Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Mini Countryman S E All 4 - 2018

- - - - -
  • Please log in to reply
594 replies to this topic

#361
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Băieți, stați domol. E vorba de faruri led cu matrice activa ( decupează din proiecția de faza lunga mașină din fata dacă e necesar) și are toate sistemele de control și calibrare în far.
Din ce am înțeles, setul de faruri are prețul asta. Nu unul singur. Ce naiba? Oricum, dacă o sa îmi dea un desfășurator am sa pun o copie aici, asa, ca idee generala de costuri de reprezentanță.

Pana atunci noi discutam discuții.



#362
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Atat costa. Dar nu sunt doar farurile, este calculatorul de autoleveling plus inca cateva componente. Ca fapt divers, acum 4 ani la VW daca vroiai sa montezi xenon adaptiv costa 13.500 lei fara manopera. Vorbesc de faruri originale, nu porcarii chinezesti Dectane cum au majoritatea masinilor de la noi.

#363
Passenger001

Passenger001

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,356
  • Înscris: 07.08.2015
Numai 2x far led, plus 2x control unit costa vreo 3400 euro, fara montaj. Pe langa astea mai trebuiesc 1001 alte maruntisuri care se aduna.

Cine este interesat gaseste aici preturi la piesele originale Mini (si BMW). Preturile sunt cu 19% TVA (Germania). Faruri se gasesc la "Exterieur -> cifra 63..."

https://www.leebmann...es=f60&typ=yu71

#364
cipi_v

cipi_v

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 474
  • Înscris: 20.02.2007
Si eu vorbeam de ILS. Check it out. O fi Mini mai scump decat Mercedes

#365
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
ILS e acelasi sistem (ca functionare) ca la ro_explorer. E posibil ca Mercedes (sau mai bine zis furnizorul lor) sa le impacheteze altfel solutia tehnica si sa nu fie nevoie de atat de multe componente la schimbare. In plus, sunt destul de sigur ca volumul de faruri produse pentru C-klasse il depaseste binisor pe cel produs pentru pentru Countryman.

#366
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Chiar si asa, una e scor de 5000 pt un far, altfel 5000 pt ambele, parca suna mai real.

#367
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Eu am plecat de la ideea că sunt 5k ambele. 5k unul singur ar fi SF

#368
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Mda ... RIP.
M-au sunat de la service ca au mai gasit o piesa defecta in spatele radiatoarelor, cica piesa din sistemul hibrid (eu cred ca e bullshit caci nu e nimic din sistemul hibrid in fata, totul fiind in spate si nici nu au vrut sa imi spuna care piesa anume). Cica in urma noilor descoperiri asigurarea a decis sa dea dauna totala asa ca acum sunt in discutii cu asigurarea.

Sa imi bag picioarele in ea de masina daca de la atata lucru se da dauna totala. In afara de bara din fata zgariata si capota terminata masina e impecabila dpdv tinichigerie si sasiu si merge pe roti fara probleme. Radiatorul de racire, asa praf cum e , nu e spart (doar condensorul de la aerul conditionat s-a fisurat). Airbagurile nu sunt sarite .... mi se pare culmea sa se dea dauna totala pentru atata lucru ... dar nah, daca asta au decis ei, sa fie ca ei.

Una din clauzele de asigurare spun ca daca masina are sub 40K km si mai putin de 2 ani cand de seclara dauna totala, se poate inlocui cu o masina identica, de la dealer. Ma intreb daca merita. Masina imi place foarte mult dar daca e atat de fragila parca nu imi mai vine sa ma angajez la inca o relatie de genul asta ... offf ....

Am demarat procedurile cu asigurarile, acum astept sa ma contacteze cu o oferta de nerefuzat.

* to be continued

Edited by ro_explorer, 24 January 2019 - 14:12.


#369
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Nu cred ca masina e fragila, cat e faptul ca sunt ei mai catolici decat papa. Adica nici a mea nu arata bine si am intrat cu viteza mult mai mica decat a ta.

#370
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006
Cât ai mers după accident ai avut vreo problemă cu partea hibridă? Poate în față o fi tot ceva legat de răcirea sistemului hibrid sau a bateriei.

Dacă mașina îți place și poți primi una identică fără niciun cost sau dezavantaj suplimentar, de ce n-ai face-o? Orice mașină e fragilă și o faci daună totală dacă o lovești fix unde trebuie. La mine, pt un punct de impact de cam 1cm pătrat (fără să exagerez), cu urmări vizibile constând în fix o crăpătură liniară de cam 2cm în bara față, devizul a depășit 4000 de lei, și s-a schimbat bara, carenaj roată, jumătate de scut motor, rezervor lichid parbriz, plus ceva cabluri, mufe, clipsuri, mărunțișuri.

#371
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Dauna total se da cand costurile de reparatie (piese+manopera+ timp pierdut - ca iti inchiriaza tie alta masina in timpul asta) depasesc un procent din cat valoareaza masina pe piata la momentul accidentului (nu din pretul masinii de noi).

Sa spunem ca masina a fost 50k (nu are important e doar o cifra) iar la momentul accidentului ea valora ~ 30-35k iar costurile pentru tot ce am scris mai sus sunt de 15k atunci probabil prefera sa dea dauna totala, sa vanda epava, sa o repare cineva si sa o revanda. Nu e vorba doar de bani cat e vorba si de timp, si de procedurile pe care firma daca e mare nu se le asuma.

Exemplu, o skoda superb 2011 lovita din spate de un Logan in Ro. Haion infundat cat un pumn de mult, bara spate crapata, si protectie usor indoita (structura nu a suferit nimic, nici tabla indoita in portbagaj. Devin de reparatie 12.000ron (2500 euro)

Daca pentru atat s-a dat 2500euro in Romania! la tine acolo cat voiai sa-ti dea daca doar farurile sunt 5000euro. Ca sa nu mai zic ca manopera este mult mai mare.


Uite pentru asta s-a dat 2500euro in Ro.

Attached Files



#372
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

 figo1988, on 24 ianuarie 2019 - 15:11, said:

Nu cred ca masina e fragila, cat e faptul ca sunt ei mai catolici decat papa.
Se poate sa ai dreptate. Mai e o chestie, asigurarea este "Mini Original Insurance" ... e practic firma lor de asigurare si prin birou pe aici se speculeaza ca nu e neaparat vorba de bani cat de a mai vinde extra masini noi prin orice mijloace posibile .... cam face sens in conditiile curente de piata. Nu stiu, e doar speculatie. Poate fi si o oportunitatet vazuta de cineva din service ca sa poata lua masina in regim privat ca "salvage", pe mai nimic si cu cateva mii de euro sa o puna pe picioare ca noua ... totul e posibil.

 alexcrist, on 24 ianuarie 2019 - 15:24, said:

Cât ai mers după accident ai avut vreo problemă cu partea hibridă? Poate în față o fi tot ceva legat de răcirea sistemului hibrid sau a bateriei.
Dupa accident am mers pur electric si cand a pornit termicul (cu 2 ocazii) se auzea cum motorul atingea radiatorul, atat ..

 Deenman, on 24 ianuarie 2019 - 15:32, said:

Uite pentru asta s-a dat 2500euro in Ro.
Mda .. ce sa mai zic?

#373
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,462
  • Înscris: 24.12.2005
Ai idee cam care va fi impactul accidentului asupra asigurării pe viitor? Adică dacă și cu cât îți crește prima ca urmare a declarării mașinii ca fiind daună totală?

#374
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
In Suedia nu e implementat sistemul de bonus-malus la casco. Lumea nu abuzeaza de sistem. In plus, nu exista asigurare fara franciza si asta e de obicei maricica, astefel incat se descurajeaza din start abuzurile. La masina mea de exemplu, am "self risk" de 800 euro. Pai iti convine sa scoti 800 euro din buzunar pentru orice nimic ?
Ce exista ca valoare variabila de casco se bazeaza pe varsta biologica, vechimea permisului si zona de resedinta. Un tanar de 22 de ani care locuieste in Stockholm ar avea asigurarea cu cel putin 30% mai mare decat mine, dinozaur, care locuiesc in periferie.

#375
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,258
  • Înscris: 02.02.2006
Cu atât mai mult nu văd un motiv să iei aceeași mașină, dacă îți place. Practic îți permiți să ai un accident daună totală la fiecare 2 ani, și să ai mereu mașină nouă. Ba chiar pentru o daună mare prefer o mașină nouă decât una reparată.

#376
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
din ce masini poti alege? ai un buget sau ai niste cerinte obligatorii?

#377
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
Nu am nici o idee ... e prima oara in viata mea cand trec prin procesul asta. Astept sa ma contacteze cei de la asigurari sa imi spuna ce sa fac mai departe. Am sa pun aici progresul .. deocamdata sunt stresat, am un puternic sentiment de vina care ma apasa si astept ...

#378
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Chiar în seara asta am vorbit cu un prieten întors după 5 ani din Suedia. Chiar este o mica mafie cu mașinile care se declara dauna totală și apoi să cumpără la.pret de nimic - repara - si sunt revândute in alte țări.
Sper să ieși ok din aceasta situația

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate