Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Anulare rezervare TAROM
Last Updated: Jul 10 2018 14:38, Started by
mihaelamatei
, Jul 09 2018 21:52
·
0
#1
Posted 09 July 2018 - 21:52
Buna seara lume draga (la mine e 21:50, la voi, nu stiu).
Sa vedem ce ziceti si voi de problema mea, daca aveti experienta cu chestiunea asta Am o prietena, Mariana, careia ii cumpar eu online biletele (ea nu se descurca prea bine cu noile tehnologii). Pt. o urgenta familiala trebuie sa calatoreasca saptamana asta, asa ca trebuie sa anuleze o rezervare ce deja ii facusem luna trecuta. Cred ca mai toti stim ca nu se poate face online asa ca am trimis un email (ce mi-au dat ei in facebook, cand i-am intrebat)... Atasez o poza cu cel trimis si o alta cu raspunsul lor. M-au cam lasat cu gura cascata Cum vi se pare? Mentionez ca mai sunt 17 zile pana la data decolarii, deci e timp destul pt. a ocupa locul ei si ma asteptam sa inapoieze aproape toti banii. Alte companii mi-au inapoiat jumatatea pretului la 5 zile inaintea plecarii. Cineva de aici a patit asta? Cum procedam? Presupun ca putem numai sa acceptam solutiile ce ofera... Attached Files |
#2
Posted 09 July 2018 - 22:01
E normal, daca biletul nu este "open".
Edited by pasilla, 09 July 2018 - 22:03. |
#3
Posted 09 July 2018 - 22:16
astea sunt regulile. trebuia sa schimbi biletul cumparat deja, nu sa mai cumperi inca unul. taxa de 50 de euro pt schimbare date chiar mi se pare de bun simt.
|
#4
Posted 09 July 2018 - 22:27
Cumparam si noi ce e mai ieftin ca nu muncim sa dam banii pe lux de fapt in general nu ne gandim ca o sa anulam zborul. Sa vedem ce i-or zice de la agentia din Otopeni cand o ajunge. La dus i-am luat economy flexible, la intorcere basic. Poate mai are speranta la ceva bani. Asta zic ei in site: https://www.tarom.ro...ania/fare2.html
|
#5
Posted 09 July 2018 - 22:30
mihaelamatei, on 09 iulie 2018 - 22:27, said:
Cumparam si noi ce e mai ieftin ca nu muncim sa dam banii pe lux de fapt in general nu ne gandim ca o sa anulam zborul. Sa vedem ce i-or zice de la agentia din Otopeni cand o ajunge. La dus i-am luat economy flexible, la intorcere basic. Poate mai are speranta la ceva bani. Asta zic ei in site: https://www.tarom.ro...ania/fare2.html Edited by pasilla, 09 July 2018 - 22:30. |
#6
Posted 09 July 2018 - 22:31
born2lose, on 09 iulie 2018 - 22:16, said:
astea sunt regulile. trebuia sa schimbi biletul cumparat deja, nu sa mai cumperi inca unul. taxa de 50 de euro pt schimbare date chiar mi se pare de bun simt. Cine poate schimba biletul?? Crezi ca nu m-am gandit?? Am incercat vreo 2-3 ore, n-am putut intra in rezervarea facuta... daca stiti careva spuneti-mi, macar pe viitor sa stiu (eu personal cred ca nu se poate). |
#7
Posted 09 July 2018 - 22:34
mihaelamatei, on 09 iulie 2018 - 22:31, said:
Cine poate schimba biletul?? Crezi ca nu m-am gandit?? Am incercat vreo 2-3 ore, n-am putut intra in rezervarea facuta... daca stiti careva spuneti-mi, macar pe viitor sa stiu (eu personal cred ca nu se poate). Edited by pasilla, 09 July 2018 - 22:35. |
#8
Posted 09 July 2018 - 22:36
Quote Cum vi se pare? |
#9
Posted 10 July 2018 - 07:39
mihaelamatei, on 09 iulie 2018 - 21:52, said: Buna seara lume draga (la mine e 21:50, la voi, nu stiu). Sa vedem ce ziceti si voi de problema mea, daca aveti experienta cu chestiunea asta Am o prietena, Mariana, careia ii cumpar eu online biletele (ea nu se descurca prea bine cu noile tehnologii). Pt. o urgenta familiala trebuie sa calatoreasca saptamana asta, asa ca trebuie sa anuleze o rezervare ce deja ii facusem luna trecuta. Cred ca mai toti stim ca nu se poate face online asa ca am trimis un email (ce mi-au dat ei in facebook, cand i-am intrebat)... Atasez o poza cu cel trimis si o alta cu raspunsul lor. M-au cam lasat cu gura cascata Cum vi se pare? *Mentionez ca mai sunt 17 zile pana la data decolarii, deci e timp destul pt. a ocupa locul ei si ma asteptam sa inapoieze aproape toti banii. Alte companii mi-au inapoiat jumatatea pretului la 5 zile inaintea plecarii. Cineva de aici a patit asta? Cum procedam? Presupun ca putem numai sa acceptam solutiile ce ofera... Sa anuleze biletul rezervat cu o luna in urma si sa primeasca 32.14 Euro, taxe de aeroport ? Sau sa anuleze rezervarea pt. reprogramarea calatoriei saptamana aceasta platind o taxa de 50 Euro ? Parerea mea e sa vanda (la negru) biletul, cu imbarcarea pe *26 Iulie, si sa cumpere altul. *subiect deschis pe 9 Iulie + 17 zile = 26 Iulie |
#10
Posted 10 July 2018 - 08:21
mihaelamatei, on 09 iulie 2018 - 22:31, said: Cine poate schimba biletul?? Crezi ca nu m-am gandit?? Am incercat vreo 2-3 ore, n-am putut intra in rezervarea facuta... daca stiti careva spuneti-mi, macar pe viitor sa stiu (eu personal cred ca nu se poate). |
|
#11
Posted 10 July 2018 - 08:25
#12
Posted 10 July 2018 - 09:21
#13
Posted 10 July 2018 - 11:57
nu te cheama nimeni sa dai cu subsemnatul, dar trebuie sa schimbe si numele de pe bilet (contra unei taxe, bineinteles !!!) ca altfel nu o sa ii permita imbarcarea celeilalte persoane.
|
#14
Posted 10 July 2018 - 14:13
avenirv, on 10 iulie 2018 - 08:25, said:
cu actualele masuri de securitate se poate schimba cine zboara cu un bilet ? Imposibil, e un bilet online cu nume si prenume... Poate numai la clasa business, nu stiu sigur, dar nu e cazul. Si apoi, nici n-ar gasi doritori pe aici, e o perioada de o luna si 3 saptamani... Edited by mihaelamatei, 10 July 2018 - 14:31. |
#15
Posted 10 July 2018 - 14:38
Pana la urma cred ca il dam pierdut, singura optiune ar fi sa zboare in cel mult un an, plus taxa de 50 euro, dar mi se pare ca nu se va putea, e legata de munca si nu-si poate lua concediu cand vrea ea. Era sambata si nu puteam astepta emailul lor daca ceream schimbarea rezervei (trebuia sa cumpar altul), mai ales ca deja citisem ca s-ar face numai prin agentii si nu avem nici una pe aici. Nu stiu de ce or fi asa de inapoiati, sa nu poti sa faci treburile astea online... Ajunge joi dimineata la 5 in Otopeni si trebuie sa stea sa caute agentia, bine ca cel putin e una acolo non-stop am inteles. Am sa le caut nr. de tel. sa vedem daca ne dau mai multe detalii.
|
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users