi, nu stiu).
Sa vedem ce ziceti si voi de problema mea, daca aveti experienta cu chestiunea asta Posted Image
Am o prietena, Mariana, careia ii cumpar eu online biletele (ea nu se descurca prea bine cu noile tehnologii). Pt. o urgenta familiala trebuie sa calatoreasca saptamana asta, asa ca trebuie sa anuleze o rezervare ce deja ii facusem luna trecuta. Cred ca mai toti stim ca nu se poate face online asa ca am trimis un email (ce mi-au dat ei in facebook, cand i-am intrebat)... Atasez o poza cu cel trimis si o alta cu raspunsul lor. M-au cam lasat cu gura cascata Posted Image Cum vi se pare? *Mentionez ca mai sunt 17 zile pana la data decolarii, deci e timp destul pt. a ocupa locul ei si ma asteptam sa inapoieze aproape toti banii. Alte companii mi-au inapoiat jumatatea pretului la 5 zile inaintea plecarii.
Cineva de aici a patit asta? Cum procedam? Presupun ca putem numai sa acceptam solutiile ce ofera...
Eu nu inteleg, cum este mai bine pt. ea ?
Sa anuleze biletul rezervat cu o luna in urma si sa primeasca 32.14 Euro, taxe de aeroport ?
Sau sa anuleze rezervarea pt. reprogramarea calatoriei saptamana aceasta platind o taxa de 50 Euro ?

Parerea mea e sa vanda (la negru) biletul, cu imbarcarea pe *26 Iulie, si sa cumpere altul.


*subiect deschis pe 9 Iulie + 17 zile = 26 Iulie

#10
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,769
  • Înscris: 06.09.2004

 mihaelamatei, on 09 iulie 2018 - 22:31, said:


Cine poate schimba biletul?? Crezi ca nu m-am gandit?? Am incercat vreo 2-3 ore, n-am putut intra in rezervarea facuta... daca stiti careva spuneti-mi, macar pe viitor sa stiu (eu personal cred ca nu se poate).
la telefon, au numar de contact pe site. de putut cu siguranta se poate, eu am schimbat de mai multe ori exact cum ti-au scris si ei, platind taxa aia de 50 de euro (numai ca eu imi iau biletele printr-o agentie de voiaj si mi le schimba ei).

#11
avenirv

avenirv

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,554
  • Înscris: 01.05.2009

 super8, on 10 iulie 2018 - 07:39, said:

.....
Parerea mea e sa vanda (la negru) biletul, cu imbarcarea pe *26 Iulie, si sa cumpere altul.
*subiect deschis pe 9 Iulie + 17 zile = 26 Iulie

cu actualele masuri de securitate se poate schimba cine zboara cu un bilet ?

#12
radunic

radunic

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,001
  • Înscris: 09.08.2005

 super8, on 10 iulie 2018 - 07:39, said:

Parerea mea e sa vanda (la negru) biletul
Părerea mea e să nu încerce așa ceva că se mai trezește și dînd cu subsemnatul pe undeva.

#13
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
nu te cheama nimeni sa dai cu subsemnatul, dar trebuie sa schimbe si numele de pe bilet (contra unei taxe, bineinteles !!!) ca altfel nu o sa ii permita imbarcarea celeilalte persoane.

#14
mihaelamatei

mihaelamatei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.05.2011

 avenirv, on 10 iulie 2018 - 08:25, said:

cu actualele masuri de securitate se poate schimba cine zboara cu un bilet ?

Imposibil, e un bilet online cu nume si prenume... Poate numai la clasa business, nu stiu sigur, dar nu e cazul. Si apoi, nici n-ar gasi doritori pe aici, e o perioada de o luna si 3 saptamani...

Edited by mihaelamatei, 10 July 2018 - 14:31.


#15
mihaelamatei

mihaelamatei

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 22.05.2011
Pana la urma cred ca il dam pierdut, singura optiune ar fi sa zboare in cel mult un an, plus taxa de 50 euro, dar mi se pare ca nu se va putea, e legata de munca si nu-si poate lua concediu cand vrea ea.  Era sambata si nu puteam astepta emailul lor daca ceream schimbarea rezervei (trebuia sa cumpar altul), mai ales ca deja citisem ca s-ar face numai prin agentii si nu avem nici una pe aici. Nu stiu de ce or fi asa de inapoiati, sa nu poti sa faci treburile astea online... Ajunge joi dimineata la 5 in Otopeni si trebuie sa stea sa caute agentia, bine ca cel putin e una acolo non-stop am inteles. Am sa le caut nr. de tel. sa vedem daca ne dau mai multe detalii.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate