Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Intrebare legata de accidente
Last Updated: Jul 02 2018 21:12, Started by
TheRipper
, Jul 02 2018 06:35
·
0
#19
Posted 02 July 2018 - 10:58
Daca vorbim despre victime, la 60/ora, nu prea exista. Iar cand spui accident, statistic, victimele umane se cuantifica. In aproape toate cazurile, viteza face victime, nu trecutul pe rosu sau neacordarea prioritatii, toate la 60/ora. Te protejeaza masina la viteza asta. De la 100 in sus, numai inertia este suficient ca tot ce inseamna masina sa reprezinte pericol de moarte.
Nu-mi dau seama cum airbag-ul din volan sau lateral ar ajunge la maneta stergatoarelor. Pana una-alta, raman la ideea mea initiala: conducatorul auto actioneaza involuntar maneta stergatoarele. |
#20
Posted 02 July 2018 - 11:15
YOUR_GOD, on 02 iulie 2018 - 10:58, said:
Daca vorbim despre victime, la 60/ora, nu prea exista..... Te protejeaza masina la viteza asta.... maina te protejeaza pana pe la 20-30km/h dupa care intervine norocul si circumstantele atenuante. (o ricosare, o rasucire, etc). la 60km/h impact frontal cu un beton (sau ceva echivalent) esti mort, (arati ca viu dar sansele sa mai apuci o saptaman sunt sub 50%) mai depinde si de masina. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/i6PVRR1CMlQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#21
Posted 02 July 2018 - 11:23
Nu mori la 60/ora. Hai sa fim seriosi. Masinile au toate airbag. AM rude care au suferit un acceent prin impact frontal la aproximativ 70 kmpo. Dauna totala, maini rupte, dar atat. Sunt cazuri si cazuri, poti sa dai cu capul de stalp si la viteza mai mica, dar statistic, la 60 la ora nu mori.
|
#22
Posted 02 July 2018 - 11:51
sansele depind de masina, starea masinii si mai ales daca centura si sacii cu aer sunt in stare de functionare si-si fac treaba corect.
p.s. zilele trecute aici era sa ies in decor https://www.google.c...!7i13312!8i6656 eram pe banda 1 si acolo e o denivelare (s-a lasat asfaltul) pe care nu o stiam, din balansul masinii, fara sa-mi dau seama, am tras de volan stanga (mai mult decat trebuia), am corectat usor si rapid (din cauza vitezei) dar fata de traiectoria dorita tot m-am dus cca juma de metru in stanga . m-am speriat bine. Edited by arg, 02 July 2018 - 11:52. |
#23
Posted 02 July 2018 - 12:28
Daca s-ar pune radare si niste amenzi usturatoare,nu prea ai mai vedea situatii de genu ,bineinteles in Romania,ca la altii exista asa ceva . Dar neatentia este dupa parerea mea principala cauza,am vazut documentare facute ,sunt cateva secunde de reactie...daca tu in timpul ala te-ai uitat la telefon sau la orice altceva si nu ai reactionat ,mai ai timp sa actionezi stergatoarele.
Edited by skodadk, 02 July 2018 - 12:28. |
#24
Posted 02 July 2018 - 14:37
arg, on 02 iulie 2018 - 11:51, said:
sansele depind de masina, starea masinii si mai ales daca centura si sacii cu aer sunt in stare de functionare si-si fac treaba corect. p.s. zilele trecute aici era sa ies in decor https://www.google.c...!7i13312!8i6656 eram pe banda 1 si acolo e o denivelare (s-a lasat asfaltul) pe care nu o stiam, din balansul masinii, fara sa-mi dau seama, am tras de volan stanga (mai mult decat trebuia), am corectat usor si rapid (din cauza vitezei) dar fata de traiectoria dorita tot m-am dus cca juma de metru in stanga . m-am speriat bine. Ce mai vorbim noi aici ? |
#25
Posted 02 July 2018 - 14:41
iar ai inteles/interpretat gresit.
Edited by arg, 02 July 2018 - 14:41. |
#27
Posted 02 July 2018 - 15:02
cca 40-50km/h
e vorba ca tineam volanul tensionat ca viram stanga si din hopul ala am tras mai mult, cand am simtit ca masina nu mai e pe drumul pe care vroiam sa fie am asezat-o usor la loc. daca tu prin asta intelegi pierderea controlului.... poate ca asa e dar a fost pentru 0.01 secunde, nici vorba sa-mi scape masina din mana. Edited by arg, 02 July 2018 - 15:05. |
#28
Posted 02 July 2018 - 15:11
Nu e o critică ce zic eu. Dar nu e nici laudă.
La 50 la oră tu ai pierdut mașina dintr-o denivelare... Dacă ai 90 la oră și dai într-o zonă cu polei sau mâzgă într-o curbă faci ce-a făcut Huidu. Mai exersează puțin pe un teren accidentat. |
|
#29
Posted 02 July 2018 - 15:17
Problema a foat ca eu am tras aiurea de volan.
Am alunecat pe mazga de cateva ori. E funy rau, dar de fiecare data am redresat pana sa realizez ce se intampla. E un reflex reducat, ceva similar cu mersul pe bicileta. |
#30
Posted 02 July 2018 - 15:19
Reflexele ăstea au nevoie de timp.
Nu se formează așa de ușor. Să ai drum fără evenimente colegule. |
#31
Posted 02 July 2018 - 15:28
reflexele alea se formeaza doar in acele coditii, fortand si repetand pana se formeaza corect si pe urma din cand in cand repetand pentru intretinere...
|
#32
Posted 02 July 2018 - 15:29
E părerea ta.
Părerea mea e că nu se forțează pe drumuri publice. Forțezi pe pistă... |
#33
Posted 02 July 2018 - 15:32
exceswater, on 02 iulie 2018 - 15:11, said:
....Dacă ai 90 la oră și dai într-o zonă cu polei sau mâzgă într-o curbă faci ce-a făcut Huidu.... exceswater, on 02 iulie 2018 - 15:29, said:
E părerea ta. Părerea mea e că nu se forțează pe drumuri publice. Forțezi pe pistă... eu am fortat pana m-am saturat in city car driving alta faza funy: ieri ma uitam pe waze (cca 80km/h) si franeaza toate masinile din fata pe ambele benzi, pana am ridicat ochi din telefon deja franasem putin mai mult decat era necesar. avand telefonul in grila centrala de ventilare de langa volan, am vazut in vederea periferica cand au franat masinile din fata, piciorul fiind deja pe frana (asa fac cand ma uit la telefon) am franat din reflex. Edited by arg, 02 July 2018 - 15:38. |
|
#34
Posted 02 July 2018 - 15:37
Hai să nu mai facem giumbușlucuri pe topicul omului.
Ai grijă la volan. Strada nu e NFS frățiuc. Ai grijă că în realitate nu poți să dai Replay .... ca în jocuri. Edited by exceswater, 02 July 2018 - 15:37. |
#36
Posted 02 July 2018 - 15:45
arg, on 02 iulie 2018 - 15:32, said:
eu am fortat pana m-am saturat in city car driving Simulatorul ala oricat de realist ar fi reda fizica miscarii nu-ti poate antrena reflexele pentru ca nu-ti trimite decat stimuli vizuali! Edited by DannyMC, 02 July 2018 - 15:49. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users