Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
ITP - benzină vs motorină
Last Updated: Jan 08 2020 12:15, Started by
shiva
, Jul 06 2018 13:33
·
0
#37
Posted 04 March 2019 - 23:49
vapeClouds, on 04 martie 2019 - 19:11, said:
la ITP , pe benzina , se masoara volumul gazelor iesite , si se testeaza la relanti. La diesel se masoara opacitatea. si de aia tureaza. |
#38
Posted 05 March 2019 - 00:56
vw 1.6 bse (benzina), zece ani fara cateva luni.
a incalzit motorul (se masoara temperatura uleiului cu o tija bagata in locul jojei) pana la 60grade. s-a dus la aparate si m-a pus sa turez motorul pana pe la 2300-2400 unde cam orice benzinar face un click si ies rezultatele brici. Edited by arg, 05 March 2019 - 00:57. |
#39
Posted 07 March 2019 - 13:50
Swerige, on 04 martie 2019 - 23:49, said:
Dar nu conducem mașina diesel în domeniul de turații la care sunt supuse la RAR-ITP. Majoritatea până în 3500 rpm nu scot fum deloc. Eu mă refer la mașini vechi > 10 ani de exemplu. Masinile cu motoare diesel echipate cu DPF nu scot fum la nici o turatie. Turarea lor pana in limitare este pur si simplu imbecilitate. Diesel-urile non-DPF sunt cele care scot fum si singurele carora in mod normal ar trebui sa li se masoare opacitatea gazelor evacuate. Problema este ca procedura de lucru nu face diferentierea intre cele doua posibile cazuri, desi un procent considerabil (sa nu zic majoritar...) de masini diesel in circulatie ar trebui sa fie echipate cu DPF. |
#40
Posted 07 March 2019 - 14:26
paultt, on 07 martie 2019 - 13:50, said:
Masinile cu motoare diesel echipate cu DPF nu scot fum la nici o turatie.Diesel-urile non-DPF sunt cele care scot fum si singurele carora in mod normal ar trebui sa li se masoare opacitatea gazelor evacuate. Nu sunt sigur ca in toate statiile ITP chiar stiu ce masoara Edited by Swerige, 07 March 2019 - 14:28. |
#41
Posted 12 March 2019 - 22:07
daca se depaseste atunci acel motor are probleme/uzura mare si trebuie reparat, nu e normal sa scoata mai mult decat ar trebui.
ca stiu sau nu e irelevant, au procedura, au limitele, e de ajuns. |
#42
Posted 08 January 2020 - 12:15
La Honda mea au turat-o baietii la 2500 rpm si le-am facut semn sa o calce, chiar. Au dus-o la 5300 si inca mai avea. Le era teama de galagie
paultt, on 07 martie 2019 - 13:50, said:
Diesel-urile non-DPF sunt cele care scot fum si singurele carora in mod normal ar trebui sa li se masoare opacitatea gazelor evacuate. Diesel non-DPF este si un Diesel Euro 6 care a venit din fabrica cu DPF si pe care cocalaru' l-a scos, ca s-o faca coaja sau tigaie. Asadar, lasa ca e bine ca va tureaza motoarele de va sar curelele Edited by LogicByte, 08 January 2020 - 12:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users