Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay

Imprimanta ciss rezista perioade ...
 Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd

Intrebari srl nou
 

Repartizare camere la hotel

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
belisima

belisima

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 31.05.2007
Ma framanta de mult timp modul in care se repartizeaza camerele intr-un hotel.Dupa parerea mea, bazata pe observatii personale de-a lungul timpului,se pare ca receptionerul nu are nicio logica.Pur si simplu,din camerele libere,o alege pe una,iti intinde cheia si gata.
Poate e careva care a lucrat in domeniu si ma poate lamuri,sau daca stiti din alte surse,va rog !

Edited by belisima, 22 June 2018 - 21:16.


#2
Klaudio

Klaudio

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 27.02.2004
pe vremuri (anii '70 - '80, poate si 90), la cazare pe litoralul romanesc, suta de lei in buletin facea adevarate minuni! Posted Image

Edited by Klaudio, 22 June 2018 - 21:38.


#3
edy_wheazel

edy_wheazel

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,023
  • Înscris: 31.07.2007
Depinde daca ai venit cu rezervare sau fara, tipul camerei cerute, grad de ocupare, etc...

#4
rosix

rosix

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,873
  • Înscris: 01.02.2008

 belisima, on 22 iunie 2018 - 21:15, said:

Ma framanta de mult timp modul in care se repartizeaza camerele intr-un hotel.Dupa parerea mea, bazata pe observatii personale de-a lungul timpului,se pare ca receptionerul nu are nicio logica.Pur si simplu,din camerele libere,o alege pe una,iti intinde cheia si gata.
Poate e careva care a lucrat in domeniu si ma poate lamuri,sau daca stiti din alte surse,va rog !

Nu sunt 100% sigur dar evaluarea are la baza niste criterii subiective:  ex: un cuplu de tineri va primi o camera eliberata recent (in ideea ca sunt mai putin pretentiosi) iar anumite camere (ex: cele cu vedere spre padure) ar putea fi pastrate pentru cei care stau mai mult (sau se cazeaza mai multe familii in grup), iar cele dinspre sosea se dau celor care stau doar o noapte si apoi pleaca mai departe.
Intotdeauna exista astfel de criterii.  De ex: cineva care a facut o rezervare si sta o saptamana, e posibil sa primeasca o camera mai buna decat cineva care vine inopinat si sta doar doua nopti...iar etajele inferioare sunt pastrate pentru pensionari (care nu ar prefera etajul 7 sa spunem) dar sunt evaluari subiective.. nimeni nu stie care sunt criteriile.

Edited by rosix, 22 June 2018 - 21:45.


#5
khristy36

khristy36

    Sunt bestii care se plimba prea mult pe pamant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,596
  • Înscris: 02.10.2010
Hai,ca-ti spun eu.La mine la hotel unde lucrez, exista o persoana, care se ocupa cu cazarile.In fiecare zi incepand cu ora 17 introduce cazarile in calculatorul din receptie.Receptionera ,nu face nimic, decat da cheia turistului dupa ce se uita in calculator si vede camera unde va fi cazat turistul.Fata de la cazari isi bate capul cu impartirea camerelor.In functie de nr. de persoane, nu poate da o camera cu pat matrimonial daca se cazeaza doi barbati, dar daca este o familie, sigur va fi un pat matrimonial.
Marea problema incepe cand turistul prelungeste sejurul,ori pleaca anticipat

Edited by khristy36, 22 June 2018 - 22:59.


#6
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007
1 - Ajungi devreme la hotel, iti baga pe gat cea mai galagioasa camera - deasupra restaurantului, langa hota bucatariei,  pe cea de la strada - in general cele care se dau greu! Daca faci figuri ca pleci, brusc cea de la receptie ofteaza luuuuuung si vezi doamne se da peste cap pentru tine si face rocada cu o alta camera deja rezervata!
2 - Daca ai mai fost in acel hotel/pensiune primesti o camera buna(client fidel) sau mai proasta(client fidel - oricum nu pleaca in alta parte) - depinde de la hotel la hotel
3 - De cele mai multe ori, prima oara cand te cazezi intr-o pensiune/hotel mic, primesti o camera buna ca sa te agate ca viitor client
4 - daca rezervi prin booking sigur primesti o camera cu bombonele pe pat - ca de, daca nu iti place le cade nota pe site si nu e tocmai bine
5 - eu imi notez pe cartile de vizita camera/camerele in care am mai fost cazat si stiu ce camera sa cer la urmatoare rezervare, in acest fel scad sansele sa-mi i-au teapa si dormind in aceeasi camera ma simt "ca acasa"!

PS: pareri acumulate in 15 ani de "hotel", in 90% cazuri numai in tara noastra!
Attached File  h.jpg   1.37MB   56 downloads

Edited by pustiu_22, 23 June 2018 - 07:51.


#7
belisima

belisima

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 31.05.2007

 pustiu_22, on 23 iunie 2018 - 07:49, said:

1 - Ajungi devreme la hotel, iti baga pe gat cea mai galagioasa camera - deasupra restaurantului, langa hota bucatariei,  pe cea de la strada - in general cele care se dau greu! Daca faci figuri ca pleci, brusc cea de la receptie ofteaza luuuuuung si vezi doamne se da peste cap pentru tine si face rocada cu o alta camera deja rezervata!
2 - Daca ai mai fost in acel hotel/pensiune primesti o camera buna(client fidel) sau mai proasta(client fidel - oricum nu pleaca in alta parte) - depinde de la hotel la hotel
3 - De cele mai multe ori, prima oara cand te cazezi intr-o pensiune/hotel mic, primesti o camera buna ca sa te agate ca viitor client
4 - daca rezervi prin booking sigur primesti o camera cu bombonele pe pat - ca de, daca nu iti place le cade nota pe site si nu e tocmai bine
5 - eu imi notez pe cartile de vizita camera/camerele in care am mai fost cazat si stiu ce camera sa cer la urmatoare rezervare, in acest fel scad sansele sa-mi i-au teapa si dormind in aceeasi camera ma simt "ca acasa"!

PS: pareri acumulate in 15 ani de "hotel", in 90% cazuri numai in tara noastra!
h.jpg
Ce arsenal de carti de vizita!!!!!
Observatiile tale sunt bune si cred ca in cea mai mare parte se aplica.
Singura conditie este ca receprionerul sa "aiba chef de munca",multi sunt plictisiti si nervosi ca au salariu mic.Asta fara legatura cu intrebarea mea initiala.

 khristy36, on 22 iunie 2018 - 22:55, said:

Hai,ca-ti spun eu.La mine la hotel unde lucrez, exista o persoana, care se ocupa cu cazarile.In fiecare zi incepand cu ora 17 introduce cazarile in calculatorul din receptie.Receptionera ,nu face nimic, decat da cheia turistului dupa ce se uita in calculator si vede camera unde va fi cazat turistul.Fata de la cazari isi bate capul cu impartirea camerelor.In functie de nr. de persoane, nu poate da o camera cu pat matrimonial daca se cazeaza doi barbati, dar daca este o familie, sigur va fi un pat matrimonial.
Marea problema incepe cand turistul prelungeste sejurul,ori pleaca anticipat
Probabil ca hotelul tau este unul mare in care munca este impartita. Fata  de la cazari repatizeaza camerele celor cu rezervari dinainte facute. Cazarea unor turisti sositi inopinat seara ,tot receptionera o face,in masura in care sunt camere libere.

Edited by belisima, 23 June 2018 - 08:06.


#8
Kokoshmare

Kokoshmare

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,077
  • Înscris: 20.12.2007

 belisima, on 23 iunie 2018 - 08:05, said:


Ce arsenal de carti de vizita!!!!!
Observatiile tale sunt bune si cred ca in cea mai mare parte se aplica.
Singura conditie este ca receprionerul sa "aiba chef de munca",multi sunt plictisiti si nervosi ca au salariu mic.Asta fara legatura cu intrebarea mea initiala.


Probabil ca hotelul tau este unul mare in care munca este impartita. Fata  de la cazari repatizeaza camerele celor cu rezervari dinainte facute. Cazarea unor turisti sositi inopinat seara ,tot receptionera o face,in masura in care sunt camere libere.
Treaba este mult mai complexa pentru ca sunt camere de mai multe tipuri vândute la tarife diferite. Și cu cât cât sunt mai puține cu atât cest tarif creste. Sau se vând numai începând de la un anumit număr de nopți. Recepționerul nu are niciun rol în tot acest proces, el este ultima veriga din lanț.
Când se deschide programul vede ce camere are disponibile, ce rezervări sunt și se aloca corespunzător asta la începutul turei. Doar aici poate sa dea o camera care e "mai buna" dar în cadrul aceluiași tip de rezervare. Mai buna aici înseamnă doar niște amănunte diferind la fiecare hotel. Ce face Recepționerul curent este sa încerce sa treacă clientul la o camera superioara dacă acesta este convins sa achite diferența.
In rest pentru clientul ocazional care vine fără rezervare atunci e la noroc. Poți sa găsești camera   poți sa nimerești diverse tarife și trebuie sa te aștepți sa primești cât mai puțin la cât mai mulți bani. Asa este structurat orice  business în ttavel&turism.

#9
belisima

belisima

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 31.05.2007
De exemplu, pe litoralul nostru in lunile de sezon,in fiecare dimineata receptia este plina de viitorii cazati.Parte din ei au facuta rezervarea pe booking,altii direct la hotel,altii prin agentii de turism.Ei,in toate aceste cazuri mie mi s-a parut ca receptionerul alege el adhoc camera.Fiindca uneori ,cand nu este f aglomerat,ofera turistului mai multe camere din care sa isi aleaga.
Este posibil,din ce ati mai scris si voi,ca fiecare hotel sa aiba propria sa politica.

#10
pustiu_22

pustiu_22

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,049
  • Înscris: 19.01.2007

 belisima, on 23 iunie 2018 - 08:05, said:

Ce arsenal de carti de vizita!!!!!
Doar o parte din ele, cele care nu merita ajung direct la gunoi!

#11
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,545
  • Înscris: 15.06.2007

 pustiu_22, on 23 iunie 2018 - 07:49, said:

1 - Ajungi devreme la hotel, iti baga pe gat cea mai galagioasa camera - deasupra restaurantului, langa hota bucatariei,  pe cea de la strada - in general cele care se dau greu! Daca faci figuri ca pleci, brusc cea de la receptie ofteaza luuuuuung si vezi doamne se da peste cap pentru tine si face rocada cu o alta camera deja rezervata!
2 - Daca ai mai fost in acel hotel/pensiune primesti o camera buna(client fidel) sau mai proasta(client fidel - oricum nu pleaca in alta parte) - depinde de la hotel la hotel
3 - De cele mai multe ori, prima oara cand te cazezi intr-o pensiune/hotel mic, primesti o camera buna ca sa te agate ca viitor client
4 - daca rezervi prin booking sigur primesti o camera cu bombonele pe pat - ca de, daca nu iti place le cade nota pe site si nu e tocmai bine
5 - eu imi notez pe cartile de vizita camera/camerele in care am mai fost cazat si stiu ce camera sa cer la urmatoare rezervare, in acest fel scad sansele sa-mi i-au teapa si dormind in aceeasi camera ma simt "ca acasa"!

PS: pareri acumulate in 15 ani de "hotel", in 90% cazuri numai in tara noastra!
h.jpg
Si eu am tendinta sa revin la aceleasi hoteluri la care am mai fost cazat daca mi-a placut hotelul.  Dar am patit recent sa rezerv o camera prin booking, si aveam de ales intre doua variante camera dubla cu pat matrimonial "king size " sau  doua paturi alaturate. Am bifat ca vreau king size, si tuta de la receptie ne-a dat o camera in care desi patul era amenajat sa fie mare, erau doua saltele mici alipite.  Csf, ncsf.. si nu eram prima data la ei. La plecare le-am atras atentia , si mi-au recomandat sa rezerv direct de pe propriul lor site,  unde spuneau ca si preturile afisate sunt mai mici decat pe booking.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate