Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD.
 Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 

Ce trebuie pt a lucra in Franta?

- - - - -
  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1
allah2

allah2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 835
  • Înscris: 06.12.2006
Ca sa ma pot angaja si lucra in Franta, am nevoie de ceva in plus fata de in Romania?

Sau pur si simplu aplic la un job, ma duc la interviu si ma angajez (evident avand buletinul, diploma de absolvire a facultatii din Ro)?

Sunt inginer proiectant, am exp de 5 ani (din care 1 an deplasare chiar in Franta), vorbesc bine lb. Franceza.

Acum as vrea sa ma intorc acolo si sa ma angajez direct la o firma din Franta.


#2
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Probabil cer domiciliu pe teritoriul lor, cont la o bancă acolo, etc.

Zici că ai fost un an acolo. N-ai aflat nimic anul acela ?

#3
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,128
  • Înscris: 19.09.2005
pai teoretic diploma e in toate limbile de circulatie, plus ca ar trebui sa ai si un extras cu mariile studiate, conform sistemulul de invatamant din europa.

buletin, diploma si vointa.

 exceswater, on 05 iulie 2018 - 09:10, said:

Probabil cer domiciliu pe teritoriul lor, ...
de l-ar interesa asta pe un angajator?
cont la banca faci in 5min.
o chirie gasesti rapid sau stai pe la un prieten pana gasesti.
etc... le rezolvi in timp.

legat de chirie... ideea e sa gasesti ceva langa job.