Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Problema pornire

Inlocuire "pornire cu cheie&#...

Peleti amestecati cu boabe porumb...
 Reparatie acoperis din sindrila b...

Multifunctional color 1000 RON max

Nu merge sunetul pe cablu

Am și eu un porcușor ca...
 Black Friday Pro pentru echipamen...

Amplificatoare IPRS Baneasa (cod ...

Montare Jante noi si problema de ...

Rabla pentru becuri.
 Permis suspendat 3 luni

Calculatorul nu mai afiseaza

Recomandare piersic

Sfat instalare termosemineu lemne
 

Toyota lansează camry pe piața europeană

- - - - -
  • Please log in to reply
161 replies to this topic

#91
Alexutz_C

Alexutz_C

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 476
  • Înscris: 16.06.2004
Inca mai exista prosti care compara jegul de Passat pentru saraci tristi care nu stiu ce inseamna masina si vor alternativa la STB cu Toyota? Gizaz... nimic nu se schimba in tarisoara noastra minunata.
Camry asta e din alt film, mers, condus, VW este cel mult la nivel de Dacie pe langa noua gama Toyota, asta ca sa nu mai zic de fiabilitate, dar asta e pentru cine cunoaste, gloata, ramane la alehash si dpf off ca atat are in portofel si in cap...

Edited by Alexutz_C, 22 February 2019 - 15:58.


#92
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,613
  • Înscris: 16.02.2002

View PostAlexutz_C, on 22 februarie 2019 - 15:52, said:

VW este cel mult la nivel de Dacie
Fugi!😄😄

Edited by cata, 22 February 2019 - 16:00.


#93
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,543
  • Înscris: 15.07.2013
Hai la noi sa vorbim discuții, VW au dat cu mucii in fasole când vine vorba de motorizări, dar orice VW ai lua este mai bine și mai atent lucrat ca modelul omolog de la Toyota. Nu vorbesc de design, căci este obiectiv.

Din punct de vedere al fiabilității VW este jos, nu se compara cu Toyota (valabil pentru toate mașinile nemțești). Paradoxal, Peugeot este in top alături de producătorii Koreeni  și Toyota.

Trebuie sa încerc un Camry, am avut un Avensis cât am avut mașina in service și interiorul este jenant pentru prețul dat.

#94
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Încă un brainwashed... VW erau mai atent lucrate pana la MLB. Eu zic sa te urci în T-Roc sau noul Polo sa ne spui părerea ta. Ia încearcă și Passat-ul facelift sa vezi ce reduceri de costuri au făcut. Mitul mașinii germane s-a dus de mult, acum nu sunt cu nimic mai presus concurentei non-premium. Ca se marketizeaza ei agresiv este adevarat, la urma urmei nu este prost cine cere.

Edited by edi10000, 24 February 2019 - 23:44.


#95
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,874
  • Înscris: 25.06.2012
Ca sa fie clar, discutam despre:
[ https://t1-cms-2.images.toyota-europe.com/toyotaone/roro/toyota-camry-hybrid-2019-comfort_tcm-3040-1478888.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by TS030, 25 February 2019 - 00:29.


#96
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,543
  • Înscris: 15.07.2013

View Postedi10000, on 24 februarie 2019 - 23:43, said:

Încă un brainwashed... VW erau mai atent lucrate pana la MLB. Eu zic sa te urci în T-Roc sau noul Polo sa ne spui părerea ta. Ia încearcă și Passat-ul facelift sa vezi ce reduceri de costuri au făcut. Mitul mașinii germane s-a dus de mult, acum nu sunt cu nimic mai presus concurentei non-premium. Ca se marketizeaza ei agresiv este adevarat, la urma urmei nu este prost cine cere.
Brainwash sau nu, consdus atât Passat câți și Avensis și ultimul chiar este departe se Passat la finisaje. Nu imi place VAG, motiv pentru care nu am ales nicio mașina se la ei (am avut ca mașina de serviciu A3, A4, A6, Passat și Golf). Personal am un BMW Seria 3 din 2017 și un 308 SW din 2015. Când Peugeot-ul a acut un accident usor și a fost in service am primit timp de 1 săptămâna un Avensis cu multe dotări și a fost jalnic la calitatea asamblării si a finisajelor.

Camry este o clasa superioară și nu am condus niciodată, așa ca nu ma pronunțat, dar strict Passat-Avensis și Golf-Corolla, diferența este enorma.



#97
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,325
  • Înscris: 13.11.2017

View PostHEX2FUN, on 25 februarie 2019 - 22:50, said:

Camry este o clasa superioară și nu am condus niciodată, așa ca nu ma pronunțat, dar strict Passat-Avensis și Golf-Corolla, diferența este enorma.

Ce ti s-a parut superior la Passat in afara de gadgeturi ? Nu e flame, chiar sunt curios ce urmaresti tu la o masina. Oricum dupa ce vii de pe BMW mie mi s-ar parea ca ambele sunt o apa si-un pamant, nu as vedea diferente enorme intre ele.

#98
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,957
  • Înscris: 18.06.2007
Voi chiar credeți că exagerez când zic că Toyota la finisaje este f puțin peste Dacia?



#99
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,874
  • Înscris: 25.06.2012

View Postbobalex18, on 25 februarie 2019 - 23:08, said:

Voi chiar credeți că exagerez când zic că Toyota la finisaje este f puțin peste Dacia?
E mai degraba trolling decat o simpla exagerare, dar: da!

#100
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,325
  • Înscris: 13.11.2017
Fiecare are prioritatile lui. Pe mine spre exemplu nu mai intereseaza finisajele unei masini decat daca ma incomodeaza in utilizare, gen muchii ascutite, intra apa pe la chedere etc. De aia am si intrebat pe el ce diferente enorme a sesizat. Spre exemplu cand am zis ca atunci cand vii de pe BMW si Passat-ul ti se pare caruta nu ma refeream la finisaje care sincer sa fiu nici nu am observat daca sunt mai bune sau mai proaste la un Passat decat la BMW. Poate de aia nici nu ma impresioneaza pe mine marcile de la VAG

#101
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
La VAG reducerile de costuri sunt peste tot, dar ascunse de ochiul neavizat. Sigur ca a ramas plasticul moale in zonele superioare ale bordului pentru neavizatii care inca mai reactioneaza la marketing, dar partea tehnica a decazut substantial. Suspensii zgomotoase la treceri peste speed bumpere (nici la Dacie nu ai asa ceva), au eliminat puntea spate independenta, plasticul este omniprezent, greierasi in masina de la 10-12k km, platforma tehnica MQB produsa strict cu ideea de reduceri de costuri (vedeti ce spun specialistii pe net despre platforma asta) si cate si mai cate...Pana si parbrizul nu mai este facut ca acum 2 generatii. De motoare nu mai amintesc, ca  iar zice cineva ca am ceva cu nemtii (si aici vorbesc si de BMW sau Mercedes). Da, Avensis era o masina depasita (a avut 2 facelifturi dar masina in sine era pe piata de 10 ani)- am facut TD cu varianta diesel de 143 CP si nu m-a impresionat cu nimic. Dar nici cu Passat nu mi-e rusine, aia este masina de pensionari (ca si Audi A4 de altfel). Corolla in schimb (modelul nou) arata bine si cred ca o sa faca o figura frumoasa.

Edited by edi10000, 26 February 2019 - 00:06.


#102
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,957
  • Înscris: 18.06.2007

View Postedi10000, on 26 februarie 2019 - 00:04, said:

Dar nici cu Passat nu mi-e rusine, aia este masina de pensionari (ca si Audi A4 de altfel). Corolla in schimb (modelul nou) arata bine si cred ca o sa faca o figura frumoasa.
passat și audi sunt de pensionari. ok

eu știam că Toyota avea o „ștampilă” pusă de mașină de pensionari sau pentru persoane fără așteptări.

dar probabil vremurile s-au schimbat iar acum când dă criza vârstei a III-a peste tine și cauți să îți tragi o amantă de 30 de ani (tu având 70) te uiti ce mașină să îți iei: un Porsche sau o toyota.

iar volanul de la noua Corolla transmite faptul că se adresează tinerilor în căutare de noi aventuri :))))

referitor la poza anterioară cu Camry, căutați pe mobile să vedeți cum arată în poze reale :))))))))))))))))))))

#103
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Pun eu doua poze reale luate de pe mobile:


Attached File  IMG_5422.PNG   621.27K   62 downloads


Attached File  IMG_5423.PNG   716.76K   61 downloads

Fadă rău fata de cum arata in randari/photoshop.

#104
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Adevarul este ca Passat-ul cu interiorul pastrat de la B6 (aparut in 2005) este o culme a "lucsului" de meltean made by Ro. PS Nu am gasit interiorul de la faceliftul abia aparut, la ala reducerile se vad si mai pregnant. Au scos ceasul de pe consola centrala si l-au inlocuit cu inscriptia Passat, ca la cel mai low-cost Skoda (la aia au scris Octavia pe faruri ca la masinile chinezesti).

Edited by edi10000, 26 February 2019 - 09:17.


#105
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Sa te ajut:

Attached File  int_pass.png   2.92MB   73 downloads

Asta cautai, nu?

#106
remvirg

remvirg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,038
  • Înscris: 04.08.2007
Cum, a aparut ceasul la loc?
Vrajitorie.

#107
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Ce legatura are masina din foto cu faceliftul? Ala este un Confortline (il recunosc dupa scaunele oribile si plasticul de cea mai proasta calitate de pe plansa centrala) din modelul 2015-2018.

Edited by edi10000, 26 February 2019 - 10:11.


#108
Alexutz_C

Alexutz_C

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 476
  • Înscris: 16.06.2004

View Postbobalex18, on 25 februarie 2019 - 23:08, said:

Voi chiar credeți că exagerez când zic că Toyota la finisaje este f puțin peste Dacia?

Depinde la ce te referi, daca faci paralela la Vag, atunci intr adevar, jeg mai mare decat Vag nu gasesti decat probabil un Otokar reciclat iar de aici apar dezmagirile si fustrarile in viata ca ai facut o alegere proasta si nu ai cum sa mai treci peste. Platesti un credit ani de zile, trebuie sa iti demonstrezi macar tie si sa te minti ca ai facut o alegere buna. Imi e mila sincer de bietii propietari, chiar ca viata e cruda cu unii... dar alegerile le faci singur, nu te obliga nimeni....

View Postbobalex18, on 26 februarie 2019 - 07:51, said:

passat și Audi sunt de pensionari. ok

eu știam că toyota avea o „ștampilă” pusă de mașină de pensionari sau pentru persoane fără așteptări.

dar probabil vremurile s-au schimbat iar acum când dă criza vârstei a III-a peste tine și cauți să îți tragi o amantă de 30 de ani (tu având 70) te uiti ce mașină să îți iei: un Porsche sau o toyota.

iar volanul de la noua Corolla transmite faptul că se adresează tinerilor în căutare de noi aventuri Posted Image)))

referitor la poza anterioară cu Camry, căutați pe mobile să vedeți cum arată în poze reale Posted Image)))))))))))))))))))

Adevarul ca e ca amanta nu ai cum sa ai decat daca esti un om care a reusit in viata si si-a cumparat un vouxvagan. Insa eu cred ca atunci cand spui ca ai VW te referi mai mult la laba decat la amanta, deoarece nu stiu ce amanta s-ar urca in asa ceva.
Cum dracu sa te lauzi cu o masina care pana si traducerea firmei inseamna masina de sarac. Roabe pe roti, doar un roman poate considera asa ceva premium. Dar daca ne uitam la ce conduc unii, cred ca si eu ca dupa ce ai trecut din 1310 in Passat, ti se pare ca ti-ai cumparat masina "da lux bo$$ule"

Edited by Alexutz_C, 26 February 2019 - 14:28.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate