Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre compania de aministrare Sq...

Durere taietura deget dupa 2 luni

Dalți gravare lemn

Didgeridoo
 Motorola Edge 50 Ultra

Gaura perete apartament cu evitar...

Orientare antena prime focus

Problema conectare mail yahoo
 comisioane asociatie proprietari

Primul sistem de televiziune cu p...

Internetul este neutilizabil fara...

Eroare cloud burn icopy face id
 DermaRoller ce este ?

Articole limba Germana

Cum se imparte legal o mostenire ...

Avem sanse sa avem energie electr...
 

Toyota lansează camry pe piața europeană

- - - - -
  • Please log in to reply
161 replies to this topic

#19
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016

 filipxxx, on 28 iunie 2018 - 09:25, said:

Camry e masina de referinta ieftina si fiabila in USA, practic masina pe cre si-o ia omul care nu are pretentie de la masina decat sa il duca din A in B. Nu are cum sa fie altceva in Europa.
Spre deosebire de VW?

#20
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Haters gonna hate.

0-100km/h in 8.4 secunde este decent pentru o limuzina. Cilindreea de 2.5l nu e o problema, intrucat vorbim de o hibrida (ICE aspirat, in ciclu Atkinson) si nu mai intra in calcul aberatia cu incurajarea partaitoarelor de 0.9l tri-turbo.

#21
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,029
  • Înscris: 09.05.2006

 filipxxx, on 28 iunie 2018 - 09:25, said:

Camry e masina de referinta ieftina si fiabila in USA, practic masina pe cre si-o ia omul care nu are pretentie de la masina decat sa il duca din A in B. Nu are cum sa fie altceva in Europa.


Asa o fi in State, la noi o sa fie pe dos...va veni mai scumpa decat Avensis si Prius, undeva la nivelul Rav4 adica o mica avere...

 YourFan, on 28 iunie 2018 - 09:24, said:

Cam uratica Posted Image

De acord, daca nu-mi incruntam privirea ziceam ca e o Corrola. O vor face tot in Turcia ca C-HR?

#22
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 clausio, on 28 iunie 2018 - 12:13, said:

Asa o fi in State, la noi o sa fie pe dos...va veni mai scumpa decat Avensis si Prius, undeva la nivelul Rav4 adica o mica avere...


O vor face tot in Turcia ca C-HR?
Posibil in UK

La Moldoveni este de la 27xxx dolari, motor 2,5l

 clausio, on 28 iunie 2018 - 12:13, said:

Asa o fi in State, la noi o sa fie pe dos...va veni mai scumpa decat Avensis si Prius, undeva la nivelul RAV4 adica o mica avere...



De acord, daca nu-mi incruntam privirea ziceam ca e o Corrola. O vor face tot in Turcia ca C-HR?

Edited by cata, 28 June 2018 - 12:28.


#23
altuser09

altuser09

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 25.08.2009
am sters, mesaj gresit, scuze.

Edited by altuser09, 28 June 2018 - 13:04.


#24
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

 cata, on 28 iunie 2018 - 12:26, said:

Posibil in UK

La Moldoveni este de la 27xxx dolari, motor 2,5l
în uk???? când rover își mută producție, când mini se mută...ei produc acolo...da, inspirată mișcare.

vouă vi se pare ieftină toyota? mie mi se pare cea mai scumpă marcă non-premium (nu mai zic că și cea mai proastă)

#25
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 bobalex18, on 28 iunie 2018 - 13:09, said:

în uk???? când rover își mută producție, când mini se mută...ei produc acolo...da, inspirată mișcare.

vouă vi se pare ieftină toyota? mie mi se pare cea mai scumpă marcă non-premium (nu mai zic că și cea mai proastă)
Avensis se produce in UK, Auris la fel
Legat de politica, nu stii ce au negociat ei


Toyota a investit deja peste 2,5 miliarde de lire sterline în UK, mult mai mult decât in celelalte tari europene unde au fabrici de masini si nu isi permite sa renunte la investitile facute. Toyota si ambasadorul japonez in UK au avertizat ca este esential ca Marea Britanie si Uniunea Europeana sa nu introduca tarife.

#26
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016

 bobalex18, on 28 iunie 2018 - 13:09, said:

în uk???? când rover își mută producție, când mini se mută...ei produc acolo...da, inspirată mișcare.

Jaguar Land Rover, Aston Martin, Bentley, Mini, Opel (Vauxhall), Honda inca au fabrici in UK. Dar si eu sunt neinspirati probabil.

Edited by abrakadaver07, 28 June 2018 - 13:38.


#27
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,192
  • Înscris: 13.07.2005
Aicizice asa:
"Masinile Camry ce vor fi vandute in Europa vor fi produse in Japonia, nu in Anglia, in fabrica unde s-a produs Avensis.
... numarul de unitati vandute, nu justifica, cel putin deocamdata, o productie locala"
Clienti ipentru care este gandta aceasta masina sunt companiile, pentru flote.
Si cum anul trecut a fost cel mai vandut sedan de clasa D pe plan mondial, pare-se ca le merge ....

Legat de motorul de 2.5 - smecheria asta cu motoare mari, aspirate dar in sistem hibrid pare-se ca au gandito japonezii ca sa impace si capra si varza.
Pe de o parte vor sa ofere niste motorizari cu performante rezonabile, dar ipe de alta parte, vor ca modelel lor sa nu fie daramate de taxele nesimtite din Europa.
Nu in ultimul rand, cam toti producatorii auto importanti merg in ultima vreme pe modele globale, si nu-i deloc rentabil sa dezvolte motorizari speciale pentru fiecare piata in parte.
Asa ca, dezvolta una-doua-noua motorizari gandite pentru piata principala, oferind si celorlati acelasi lucru.
Cum cea mai mare piata auto a lumii este America de Nord (SUA + Canada) - motorizarile japonezilor sunt gandite pentru cerintele de acolo.
Pentru Europa au gasit smecheria cu hibridul.

PS: Acelasi lucru pare-se ca-l vor face si cei de la Subaru cu noul Forester. Va veni la anul in Europa cu acelasi motor de 2.5 din State, dar direct hibrid !
Bine, cel putin din ce se stie acum, la ei hibridul va fi chiar doar pentru taxe, motorul electric si acumulatorii fiind mai mult de forma...

#28
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014

 ro_explorer, on 28 iunie 2018 - 10:09, said:


Pe topicurile Tesla parca asta nu era un termen definitoriu pentru o masina ... acum e un criteriu bun, nu ? Of of ...

Iar nu ai citit. Tipic. Greu tare. Ma refeream la sute de 2 sau 3 secunde.
Aici era o comparatie la vreo 220 de cai, decenta. Nu toti pot.

Am evidentiat tehnologia slaba si imbătrânita. Invechita este elegant spus, dar pt.toyota, o caracterizeaza exact cuvantul folosit de mine: îmbătrânită.
O risipa a litrajului mare, la motoarele lor.

 TS030, on 28 iunie 2018 - 11:57, said:

Haters gonna hate.

0-100km/h in 8.4 secunde este decent pentru o limuzina. Cilindreea de 2.5l nu e o problema, intrucat vorbim de o hibrida (ICE aspirat, in ciclu Atkinson) si nu mai intra in calcul aberatia cu incurajarea partaitoarelor de 0.9l tri-turbo.

E decent. Dar se poate mai bine din 2.5 litri, fara efort.

Edited by Torquemada-666, 28 June 2018 - 14:35.


#29
abrakadaver07

abrakadaver07

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 302
  • Înscris: 24.10.2016
Da, dar altfel n-ai mai avea exemple de genul: https://www.clublexu...-2008-is-f.html

Lexus IS-F cu V8 de 5L (423cp) la 550k km. Stiu ei ce stiu. Aratati-mi un M3 sau ceva cu km echivalenti. Sau ceva VAG. :D

Edited by abrakadaver07, 28 June 2018 - 14:55.


#30
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
Masina amiral de la Toyota e avalon si nu Camry.
Ma gandesc ca daca ii puneu un o.9 in r cilindri, toata lumea era multumita si spunea ca are motorizare moderna.
2.5l si hibrid ce genereaza impreuna in momentele de varf 300cp e tehnologie invechita.
Si aia tin motorul in viata pt ca e prost. Daca era montat pe o nemteasca ni se vorbea de fiabilitate, motor verificat, fara probleme etc.

Aici se vad pasionatii de masini, vs indoctrinati. E un model nou pe piata. Ce e rau in asta? Un pic de concurenta extra ajuta consumatorul. Dar neeee, trebe sa aratam ca pute, ca second handu ireprosabil nemtesc e peste. Si nu cumva sa apara ceva ce ar putea sa paleasca valoarea ne$testii, ca incepem sa dam cu noroi, ca e culoarea naspa, ca nu au capacelele ventilelor cromate si cate si mai cate

#31
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

 bobalex18, on 28 iunie 2018 - 08:43, said:

după retragerea Avensis, o mașină care a rupt cu vânzările în europa,.....

http://www.autoexpre...avensis-is-axed
Low sales figures have forced Toyota to kill off the Avensis, with the Camry saloon set to replace next year

Univers paralel ?

#32
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Interesantă mașina, dar eu tot Mazda 6 (sau CX-8 Posted Image ) aș alege.Posted Image

#33
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

 Torquemada-666, on 28 iunie 2018 - 14:34, said:

Iar nu ai citit. Tipic. Greu tare. Ma refeream la sute de 2 sau 3 secunde.
Aici era o comparatie la vreo 220 de cai, decenta. Nu toti pot.

Am evidentiat tehnologia slaba si imbătrânita. Invechita este elegant spus, dar pt.toyota, o caracterizeaza exact cuvantul folosit de mine: îmbătrânită.
O risipa a litrajului mare, la motoarele lor.

E decent. Dar se poate mai bine din 2.5 litri, fara efort.
Nu, nu se poate mai bine - pentru ca a discuta de mai bine inseamna sa ne punem de acord asupra a ce inseamna bine.

Se poate scoate o performanta mai mare din 2.5 litri, si sper ca nu-ti imaginezi ca Toyota n-ar detine tehnologia de-a stoarce macar 100CP/l dintr-un motor aspirat (si mai mult, cu supraalimentare). Doar ca ei n-au urmarit performanta maxima cu cilindree minima, ci eficienta si fiabilitate. Voi ganditi dupa sablonul dat de taxarea aberanta din Europa.
Asadar, un motor de 2.5l aspirat, care functioneaza in ciclu Atkinson, parte a unui sistem hibrid. Iar sistemul D-4S, din cate stiu, nu e susceptibil la depunerile de carbon care afecteaza alte motoare cu sisteme de injectie directa.

Intr-o Europa sugrumata de motoare sub-litrice cu mai multe turbine decat cilindri, ar fi fain sa inlocuiasca 1.8-ul cu 2l pe hibridele mai accesibile.

#34
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Mie imi plac unele aspecte la noul Camry:
  • intr-o era in care mai toti merg pe 4 cilindri turbo, Toyota inca mai ofera in SUA un motor de 3.5l V6 care e foarte rafinat si suna bine
  • motoarele lor au atat injectie directa cat si multi-punct pentru a preveni depunerile de carbon pe supape
  • istoric ca fiind masini foarte fiabile
  • variantele de echipare 'sport' (XE si XSE) arata bine
  • Camry se conduce foarte bine (de cand Toyota a inceput sa faca parteneriate cu Mazda, masinile lor incep sa se conduca bine)
In SUA masina are cam doua linii de design: varianta sport si normala si se vede bine in poza de mai jos:



Camry sport are bara fata si spate diferite, varianta V6 sport are si plafon negru, si o bara spate sub care se vad cele 4 guri de evacuare.

Mie imi place cum arata un Camry pe alb, cu plafon negru, rotile pe 19" si interiorul rosu. Ce-i drept, ajunge pe la 37.000$ si nu mai e acea masina de familie accesibila.





Edited by MembruAnonim, 28 June 2018 - 17:00.


#35
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 MembruAnonim, on 28 iunie 2018 - 17:00, said:

motoarele lor au atat injectie directa cat si multi-punct pentru a preveni depunerile de carbon pe supape

Dezvoltă un pic te rog, pentru că sună cel puțin ciudat.

#36
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Suna ciudat dar nu e.

Detaliat aici: https://www.caranddr...irect-injection

Un alt video bun de la savagegeese:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/xrLNDgrIw3U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

De pe la producatorii europeni stiu ca VAG mai are asa ceva pe 1.8 TSI si 2.0 TSI 2013+.

Edited by MembruAnonim, 28 June 2018 - 18:07.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate