Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despagubiri intarziere avion?
Last Updated: Apr 30 2020 15:14, Started by
Ahasverus
, Jun 30 2018 16:57
·
0
#1
Posted 30 June 2018 - 16:57
Situatia sta cam asa:
Aveam avion azi la ora 17.45 prin Atlas Jet. Traseu OTP - Antalya, iar distanta este de cca 940 km => despagubire de 250 EUR/pasager. Prima comunicare a fost ca se amana decolarea pentru ora 22.10, iar a doua comunicare este ca se amana pentru ora 02.45 Pe langa problemele legate de logistica, se adauga faptul ca pierd o zi de sejur platit, pt care ma voi adresa tur-operatorului spre rambursare. Totusi e bataie de joc si as dori sa primesc compensatii pentru aceasta situatie neplacuta, in conformitate cu legislatia europeana, dar nu imi este foarte clar cum se face asta. Exista multe site-uri care vor sa te ajute, iti dau date despre drepturile tale, dar tac malc cand e vorba de al lor comision Formularul oficial in limba Romana este aici, iar in Engleza aici. problema care o vad eu, e cam asa: 1. Trimiti cormularul la agentia aeriana, care te va ignora cu succes. 2. Trimiti formularul la organismul national(adica din RO, care e ANPC), care nu are nicio parghe asupra unei companii Turcesti! Asadar, care sunt sansele sa primesti despagubiri in acest caz? |
#2
Posted 30 June 2018 - 17:01
Am patit si eu cu Wizzair, dupa o intarziere de 2 ore la decolare, a mai facut si o escala neprevazuta in Belgrad. Per total, 3 ore de intarziere. Si-au cerut niste scuze penibile si asta a fost tot. Am avut intarziere si la intoarcere, dar fara escala de data asta... aceleasi scuze...
|
#3
Posted 30 June 2018 - 17:04
Scuzele sunt frumoase, dar legea e lege, iar Low Costurile isi fac de cap.
Oricum, nu se plica pentru intarzieri sub 3 ore. Dupa ce faci vacanta, completezi in Engleza fomularul, atasezi bilele (si boarding pass), apoi le dai mail elegant aici https://www.atlasglb...passengerrights |
#4
Posted 30 June 2018 - 17:05
Cred ca vei primi niste scuze drept ''despagubiri morale''. Daca nu esti multumit poti incerca sa-i dai in judecata.
Edited by YourFan, 30 June 2018 - 17:10. |
#6
Posted 30 June 2018 - 17:14
Nu s-a specificat un motiv, am primit mailuri de la agentia de turism, iar ei de mai sus, dar nu exista motivatie oficiala.
Eu stau la 20 de minute de OTP, deci nu e jale, dar pentru altii... Edited by Ahasverus, 30 June 2018 - 17:15. |
#7
Posted 30 June 2018 - 17:15
1. Trebuie sa dovedesti ca intr-adevar ti-au facut paguba. Si asta e greu.
2. E companie charter, adica ieftina. Nu poti sa te astepti la mult cand platesti putin. 3. Intarzierile astea sunt cat se poate de intemeiate. Avionul ala poate a intrat in service datorita unor defectiuni sau suspiciuni de defectiuni. La fel si cu escalele neprevazute, nu sunt facute aiurea. 4. Trebuie sa intelegeti ca la avioane nu e ca la autocare unde daca se strica ceva, trage pe dreapta si repara. Aici daca se strica ceva ati pierdut totul, nu doar o zi de vacanta. Stiu cum e, si eu am patit-o. Dar hei, sunt curse charter si apoi e vorba de siguranta mea. |
#8
Posted 30 June 2018 - 17:15
Ai dreptul la despagubiri banesti numai daca zborul are o intarziere mai mare de 5 ore.
Vezi primi doar cele mai elegante scuze - sterpe si inutile. Succes |
#11
Posted 30 June 2018 - 18:05
Sunt o multime de servicii care promit marea cu sarea, pentru doar 25% din penalitati.
Penalitatile NU sunt negociabile, iar in cazul de fata sunt de 250 EUR/persoana afectata. Ne confruntăm cu circumstanțe extraordinare atunci când compania aeriană nu este vinovată pentru o întârziere sau anulare de zbor. Iată câteva exemple de circumstanțe care ar putea fi considerate drept extraordinare: Vreme rea Furtuni, precipitații cu descărcări electrice, ploi torențiale precum și nori ce pot perturba traficul aerian. În cazul condițiilor meteorologice nefavorabile, de obicei, mai multe zboruri cu plecare din același aeroport sunt afectate. Greve Orice grevă, indiferent dacă este a unei terțe părți sau a personalului propriu al companiei aeriene, este considerată o circumstanță extraordinară. Urgente medicale În cazul în care un pasager se îmbolnăvește în timpul unui zbor, iar zborul trebuie să faca o aterizare de urgențăla cel mai apropiat aeroport, nu aveți dreptul la despăgubire pentru întârziere. Terrorism În cazul unui atac terorist, de asemenea, vom vorbi despre o circumstanță extraordinară. CÂND NU POATE O COMPANIE AERIANĂ SĂ INVOCE CIRCUMSTANȚE EXTRAORDINARE? Sunt adesea confundați termenii “circumstanță extraordinară” și împrejurări care nu sunt din “vina” companiei aeriene. Un defect tehnic poate avea loc spontan. De exemplu, o pană de cauciuc. Compania este responsabilă pentru întreținerea aeronavei și multe defecțiuni tehnice pot fi prevenite în acest fel. Defecte tehnice care provoacă întârzieri de peste trei ore nu sunt considerate extraordinare și dumneavoastră puteți pretinde despăgubiri. Mai jos vă oferim câteva exemple de situații în care compania aeriană nu poate pretinde o circumstanță extraordinară. Defecțiuni tehnice Din păcate, defecțiunile tehnice sunt un fenomen obișnuit în domeniul aviației de zi cu zi. Companiile aeriene sunt responsabile pentru întreținerea aeronavelor proprii și pentru rearanjarea zborurilor în timp scurt. Pasagerii au dreptul la despăgubiri în cazul în care un defect tehnic produce o întârziere mai mare de trei ore. Întârzieri și efectul condițiilor meteorologice nefavorabile asupra zborului anterior Cuvantul “anterior” spune totul. O întârziere a zborului precedent din cauza vremii nefavorabile (exceptând anumite circumstanțe) nu are nimic de-a face cu zborul dumneavoastră. Este acesta motivul transmis de compania aeriană pentru o mare întârziere? În acest caz, puteți avea dreptul la despăgubire. Îmbolnăvirea echipajului Îmbolnăvirea echipajului este un risc pe care fiecare afacere trebuie să îl gestioneze. Compania aeriană este responsabilă în cazul lipsei unui echipaj de rezervă. Nici acest lucru nu este considerat drept circumstanță extraordinară. |
#12
Posted 30 June 2018 - 20:02
Adm, on 30 iunie 2018 - 18:05, said:
Defecțiuni tehnice Din păcate, defecțiunile tehnice sunt un fenomen obișnuit în domeniul aviației de zi cu zi. Companiile aeriene sunt responsabile pentru întreținerea aeronavelor proprii și pentru rearanjarea zborurilor în timp scurt. Pasagerii au dreptul la despăgubiri în cazul în care un defect tehnic produce o întârziere mai mare de trei ore. Sunt dispusi pasagerii sa plateasca pentru o companie care sa suporte asemenea acoperire? In spiritul la ce zice si Friskey mai sus, eu m-as bucura sa stau la sol pentru ca aia repara o defectiune aparuta cand trebuie, la timp - ADICA NU IN ZBOR Edited by BlueKing-69, 30 June 2018 - 20:09. |
#13
Posted 30 June 2018 - 23:28
YourFan, on 30 iunie 2018 - 17:05, said:
Cred ca vei primi niste scuze drept ''despagubiri morale''. Daca nu esti multumit poti incerca sa-i dai in judecata. @Ahasverus Zbor foarte mult si am fost de foarte multe ori in situatia asta. In afara cazului in care intarzierea nu a fost una din cauza vremii / tero sau chestii de forta majora, am primit de fiecare data desoagubiri. Amenzile pe care le platesc liniile aeriene daca nu respecta legislatia EU sunt enorme asa ca nu se risca.....DAAAAAAAR.... ti se va raspunde intotdeauna la capatul termenului legal la orice mail vei da(parca 30 de zile) ti se vor cere clarificari de f multe ori...sa le trimiti si documentul ala si alalalt etc si sa clarifici 1000 de chestii...de fiecare data vor trece cele 30 de zile pana primesti un nou raspuns... Toate astea in speranta ca te vei plictisi si vei renunta....eu nu m-am plictisit si am obtinut compensatia de 3 ori. Fii sigur ca ai pastrat absolut toate documentele legate de zbor si vei ontine compensatia. Edited by -Jinx-, 30 June 2018 - 23:31. |
#14
Posted 05 July 2018 - 07:40
Pentru ca stau la soare si ma cam plictisesc, deja am completat cererea respectiva, la care am mai atasat:
- biletele de avion - biletele de imbarcare (care au ora oficiala pe ele) - poza de la imbarcare, unde se vede ora reala de imbarcare Le-am facut si un mesaj frumos, sa se prinda ca stiu despre ce e voaba, dar asta nu inseamna ca nu vor incerca sa taraganeze treaba. Quote
Hello, I'm filling this complaint under UE Regulation 261/2004, in my name and the other three passengers of my family. We had a reservation for flight AtlasJet KK 6372 on 30.06.2018 Form Bucharest OPT to Antalya Airport AYT. Original Departure time OTP: 17.45 on 30.06.2018 Real Departure time OTP: ~ 03.30 on 01.07.2018 There was no announcement about the causes of this incident. We lost a paid night of our holiday. Conditions:
My EUR Account is xxxxxxx SWIFT Code: xxx Attached to this email, in one PDF file, you will find the official EU complain form, picture of the boarding tickets, picture from the gate, with the expected boarding time. Va tin la curent cu procedura. Edited by Ahasverus, 05 July 2018 - 07:41. |
#15
Posted 07 July 2018 - 09:56
Ceva noutăți acilea?
Plec cu jobul prin Armenia, Georgia Azerbaidjan și mi-au făcut ăștia un program în care fiecare ora contează. Nu am chef de întârzieri și scuze penibile. |
|
#16
Posted 02 August 2018 - 08:08
Ahasverus, on 05 iulie 2018 - 07:40, said:
Pentru ca stau la soare si ma cam plictisesc, deja am completat cererea respectiva, la care am mai atasat: - biletele de avion - biletele de imbarcare (care au ora oficiala pe ele) - poza de la imbarcare, unde se vede ora reala de imbarcare Le-am facut si un mesaj frumos, sa se prinda ca stiu despre ce e voaba, dar asta nu inseamna ca nu vor incerca sa taraganeze treaba. Va tin la curent cu procedura. O singura mentiune: Turcia NU E in UE! |
#17
Posted 02 August 2018 - 18:44
#18
Posted 22 November 2018 - 11:11
am luat cam 700 lire pentru 2 zboruri + 10lire voucher mancare, cam 2 saptamani de mail-uri.
https://www.unromani...boruri-anulate/ |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users