Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Intrebare legata de accidente
Last Updated: Jul 02 2018 21:12, Started by
TheRipper
, Jul 02 2018 06:35
·
0
#1
Posted 02 July 2018 - 06:35
Salut,
Pentru ca deseori ma trezesc prea dimineata si nu am ce face, aleg aleatoriu clipuri de pe youtube in care sunt prezentate accidente auto ( car crashes ). Aleg sa fac asta pentru ca mi se pare educativ, am permis de 5 ani si ciudat sau nu, clipurile astea m-au ajutat la inceput sa previn, sa imi dau seama cum reactioneaza unii soferi in diferite situatii, majoritatea intersectiilor pe care le au ei le avem si noi, si modul in care gandesc soferii lor gandesc si soferii nostri/eu. Nu credeam ca poate exista o astfel de intrebare, dar am vazut prea multe cazuri incat sa ma faca curios. Eu am deja o banuiala, dar vreau sa stiu ce pareri aveti si voi. O sa va dau exemplul ultimului clip vizionat ( care practic acum ruleaza in background la mine ). [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BJFJSxZKKE4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In mai mult de 70% din accidentele frontale, stergatoarele pornesc aparent automat. Nu cred ca e masura de siguranta sau preventie a ceva ( asa cum e cea cu avarii automate in caz de accident ), ci cred ca, soferul e cu mana/mainile pe volan, si din cauza impactului, declanseaza fara sa vrea stergatoarele. Exista oare o alta explicatie plauzibila pentru...fenomenul asta? |
#2
Posted 02 July 2018 - 06:48
Cred ca e ultima dilema in cazul unui accident, dar sunt 2 cauze probabile.
1. La impact maneta respectiva se misca. 2. Senzorul de ploaie se activeaza cumva. |
#3
Posted 02 July 2018 - 07:20
Tendinta (cred ca inconstienta), in caz de accident, este sa pui mainele pe volan (probabil sa bagi capul la cutie). La mine, nu stiu cand am atins maneta stergatoarelor, dar , cand am dat contact dupa, m-am trezit cu stergatoarele mergand.
Am mai vazut cazuri in care, persoanele din fata, isi puneau mainle in fata ochilor (asta acum nu stiu cati ani in urma) si loveau maneta stergatoarelor. Legat de senzorul de ploaie, nu stiu ce sa zic. Daca nu sufera (pe parte electrica) modificari in traseul circuitului, ma gandesc ca actioneaza prin prisma umezirii zonei de actiune. LE: mai e varianta ca la impact, maneta respectiva sa se miste din inertie (sper sa nu o dau de gard, dar sa se aplice Legea lui Newton) Edited by Pololica, 02 July 2018 - 07:22. |
#4
Posted 02 July 2018 - 07:20
Și părerea mea e că ori șoferul dă peste manetă din inerție. Ori se petrece vreun scurt pe acolo.
Dacă ești atent pe la japonezi se declanșează automat și avariile. În mare parte din cazuri. Și eu urmăresc așa ceva pentru a mă obișnui cu reacțiile... |
#5
Posted 02 July 2018 - 07:26
Avariile am vazut ca pornesc si la franrea violenta (bine, vorbim de modele din afara, nu de Dacii, care nici la full option nu au asa ceva). Cred ca e ceva de soft din computerul de bord.
Recent am vazut (la o emisiune auto) cum ca la nu stiu ce model (parca la noul A Klasse) masina este programata ca in maxim 20 de secunde de lipsa a mainilor de pe volan sa traga pe dreapta si sa sune la numarul de urgente. |
#6
Posted 02 July 2018 - 07:28
Da așa este la modelele noi e din soft programată să pornească avariile la o frânare bruscă.
|
#7
Posted 02 July 2018 - 07:43
eu vad ca marea majoritate a accidentelor din acel video e din cauza vitezei
Chiar o fi bine sa se renute la radare neinscriptionate la noi? |
#8
Posted 02 July 2018 - 07:45
Un an doi să se mai curețe piloții de curse...
Păcat că o să fie și victime colaterale... Edited by exceswater, 02 July 2018 - 07:45. |
#9
Posted 02 July 2018 - 07:56
Poate e cea mai mare ineptie din punct de vedere rutier. O sa vina selectia naturala (daca se aproba), dar vor fi scosi din schema si soferi corecti din cauza bizonilor.
Daca era dupa mine, puneam un copy-paste ca la legea educatiei: facultatile de stat cu traditie (deja infiintate) primesc automat acreditare, cele noi trec prin procesul de autorizare si acreditare (de stat sau private). Asa as fi facut si cu radarele. Toate radarele vor fi montate pe masini inscriptionate, iar celelalte existente, sa fie retrase pe masura ce isi depasesc viata normala. Ma astept la multi sa calce acceleratia daca se aproba. Daca vor disparea masinile neiscriprionate, va disparea si din frica de amenzi. |
#10
Posted 02 July 2018 - 07:59
|
#11
Posted 02 July 2018 - 08:23
#12
Posted 02 July 2018 - 08:45
Spus așa non științific (n-am apucat să-mi beau cafeaua deci n-am toată cuvintele la mine).
Inerția este rezistența oricărui corp cu masă la modificarea stării sale de repaus sau de mișcare rectilinie uniformă atunci când asupra sa nu acționează forțe externe. La mine la mașină semnalizarea e sus jos, la fel maneta de ștergătoare. Din inerție se duc înainte la un impact, nu SUS JOS. Ele sunt atinse cu mâinile în caz de accident. Nu e din inerție. MITH BUSTED Uite niște câteva accidente. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YRh3_ykQioQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by exceswater, 02 July 2018 - 08:42. |
#13
Posted 02 July 2018 - 09:05
vezi ca volanul nu e vertical sau orizontal.... (la majoritatea masinilor)
Edited by arg, 02 July 2018 - 09:05. |
#14
Posted 02 July 2018 - 10:03
????? Adică ?
Ai zis că "maneta stergatoarelor ajunge din inertie in pozitia pornit, probabil si semnalizarea dreapta." Eu am explicat că inerția le împinge în față eventual spate, nu le pune pe poziția de ON. Ci mâinile care se mișcă necontrolat la accident. Ce treabă are cu volanul ? Turbina cum e ? |
#15
Posted 02 July 2018 - 10:27
ia explica tu cum ajung mainile in spatele volamului....
la un impact nu exista doar inetie doar pe directia fara-spate, sunt si forte verticale si de torsiune, de toate felurile. cele cateva grame ale manetei sunt suficiente pentru a o muta in alta pozitie, bineintelesc ca sunt si cazuri in care manetele sunt lovite cu mana dar nu putem generaliza. |
|
#16
Posted 02 July 2018 - 10:36
Eu am atins-o si fara accident. Nu exista nicio setare ca la impact, sa ai vizibilitate )
|
#17
Posted 02 July 2018 - 10:42
Eu mă uit la acele clipuri pentru a vedea secunda dinainte de accident. Sau contextul accidentului. Viteza excesivă e factorul declanşator în foarte puţine cazuri. Şi, dacă aţi văzut, majoritatea accidentelor au loc la viteze mici (20-60 km/h), din cauze care nu ţin de viteză (trecere pe roşu, neacordare de prioritate, neasigurare etc.).
Datorită unui astfel de clip am putut evita un accident urât pe centura sudică a Bulgariei, cu un an înaintea deschiderii tangentei. Aş fi fost lovit din lateral, caz în care nu mai puteam controla maşina (prea mult), fiind aproape de un zid. Pornirea ştergătoarelor de parbriz cred că are loc în urma declanşării airbag-ului. Depinde de la maşină la maşină. Nu ştiu dacă ruşii sunt obligaţi să aibă camere video de bord, dar de aceea sunt atât de multe filmuleţe, fiindcă aproape toţi au. Am observat, însă, că cele mai multe astfel de camere sunt pe autoturisme şi TIR-uri, mai puţin pe autobuze şi tramvaie. |
#18
Posted 02 July 2018 - 10:43
Ok e ca tine.
Te pricepi mai bine evident. N-am cum să te combat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users