Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Limitări auto!
Last Updated: Jun 24 2018 09:08, Started by
costywinner
, Jun 23 2018 13:54
·
0
#1
Posted 23 June 2018 - 13:54
Salut !
Am un Logan MCV van de la firma și astăzi am fost oprit de poliție pe motiv ca nu am limitări auto pe spate .. acelea cu 50 70 etc .. eu habar n am avut ca trebuie sa am așa ceva .. polițistul a inteles și m a lăsat sa plec și sa mi cumpăr cât mai repede limitări ... am fost la piese auto sa cumpăr dar cei de la piese auto au limitări cu toate viteze ..50 60 70 80 90 ... Întrebarea mea este .. ce limitări trebuiesc puse pe aceasta categorie de mașina .. Mulțumesc anticipat! |
#2
Posted 23 June 2018 - 14:21
De ce nu l-ai intrebat pe ala? Ca de aia il platim, sa previna accidentele, nu doar sa dea amenzi.
|
#3
Posted 23 June 2018 - 14:22
Alea pe care le vrei tu dar nu mai mult decat legal.
Alea sunt sa arati ca poate transporti ceva si nu poti merge mai mult decat 40km/h de exemplu si sa nu stea lumea dupa tine sau se te injure. Parca se pun 3, localitate, DN si autostrada. |
#4
Posted 23 June 2018 - 14:27
Art.102. - (1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta în clasa a IV-a de sanctiuni urmatoarele fapte savârsite de persoane fizice:
34. neaplicarea, în partea din spate a vehiculului care efectueaza transport public de persoane sau de marfuri, a indicatorului cu limitele de viteza admise pentru categoria din care face parte vehiculul condus; OUG 195/2002 (Codul Rutier) Edited by internet_max, 23 June 2018 - 14:29. |
#5
Posted 23 June 2018 - 14:32
Articolul ala a fost gandit de vreun "inteligent" de-alde Nicolae Serban? Nu sunt mentionate clar in lege limitele de viteza pentru fiecare tip de drum si categorie de vehicule?
Edited by Onan_Barbaru, 23 June 2018 - 14:34. |
#6
Posted 23 June 2018 - 14:33
In codul rutier scrie ca o masina ce transporta marfa sau persoane si nu are aceste autocolante cu limitele maxime de viteza pe diferite tronsoane de drum (localitati, drumuri expres, autostrazi), este pasibila de amenda contraventionala.
Art.102. – (1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta în clasa a IV-a de sanctiuni urmatoarele fapte savârsite de persoane fizice: 34. neaplicarea, în partea din spate a vehiculului care efectueaza transport public de persoane sau de marfuri, a indicatorului cu limitele de viteza admise pentru categoria din care face parte vehiculul condus; Limitele pentru o masina ce transporta marfa sau persoane sunt; - 50km/h in localitate (cu excepția cazului în care indicatoarele menționează altfel) - 80km/h~90km/h in afara localitatii (cu excepția cazului în care indicatoarele menționează altfel) - 110km/h Autostrăzi/Drumuri expres (cu excepția cazului în care indicatoarele menționează altfel) |
#7
Posted 23 June 2018 - 14:33
internet_max, on 23 iunie 2018 - 14:27, said:
Art.102. - (1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta în clasa a IV-a de sanctiuni urmatoarele fapte savârsite de persoane fizice: 34. neaplicarea, în partea din spate a vehiculului care efectueaza transport public de persoane sau de marfuri, a indicatorului cu limitele de viteza admise pentru categoria din care face parte vehiculul condus; OUG 195/2002 (Codul Rutier) Totusi la o firma la care am lucrat soferii nu aveau voie mai mult de 90km/h si aveau trecut pe spate 50 90 90. Deci practic nu era corect... |
#8
Posted 23 June 2018 - 14:34
internet_max, on 23 iunie 2018 - 14:27, said:
Art.102. - (1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta În clasa a IV-a de sanctiuni urmatoarele fapte savârsite de persoane fizice: 34. neaplicarea, În partea din spate a vehiculului care efectueaza transport public de persoane sau de marfuri, a indicatorului cu limitele de viteza admise pentru categoria din care face parte vehiculul condus; OUG 195/2002 (Codul Rutier) rezulta ca toate taxiurile trebuie sa aiba acele indicatoare. |
#9
Posted 23 June 2018 - 14:49
Eu nici nu stiu ce reprezinta acele limitari. Care este ordinea? oras/in afara orasului/autostrada?
Edited by Buleandra94, 23 June 2018 - 14:51. |
#10
Posted 23 June 2018 - 14:53
Buleandra94, on 23 iunie 2018 - 14:49, said:
Eu nici nu stiu ce reprezinta acele limitari. Care este ordinea? oras/in afara orasului/autostrada? A mentionat un coleg Este vorba despre ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 195 din 12 decembrie 2002 Articolul 49 Articolul 50 Vezi aici; http://legislatie.ju...iDocument/41006 |
|
#11
Posted 23 June 2018 - 14:55
Eu nu inteleg rostul acelor inscriptii - daca o masina de marfa circula cu max 50kmh in localitate... exista vreun alt vehicul care poate circula cu alta viteza in localitate, iar soferul acesteia, aflandu-se in spatele masinii de marfa, beleste ochii la acele inscriptii si zice.. "gata frate, asta din fata e masina de marfa, deci pot sa merg cu 80kmh in localitate ??
Care-i rostul? Adica sunt puse inscriptiile acolo, cu niste viteze standard, ca sa ce ??? Pe bune daca inteleg logica. https://tescan.wordp...-lipite-pe-spa/ Poate cineva sa ne explice care e logica imbecilitatii acelor autocolante? Cand ne aflam, in localiate, in spatele unui autovehicul care are un abtzibild cu 3 viteze una dupa alta 50/70/90, iar ala din fata, cu masina de marfa merge cu 60kmh sa spunem... noi trebuie sa facem ... ce ?? Daca nu avea abtibildul ce faceam iar daca il are ce facem diferit ?? Bai nene, multi cretini au ajuns sa mai dea legi pe lumea asta.... Eu, pana acum, cand am vazut inscriptiile alea, am zis ca sunt de caterinca ca si numerele de inmatriculare pe care le au soferii in bord si pe care scrie "NELUTZU" sau "GICA" Un indicator din ala ar fi avut logica, daca ar fi fost electronic si, in localitate, s-ar fi afisat pe el 40kmh (sa spunem) iar restul prostilor, din spate, vazand indicatorul, ar fi stiut ca ei pot merge cu max 50Kmh in localitate, pe cand ala poate cu max 40kmh, deci sa-l depaseasca. Altfel, sa-mi bag picioarele daca inteleg semnificatia a 3 viteze consecutive puse pe spatele unui autovehicul si care sunt comune cu celelalte pe care le folosesc si ceilalti, potrivit legii pe acelasi cateogorii de drum. Edited by rosix, 23 June 2018 - 15:17. |
#12
Posted 23 June 2018 - 15:18
Onan_Barbaru, on 23 iunie 2018 - 14:32, said:
Articolul ala a fost gandit de vreun "inteligent" de-alde Nicolae Serban? Nu sunt mentionate clar in lege limitele de viteza pentru fiecare tip de drum si categorie de vehicule? De parcă alea de marfa, microbuze, etc, arata toate ca Lamborghini si nu le poti deosebi de alte autoturisme Edited by crisstonne, 23 June 2018 - 15:21. |
#13
Posted 23 June 2018 - 15:22
#14
Posted 23 June 2018 - 15:47
Pe vremea cand am facut eu scoala de soferi, se invata si care sunt limitele de viteza in functie de categoria de drum si tipul autovehiculului. Nu era nevoie sa citesti pe abtibilduri.
Si pana la urma, care-i scopul acestor abtibilduri? Daca eu citesc ca vehiculul din fata mea poate circula cu 50 km/h in localitate, 80 km/h in afara localitatilor si 110 km/h pe autostrazi, la ce-mi foloseste? Soferul poate sa mearga cu cat vrea lula lui, ca doar nu-i limiteaza abtibildul puterea motorului. Ce fac, il opresc si-i spun ca circula mai repede decat scrie pe abtibild? Cat de "inteligenti" au fost aia care au "gandit" articolul ala de lege? |
#15
Posted 23 June 2018 - 16:04
rosix, on 23 iunie 2018 - 14:55, said: Poate cineva sa ne explice care e logica imbecilitatii acelor autocolante? Cand ne aflam, in localiate, in spatele unui autovehicul care are un abtzibild cu 3 viteze una dupa alta 50/70/90, iar ala din fata, cu masina de marfa merge cu 60kmh sa spunem... noi trebuie sa facem ... ce ?? Daca nu avea abtibildul ce faceam iar daca il are ce facem diferit ?? Reprezinta o atentionare/informare pentru soferii care sunt in spate. |
|
#16
Posted 23 June 2018 - 16:28
"Logica" vine de la o directiva a Uniunii Europene iar Romania nu a avut incotro si a fost fortata sa se puna la punct cu noile prevederi.
Aceasta directiva UE se refera la siguranţa rutieră si prevede dotarea obligatore cu tahografe şi limitatoare de viteză a autovehiculelor de transport marfa si de transport persoane. Firmele autorizare sa monteze tahografe şi limitatoare de viteză aplica obligatoriu si aceste abtibilduri pe autovehiculele respective. Confuzia vine din cauza ca exista si categorii de autovehicule exceptate de la dotarea cu tahografe şi cu limitatoare de viteză chiar daca acestea sunt de transport marfa sau persoane totusi, daca acestea sunt intregistrate de persoane juridice trebuie sa aiba aplicate aceste abtibilduri. Asta e Suntem cetateni europeni si avem drepturi dar ... si obligatii Edited by Naijax, 23 June 2018 - 16:29. |
#17
Posted 23 June 2018 - 16:31
#18
Posted 23 June 2018 - 16:58
Dupa cate am observat TIR-urile merg blana cu 70-80 in localitati si cam 90-100 afara.
Ce tahografe frate? Edited by arab, 23 June 2018 - 16:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users