Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Viitorul transportului electric public urban
Last Updated: Mar 15 2019 18:32, Started by
djl
, Jul 01 2018 00:18
·
0
#19
Posted 01 July 2018 - 12:11
unbrutus, on 01 iulie 2018 - 10:53, said:
auzi, vrem si noi ce ai fumat tu sharing is caring nu o sa vezi asa ceva in Romania. Avem in schimb subventii de 10.000 euro pt masini electrice personale. Pe primul loc in europa sintem la prostia asta. Intradevar, nu in Romania. Dar in Transilvania suntem deja la jumatate de drum. oops, FMM Firea La Cluj se trece repejor pe electrice. Nu stiu ce face ala micu, dar face bine. Partea nasoala la electrice e ca nu le auzi si s-ar putea sa te trezesti cu ele lipite de obraz. |
#20
Posted 01 July 2018 - 12:14
,,Ai trecut foarte repede peste asta: „benzi speciale acolo unde trebuie”, dar într-un oraș civilizat este ceva esențial,,.n-a trecut fiindcă se referea la cluj unde aceste benzi autobus-ciclo funcționează foarte bine
|
#21
Posted 01 July 2018 - 12:17
În Shanghai China funcționează peste 15.000 de autobuze electrice cu acumulatori LTO, (Lithium titanate) care se încarcă la cap de linie în max.5min, rezistă la temperaturi de -30°C + 50°C ! Practic acești acumulatori se comportă ca niște super condensatori și pe lângă acest aspect, este tehnologia care rezistă la peste 25 mii de cicluri, asta însemnând cel puțin un milion de Km până la schimbarea blocului de acumulatori ! Între timp madam Firea cumpără pentru capitală, autobuze poluante turcești, marca Mercedes, pentru că numai din asemenea tranzacții rezultă ”parandărătul”, altfel dacă te-ai gândi la poluarea capitalei și te-ar fi interesat aerul îmbâcsit, trimeteai câțiva consilieri în China la o fabrică de autobuze electrice și poate făceai un contract de achiziționare mult mai avantajos, deh ! problema că trebuia să fie musai Mercedes-uri, iar la chinezi cu siguranță nu s-ar fi înțeles la șpăgi !!!
|
#22
Posted 01 July 2018 - 12:19
"D.A.F." totuşi a meritat investiţia. În ce condiţii au circulat (uliuri proaste, aglomeraţie, destule străzi a la Kabul sau Bagdad după bombardamente) au ţinut chiar bine. Dacă aveau grijă de ele şi nu prindeau condiţiile pe care le-au prins cred că puteau circula fără nici o problemă până în 20-20 (2020).
"Rocar" nu cred că putea produce îndeajuns de multe autobuze ca să satisfacă cererea (nu au ajuns numai în Bucureşti). Ah, "Rocar" "de Simon", deşi aveau motorizare "M.A.N." precum "D.A.F."-urile SB220 ("D.A.F." producea doar şasiul, punţile şi direcţia, de restul ocupându-se alte firme), "Rocar"-urile erau mult mai zgomotoase. Plus că nu îmi plăcea că aveau spaţiul interior foarte prost conceput. Idioţii de la R.A.T.B. nu au păstrat primele produse, UL70-urile (cele care aveau punte subţire pe spate şi gemuleţul sub parbriz). Ar fi fost ceva să producă mai multe troleibuze cu caroserie licenţă "Autodromo", dar nu a fost să fie Mi-ar fi plăcut să avem încă în circulaţie acele "Saurer" 5DUK-A "Hess" ex-autobuze Oare în Bucureşti vom avea vreodată din nou tramvaie la Universitate? |
#23
Posted 01 July 2018 - 12:43
Viorelsolar, on 01 iulie 2018 - 12:17, said: Între timp madam Firea cumpără pentru capitală, autobuze poluante turcești, marca Mercedes, pentru că numai din asemenea tranzacții rezultă ”parandărătul”, altfel dacă te-ai gândi la poluarea capitalei și te-ar fi interesat aerul îmbâcsit, trimeteai câțiva consilieri în China la o fabrică de autobuze electrice și poate făceai un contract de achiziționare mult mai avantajos, deh ! problema că trebuia să fie musai Mercedes-uri, iar la chinezi cu siguranță nu s-ar fi înțeles la șpăgi !!! Ce mercedesuri visezi nene Is Otokar turcesti djl, on 01 iulie 2018 - 12:19, said:
Oare în Bucureşti vom avea vreodată din nou tramvaie la Universitate? Nu, dar din 2011 ii o pancarta pe care scrie "Aici va fi statia ta de metrou" Stii, linia din drumul taberei spre centru |
#24
Posted 01 July 2018 - 12:52
Viorelsolar, on 01 iulie 2018 - 12:17, said:
madam Firea cumpără pentru capitală, autobuze poluante turcești, marca Mercedes, deh ! problema că trebuia să fie musai Mercedes-uri, iar la chinezi cu siguranță nu s-ar fi înțeles la șpăgi !!! Mercedes contestă rezultatul licitaţiei în urma căreia turcii de la Otokar vor livra 400 de autobuze noi în Bucureşti Lex404, on 01 iulie 2018 - 12:11, said: Intradevar, nu in Romania. Dar in Transilvania suntem deja la jumatate de drum. oops, FMM Firea Lasa ca si in cluj tot pe langa gropile de gunoi se traieste si tot cu focul o data la 2 luni se rezolva. Mai romanism decat asa greu sa gasesti Discutam cand o fi si metrou pe acolo, sau ceva transport in comun catre localitatile limitrofe, nu de situatia din centrul clujului, care tot orasul e cat centrul vechi din bucuresi |
#25
Posted 01 July 2018 - 17:11
#26
Posted 02 July 2018 - 08:23
Viitorul in transportul urban apatine tramvaiului, evident nu gioarsele care circula noi, ci unele precum in Vest:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/P-wdBgZdGfc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/vGP8t9i9QOI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/y83kM2xlYU4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Quote djl, on 01 iulie 2018 - 13:19, said: Oare ĂŽn Bucureşti vom avea vreodată din nou tramvaie la Universitate? |
#27
Posted 02 July 2018 - 09:43
Majoritatea tramvaielor tip V3A din Bucureşti sunt foarte grele, cu podeaua destul de sus (nu sunt fan 100% podea coborâtă (low floor) ), măcar de ai putea culisa geamurilea (doar la alea cu podea parţial coborâtă (P.P.C.) o poţi face) o mare parte din calea de rulare e încă ca vai de ea, aşa că tramvaiul nu prea e atractiv... Dacă ar rezolva cu calea de rulare şi cu geamurile culisante, tot ar fi un progres. Tramvai cu podea coborâtă nu poţi avea dacă calea de rulare e proastă.
|
#28
Posted 02 July 2018 - 22:22
la noi nu poti avea nimic, hai sa admitem. insa masinutele personale promovate acum nu sint solutia, in timp ce omoram linii de tramvai deja existente.
nu are nicio logica intre timp, metroul treneaza. In anglia aveam metrou si in orasel de 300.000 locuitori. pai da-o naiba... |
|
#29
Posted 11 July 2018 - 19:08
Prin afară au omorât ca proştii tramvaiele în destule oraşe...
Ah, tramvaiele tip V3A au podeau chiar foarte sus. Când te sui sau cobori din tramvai în staţie cu refugiu e o.k., dar dacă nu e refugiu şi sunt tramvaie fără secţiunea aia coborâtă, nasol. |
#30
Posted 15 March 2019 - 18:32
Daca vreti sa va distrati cu ceva util si de viitor va recomand tuturor sa utilizati supercapacitoare in toate domeniile
fisier rar cu schema si cablajul in Altium Design 19 Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users