Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips
 Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?

Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone
 Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...

MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...
 Identificare font

problema ping in jocuri online

Problema calculator

Samsung Galaxy A35
 

Viitorul transportului electric public urban

* * - - - 3 votes
  • Please log in to reply
29 replies to this topic

#19
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,490
  • Înscris: 19.04.2009

View Postunbrutus, on 01 iulie 2018 - 10:53, said:

auzi, vrem si noi ce ai fumat tu Posted Image sharing is caring Posted Image
nu o sa vezi asa ceva in Romania. Avem in schimb subventii de 10.000 euro pt masini electrice personale. Pe primul loc in europa sintem la prostia asta.

Intradevar, nu in Romania. Dar in Transilvania suntem deja la jumatate de drum. oops, FMM Firea :lol:

La Cluj se trece repejor pe electrice. Nu stiu ce face ala micu, dar face bine.
Partea nasoala la electrice e ca nu le auzi si s-ar putea sa te trezesti cu ele lipite de obraz.

#20
EMPP

EMPP

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,780
  • Înscris: 12.01.2018
,,Ai trecut foarte repede peste asta: „benzi speciale acolo unde trebuie”, dar într-un oraș civilizat este ceva esențial,,.n-a trecut fiindcă se referea la cluj unde aceste benzi autobus-ciclo funcționează foarte bine

#21
Viorelsolar

Viorelsolar

    ”Dă sfaturi numai celor ce știu sa le primească”

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,237
  • Înscris: 03.03.2010
În Shanghai China funcționează peste 15.000 de autobuze electrice cu acumulatori LTO, (Lithium titanate) care se încarcă la cap de linie în max.5min, rezistă la temperaturi de -30°C + 50°C ! Practic acești acumulatori se comportă ca niște super condensatori și pe lângă acest aspect, este tehnologia care rezistă la peste 25 mii de cicluri, asta însemnând cel puțin un milion de Km până la schimbarea blocului de acumulatori ! Între timp madam Firea cumpără pentru capitală, autobuze poluante turcești, marca Mercedes, pentru că numai din asemenea tranzacții rezultă ”parandărătul”, altfel dacă te-ai gândi la poluarea capitalei și te-ar fi interesat aerul îmbâcsit, trimeteai câțiva consilieri în China la o fabrică de autobuze electrice și poate făceai un contract de achiziționare mult mai avantajos, deh ! problema că trebuia să fie musai Mercedes-uri, iar la chinezi cu siguranță nu s-ar fi înțeles la șpăgi !!! Posted Image

#22
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004
"D.A.F." totuşi a meritat investiţia. În ce condiţii au circulat (uliuri proaste, aglomeraţie, destule străzi a la Kabul sau Bagdad după bombardamente) au ţinut chiar bine. Dacă aveau grijă de ele şi nu prindeau condiţiile pe care le-au prins cred că puteau circula fără nici o problemă până în 20-20 (2020).
"Rocar" nu cred că putea produce îndeajuns de multe autobuze ca să satisfacă cererea (nu au ajuns numai în Bucureşti). Ah, "Rocar" "de Simon", deşi aveau motorizare "M.A.N." precum "D.A.F."-urile SB220 ("D.A.F." producea doar şasiul, punţile şi direcţia, de restul ocupându-se alte firme), "Rocar"-urile erau mult mai zgomotoase. Plus că nu îmi plăcea că aveau spaţiul interior foarte prost conceput. Idioţii de la R.A.T.B. nu au păstrat primele produse, UL70-urile (cele care aveau punte subţire pe spate şi gemuleţul sub parbriz).
Ar fi fost ceva să producă mai multe troleibuze cu caroserie licenţă "Autodromo", dar nu a fost să fie   :(
Mi-ar fi plăcut să avem încă în circulaţie acele "Saurer" 5DUK-A "Hess" ex-autobuze   :down:


Oare în Bucureşti vom avea vreodată din nou tramvaie la Universitate?   :D

#23
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,490
  • Înscris: 19.04.2009

View PostViorelsolar, on 01 iulie 2018 - 12:17, said:

Între timp madam Firea cumpără pentru capitală, autobuze poluante turcești, marca Mercedes, pentru că numai din asemenea tranzacții rezultă ”parandărătul”, altfel dacă te-ai gândi la poluarea capitalei și te-ar fi interesat aerul îmbâcsit, trimeteai câțiva consilieri în China la o fabrică de autobuze electrice și poate făceai un contract de achiziționare mult mai avantajos, deh ! problema că trebuia să fie musai Mercedes-uri, iar la chinezi cu siguranță nu s-ar fi înțeles la șpăgi !!! Posted Image

Ce mercedesuri visezi nene :lol:

Is Otokar turcesti

View Postdjl, on 01 iulie 2018 - 12:19, said:

Oare în Bucureşti vom avea vreodată din nou tramvaie la Universitate?   Posted Image


Nu, dar din 2011 ii o pancarta pe care scrie "Aici va fi statia ta de metrou"

Stii, linia din drumul taberei spre centru :lol:

#24
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostViorelsolar, on 01 iulie 2018 - 12:17, said:

madam Firea cumpără pentru capitală, autobuze poluante turcești, marca Mercedes,
deh ! problema că trebuia să fie musai Mercedes-uri, iar la chinezi cu siguranță nu s-ar fi înțeles la șpăgi !!! Posted Image
wow atata dezinformare intr-un singur post, tu chiar nu ai inteles nimic, pe langa faptul ca chinezii sint la fel de tributari spagii si coruptiei ca si turcii.

Mercedes contestă rezultatul licitaţiei în urma căreia turcii de la Otokar vor livra 400 de autobuze noi în Bucureşti

View PostLex404, on 01 iulie 2018 - 12:11, said:


Intradevar, nu in Romania. Dar in Transilvania suntem deja la jumatate de drum. oops, FMM Firea Posted Image
hopa, o bagam deci pe aia ca transilvania nu e in Romania? dar unde?

Lasa ca si in cluj tot pe langa gropile de gunoi se traieste si tot cu focul o data la 2 luni se rezolva.
Mai romanism decat asa greu sa gasesti

Discutam cand o fi si metrou pe acolo, sau ceva transport in comun catre localitatile limitrofe, nu de situatia din centrul clujului, care tot orasul e cat centrul vechi din bucuresi

#25
owl1960

owl1960

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,822
  • Înscris: 26.04.2017

View Postdjl, on 01 iulie 2018 - 12:19, said:

Oare Ăźn București vom avea vreodată din nou tramvaie la Universitate?   :D
Marele nostru noroc este că visătorii nu sunt atât de tupeiști ca să intre în politică și să facă ziua ce visează noaptea.

#26
H6D-100c

H6D-100c

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,482
  • Înscris: 27.01.2017
Viitorul in transportul urban apatine tramvaiului, evident nu gioarsele care circula noi, ci unele precum in Vest:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/P-wdBgZdGfc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vGP8t9i9QOI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/y83kM2xlYU4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Quote

djl, on 01 iulie 2018 - 13:19, said: Oare ĂŽn Bucureşti vom avea vreodată din nou tramvaie la Universitate?   Posted Image
Ar fi cam...obligatoriu, tinand seama de trafic si imprejurimi, dar nu in paralel cu metroul din subteran, ci pe ruta Rosetti-Universitate-Cismigiu-Plevnei-Gara de Nord_Gara Basarab.

#27
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004
Majoritatea tramvaielor tip V3A din Bucureşti sunt foarte grele, cu podeaua destul de sus (nu sunt fan 100% podea coborâtă (low floor) ), măcar de ai putea culisa geamurilea (doar la alea cu podea parţial coborâtă (P.P.C.) o poţi face) o mare parte din calea de rulare e încă ca vai de ea, aşa că tramvaiul nu prea e atractiv... Dacă ar rezolva cu calea de rulare şi cu geamurile culisante, tot ar fi un progres. Tramvai cu podea coborâtă nu poţi avea dacă calea de rulare e proastă.

#28
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
la noi nu poti avea nimic, hai sa admitem. insa masinutele personale promovate acum nu sint solutia, in timp ce omoram linii de tramvai deja existente.
nu are nicio logica

intre timp, metroul treneaza. In anglia aveam metrou si in orasel de 300.000 locuitori. pai da-o naiba...

#29
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,540
  • Înscris: 13.06.2004
Prin afară au omorât ca proştii tramvaiele în destule oraşe...
Ah, tramvaiele tip V3A au podeau chiar foarte sus. Când te sui sau cobori din tramvai în staţie cu refugiu e o.k., dar dacă nu e refugiu şi sunt tramvaie fără secţiunea aia coborâtă, nasol.

#30
temi

temi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.11.2007
Daca vreti sa va distrati cu ceva util si de viitor va recomand tuturor sa utilizati supercapacitoare in toate domeniile
fisier rar cu schema si cablajul in Altium Design 19

Attached Files



Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate