Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Abuz, Iresponsabilitate și Neglijențã intr-o situatie de NECESITATE din partea DIGI MOBIL rds
#74
Posted 03 July 2018 - 15:42
vead, on 03 iulie 2018 - 15:30, said:
Din puncul meu de vedere CONSIDER INCHIS ACEST TOPIC de gargara publica....lucru pentru care rog un,,,,moderator sa il inchida,, Asa cum am spus mai sus: Am deschis acest topic doar PENTRU INFORMARE, nu pentru a cere sfaturi, ajutorul sau mila celor de aici. Aceast TOPIC este doar un capitol din demersurile juridice care le-am demarat si cele care urmeaza sa le demarez in curind. Din pacate nu am timpul necesar la dispozitie pentru a raspunde bunavointei voastre de la fiecare postare. Va multumesc pentru ,,,ingaduinta,, Pentru Roaming toti operatorii au termeni si conditii pe care e bine sa le citesti inainte de a o lua pe campii, situatie de altfel prezenta la contractarea oricarui serviciu. Faptul ca tu nu le-ai citit nu te exonereaza de raspunderea care iti revine prin acceptarea acestora (respectiv contractarea serviciilor). Sunt de acord ca nu este placut ceea ce ti s-a intamplat insa in instanta ai sanse 0. Oricum mult succes. |
#76
Posted 03 July 2018 - 15:49
MembruAnonim, on 03 iulie 2018 - 15:36, said:
E simplu tu ai de plata 150 de euro la RDS pentru 2 ore de vorbit cu Canada. RDS are de plata >150Euro pentru acel apel deci RDS a pierdut bani. Deci e normal ca a deconectat numerele de telefon asociate acelui abonament. Adica nu au facut nimic in neregula conform contractului. Acum intelegi sau intelegi ce iti convine? tu ai de platit 150 rdsa perdut 150 ......eu am cistigat peste 2000:)......am inteles totul.....e perfect....si iti multumesc (apropo....ca sa nu mai intrebi si asta.....cei 150 i-a platit cineva la o casierie rds din tara......in acele momente placute cind incercam sustinut de compania la care am CONTRACTELE....) RealThing, on 03 iulie 2018 - 15:42, said: Pentru Roaming toti operatorii au termeni si conditii pe care e bine sa le citesti inainte de a o lua pe campii, situatie de altfel prezenta la contractarea oricarui serviciu. Faptul ca tu nu le-ai citit nu te exonereaza de raspunderea care iti revine prin acceptarea acestora (respectiv contractarea serviciilor). Sunt de acord ca nu este placut ceea ce ti s-a intamplat insa in instanta ai sanse 0. Oricum mult succes. dmz123, on 03 iulie 2018 - 15:44, said:
sa nu mai vorbim de aria de acoperire la digi... Va rog inchideti! Multumesc corinadaniela, on 03 iulie 2018 - 15:40, said:
vead, asigurari pentru calatorie ati facut ? Edited by vead, 03 July 2018 - 15:48. |
#77
Posted 03 July 2018 - 15:51
vead, on 03 iulie 2018 - 13:51, said:
Ca sa tai serviciile ar trebui sa verifici SI SA anunti . Istoricul platilor anterioare , este impecabil la toate servicile care le am de la digi....mobile....fix.....internet....televiziune....hbo....si curent electric. 150 de euro ii datoram pentru o convorbire cu canada de aproape 2 ore....convorbire care a avut loc cu aprox 4 ore inainte de decuplare! |
#78
Posted 03 July 2018 - 16:06
#79
Posted 03 July 2018 - 16:07
Trebuie sa ai foarte multi bani ca sa faci asa ceva, eu in roaming nu stiu cum sa economisesc mai mult, merg anual in Antalya pe litoralul turcesc si nu activez deloc date mobile in roaming, folosesc doar Wi-Fi la hotel (in aeroport am vazut ca nu au free Wi-Fi desi pe Otopeni noi in Romania avem) cu telefonul si laptopul. Si in 2017 am folosit exclusiv SMS in roaming, am sunat o data si nu mi s-a raspuns. Nu concep mai sus de 10 euro cost suplimentar, am facut doar vreo 6 euro.
Roamingul nu e ceva sa iei for granted cum zice englezul/americanul, este o favoare, presupune riscuri si costuri, nu poti avea convorbiri kilometrice, pana si in tara pe abonamentele nelimitate ti se taie convorbirea dupa 2-3 ore. Eu am totul de la Digi in afara de energia electrica si nu voi renunta vreodata la vreun serviciu de-al lor indiferent de ce se scrie pe forumuri. Edited by Neaceasca85, 03 July 2018 - 16:10. |
#80
Posted 03 July 2018 - 16:10
crocko.dilul, on 03 iulie 2018 - 16:06, said:
Esenta topicului este ca pasagerii nu s-au prezentat la imbarcare. Restul sunt evenimente colaterale neplacute. Esenta topicului ......se referea la ce POTI PATI daca ai abonamente DIGI MOBIL....in vacanta....si cit te va COSTA placerea de a fi CLIENT digi |
#81
Posted 03 July 2018 - 16:11
Scuza-ma dar cred ca asta puteai pati cu oricare alt operator romanesc, in roaming, mai bine iti luai o cartela locala cu multe minute internationale.
|
#82
Posted 03 July 2018 - 16:18
Neaceasca85, on 03 iulie 2018 - 16:07, said:
Trebuie sa ai foarte multi bani ca sa faci asa ceva, eu in roaming nu stiu cum sa economisesc mai mult, merg anual in Antalya pe litoralul turcesc si nu activez deloc date mobile in roaming, folosesc doar Wi-Fi la hotel (in aeroport am vazut ca nu au free Wi-Fi desi pe Otopeni noi in Romania avem) cu telefonul si laptopul. Si in 2017 am folosit exclusiv SMS in roaming, am sunat o data si nu mi s-a raspuns. Nu concep mai sus de 10 euro cost suplimentar, am facut doar vreo 6 euro. Roamingul nu e ceva sa iei for granted cum zice englezul/americanul, este o favoare, presupune riscuri si costuri, nu poti avea convorbiri kilometrice, pana si in tara pe abonamentele nelimitate ti se taie convorbirea dupa 2-3 ore. Neaceasca85, on 03 iulie 2018 - 16:11, said:
Scuza-ma dar cred ca asta puteai pati cu oricare alt operator romanesc, in roaming, mai bine iti luai o cartela locala cu multe minute internationale. |
|
#83
Posted 03 July 2018 - 16:21
vead, on 03 iulie 2018 - 16:10, said:
cit te va COSTA placerea de a fi CLIENT digi Doar ca nu vrei sa intelegi asta. |
#84
Posted 03 July 2018 - 16:29
vead, on 03 iulie 2018 - 16:01, said:
Multumesc pentru corectie.....in mare parte am raspuns la comenturi de pe telefon.....iar problemele gramaticale ....si ce facea fica mea in acele momente nu isi au rostul in EXPLICATILE care le soliciti! AI UITAT ESENTA TOPICULUI ....daca te intereseaza ce toaleta a folosit fica sau sotia....si cit de mare este autogara de la Fierbinti ....pentru a reusi sa gasesti cu greu GATE-ul 23X din terminalul 2 cu peron pe stinga .....eu zic ca e mai bine sa cauti alt subiect.....pe alt topic mai friendly... In continuare scrii prost si dai vina pe telefon. Si adevarul este ca in aceeasi isterie, incerci sa dai vina pe Digi ca fiica-ta minora s-a pierdut de voi. Sau maica-sa a pierdut-o pe fiica-sa minora. Esenta acestui topic este urmatoarea: v-a durut in posterior de fiica voastra minora, aia s-a ratacit de voi sau voi de ea si hop! Fuga fiicei minore v-a costat 2000 de coco. P.S. Cu autogara din Fierbinti n-ai nimerit, n-am iesit mai departe de Buhusi. P.S.2 fiica!!!! Repeta dupa mine: FIICA!!! P.S. 3 EXPLICATII! cu doi de i. Plm, de aia ai stat 2 ore cu aia din Canada ))) Edited by December, 03 July 2018 - 16:31. |
#85
Posted 03 July 2018 - 17:16
Interconnect-ul cu Canada si USA e foarte mic, insa aici depinde si cat esti tarifat pentru roaming.
|
#86
Posted 03 July 2018 - 18:05
RDS este un operator jegos, si trebuie sa recunoastem asta,dar este ieftin, am patit si eu ceva urat cu ei, si pot spune ca operatorii de la call center sunt niste cretini irecuperabili, nu au cum, si nu vor efectiv sa te ajute, iti repeta ca niste papagali niste texte probabil care le citesc de pe pc sau de pe promptere, care a fost speta ?
La sfarsitul fiecarei luni, platesc abonamentele, am vreo 5 de mobil plus fix, plus tv plus alte cacaturi, pe firma, mentionez ca pe autorizatia primita de la stat este trecut telefonul fix si unul din cele 5 mobile, si le folosesc pentru a comunica cu clientii In ziua in care am achitat factura, sunt bun platnic, nu intarzii, etc, constat ca mi s-a stricat un telefon, si de unde sa iau rapid un telefon 3G, ati ghicit, de la Digi, dau telefon la doamna/domnisoara cu care am dialogat la fiecare contract, fiind contract de business, nu trebuie sa ma duc in showroom, am rugat-o sa imi dea un telefon simplu, un Eboda, a inregistrat comanda, si mi-a spus ca imi trimite telefonul,urmand ca eu sa il achit la curier, a trecut o saptamana, doua, trei, nici un semn de la RDS, am sunat-o pe cucoana aia de am innebunit, ca vine azi, ca vine maine, a venit fix dupa 5 saptamani, eu achitand constiincios abonamentele, a venit curierul, am primit telefonul, am achitat, si ma gandeam ca toate o sa fie bune si frumoase La vreo doua zile primesc mesaj de la rds, sa achit urgent factura in valoare de xxx lei, pentru ca altfel imi suspenda serviciile, personal am crezut ca este o gluma, eu eram la zi cu platile, si la abonamente si la telefon, ei bine, peste vreo 2 zile, ma duc la birou, si ce sa vezi, NU FUNCTIONA nici un mobil, nici un fix, nici tv, nici netul, NIMIC !!!! sunt la relatii cu clientii, stau la telefon ca sa imi explice cap de modem ca nu am achitat factura, si serviciile mele sunt restrictionate, mi-au venit dracii aia mari, pentru ca ei imi oprisera toate serviciile pentru ca eu nu achitasem un telefon, si am stat asa fix 3 zile, in care nu am reusit sa gasesc un baiat sau o fata care sa fie suficient de isteti si sa faca distinctia dintre un telefon care aparea neachitat si niste servicii de care depindea firma mea, si a trebuit sa ma duc la contabilitate, sa caut chitanta de la curier, sa scanez chitanta si sa trimit pe email copia, nu va spun ce probleme am avut, cati clienti ne-au cautat, si cate pierderi am avut din cauza asta Morala: NU MAI PUNETI TOATE OUALELE IN ACELASI COS !!! Edited by Platon, 03 July 2018 - 18:08. |
#87
Posted 03 July 2018 - 18:55
Bre, pe bune, ma apuc de apasat butoanele. Puii mei voua va trebuie militian de serviciu.
|
|
#88
Posted 03 July 2018 - 18:56
initiator, daca si in discutia cu operatorul RDS ai vorbit cum ai scris pe pe forum, e clar. operatorul n-a inteles nimic, ti-a inchis si asta e.
e cineva pe forum cu o semnatura de genul: cand ai o problema, explica clar! se aplica 100% in cazul tau. era o urgenta doar pentru tine. in rest s-a aplicat contractul /procedura. si mai usor cu plata in avans. intai platesti borcanul cu dulceata si apoi il consumi. la fel si cu plata abonamentului. intai il platesti, apoi il consumi. PS pe bune, tu ai plecat in excursie, in strainatate, bazandu-te doar pe telefonia de la DIGI ? astia n-au semnal pe toate drumurile nationale si tu ai plecat afara, bazandu-te pe ei? esti vinovat 100%, crede-ma. Edited by strongsss, 03 July 2018 - 18:57. |
#89
Posted 03 July 2018 - 19:09
Persoanele cu ,,inteligența " caracterul si atitudinea ta.....in viața de zi cu zi îmi inspirã de obicei....milã.....in privința ta....din pãcate....imi provoacã si repulsie.
O sa incerc sã te ignor si pe tine si pe încã....un ,,coleg '' de forum a cãrui user nu mã mai chinui sa9 il caut in comentarile de mai sus....din aceeași....repulsie....si in încheiere va urez,, succesuri '' asemãnãtoare la .....,,compania " pentru care lucrați December, on 03 iulie 2018 - 16:29, said: Vezi ca devii isteric.... In continuare scrii prost si dai vina pe telefon. Si adevarul este ca in aceeasi isterie, incerci sa dai vina pe Digi ca fiica-ta minora s-a pierdut de voi. Sau maica-sa a pierdut-o pe fiica-sa minora. Esenta acestui topic este urmatoarea: v-a durut in posterior de fiica voastra minora, aia s-a ratacit de voi sau voi de ea si hop! Fuga fiicei minore v-a costat 2000 de coco. P.S. Cu autogara din Fierbinti n-ai nimerit, n-am iesit mai departe de Buhusi. P.S.2 fiica!!!! Repeta dupa mine: FIICA!!! P.S. 3 EXPLICATII! cu doi de i. Plm, de aia ai stat 2 ore cu aia din Canada ))) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users