Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Intrebari srl nou

Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk
 TVR vrea sa lanseze o platforma d...

Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...
 Robinet care comuta traseul

A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)
 Abonati Qobuz?

transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...
 

Intrebare legata de accidente

- - - - -
  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#19
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Daca vorbim despre victime, la 60/ora, nu prea exista. Iar cand spui accident, statistic, victimele umane se cuantifica. In aproape toate cazurile, viteza face victime, nu trecutul pe rosu sau neacordarea prioritatii, toate la 60/ora. Te protejeaza masina la viteza asta. De la 100 in sus, numai inertia este suficient ca tot ce inseamna masina sa reprezinte pericol de moarte.
Nu-mi dau seama cum airbag-ul din volan sau lateral ar ajunge la maneta stergatoarelor. Pana una-alta, raman la ideea mea initiala: conducatorul auto actioneaza involuntar maneta stergatoarele.

#20
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005

View PostYOUR_GOD, on 02 iulie 2018 - 10:58, said:

Daca vorbim despre victime, la 60/ora, nu prea exista..... Te protejeaza masina la viteza asta....
sper ca glumesti... ca cine stie ce schumacher citeste bazaconiile aste si te mai si crede....
maina te protejeaza pana pe la 20-30km/h dupa care intervine norocul si circumstantele atenuante. (o ricosare, o rasucire, etc).
la 60km/h impact frontal cu un beton (sau ceva echivalent) esti mort, (arati ca viu dar sansele sa mai apuci o saptaman sunt sub 50%) mai depinde si de masina.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/i6PVRR1CMlQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#21
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,906
  • Înscris: 01.01.2010
Nu mori la 60/ora. Hai sa fim seriosi. Masinile au toate airbag. AM rude care au suferit un acceent prin impact frontal la aproximativ 70 kmpo. Dauna totala, maini rupte, dar atat. Sunt cazuri si cazuri, poti sa dai cu capul de stalp si la viteza mai mica, dar statistic, la 60 la ora nu mori.

#22
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
sansele depind de masina, starea masinii si mai ales daca centura si sacii cu aer sunt in stare de functionare si-si fac treaba corect.

p.s. zilele trecute aici era sa ies in decor
https://www.google.c...!7i13312!8i6656
eram pe banda 1 si acolo e o denivelare (s-a lasat asfaltul) pe care nu o stiam, din balansul masinii, fara sa-mi dau seama, am tras de volan stanga (mai mult decat trebuia), am corectat usor si rapid (din cauza vitezei) dar fata de traiectoria dorita tot m-am dus cca juma de metru in stanga .
m-am speriat bine.

Edited by arg, 02 July 2018 - 11:52.


#23
skodadk

skodadk

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 01.07.2018
Daca s-ar pune radare si niste amenzi usturatoare,nu prea ai mai vedea situatii de genu ,bineinteles in Romania,ca la altii exista asa ceva . Dar neatentia este dupa parerea mea principala cauza,am vazut documentare facute ,sunt cateva secunde de reactie...daca tu in timpul ala te-ai uitat la telefon sau la orice altceva si nu ai reactionat ,mai ai timp sa actionezi stergatoarele.

Edited by skodadk, 02 July 2018 - 12:28.


#24
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004

View Postarg, on 02 iulie 2018 - 11:51, said:

sansele depind de masina, starea masinii si mai ales daca centura si sacii cu aer sunt in stare de functionare si-si fac treaba corect.

p.s. zilele trecute aici era sa ies in decor
https://www.google.c...!7i13312!8i6656
eram pe banda 1 si acolo e o denivelare (s-a lasat asfaltul) pe care nu o stiam, din balansul masinii, fara sa-mi dau seama, am tras de volan stanga (mai mult decat trebuia), am corectat usor si rapid (din cauza vitezei) dar fata de traiectoria dorita tot m-am dus cca juma de metru in stanga .
m-am speriat bine.
Dacă pierzi controlul mașinii la 60 la oră pe un bulevard cu TREI benzi pe sens stai frate acasă că omori oameni nevinovați.

Ce mai vorbim noi aici ?

#25
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
iar ai inteles/interpretat gresit.

Edited by arg, 02 July 2018 - 14:41.


#26
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Ce viteză aveai? Dar sincer...

#27
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
cca 40-50km/h
e vorba ca tineam volanul tensionat ca viram stanga si din hopul ala am tras mai mult, cand am simtit ca masina nu mai e pe drumul pe care vroiam sa fie am asezat-o usor la loc.
daca tu prin asta intelegi pierderea controlului.... poate ca asa e dar a fost pentru 0.01 secunde, nici vorba sa-mi scape masina din mana.

Edited by arg, 02 July 2018 - 15:05.


#28
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Nu e o critică ce zic eu. Dar nu e nici laudă.
La 50 la oră tu ai pierdut mașina dintr-o denivelare...

Dacă ai 90 la oră și dai într-o zonă cu polei sau mâzgă într-o curbă faci ce-a făcut Huidu.
Mai exersează puțin pe un teren accidentat.

#29
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
Problema a foat ca eu am tras aiurea de volan.
Am alunecat pe mazga de cateva ori. E funy rau, dar de fiecare data am redresat pana sa realizez ce se intampla. E un reflex reducat, ceva similar cu mersul pe bicileta.

#30
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Reflexele ăstea au nevoie de timp.
Nu se formează așa de ușor.

Să ai drum fără evenimente colegule. ;)

#31
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
reflexele alea se formeaza doar in acele coditii, fortand si repetand pana se formeaza corect si pe urma din cand in cand repetand pentru intretinere...

#32
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
E părerea ta.
Părerea mea e că nu se forțează pe drumuri publice.

Forțezi pe pistă...

#33
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005

View Postexceswater, on 02 iulie 2018 - 15:11, said:

....Dacă ai 90 la oră și dai într-o zonă cu polei sau mâzgă într-o curbă faci ce-a făcut Huidu....
eu nu am vrut sa depasesc si sa intru pe alta banda, din contra mi-am lasat spatiu in ambele parti, si m-am pozitionat (ca de obicei) in asa fel incat sa nu am masina in paralel pe banda 2.

View Postexceswater, on 02 iulie 2018 - 15:29, said:

E părerea ta.
Părerea mea e că nu se forțează pe drumuri publice.
Forțezi pe pistă...
iar ai inteles ce ai vrut.
eu am fortat pana m-am saturat in city car driving

alta faza funy: ieri ma uitam pe waze (cca 80km/h) si franeaza toate masinile din fata pe ambele benzi, pana am ridicat ochi din telefon deja franasem putin mai mult decat era necesar.
avand telefonul in grila centrala de ventilare de langa volan, am vazut in vederea periferica cand au franat masinile din fata, piciorul fiind deja pe frana (asa fac cand ma uit la telefon) am franat din reflex.

Edited by arg, 02 July 2018 - 15:38.


#34
waterman

waterman

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,372
  • Înscris: 17.05.2004
Hai să nu mai facem giumbușlucuri pe topicul omului.
Ai grijă la volan.

Strada nu e NFS frățiuc. Ai grijă că în realitate nu poți să dai Replay .... ca în jocuri.

Edited by exceswater, 02 July 2018 - 15:37.


#35
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,144
  • Înscris: 19.09.2005
cine vorbeste de nsf?

#36
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,988
  • Înscris: 09.05.2009

View Postarg, on 02 iulie 2018 - 15:32, said:

eu am fortat pana m-am saturat in city car driving
Haide mai! Bine ca n-ai zis ca ai exersat in NFS! Posted Image
Simulatorul ala oricat de realist ar fi reda fizica miscarii nu-ti poate antrena reflexele pentru ca nu-ti trimite decat stimuli vizuali!

Edited by DannyMC, 02 July 2018 - 15:49.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate