Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Repartizare camere la hotel
Last Updated: Jun 28 2018 00:30, Started by
belisima
, Jun 22 2018 21:15
·
0
#1
Posted 22 June 2018 - 21:15
Ma framanta de mult timp modul in care se repartizeaza camerele intr-un hotel.Dupa parerea mea, bazata pe observatii personale de-a lungul timpului,se pare ca receptionerul nu are nicio logica.Pur si simplu,din camerele libere,o alege pe una,iti intinde cheia si gata.
Poate e careva care a lucrat in domeniu si ma poate lamuri,sau daca stiti din alte surse,va rog ! Edited by belisima, 22 June 2018 - 21:16. |
#2
Posted 22 June 2018 - 21:37
pe vremuri (anii '70 - '80, poate si 90), la cazare pe litoralul romanesc, suta de lei in buletin facea adevarate minuni!
Edited by Klaudio, 22 June 2018 - 21:38. |
#3
Posted 22 June 2018 - 21:39
Depinde daca ai venit cu rezervare sau fara, tipul camerei cerute, grad de ocupare, etc...
|
#4
Posted 22 June 2018 - 21:44
belisima, on 22 iunie 2018 - 21:15, said:
Ma framanta de mult timp modul in care se repartizeaza camerele intr-un hotel.Dupa parerea mea, bazata pe observatii personale de-a lungul timpului,se pare ca receptionerul nu are nicio logica.Pur si simplu,din camerele libere,o alege pe una,iti intinde cheia si gata. Poate e careva care a lucrat in domeniu si ma poate lamuri,sau daca stiti din alte surse,va rog ! Nu sunt 100% sigur dar evaluarea are la baza niste criterii subiective: ex: un cuplu de tineri va primi o camera eliberata recent (in ideea ca sunt mai putin pretentiosi) iar anumite camere (ex: cele cu vedere spre padure) ar putea fi pastrate pentru cei care stau mai mult (sau se cazeaza mai multe familii in grup), iar cele dinspre sosea se dau celor care stau doar o noapte si apoi pleaca mai departe. Intotdeauna exista astfel de criterii. De ex: cineva care a facut o rezervare si sta o saptamana, e posibil sa primeasca o camera mai buna decat cineva care vine inopinat si sta doar doua nopti...iar etajele inferioare sunt pastrate pentru pensionari (care nu ar prefera etajul 7 sa spunem) dar sunt evaluari subiective.. nimeni nu stie care sunt criteriile. Edited by rosix, 22 June 2018 - 21:45. |
#5
Posted 22 June 2018 - 22:55
Hai,ca-ti spun eu.La mine la hotel unde lucrez, exista o persoana, care se ocupa cu cazarile.In fiecare zi incepand cu ora 17 introduce cazarile in calculatorul din receptie.Receptionera ,nu face nimic, decat da cheia turistului dupa ce se uita in calculator si vede camera unde va fi cazat turistul.Fata de la cazari isi bate capul cu impartirea camerelor.In functie de nr. de persoane, nu poate da o camera cu pat matrimonial daca se cazeaza doi barbati, dar daca este o familie, sigur va fi un pat matrimonial.
Marea problema incepe cand turistul prelungeste sejurul,ori pleaca anticipat Edited by khristy36, 22 June 2018 - 22:59. |
#6
Posted 23 June 2018 - 07:49
1 - Ajungi devreme la hotel, iti baga pe gat cea mai galagioasa camera - deasupra restaurantului, langa hota bucatariei, pe cea de la strada - in general cele care se dau greu! Daca faci figuri ca pleci, brusc cea de la receptie ofteaza luuuuuung si vezi doamne se da peste cap pentru tine si face rocada cu o alta camera deja rezervata!
2 - Daca ai mai fost in acel hotel/pensiune primesti o camera buna(client fidel) sau mai proasta(client fidel - oricum nu pleaca in alta parte) - depinde de la hotel la hotel 3 - De cele mai multe ori, prima oara cand te cazezi intr-o pensiune/hotel mic, primesti o camera buna ca sa te agate ca viitor client 4 - daca rezervi prin booking sigur primesti o camera cu bombonele pe pat - ca de, daca nu iti place le cade nota pe site si nu e tocmai bine 5 - eu imi notez pe cartile de vizita camera/camerele in care am mai fost cazat si stiu ce camera sa cer la urmatoare rezervare, in acest fel scad sansele sa-mi i-au teapa si dormind in aceeasi camera ma simt "ca acasa"! PS: pareri acumulate in 15 ani de "hotel", in 90% cazuri numai in tara noastra! h.jpg 1.37MB 56 downloads Edited by pustiu_22, 23 June 2018 - 07:51. |
#7
Posted 23 June 2018 - 08:05
pustiu_22, on 23 iunie 2018 - 07:49, said:
1 - Ajungi devreme la hotel, iti baga pe gat cea mai galagioasa camera - deasupra restaurantului, langa hota bucatariei, pe cea de la strada - in general cele care se dau greu! Daca faci figuri ca pleci, brusc cea de la receptie ofteaza luuuuuung si vezi doamne se da peste cap pentru tine si face rocada cu o alta camera deja rezervata! 2 - Daca ai mai fost in acel hotel/pensiune primesti o camera buna(client fidel) sau mai proasta(client fidel - oricum nu pleaca in alta parte) - depinde de la hotel la hotel 3 - De cele mai multe ori, prima oara cand te cazezi intr-o pensiune/hotel mic, primesti o camera buna ca sa te agate ca viitor client 4 - daca rezervi prin booking sigur primesti o camera cu bombonele pe pat - ca de, daca nu iti place le cade nota pe site si nu e tocmai bine 5 - eu imi notez pe cartile de vizita camera/camerele in care am mai fost cazat si stiu ce camera sa cer la urmatoare rezervare, in acest fel scad sansele sa-mi i-au teapa si dormind in aceeasi camera ma simt "ca acasa"! PS: pareri acumulate in 15 ani de "hotel", in 90% cazuri numai in tara noastra! h.jpg Observatiile tale sunt bune si cred ca in cea mai mare parte se aplica. Singura conditie este ca receprionerul sa "aiba chef de munca",multi sunt plictisiti si nervosi ca au salariu mic.Asta fara legatura cu intrebarea mea initiala. khristy36, on 22 iunie 2018 - 22:55, said:
Hai,ca-ti spun eu.La mine la hotel unde lucrez, exista o persoana, care se ocupa cu cazarile.In fiecare zi incepand cu ora 17 introduce cazarile in calculatorul din receptie.Receptionera ,nu face nimic, decat da cheia turistului dupa ce se uita in calculator si vede camera unde va fi cazat turistul.Fata de la cazari isi bate capul cu impartirea camerelor.In functie de nr. de persoane, nu poate da o camera cu pat matrimonial daca se cazeaza doi barbati, dar daca este o familie, sigur va fi un pat matrimonial. Marea problema incepe cand turistul prelungeste sejurul,ori pleaca anticipat Edited by belisima, 23 June 2018 - 08:06. |
#8
Posted 23 June 2018 - 10:09
belisima, on 23 iunie 2018 - 08:05, said: Ce arsenal de carti de vizita!!!!! Observatiile tale sunt bune si cred ca in cea mai mare parte se aplica. Singura conditie este ca receprionerul sa "aiba chef de munca",multi sunt plictisiti si nervosi ca au salariu mic.Asta fara legatura cu intrebarea mea initiala. Probabil ca hotelul tau este unul mare in care munca este impartita. Fata de la cazari repatizeaza camerele celor cu rezervari dinainte facute. Cazarea unor turisti sositi inopinat seara ,tot receptionera o face,in masura in care sunt camere libere. Când se deschide programul vede ce camere are disponibile, ce rezervări sunt și se aloca corespunzător asta la începutul turei. Doar aici poate sa dea o camera care e "mai buna" dar în cadrul aceluiași tip de rezervare. Mai buna aici înseamnă doar niște amănunte diferind la fiecare hotel. Ce face Recepționerul curent este sa încerce sa treacă clientul la o camera superioara dacă acesta este convins sa achite diferența. In rest pentru clientul ocazional care vine fără rezervare atunci e la noroc. Poți sa găsești camera poți sa nimerești diverse tarife și trebuie sa te aștepți sa primești cât mai puțin la cât mai mulți bani. Asa este structurat orice business în ttavel&turism. |
#9
Posted 23 June 2018 - 10:30
De exemplu, pe litoralul nostru in lunile de sezon,in fiecare dimineata receptia este plina de viitorii cazati.Parte din ei au facuta rezervarea pe booking,altii direct la hotel,altii prin agentii de turism.Ei,in toate aceste cazuri mie mi s-a parut ca receptionerul alege el adhoc camera.Fiindca uneori ,cand nu este f aglomerat,ofera turistului mai multe camere din care sa isi aleaga.
Este posibil,din ce ati mai scris si voi,ca fiecare hotel sa aiba propria sa politica. |
#10
Posted 24 June 2018 - 09:13
|
#11
Posted 28 June 2018 - 00:30
pustiu_22, on 23 iunie 2018 - 07:49, said:
1 - Ajungi devreme la hotel, iti baga pe gat cea mai galagioasa camera - deasupra restaurantului, langa hota bucatariei, pe cea de la strada - in general cele care se dau greu! Daca faci figuri ca pleci, brusc cea de la receptie ofteaza luuuuuung si vezi doamne se da peste cap pentru tine si face rocada cu o alta camera deja rezervata! 2 - Daca ai mai fost in acel hotel/pensiune primesti o camera buna(client fidel) sau mai proasta(client fidel - oricum nu pleaca in alta parte) - depinde de la hotel la hotel 3 - De cele mai multe ori, prima oara cand te cazezi intr-o pensiune/hotel mic, primesti o camera buna ca sa te agate ca viitor client 4 - daca rezervi prin booking sigur primesti o camera cu bombonele pe pat - ca de, daca nu iti place le cade nota pe site si nu e tocmai bine 5 - eu imi notez pe cartile de vizita camera/camerele in care am mai fost cazat si stiu ce camera sa cer la urmatoare rezervare, in acest fel scad sansele sa-mi i-au teapa si dormind in aceeasi camera ma simt "ca acasa"! PS: pareri acumulate in 15 ani de "hotel", in 90% cazuri numai in tara noastra! h.jpg |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users