Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...
 Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 

Mini Countryman S E All 4 - 2018

- - - - -
  • Please log in to reply
594 replies to this topic

#19
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
S-o stapanesti sanatos!Intamplator,am cochetat si eu cu ideea de hibrid,dar in Romania.Am avut in test drive un 225xe cutie automata,pachet M si alte cele.Masina merge in regim X drive doar cu bateria incarcata,altfel e 2x4.N-am reusit sa merg mai mult de 23 km cu masina fara bagaje,temperatura exterioara de -5 grade C,consumatori farurile si clima.Accelerari foarte line,viteza intre 50-70 km/hSi asta cu bateria incarcata full la priza.De incarcat,in mers nu se incarca cine stie ce.Pe atustrada mers 140 km/h imi consuma 11-11,5 l/100 km.In fine,pentru Romania nu merita de nici un fel,decat daca vrei sa salvezi pinguinii din Antarctica pe banii tai,altfel,o mare gaura in buget la 47-48 k euro cat costa.In alte tari cum e Suedia,cu siguranta merita.Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!

#20
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016
Sa o conduci cu placere. Este aceeasi masina cu seria 2 active tourer, intr-adevar. Am avut si eu in test un 225 xe, insa m-a dezamagit, bine sincer nici nu ma asteptam la cine stie ce avand in vedere ca am mai avut hibride. O luasem mai mult pt masina in sine nu pt motor, pana la urma am luat un active tourer diesel.
E foarte misto pachetul de lumini ambientale, parca vreo 8 culori are. Si in general interiorul e destul de dichisit, pacat ca in spate e relativ ingusta bancheta. Dar daca nu ai copii mari, e suficienta.
Mie mi s-a parut destul de trista combinatia aleasa la propulsie, stiu stiu, pe hartie doo sute dooj da' cai, dar in realitate se simt mult mai anemici, mai ales dupa 110 120. Poate ca era mai misto sa fi avut si o versiune cu motorul benzina de 2 litri, sa fie ceva gen cooper all4 s hibrid.

#21
Argv

Argv

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,503
  • Înscris: 25.10.2007

 cavaliere, on 02 iulie 2018 - 22:48, said:

insa m-a dezamagit, bine sincer nici nu ma asteptam la cine stie ce avand in vedere ca am mai avut hibride.

Poti sa detaliezi putin? Nu vreau sa poluez topicul asta, dar sunt in cautarea unei masini 4x4, benzina, sportiva, de preferinta hibrida, de preferinta berlina sau break (nu suv)... dar daca renunt la hibrid am mai multe alegeri... noua bineinteles. Mersi

#22
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

 JurasikMan, on 02 iulie 2018 - 17:47, said:

Frumos , cochet , modern ....dar scump al naibii. Imi luam Toyota Land Cruiser 2018 cu banii aia . Sa ai bafta de el si sa ne tii la curent cu mentenanta pentru ca , vrem sau nu , hibridele si electricele par sa fie viitorul , asa ca ne bucuram de alegerea ta si speram sa ne impartasesti atat bucuriile cat si neajunsurile create de noua ta masina . Bafta multa si sa te poarte fara griji  peste tot .

iti luai un LC2018 chel, echipare activ cu o cutie manuala in Romania. atat.

sau iti luai un seria 7 de interlop de Fetesti cu 20K, si mai simplu.

#23
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,026
  • Înscris: 07.11.2006

 TruculMagic, on 02 iulie 2018 - 16:02, said:


S de la ce tara vine ? Posted Image

Posibil de la Burkina FaSo?

#24
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

 dantt, on 02 iulie 2018 - 21:40, said:

[...]un 225xe [...]N-am reusit sa merg mai mult de 23 km [...]
De incarcat,in mers nu se incarca cine stie ce.
Pe atustrada mers 140 km/h imi consuma 11-11,5 l/100 km.
In alte tari cum e Suedia,cu siguranta merita.
Si mini-ul scoate 35-40 Km doar in regim de oras/low speed ... in nici un caz nu are raza asta electrica in regim de autostrada.
Pe autostrada am facut azi dimineata testul, plecat de acasa cu bateria descarcata (6%) si mers in regim automat (adica fara incarcare fortata a bateriei din motorul termic). Consumul mediu pe 33Km (cam 8Km oras, restul autostrada cu reprize de accelerare) a fost de 7.1%. Nu e rau pentru un benzinar mic care cara 1.7 tone dupa el.

 dantt, on 02 iulie 2018 - 21:40, said:

De incarcat,in mers nu se incarca cine stie ce.
In mod auto (cand decide ea singura regimul electric-termic) bateria nu se incarca decat strict regenerativ (franare si "coasting"). Daca vrei sa o incarci folosind motorul termic, treci masina in regin "battery save", in felul asta mentinand bateria la peste 80% din capacitate, mergand electric doar in regim strict de oras (pana pe la 50Km/h). Partea nasoala cu modul asta este ca daca il activezi cand bateria e goala o sa ai timp de cca 1 ora un consum de regreti ca l-ai activat :) ...

 cavaliere, on 02 iulie 2018 - 22:48, said:

Mie mi s-a parut destul de trista combinatia aleasa la propulsie, stiu stiu, pe hartie doo sute dooj da' cai, dar in realitate se simt mult mai anemici, mai ales dupa 110 120. Poate ca era mai misto sa fi avut si o versiune cu motorul benzina de 2 litri, sa fie ceva gen cooper all4 s hibrid.
Cei 220+ CP se simt toti in reprize de accelerare unde intra e-boos-ul (am incercat si la 140Km/h si a fost disponibil).
Conducand X2-ul, cu cei 190CP full benzinari ai lui pot spune ca mini-ul se simte clar mai puternic in reprize.
Dupa rodaj am sa fac niste filmari cu accelerari in diverse situatii.

Inca 2 poze din telefon ...

In parcarea de la munca ...
Attached File  charging.jpg   1.28MB   111 downloads

Imi place atentia la detalii nesemnificative dar care imbogatesc experienta  ... gen logo-ul proiectat sub usa soferului.
Attached File  logo.jpg   129.54K   122 downloads

Edited by ro_explorer, 03 July 2018 - 10:56.


#25
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Să o stăpânești sănătos și fără evenimente!

Frumix mașinuța...

#26
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ești conștient că puteai să îți iei probabil vreo 3 Loganuri NOI ? Sau un Fiat ?

Posted Image    hahahahahahahahahah


Repet bibelou de mașină.
Bravo colegu.

#27
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

 exceswater, on 03 iulie 2018 - 15:50, said:

Ești conștient că puteai să îți iei probabil vreo 3 Loganuri NOI?
Visul meu de o viata, sa conduc 3 loganuri deodata :D

 exceswater, on 03 iulie 2018 - 15:50, said:

bibelou de mașină.
Tocmai mi-a spus sotia ca m-a vazut cand veneam acasa si cica are senzatia ca e o masina de jucarie cu telecomanda :)

Asta a fost si scopul. Toata viata am avut masini practice, ba prin prisma pretului (prima) ba prin prisma capacitatii sau a consumului .. acum am zis ca e timpul sa ma si distrez un pic (oare asa se manifesta criza de 40 de ani ?) ...

 exceswater, on 03 iulie 2018 - 15:50, said:

Bravo colegu.
Multam :)

#28
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

 ro_explorer, on 03 iulie 2018 - 10:49, said:

Pe autostrada am facut azi dimineata testul, plecat de acasa cu bateria descarcata (6%) si mers in regim automat (adica fara incarcare fortata a bateriei din motorul termic). Consumul mediu pe 33Km (cam 8Km oras, restul autostrada cu reprize de accelerare) a fost de 7.1%. Nu e rau pentru un benzinar mic care cara 1.7 tone dupa el.
Daca tot am monitorizat consumul de azi, sa termin si ziua:
Am incarcat masina la munca pana la 100%. Cand am ajuns acasa (mod automat, adica full electric sub 80Km/h, benzina la viteze mai mari), pe acelasi drum pe care am venit, aveam consum mediu de 4.8L/100Km (nu am resetat nimic, deci e media cu tot cu mersul de dimineata) si 52% baterie ramasa. M-am mai fatait inca extra 40Km si am ras bateria complet mergand in rest pe benzina ... acum am consum mediu de 5.1L/100Km.

O sa vad cum se stabilizeaza in cazul meu dupa ce termin cu condusul aiurea (la propriu) si cand o sa imi intru in regim ul normal, plus incarcatorul de acasa pe care inca il astept.

#29
dantt

dantt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,140
  • Înscris: 10.06.2008
Te rog sa faci consumul la pompa prin metoda plin/plin.Numai asa vezi exact cat consuma masina,fiindca ce arata in bord e (foarte) optimist.

#30
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Fa-ti o impresie despre consum pe termen lung https://www.spritmon...t=3&powerunit=2

#31
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

 dantt, on 03 iulie 2018 - 18:15, said:

Numai asa vezi exact cat consuma masina,fiindca ce arata in bord e (foarte) optimist.
Tu crezi ca mi-am luat masina cu adn sportiv si cu peste 200 cai putere ca sa stau sa ma uit cat consuma la virgula? Un consum generic cu o abatere de +/- 0.5l/100Km este super ok ca date statistice. Singurul motiv pentru care tin socoteala este dpdv statistic, ca sa pot compara cu masinile anterioare pe care le-am avut.
Am mai facut 40Km seara asta plimbandu-ma prin zona. Imagineaza-ti cum am mers daca am ajuns la consum mediu de 7.1L/100Km de la valoarea anterioara de 5.1 Posted Image ... De asta spun ca momentan nu pun baze pe ce masor ca fiind numere de baza. Mi-am luat jucarie, ma joc cu ea, nu e bibleou.

 MembruAnonim, on 03 iulie 2018 - 18:40, said:

Fa-ti o impresie despre consum pe termen lung https://www.spritmon...t=3&powerunit=2
Pai dupa cum vezi si acolo variaza de la sub 2 litri la peste 8. In plus, sunt o mana de oameni care pun consumurile.
Am sa vad consumul pe termen lung dupa ce o sa imi treaca cheful de joaca si o sa folosesc masina asa cum se foloseste o masina de familie. Cu alte cuvinte, am sa ii fac un reset la toate datale metrice peste vreo 2 luni si apoi o sa ma uit la consumul mediu afisat pe cca 1500-2000Km ... ala va fi consumul de referinta.

La masina anterioara consumul mediu s-a stabilizat la 5.6L/100Km dupa vreo 2000Km si acolo a ramas teapan pana in ziua de azi, la 46000Km ... tot 5.6 arata counterul pe care nu l-am resetat.
La asta o sa vad cum se stabilizeaza. Deocamdata testez diverse scenarii, dupa cum spuneam si cand se face verde la semafor ma folosesc de caracteristica 0-100 in 6.8 sec ;). E interesant sa ti se intipareasca un ranjet pe fata la fiecare semafor, dupa ce pleci de pe loc.

Edited by ro_explorer, 03 July 2018 - 20:12.


#32
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ce sa zic, e vorba de gusturi. Mie nu-mi place absolut deloc, nici interior, exterior, nici dinamica, nici acceleratie. Chestiile alea multe puse pe exterior imi par kitschoase (bandourile cromate).

Cu 50.000euro iti configurai Tiguan AllSpace 2.0 benzina turbo, 220 CP, cutie automata, cu mai multe optiuni, mai mult spatiu, mai masina.

Masina ta cu toate ca are 200cp+ are o acceleratie de 1.4 tsi 150 CP, poti sa vezi pe youtube.

#33
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009

 Deenman, on 03 iulie 2018 - 20:41, said:

Ce sa zic, e vorba de gusturi. Mie nu-mi place absolut deloc, nici interior, exterior, nici dinamica, nici acceleratie. Chestiile alea multe puse pe exterior imi par kitschoase (bandourile cromate).
Eu inteleg ce spui si ai dreptate ... daca tiguanul nu ar arata plictisitor si daca ar fi in versiune hibrida poate poate (eram pe punctul de la lua Passat).
Masina asta nu e luata pentru veleitatile sportive (desi are pedigree) si nici pentru cat de serioasa sau incapatoare este.

Decoratiile exterioare le-am ales intentionat asa pentru ca un mini nu e un mini daca nu arata un pic ca o jucarie colorata (puteam sa renunt la dungile de pe capota iar "trim-urile" argintii puteau fi perfect negre, atat elementele din jurul farurilor cat si banda de pe prag si barele de pe plafon si jantele de altfel).

Eu ador aspectul exterior si interior. Masina asta m-a cucerit in mai putin de 24 de ore. Am studiat alte masini timp de 6 luni de zile (printre care si Volvo V60 PHEV, BMW 330e, 225xe, Passat GTE, Outlander PHEV) si nu mi s-au bagat pe sub piele asa ca mini-ul asta. Mai mult, colegii de servici care si-au luat masini dintre cele mentionate mai sus acum se uita un pic chioras la mini caci le cam place si lor.

Nu e vorba doar de cum arata sau doar de cum se conduce ... e un conglomerat de factori. Si da, e o masina al nabii de polarizanta, iti place sau nu iti place, dar nu poti fi "meh".

Ce e ala "1.4 tsi ?" celebrul motor VW? Mi se rupe ... nu am cumparat motor sau performanta ... nici macar masina (am mai spus si cu alte ocazii, nu imi trebuie masina, ma descurc de minune si fara), am cumparat "senzatie de bine", "bucurie de a conduce" ... dar pentru asta trebuie sa fii de partea aia a baricadei MINI, cea care iti ofera senzatiile astea.

Am condus X2-ul care e in poza pe pagina anterioara ... superba masina dar nu se compara cu mini-ul Posted Image ... pur si simplu per total da cu minus cand e pusa langa mini.

Edited by ro_explorer, 03 July 2018 - 21:15.


#34
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,194
  • Înscris: 12.09.2013
Lasa-l sa vorbeasca pe cel de mai sus si bucura-te de masina!Cand o avea si el bani de una noua atunci sa vorbeasca...Romanasii de pe aici sunt tare invidiosi pe cei ce-si iau masini noi si scumpe.Ne place sa ne uitam la altul in curte, in loc sa ne vedem de ale noastre.De ce altul are si eu nu?Cam asa sunt marea majoritate hoti, mincinosi puturosi, lenesi.Nici o aluzie la cei de aici, n-as vrea sa se simta nimeni jignit, dar asta caracterizeaza pe multi dintre conationali - nu ne place munca.

Edited by raducut123, 03 July 2018 - 21:08.


#35
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Tocmai am realizat ca nu am pus lista de dotari a masinii .. asa, "for the record"... sa nu ramana doar ca un "mini" si atat.

Exterior:
- faruri led (inclusiv cele de ceata, cu faza scurta adaptiva progresiv cu leduri suplimentare)
- dungile de pe capota (optional Posted Image )
- jante 18" cu spite duble (plus un set identic dar pe 17" pe rotile de iarna)
- oglinzi rabatabile si incalzite, oglinda de la sofer elctrocromatica
- lumina de exetrior in dreptul portierelor cu proiector cu sigla mini (doar la sofer, restul sunt lumini clasice)
- plafon sticla cu jumatatea din fata rabatabila
- geamuri fumurii pe spate
- haion electric cu senzor de picior (se deschide/inchide automat facand o miscare gen "sut" sub bara din spate, in eventualitatea ca esti cu mainile ocupate)

Interior:
- culoare generica interior, inclusiv "pereti" si "tavan": negru antracit.
- elemente trim interioare (aeratoarele, bara decorativa de sub plansa bordului, plastice decorative pe portiere) : piano black
- lumina ambientala RGB (manerele usilor plus liniile de deasupra buzunarelor portierelor fara, plus luminile de la picioare, plus luminile ambientale din tavan si led-uri in spatele bandei de sub plansa bordului)
- scaune sport - unibody : John Cooper Works (alcantara + piele neagra + panza rosie).
- parbiz incalzit
- scaune incalzite

Tehnologie in masina:
- Mini connected, care contine o gramada de rahatele:
---- internet in masina
---- info-trafic in timp real
---- recunoastere de comenzi vocale in vorbire naturala,
---- conectare live cu telefonul (poti verifica poziti masinii, starea ei, nivelul bateriei si am combustibilului, termenii de service, pot porni remote aerul conditionat sau caldura, pot descuia si incuia masina, aprinde farurile, sa sun claxonul ... d'astea... totul printr-o aplicatie pe mobil)

-Navigation XL (practic un ecran mare de navigatie)
- sistemul iDrive de la BMW
- Apple car play (pe care nu il folosesc caci nu am iphone dar a venit ca parte din pachetul business)
- incarcator Qi pentru telefon in cotiera centrala.
- Clima (cu zone independente, evident)
- HUD
- Cruise control adaptiv
- atentionare accident iminent (radar + camera de recunoastere in fata)
- atentionare pietoni
- franare de urgenta in caz de obstacol (EBA si AEB)
- DAB radio
- sistem audio Harman/Kardon (se aude intr-un mare fel)
- sistem automat de parcare laterala
- camera de mers inapoi
- senzori de parcare fata/spate

Accesorii:
- bancuta de picnic Posted Image (in spate, in portabagaj, este un capac ingust in margine sub care este o bancuta care se pune peste buza portbagajului si a barei din spate ca sa poti sa te asezi in caz ca ... diverse.
- cablu de incarcare la priza obisnuita
- cablu de incarcare level 2
- plasa de bagaje (o plasa care se monteaza vertical in masina, ca sa nu iti vina bagajele in cap daca umpli pana sus portgabajul).
- bare transversale pentru cutie/rack de biciclete.

... si poate mai sunt dar am uitat sa le listez Posted Image ... dar in mare cam astea mi-au venit in cap acum (le-am listat din memorie). Practic am luat lista de accesorii si ce nu mi s-a parut redundant am bifat Posted Image

Edited by ro_explorer, 03 July 2018 - 22:18.


#36
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Optionale super ( mai butin benzile alea negre de pe capota - degustibus , mie mi se par cocalaresti ) .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate