Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Factura umflata. Motiv: Deezer Premium Plus
Last Updated: Mar 04 2021 05:38, Started by
Capix
, Jun 25 2018 13:28
·
0
#1
Posted 25 June 2018 - 13:28
Am primit astazi mesaj cu factura si in loc de ~75 lei, cat am abonamentul, am primit 120 lei ca plata. Am fost la Orange in urmatoarele 20 minute si am cerut un desfasurator, care arata ca am platit Deezer Premium Plus pentru 2 luni, ceea ce eu nu am facut. Am incercat sa iau, ce-i drept, acest serviciu prin intermediul *100#, insa asta se intampla undeva la inceputul anului, nici vorba in ultimele 2 luni minim. Nu vreau sa raman aici si sa las asa deoarece nu mi se pare corect si vreau sa aflu adevarul, ce e de facut? Eu am instalat acum Deezer si am selectat optiunea ''client orange'', am introdus numarul si am primit un sms cu nr de validare. Pot cere un desfasurator cu mesajele primite de la numarul care mi-a dat sms cu nr de validare, sa vad daca am primit in alta zi un asemenea mesaj?
Ce altceva e de facut? |
#2
Posted 25 June 2018 - 13:36
De pe siteul Orange: Te poți bucura de opțiunea Deezer gratuit timp de 3 luni, dacă ai un abonament Orange Me cu o valoare mai mică de 25€ sau un abonament Orange Pro cu o valoare mai mica de 27 €, sau timp de 6 luni, dacă ai un abonament Orange Me cu o valoare mai mare sau egala cu 25 €. Poți activa opțiunea gratuită prin apel la *100#. După perioada de gratuitate, dacă nu soliciți dezactivarea opțiunii, vei fi taxat pentru aceasta cu 4,78 €/lună (TVA inclus).
Probabil că tu ai activat serviciul prin *100# și ai uitat de el iar perioada de 3 luni gratuite a trecut și acum ai fost taxat. |
#3
Posted 25 June 2018 - 13:38
Capix, on 25 iunie 2018 - 13:28, said: Ce altceva e de facut? Nu iti apar pe nicio factura detaliata mesajele primite decat daca sunt taxate (numere scurte). Uita-te bine pe factura ce contine. Ce e de facut e destul de clar pentruy un adult: ori aple la serviciul clienti ori ii scrii helperului un pm aici. Era necesar sa deschizi un topic pentru asta? |
#4
Posted 25 June 2018 - 13:38
Cand am incercat sa activez serviciul, am primit notificare clar ca serviciul Deezer este dezactivat pentru abonamentul meu.
|
#5
Posted 25 June 2018 - 13:40
Adica fix ce iti spunea colegul orbanbalint: l-ai activat acum nspe luni cu promotie, ai uitat de el si a trecut promotia.
|
#6
Posted 25 June 2018 - 13:42
platesti factura si ceri dezactivarea Deezer. De ce este nevoie de topic pt asta?
|
#7
Posted 25 June 2018 - 13:45
E greu de inteles faptul ca eu am primit mesaj clar ca Deezer nu e valabil pentru tipul meu de abonament? Din mesajul asta eu inteleg ca nu sunt pasibil de acest serviciu.
|
#8
Posted 25 June 2018 - 13:47
Nu ai scris asta mai sus.
Ia legatura cu helperul si vezi ce si cum. |
#9
Posted 25 June 2018 - 14:03
Salut,
Te rugam sa ne oferi numarul de telefon, pentru a verifica situatia. O zi buna, Orange Helper |
#10
Posted 03 July 2018 - 11:58
Si mie imi vine factura umflata , cand mi am favut abonamentul mi s a spus ca o asigurare la unul dintre telefoane este inclusa, pe urma am platit 2 luni aceea asigurare .. urmatorul pas este sa ma duc la protectia consumatorului .. in elvetia cei de la orange sunt sub un alt nume din cauza ca sarlatani.
|
|
#11
Posted 03 July 2018 - 12:14
Figi, on 03 iulie 2018 - 11:58, said:
Si mie imi vine factura umflata , cand mi am favut abonamentul mi s a spus ca o asigurare la unul dintre telefoane este inclusa, pe urma am platit 2 luni aceea asigurare .. urmatorul pas este sa ma duc la protectia consumatorului .. in elvetia cei de la orange sunt sub un alt nume din cauza ca sarlatani. Te asteptam cu un mesaj privat in care sa ne oferi numarul de telefon, astfel incat sa putem verifica situatia. O zi buna, Orange Helper |
#12
Posted 03 July 2018 - 15:06
Figi, on 03 iulie 2018 - 11:58, said:
Si mie imi vine factura umflata , cand mi am favut abonamentul mi s a spus ca o asigurare la unul dintre telefoane este inclusa, pe urma am platit 2 luni aceea asigurare .. urmatorul pas este sa ma duc la protectia consumatorului .. in elvetia cei de la orange sunt sub un alt nume din cauza ca sarlatani. Daca te duci la ANPC fara sa fi vorbit vu Orange-ul inainte, te trimit ei la plimbare. Ei intervin daca nu poti sa rezolvi cu entitatea care a cauzat problema. |
#13
Posted 04 March 2021 - 05:38
Deezer Premium APK dacă este instalat pe dispozitivul telefonului dvs. va rezolva problema.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users