Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Abuz, Iresponsabilitate și Neglijențã intr-o situatie de NECESITATE din partea DIGI MOBIL rds
#19
Posted 03 July 2018 - 13:51
cristiany, on 03 iulie 2018 - 13:45, said:
~ 150 Euro pentru aprox. 2 ore de convorbiri cred ca e cam mult. Probabil ca din acest motiv cei de la Digi au decis sa-ti suspende telefoanele. In ce aeroport erati ? 150 de euro ii datoram pentru o convorbire cu canada de aproape 2 ore....convorbire care a avut loc cu aprox 4 ore inainte de decuplare! |
#20
Posted 03 July 2018 - 13:53
Ca o paranteza la discutie, eu as recomanda oricui sa nu se bazeze numai pe un singur operator, mai ales in situatii ca aceasta. Eu nici macar national nu stau doar in baza unuia. Era bine sa ai macar un prepay de la un alt operator cu o optiune cu roaming inclus, cred ca te scutea de bataia asta de cap.
Edited by MembruAnonim, 03 July 2018 - 13:54. |
#21
Posted 03 July 2018 - 13:54
born2lose, on 03 iulie 2018 - 13:50, said:
am citit de doua ori si am inteles acelasi lucru - ai pierdut un avion pentru ca, te citez: ... si cumva digi e de vina pentru asta si ar trebui sa plateasca. de curiozitate, daca ramaneai fara semnal sau fara baterie, atunci cine trebuia sa plateasca? |
#22
Posted 03 July 2018 - 13:54
Daca-ti fura telefonul si digi bloca numarul, spuneai pe toate forumurile ca ce buni is, ca nu te-au lasat sa faci cost suplimentar urias.
Fiica ta minora era cu maica-sa. Daca stimata doamna nu a fost in stare sa te gaseasca, nu e vina Digi. Care e problema de fapt? Ai depasit suma, ti-a taiat telefonul. |
#23
Posted 03 July 2018 - 13:54
Ma gandesc ca asta este un fel de protectie ( atat pentru ei, dar si pentru tine ).
Daca de fapt, telefonul iti era furat si cineva vorbea pe el ? Totusi, repet, 150 Euro e o suma destul de mare, cost pe care tu l-ai facut in doar 2 ore. @December am postat in acelasi timp Edited by cristiany, 03 July 2018 - 13:57. |
#24
Posted 03 July 2018 - 14:02
MembruAnonim, on 03 iulie 2018 - 13:53, said:
Ca o paranteza la discutie, eu as recomanda oricui sa nu se bazeze numai pe un singur operator, mai ales in situatii ca aceasta. Eu nici macar national nu stau doar in baza unuia. Era bine sa ai macar un prepay de la un alt operator cu o optiune cu roaming inclus, cred ca te scutea de bataia asta de cap. December, on 03 iulie 2018 - 13:54, said:
Daca-ti fura telefonul si digi bloca numarul, spuneai pe toate forumurile ca ce buni is, ca nu te-au lasat sa faci cost suplimentar urias. Fiica ta minora era cu maica-sa. Daca stimata doamna nu a fost in stare sa te gaseasca, nu e vina Digi. Care e problema de fapt? Ai depasit suma, ti-a taiat telefonul. shiva, on 03 iulie 2018 - 13:28, said:
N-am înțeles foarte bine. Digi ți-a blocat telefoanele. Și tu vroiai să plătești factura Digi să le deblocheze sau să plătești altceva (bilet de avion)? Și ai pierdut avioanele ... că n-ai găsit copilul sau că erau blocate telefoanele? Operatorul spunea sa platesc factura.....fara internet(pentru online banking) fara semnal la telefon ca sa pot suna pe cineva in tara sa mearga sa o plateasca.....si para SMS...pe care primesc codurile de confirmare a platii la online banking Edited by vead, 03 July 2018 - 13:57. |
#25
Posted 03 July 2018 - 14:03
Si nu recunosti ca e vina ta?
Abuz nu cred dar iresponsabilitate si neglijenta da, din partea ta. Aruncat cu noroi degeaba. Realizezi ca din aeroport poti suna contra cost. Edited by Sef-chenko, 03 July 2018 - 14:05. |
#26
Posted 03 July 2018 - 14:03
Observ ca ii certi pe toti care iti prezinta situatia de fapt.... si nu iti convine dar asta e adevarul.
Repet cu caps, sa pricepi: DACA ITI FURA TELEFONUL, DIGI AR FI BLOCAT SIMUL SI ATUNCI II LAUDAI CA TI-AU FACUT UN MARE SERVICIU! Daca nu ai cuvinte, inseamna ca iti meriti soarta. Nevasta-ta e cu fata si se rataceste intr-un aeroport? |
#27
Posted 03 July 2018 - 14:03
Ei bine nu prea cred ..... povestea aia.
Ca si eu tot la Digi si uneori ..sa zicem ca mai intarzii. Asa ca am pro0mot si mesajul asta Vă informăm că vom începe procedura de suspendare a serviciilor de telecomunicaţii, întrucât data scadentă pentru plata facturii dumneavoastră a fost depăşita. Deşi aţi depăşit data scadentă, incă mai puteţi evita deconectarea serviciilor, apelând la o variantă rapidă de plată (confirmare plată in 30 minute, faţă de perioada normală de 3 zile): Asa ca .. a dorazi mi-ma deplata fizicu sa fac plata . Nu am fots deconectat! paznicmare, on 03 iulie 2018 - 13:37, said:
Greu se intelege ce a vrut sa spuna. Eu am inteles ca nu si-a platit factura si i-a taiat telefoanele taman cand era in aeroport, fapt pentru care neavand net sa faca plata si nici semnal sa isi gaseasca fata a pierdut avioane, masini etc. Ce e de neanteles, cum a fost emisa factura din scurt? si trebuia sa fie si platita. Exista acea perioada pana la scadenta si apoi se taie Deci cf celor pe care le-ams scris cam trebuie sa fii inatrziat binisor. Si am asa o banuiala ca mesajele alea nu sunt scrise de vre=un operataor ci sunt trimise automat ... Nu mai zic ca este normal ca operatorul sa n u iti raspunda urgent ..... Neplacut insa la cati abonati au (telefon, cablu, internet) ar trebui sa aiba prea multi operatori. Cum zic neplacut .. am injurat si eu destul .. Orocum daca esti atat de depenxent de telefon ... [platesti la timp! Sau daca nu esti .. te urci in avion si vezi pe urma ce faci A da.. si o solutie este sa dai un telefon (la o adica rogi pe unu sa iti imprumute telefonu lui.. il rogi cu nisten abni ptr convoirbire) si vobresti cu un amici caruia sa iti pemriti sa zii zici "sunt in rahat misca-ti dracu;lui c###l l la un ghiseu RDS si plateste ptr mine! ACUM!!!!"" ) |
#28
Posted 03 July 2018 - 14:09
cristiany, on 03 iulie 2018 - 13:54, said:
Ma gandesc ca asta este un fel de protectie ( atat pentru ei, dar si pentru tine ). Daca de fapt, telefonul iti era furat si cineva vorbea pe el ? Totusi, repet, 150 Euro e o suma destul de mare, cost pe care tu l-ai facut in doar 2 ore. @December am postat in acelasi timp Sef-chenko, on 03 iulie 2018 - 14:03, said:
Si nu recunosti ca e vina ta? Abuz nu cred dar iresponsabilitate si neglijenta da, din partea ta. Aruncat cu noroi degeaba. Realizezi ca din aeroport poti suna contra cost. |
|
#29
Posted 03 July 2018 - 14:10
vead, on 03 iulie 2018 - 13:51, said:
Ca sa tai serviciile ar trebui sa verifici SI SA anunti . Istoricul platilor anterioare , este impecabil la toate servicile care le am de la digi....mobile....fix.....internet....televiziune....hbo....si curent electric. 150 de euro ii datoram pentru o convorbire cu canada de aproape 2 ore....convorbire care a avut loc cu aprox 4 ore inainte de decuplare! |
#30
Posted 03 July 2018 - 14:13
Legatura dintre telefonia mobila si curentul electric fiind care?
Digi Energy e facturat separat de serviciile telecom. In plus Digi nu e distribuitor. Edited by MembruAnonim, 03 July 2018 - 14:13. |
#31
Posted 03 July 2018 - 14:13
MembruAnonim, on 03 iulie 2018 - 13:53, said:
Ca o paranteza la discutie, eu as recomanda oricui sa nu se bazeze numai pe un singur operator, mai ales in situatii ca aceasta. Eu nici macar national nu stau doar in baza unuia. Era bine sa ai macar un prepay de la un alt operator cu o optiune cu roaming inclus, cred ca te scutea de bataia asta de cap. Nu am trecut printr-o situatie ca cea descrisa, posibil sa-mi pierdut si eu capul...dar imediat m-as fi gandit la o rezolvare imediata, axact ce se sugereaza inmesajul pe care l-am citat: as fi cumparat o cartela prepay de la orice operator, ce gaseam pe loc (inclusiv digi). Costurile ar fi fost mult mai mici si nu as fi pierdut timpul. |
#32
Posted 03 July 2018 - 14:15
Exact ce-am vorbit mai devreme de operatori si timpul lor de reactie ...
Crezi ca sta cineva cu ochii intr-un monitor si atunci cand apar costuri mari ( asa ca la tine ), da click pe o tasta si iti blocheaza telefonul ? Bineinteles ca nu. Evident ca exista o aplicatie care are presetate anumite valori pentru diferite situatii. Costuri de 2.000 de Euro ? Hmm, cred ca e cam mult. Nu am aflat in ce aeroport erati. |
#33
Posted 03 July 2018 - 14:15
cristiany, on 03 iulie 2018 - 13:50, said:
Daca tu crezi ca fiecare abonat are un operator dedicat, te inseli. Evident ca fiecare crede ca problema lui este cea mai urgenta, dar hai sa fim realisti. |
|
#34
Posted 03 July 2018 - 14:15
Nu stiu cate modalitati de plata a facturilor RDS exista dar eu nu platesc nimic in avans, vine factura si am nu stiu cate zile la dispozitie sa o achit.
Degeaba te zbati pe aici si le doresti tuturor sa piarda avioane si masini. Nu vreau sa stiu ce sentimente au avut canadienii aia timp de doua ore daca aici arunci cu "sper sa patesti si tu cat mai repede si mai rau". |
#35
Posted 03 July 2018 - 14:17
cristiany, on 03 iulie 2018 - 14:15, said:
Exact ce-am vorbit mai devreme de operatori si timpul lor de reactie ... Crezi ca sta cineva cu ochii intr-un monitor si atunci cand apar costuri mari ( asa ca la tine ), da click pe o tasta si iti blocheaza telefonul ? Bineinteles ca nu. Evident ca exista o aplicatie care are presetate anumite valori pentru diferite situatii. Costuri de 2.000 de Euro ? Hmm, cred ca e cam mult. Nu am aflat in ce aeroport erati. |
#36
Posted 03 July 2018 - 14:19
Fara suparare dar ceva a fost in neregula cu toata treaba si de asta te-au deconectat. Canada nu e in blacklist nu e destinatie exotica sau mai stiu eu ce insa acei 150 de euro in 2 ore probabil i-au facut sa creada ca faci frauda. Si normal ca au deconectat serviciile mobile doar nu sunau sa intrebe "frauda sau nu frauda". Ca nu stiu cati vor recunoste ca fac frauda cand sunt sunati de operator.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users